Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 399  400  401  402  403 ......... 1254

2012-09-20 08:12:47

Thommy: o to ani nejde... spis o to, jak je ta tyc tenka a jak lehce je uchycena k prirube na domecek tlumice. Je to proste jen pekna vec do motoru, nefunkcni.

2012-09-20 09:39:51

Svobi, no a co, i kdyby si chlastal, tak ten clovek ti zboril auto, to preci nijak neovlivnuje fakt, co bylo s tebou... srat na takovy keci, ktere neomlouvaji, ze se nekdo precenil.

Jagy, thommy, Luky: no s Ladou se snazime vymyslet prototyp, Lada uz ma napady a neco zkousel, ale kdyz jste vytahli tuto tyck, tak kdyz se clovek podiva na origo z GT, tak taky neni napevno svarena k prirubam na domecky, jde to pres nejaky osovy sroub, ci nejt. A to prominte, ale to v krutu je taky hovno pevny. Trubka je trubka, i kdyby to byl vingel, tak je to pevnostne v poradku, jak na ohyb, tak krut, zalezi jen na uchyceni k prirube na domeccich, a pokud je tam pohyblivy spoj, vyztuha v krutu ztraci vyznam, coz podle me i ta origo, pokud z fotek usuzujem dobre.

tady je priverana - v poradku http://www.andysautosport...mages/carbing/6111040.jpg

teto taky jde verit, ale ta zavitovka uprostred muze snizovat pevnost v krutu, razem je na stejne urovni jako ta cina

http://www.ebay.com/itm/C...Excellent-A-/300770359529

takze v nejhorsim koupit tu cinu, a ten spoj k prirube na domeccich proste zavarit, popripade dovarit jeste jednu vzperku z druhe strany priruby (vytvorit pevnostni trojuhelnik), pokud to neni z nejakeho cina-blata, co varit nejde.

2012-09-20 11:06:34

Problem GTckove je, ze nema primo diry na srouby, ale ma ovalne diry... takze se to muze hybat. Ja bych volil kopii te Carbing rozpery. Pevne uchyceni, kvalitni konstrukce.

2012-09-20 11:22:18

Ovalný díry se dělají proto,aby se vůbec dala nasadit.Ona každá stará karoserie je zkroucená více,či méně.Ano důležitý je,aby byla přišroubovaná k uchycení tlumičů.Po utažení to funguje,mám to vyzkoušený

2012-09-20 12:47:14

To porad nekdo rika jak je tohle lepsi nez tamto a jak na tom pracuje. Tak je to potreba hned, cili pokud nekdo neco bude delat, tak to beru. Ale nebudu cekat nez se mi Primera rozpadne pod zadkem. A nikde jinde nejakou poradnou nesezenu, uz sem psal ze je to rozebrany a kdyz se nahodne neco objevi na Ebay, tak je to hned pryc.

Jinak vcera delsi jizda s novymi pruzinami a zajimave... Rikal sem si ze je to super, ze to fakt funguje, ale je taky pravda, ze u nas silnice tomu proste nepreji a nekdy to az zbytecne hrozne skace. Kazdopadne asi 150km OK. Zato dalsich 150km domu uz bylo horsich. Zacal sem potom citit zada a i kdyz byla dalnice docela slusna, tak to pohopsavani se projevilo, takze po te delsi ceste uz zada citit byly... Uvidime co casem...

2012-09-20 12:58:27

Noo vidíš,měl jsem pravdu aspoň minimálně,ale nezkusíš-nevíš. Já to vím ze tří aut na kterých jsem to měl.Almu nepočítam.

Občas je to paráda,ale většinou to otravuje.Ale jsou tu leší borci co radí

2012-09-20 13:40:30

Bmarc: To ze se to tak dela je sice pravda, ale neznamena to, ze je to spravne... proste dobrych rozper moc neni.

Luky: Nech si to sednout delsi dobu... pak uvidis. S Weitec nemam zkusenost na P11, jen Eibach a tam jsem spokojeny. Jinak je to o kompromisech, nemuzete mit vsechno...

2012-09-20 14:09:57

Rozumím ti,měl jsem rozpěru značkovou na *panu* Kadettu s oválnýma dírama a po namontování a dotažení to bylo jako když to auto dostalo nový tlumiče - ovladatelnost o level výš. Pokud to fungovalo,tak další rozebírání o tom je voničem.Tohle není racing

2012-09-20 14:59:05

Luky, nemuzes cekat, ze to bude pohodlne jako serie, kdyz je to progresivni vinuti a jeste kratsi. Progrese v pruzine je proste jasna, ja prvotni stlaceni staci mensi sila (tedy jemne nizke pozvolne nerovnosti ti auto rozhoupou), cim se axialni sila zvysuje pruzina klade vetsi odpor (vyssi prudsi nerovnosti = auto je jak sutr, tvrde to preskoci).

