Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 388  389  390  391  392 ......... 1254

2012-09-03 13:44:10

Tak ono by to takovy peklo nebylo, jen kdyby nissan to delal dele, to by pak jiste existovaly i substituty na OBD2 verze, ale proste jsou to jen tri roky (vcetne US, kdy se sentry delali s Bosh jednotkou taky), a na to se kazdej vyprdne, moc drahy vyvoj oproti pripadne klientele :(

Ale ono takle, on ten EMB neni zas tak uplne spatnej (pominu-li fakt, ze ultimate by byl jasne lepsi), u me je nejvetsi problem, ze moji vahu vzduchu EMB nezna, takze to vytvari strasne problemy pri ladeni, protoze je tam nastavena vaha z puvodni verze, a ta ma evidentne uplne jiny prubeh v dolnim spektru otacek, nez ta BOSHacka...

Uz me i napadlo, ze si udelam log ze vstriku (DC), a kdyz ty 370 nebudu vytezovat ani na 60%, tak by se dalo premyslet o navratu na seriove striky, a tim vlastne v EMB vypnout to fakovani prubehu MAFu kvuli zmene vstriku, jednotka by davkovala podle svych map, a ja bych jen tam kde potrebuju pridaval palivo.

2012-09-03 14:07:02

Sme rikali prave s Thommym, ze bys mel nejlepsi, kdybys sehnal slusnou P11 (starsi, moji) a na ni to preskladal. A tuhle si nechal na denni jezdeni. Takhle je me te desne lito jak s tim neustale laborujes. I kdyz na youtube jsou tyhle 144-ky taky videt s turbem a slape jim to. Ale clovek nevi jak no, kdovi co to ma taky za trable.

2012-09-03 14:16:27

Na youtubu jsou polaci, maji defacto stejny setup, jako piggy back pouzivaji polsky ECU Master, je to jednoducha verze piggybacku bez zbytecnosti jako ma EMB, ale tim ma zase EMB na vrch, ze je daleko vic suitable pro auta, ktere podporuje. ECU Master je jako emanage ultimate. Ale ma nevyhodu map 16x16 jako ma emanage.

V polsku jsou dve 144ky oturbene, jedna ma dokonce hned dva ECU Mastery, jeden meni signal vstriku a predstihu, a druhej hodnoty vahy vzduchu. Museji mit s tim stejne srani, jako ja. Proste piggyback je obecne ta nejslozitejsi cesta, jak ladit motor, protoze se snazis delat vse pro to, aby ECU mela na vstupech to co ocekava, i kdyz to v realu tak neni. Tim mas strasne uzke pasmo veci, ktere muzes udelat.

Kazdopadne motormanagement je zatim fuknci a blbuvzdorny, a na aktulanich mapach to jezdi uz dva roky, ladim jen palivo, predstih se na silnici moc ladit neda a Jifo nasadil predstihovou mapu dobre, bezpecnou na dany boost. Motor obcas klepne, hlavne kdyz se zvedly ted teploty a pak ve vysokych otackach a rychlostech obcas klepne, to prave potrebuju doresit na brzde.

Ted je jen problem v tom, kdyz me Resi rval ven svody, tak proste nevim, co tam vse spachal, protoze me prijde, ze ted to potrubi utikalo snad vsude. S prodavacem z hightperfomanceparts.cz jsme zkoumali muj setup, a ten me potrvdil, ze i v dvoukilech jsou neustale problemy treba se stefty na turbech, ze to furt povoluje. Kde kdo vymysli silenosti jen aby se to nepovolovalo, ale zakladni problem je uz v designu, kdyz 20kilovy potrubi drzi 4x 8ky stefty, to mohlo napadnout jen blbce, ty se jeste pri tech teplotach natahnou jak nic. kdyby tam byly 10ky, je to uz o necem jinem.

Dalsi vec je to, ze tam neni moc mista, takze hodne kolen, hodne spojek, kazda spojka je potencionalni problem v tesnosti celku, ale kdyby se vyvarilo potrubi, tak je to zase nedemontovatelny. No a posledni vec, co se mi ted seslo je, ze jak to dlouho stalo, tak se to neliblo moc BOVku a pridrelo se, uz bylo vybehany, takze jsem dal jiny, tedy pockejte kluci az to uslysite, z tohohle zvuku se po....

2012-09-03 14:23:11

Ale jo neboj, to my se tesime, bude to parada. Ono to nejak pojede

Jeste mame do 22.9. nejaky cas vse odladit.

2012-09-03 16:19:01

Artee: Zrovna mam doma S-AFC a "par" turbo dilu (svody, jpipe, bov, vstriky,...), takze to asi pujde spolecne s T25 do daily P11 (130HP DE). Ale neni v planu nic extra, absolutni zaklad... kdyz to bude mit 200hp, tak je to moc.

