Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 387  388  389  390  391 ......... 1254

2012-09-01 21:44:56

To je Hynek Charvát, jestlipak už mu to VE plně fungovalo....

2012-09-01 21:50:38

Po zavode jsme s nim samozrejme docela dost dlouho pokecali Dnes VE fungovalo dobre, nebylo takove vedro. Ale je to jen nejaka banalita, musi to zkouknout a pak by to melo byt OK. Nejspis nejaky kabliky.

Jinak kdo s nama pojede na sraz toho 22.9., zatim je predpoklad na letiste Mimon, tak pak prejedeme na vrchy na Jested a tam by mel jet taky, tak ho muze videt nazivo vice lidi.

2012-09-01 22:14:46

No "trochu" deště, bláta, lítající laminát, skřípající plechy, prdlý poloosy a ramena a polámaný disky... prostě závody no A na Ještěd pěkně všichni vlajky Nissan a povzbuzovat

A ještě foto Sunníka (Lukymu chcíplo pak japko, proto že místo toho aby dělal záběry aut tak si nahrával kapsu )

2012-09-01 22:25:55

Jop, chcipnul mi no, bohuzel. Jinak by to vydrzelo. Jo a jeste tam jezdila jedna starsi Hondice CRX od Dimitara. Jiste si kazdy vzpomene kdo to je, nabizel tady z Prahy moznost mereni vykonu valcovou brzdou. Byl jsem u nej i na doplneni klimy + jeste s Thommym a Arteeem a koukali jsme tam na tuhle Hondu. Ukazoval nam silentbloky, apod. jak ma reseno. No jezdila taky moc pekne

icv
2012-09-01 23:00:53

Panove par fotek s Barum Rally(Servisni zona)

2012-09-01 23:08:55

Etape je pekna to chci jako sluzebak

2012-09-01 23:10:15

A ja chtel napsat jakej je to hnus... No jo, Romik no Akorat predni brzdy by se mi libily.

icv
2012-09-01 23:12:26

Romik na tej Etepe se mi libi ten vnitřek jsou to pekne barvy.Aj celkove nevypada zle.....

icv
2012-09-01 23:14:15

Liky,bohužel nissany tam nebyli jinac bych fotil jen je.....

2012-09-01 23:32:37

Tak před chvilkou jsem si byl zajezdit a dlouho jsem se takhle nepobavil...

Silnice prázdný, tak jsem se byl svézt po pár pěkných silničkách s hladkým povrchem...

Řeknu vám, už bych nikdy neměnil VE za něco jiného, např DET... To je takový mazec, když se jede třeba pár minutek v tempu a ten otáčkoměr je pořád okolo max Mk a kW, jak ty otáčky letí k červenému poli... a samotné přepínání vaček, to je koncert pro uši...

Co mě pořád ale těší je to, že když jedu na IV. st. na cca 2.000ot/min a přidám, tak se to rozjíždí jako bych měl alespoň 4litr .

Musel jsem tu něco sesmolit, protože ještě teď mám pusu od ucha k uchu z toho báječného stroje od nissanu

2012-09-01 23:39:48

tise zavidim

2012-09-01 23:42:27

Ooo, Judy, oooo, SUPEEER

Jinak tady dalsi videa (neslo to nejak do jednoho) z vrchu v Radotine...

http://www.youtube.com/watch?v=lp5sKGbKq_c

http://www.youtube.com/watch?v=f5o1_oWGBEI

2012-09-02 10:48:41

samozřejmě že jsem to zkoušel a není to žádné jednoocko.to prostě nepoznas,nevsimnes si toho.svítí pěkně holky.nikdo mě neproblikaval a to furt nekde jezdím po nocích tak v poho.mě svítí do ksichtu úplně každý ale to je nízkým posezem gtcka

2012-09-03 13:16:32

Judy, ono staci obycejny DE trochu obohatit a tahne od spodu taky jak splaseny, Tofi by mohl povidat, akorat nevim, jestli ten smrad benzinu za to stoji, ja teda smrdim pekne :-D

2012-09-03 13:20:44

Tak kdyz mas otevreny vyfuk bez katu, tak je pak jasny ze to smrti, muzeme s tofim vypravet. Ale tak to ma byt

By me spis zajimalo, co by udelalo jeste VE s regulatorem tlaku paliva, jako ma napr. tofoj od Tomei. Bud by to bylo jeste vetsi laborovani a byl to risk na VE v konfiguraci jake je a nebo by to bylo supr a jeste splasenejsi a zadny problem by nebyl.

2012-09-03 13:27:03

DE nikdy nepojede od spodu tak jako VE. A s vackama uz vubec ne. Kdyz ma seriove VE 200Nm i okolo 2000ot. tak to je rado, kdyz ma DE ve svem maximu.

Lukisysek: Jestli mas upraveno palivo pred regulator nebo pres ECU je jedno... tedy pres ECU je samozrejme mnohem presnejsi. Takze davat regulator na VE je zbytecne, staci doladit mapy, kdyz uz laditelna ECU je...

2012-09-03 13:31:03

No ty vacky Poncams slapou fakt vyjimecne a uz od nizkejch, ale to by presneji povedel Tofoj.

Jinak s tim regulatorem u VE mi slo o to, jestli v te konfuiguraci jake to je ted od Tebe delane, aby to nebylo nebezpecny a nedoslo treba casem k necemu podobnemu jako se stalo Judymu s predchozim VE.

EDIT: Dik jagy jeste za dovysvetleni, ted jen otazka co bude levnejsi a jednodussi. S tim regulatorem tofoj napr. moc prace nemel.

2012-09-03 13:38:08

S ostrejsima vackama vzdy ztratis nizsi pasmo otacek, zajdete na dyno a uvidite... na VE se nedostanete ani z dalky.

Melo by to byt dost bohate, je to nastaveno bezpecne na seriovy motor + svody, vyfuk a sani. Judyho problem byl spise predstih. Co je levnejsi? Mozna FPR ale nepatricne, stejne musis na dyno to doladit, jinak nevis nic o smesi a co si to da libit. Muzete zkusit od Charvyho, jestli vam pujci laditelny Nistune a muzete si zajet za Dimitarem, jemu to taky ladil...

2012-09-03 13:38:21

Nepsal jsem, ze to pojede jako VE, ale ze to pojede jak splaseny, oproti "ECO" serii... Vsak stim laboruju sam, je strasně znat, kdyz se clovek rozjizdi z 1500ot na AFR 14,8 ci 12,1 pro stejnem predstihu. Proste je citit rozdil.

Samozrejme, ze VE ma v tomto pohledu opet na vrh... Vsak to byl i muj sen, ale prislo turbo, sranda je, ze v me primere by bylo VE stejne ladici peklo, jako to turbo. Proste spatna volba nissana.

EDIT: Jo za Dimitirem se chystam uz dlouho, na doladeny predstihu, ale nejdriv to musim tiptop. Protoze ted jsem nasel unik a muzu opet doladovat mapy.

2012-09-03 13:40:17

Jo jo, OBD2 je peklo...


Odpovědět

1 ......... 387  388  389  390  391 ......... 1254