Pokud si chtel jen optickou zmenu, stacilo smiknout a zabrousit stare stock pruziny, ktere jsou linearne tocene. Bohuzel to vypada, ze na charakteristiky techto pruzin je primera moc dlouha resp ma moc dlouhou prdylku, tedy zadek ma tendenci se proruzovat v pripade vyraznejsiho propruzeni predku. Pak to globalne vypada, jak kdyz nefunguji tlumice, ale tento jev by mely resit jine, tuzsi tlumice na zadek, ale jake? Predek reaguje spravne dobre, je tuhy a presny, zadek se ma tendenci houpat, a to vede obcas k nebezpecnym situacim, kdyz se vam zadek odlehcuje v zatacce s nerovnosti.

Add vzpera, Luky ono to neni sranda namerit, kdyz nemas mustr, nevis jak vysoke atd, protoze zmer si, kolik mista nad motorem mas ke kapote. Lada si nameril a udela sablonu prirub na domecek, chysta si je nechat vypalit a na to si uz jen navari nejaky profil, ale to je asi to nejkomplikovanejsi cast. A jeste ma moc prace ted, a to nemluvim, ze jsme se jeste nepodivali na zadni ram na moji L200 ;)

Jinak auto se ti nerozsype, boha.... Jinak krouti se hezky, cim prorezlejsi, tim hur. ted jsem zvedal auto jen na hever vepredu a pomalu jsem ani nezavrel predni dvere, jak se to zkroutilo

2012-09-20 16:43:10

Co to mate za kastle me se nekrouti vubec. Nikdy jsem nepoznal v zatacce naznak zavrzani nebo neco . Kdyz to zvednu kdekoliv tak vsechny dvere jdou furt stejne . Prastilo to do stromu a vsechny dvere jdou furt stejne. Nemate nahodou liftbacky ? Tak se podivejte co ma GT za sedackama za plechovou slataninu . Jsou tam probodovany 3 plechy pres sebe a to asi prida dost na tuhosti take.

Je fakt ze GT ma vzperu na motoru,v kufru a jeste dole to zpevni ze spod podlahy takova blbost

2012-09-20 17:40:17

Kroutí,prohýbá jak chceš,ale buď si jistej že ano.To bys musel mít Pagani Zondu apod,kde je to téměř eliminovaný

2012-09-20 20:06:18

hoši já se z vás snad po...jednomu se tady kroutí na zvedaku jak nedopecena bageta,druhej se boji aby se mu bez rozperky nerozpadla na kaši...máme stejné primery?nemáte je z papundeklu?lift pravda nemá za zadnima sedadlama rozperku,ale zase je vystuzenej ten přechod do kufru nad nápravou,primka je tuhé auto a dost,akorad má svoje léta,kary co mají na tehle silnicich přes sto tisíc jsou prostě naklepany jak řízky a semtam si něco někde vrzne nebo lupne.ten tvrdej podvozek toho moc nepohlti a vše se přenáší do rámu a karosérie.jsou to starý a unavený plečky,smirte se s tím.všude je nějaká vůle,krut nebo pohyb,musi být jinak by se auto rozsypalo,mrkněte se na dokument o vývoji mclarenu f1 a speciálně na pasáž proč má uložení tlumicu z klasického plechu a ne z karbonu nebo titanu.zvýšením tuhosti karoserie dosáhnete lepších jízdních vlastnosti,ale auto jako celek a hlavně rám bude trpět víc.kdybyste si udělali rtg ramu,uvidíte co vidět nechcete.tod jen můj názor a ted do mě.

2012-09-20 20:20:21

Souhlasím.Jen dodám,že čím tužší je rám,tím poddajnější podvozek se dá vivinout.Ale nejsme konstruktéři,ale uživatelé zapomenutých aut

NO_HITS  
Laďa
2012-09-20 20:48:04

že bych hodil na N15 dopředu taky rozpěru? :D

2012-09-20 20:57:59

2012-09-20 21:06:35

nevíte co je to za lízátko?

http://www.npoc.co.uk/cotm/feb2010/gcotm4.jpg

2012-09-20 21:07:24

Serte na rozpěry radši jezděte opatrně! Hlavně nejezděte rychle kam nevidíte. Dneska si jedu z práce a magor z Aurisem na mě vylétl z otáčky z horizontu. S almerou jsem bral keříky a stráň a jakžtakž jsem se vyhnul. Kdybych se měl kde otočit tak ho dojedu a zabiju snad. Klepal jsem se jak ratlík.... Fakt to je zvěrstvo

Nejlepší když si člověk jede pěkně pohodička pomálu a najednou se mu stane tohle když to nejmíň čeká.

2012-09-20 21:22:17

Jo hrůza.Zajímavý je,že se mi podobný přihodilosti stávají,jen když jedu právě pomalu a někoho vezu.

2012-09-20 21:25:11

jn. Je to jak naschvál......

2012-09-20 21:37:50

Pánové jsem slyšel že když člověk parkuje auto na trávě tak má větší sklony k reznutí? Co si o tom myslíte? Mě se to moc nezdá. Jako je pravda že od země jde vlhkost ale to od asfaltu taky ne.


Odpovědět

1 ......... 399  400  401  402  403 ......... 1254