2012-09-03 16:56:08

Jee, super... Musim nekdy k tobe uz zajet, aby si tu moji/Jifovu krasku videl, jaka je to hemovacka ;)

200kobyl je udesne moc na tu predni napravu, sice to vystreli jak raketa, diferak to jakztakz pobira, ale i tak se stim clovek trochu pere a zatocit se boji. To je velka slabina.

A svody mas ty smerem k zemi nebo nahoru?

2012-09-03 17:37:27

Já jenom doplním/poopravím Lukyho, možná je tady ještě jedna schůdnější a né tak šíleně moc složitá varianta Arteee. Vím že chceš vzhelově 144ku, ale co ji elektricky/elektronicky předětel na normální P11. Skrádka vyškubnout elektriku a dát tam komklet P11 el. svazky Pak by bylo po problémech

2012-09-03 20:14:20

Artee: Treba VE s 200hp je naprosto v pohode... Problem u DE+T je spis ve vyssim kroutaku a jeho prubehu. Mam GTiR svody. Chci fakt neco jednoducheho, jezdim s tim do prace (1km ) a okolo komina. Spis mi ty veci zbyly a je to skoda nechat lezet... a tvoje auto bych videl moc rad, protoze v necem bych se urcite inspiroval.

Thommy: Jo jo, to je taky reseni... nevidel bych to snad jako velky problem. Sice to bude dost prace na cely vikend, ale mozna by to dost veci usnadnilo. Na druhou stranu si ted vzpominam (kolega ma P11/144), ze je tam jina klapka, jine cidla, jina vaha, jine saci svody, dve lambdy... muselo by se toho vymenit vic, ale koupit nejakou bouracku, tak to neni problem, az na ten cas.

2012-09-03 20:41:45

Jagy si zas pekne naklada prace koukam To turbo, resp. svody z GTI-R je super, je to schovany, neni to skoro videt, takovy nenapadny...

2012-09-03 21:02:45

je tady zase jedou turba ve velkem jen tak dal aspon nekdo bude rychlejsi nez buggaty

2012-09-03 21:10:16

Tak schvalne kdo ho tam bude mit nejrychleji

2012-09-03 21:20:54

tak ja si udelam z p11gt 4x4 tedka budu mit jeste p10gt zase ale vrak na rozprodej dilu tak to srko hodim misto kufru a budu mit 110kw na zadek a i na predku to bude 220kw to pojede budu palit 4 gumi a jeste udelam samosvor at to hrabe vse zaroven a bude

2012-09-03 21:26:13

Jagy: tak sem to myslel, že i z klapkou a váhou, lambdu má Arteee stejně jen jednu pokud vím.

2012-09-03 21:35:48

No jo, ale je to dost prace... me by se do toho nechtelo.

Uz jsem delal z N14 pred-face GTi do face N14 1.6 a prace to byla na cca pul dne. Ted me ceka N14 GTi elektrika do N15 GTi, ale melo by to byt stejne obtizne. U te P11, resp. P11/144 to bude trosku vic prace...

2012-09-03 22:42:48

Jinak koukam že jste byli na vrchách . Jste měli jet s náma na Barumku . S tofim jsme tam byli a paráda .

Po cestě prdel pár silniček byla naše Erzeta . Nejlepší hláška když jsem předjížděl a najednou otáčky k omezovači a tofi : ,, Spojka ? " . Říkám ne : Aquaplanink . Jinak Barumka super. A nejvetsi prdel v servisu sledovat pruser mladyho mechanika, kdyz podelal zavit na diferaku a jak to opravovali prdel jak svine. Frajer to tam narval prez zavit, pak protahli zavit v diffu ,narval tam sroub a zase zasek . Pak si vsiml ze maj i sroub ko . Tak protahovali znova diru i sroub a takle prdel asi na 15min

2012-09-03 22:46:42

Tj ale davali si to hosi. Kdyz na to maj veci, to je pak asi skoro jedna basen. Jinak ja ji v sobotu dopo videl, pak jsme jeli na vrchy, ktery byly super. A v nedeli jsem chtel odpo koukat taky na Barumku a uz KO, byla nehoda...

2012-09-03 22:49:16

Jo chudak Kopacek . V nedeli po jeho nehode zruseno . Konecno vypadalo ze stimhle autem dojede a hned na bedne . Snad ho to nepoznamena a daji mu dalsi auto .

Jinak se divim ze vubec nekdo sliky vyvazuje na te tve foto.

2012-09-03 23:09:20

Nebyly to sliky na tom evu. Mel peknej vzorek. Sice nejaka zavodnejsi pneu, ale jinak i v poho na normal jezdeni v provozu. Prave jsme to s Thommym dobre ocihli a probrali to..

2012-09-03 23:10:51

Svobi: to EVO mělo Intermedial Slick na rally, ty z homologací na silnici.

2012-09-03 23:19:56

Jak to byli ty sracky protektorovany urcite to at si strci do haje pak je to vyvazeni jasne


Odpovědět

1 ......... 388  389  390  391  392 ......... 1254