Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 397  398  399  400  401 ......... 1254

2012-09-18 11:34:01

do 1,6 bych nedával ani vervu 100, ani tohle. Nemá to cenu

NO_HITS  
Laďa
2012-09-18 12:05:12

Sem si říkal že by to mohlo být kvalitnější pro auto a nohla by klesnout spotřeba kvuli vyššímu oktanovýmu číslu při častým používání ... že by ta směs pak měla těch 100 oktanů

2012-09-18 12:30:26

máš posunutý předstih pro používání vyššího oktanového čísla než uvádí výrobce? doporučil bych tantkovat palivo doporučené výrobcem, pokud došlo k nějakým VÝRAZNÝM úpravám motoru. Jinak to nemá cenu. lepším palivem nic nezkazíš, jen zaplatíš víc ale než musíš.

2012-09-18 12:43:46

Nalejt to tam klidne muzes, nicemu neublizis a mozna to nepatrne bude lepsi. Samozrejme posunutim predstihu a vyssim okt. cislem v benzinu to pak muze udelat znatelnejsi zlepseni, tzn. lepsi spotreba a hlavne to i lepe pojede.

2012-09-18 12:49:30

oktanové číslo (když odmyslím aditiva u prémiových paliv) jen udává odolnost směsi vůči samozapálení než ti svíčka hodí jiskru, proto se vyšší oktanová čísla používají u aut s přeplňováním nebo prostě vyššími tlaky ve válcích což se 1,6 netýká a jestli to lépe pojede to taky nepoznáš. Pokud něco napomůže lepší spotřebě tak to nebude více oktanů...víc oktanů neznamená větší výhřevnost nebo účinnost. zkusil bych spíš zjemnit styl jízdy a pokud trváš na nějaký čalamádě tak tam nacpi nějaká jiná aditiva, ale zbytečné peníze. za ušetřené peníze na vysoko oktanovým benzínu a aditivech bych radši častěji měnil olej

NO_HITS  
Laďa
2012-09-18 14:28:44

Někde na netu jsem četl teorie že s vyšším oktanovým číslem jde motor rychleji do otáček a nebo pro stejnou práci je potřeba míň paliva. Ale já tomu nerozumím jako vy a rád se něco přiučím

A k tomu předstihu, Svobi mě ho měřil a měl sem 7-9° tak sme to nastavili na vyšší oktanový číslo na 13-14°

Od začátku (už 18 000km / rok) jezdím na vervu a po brně jezdím za 7,6- 7,8litrů a to se nějak nehlídám a sem tam si zahrábnu, svižněji se projedu a tak , když bych chtěl nejnižší spotřebu a jel opravdu klidně pozvolna se rozjížděl , tak je to 7 ale to už hraničí s ničením motoru. u této nevím ale u předchozí sem jezdil na 95 (taky benzina) a měl sem po městě 8,5 - 9 a jak sem natankoval do skoro prázdné nádrže 2x vervu tak to padlo o litr dolů a lehčí nohou to zrovna nebylo , spíš sem si říkal mám víc oktanů tak to zkusím roztahat :D . Ten motor papal sice trošku olej jinak byl ok

2012-09-18 19:45:53

Je to jen placebo efekt.

Obyčejný neladěný motory takovej benzín s vyšším oktanem nevyužijou.

Spíš je dobrý tankovat tam,kde je ten benzín čistej a nepajcovanej.Pak to jede a žere jak má - např. palivo v Německu a pod.,to je obrovskej rozdíl.

2012-09-18 19:53:56

Přesně tak. Stačí tankovat benzín kterej se hodně točí. Já tankoval furt u ONO a spotřeba byla fakt malá.

Když jsem měnil pak palivovej fitr, tak jsem zjistil že sem to dál zbytečně filtr byl čistej.

2012-09-18 19:54:52

Svobi:

Taky držim palce,ať se to opraví brzo a né o moc dráž.Ať už se můžeme sejít vlastně sjet v Krásně

NO_HITS  
Laďa
2012-09-18 20:04:58

Njn jenže kdybych jel do německa tak se mě to nevyplatí protože bych většinu nádrže projel a zas bych musel natankovat u nás :D

2012-09-18 20:46:12

Jak oddelam airbagy na p11 jak celej z volantu tak od spolujezdce diky za info

NO_HITS  
Laďa
2012-09-18 22:01:54

aktivuj čidlo airbagu - třeba nárazem :D :D pak je můžeš třeba vyrvat a nemusíš se bat že ti buchnou v ruce :D

2012-09-18 22:20:23

Je to síce P11-144, ale malo by to byť ak nie rovnaké tak aspoň podobné:

http://77.247.224.52/cicmanec/manualy/Nissan_Primera_P11_SRS.pdf

2012-09-18 22:39:16

Vyssi oktan ma smysl i na seriovy motor, pokud mas moznost zmenit predstih. Muze to byt rozdil treba 5HP a podobne cisla... jestli to za ty penize stoji je kazdeho vec.

2012-09-18 22:46:14

Na volante dáš dole tie plastové záslepky na tele volantu po bokoch a dole a pod nimi sú šrúby a konektory... Spolujazdec treba odmontovať skrinku a zo spodu sú na tej rozpernej tyči pod palubovkou šrúby čo ho držia a v prístrojovke je ešte zacvaknutý plechovými uchytkami...

2012-09-19 02:20:49

Luky: http://www.ebay.com/itm/A...sh=item2a23110671&vxp=mtr

2012-09-19 08:12:46

No fuj... cinska "rozpera".

2012-09-19 08:38:08

U nas je taky k sehnani, za stejny penize, kdyz to pocitam i s postou... Problem je, ze sice jsou to vsechno asi ciny a ty origo bohuzel jsou pomalu, resp. uz rozebrany, ale zase alespon neco nez nic.

Na NPOC a G20 foru je maji v poho taky, kdyz nic jinyho neni. A nikdo si nijak nestezuje. S par lidma z NPOC sem si psal a vyptaval se. Bohuzel ty dobry JDM co nekteri meli, to byla klika vsech klik a uz se to asi jen tak neobjevi.

2012-09-19 08:55:23

Hledas jen duvody, proc si ten nakup nesmyslneho dilu omluvit... tak si to kup, na jizdni vlastnosti to nebude mit zadny vliv, ale budes mit v motoru nalestenou vec. Komu neni rady...

2012-09-19 09:44:16

Kdyby někdo rozmýšlel nad sportovním volantem,tak tady je si myslím dobrá příležitost

http://www.speedpro.cz/ak...potah-volantu-p-9815.html


Odpovědět

1 ......... 397  398  399  400  401 ......... 1254