Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 354  355  356  357  358 ......... 1254

2012-07-04 13:46:39

Promiň, ty o koze-já o voze, nebo obráceně? Říkám že to je vyzkoušený na plno autech i mejch co se nevozí jen po okruhu.

Auta na rallye ježdění (okresky) mají delší dráhy pružení práve aby byly kontrolovatelný při prudkých změnách nerovnosti i při brždění. To krátkozdvihový pružení neumí ani za milion ...

2012-07-04 14:00:57

To ja samozrejme vim...

Ja jsem jen rekl, ze to nelze hodnotit obecne napric vsema autama. Kazda pruzina jina, kazdy tlumic funguje jinak, kazde auto ma jinak reseny podvozek resp. tlumic/chod tlumice. To, ze to nefungovalo tobe (uz jen z duvodu, ze jsi mel evidentne spatnou kombinaci tlumice a pruziny face a pred face a tim razantne zktratil chod tlumice), neznamena, ze to na jinem aute nefunguje.

Mame toho vyzkouseno dost, co me z hlavy napadne - Eibach, HR, Bilstein, HKS, XYZ, BC Racing, Komvet. Auta typu - Sunny, Almera, Primera, EVO, CTR,...

2012-07-04 17:36:10

BMarcellus:

Je jasny ze nejaky zkusenosti mas, ale v tomhle pripade pravdu vazne nemas. Tyto pruziny (Weitec) spolecne s tlumicema Kayaba Excel-G ma ozkouseny jiz Tofoj a Arteee a jel jsem v tom s nimi. Ano, kdyz trefis nejakou diru vetsiho rozmeru, poznas ze je to trochu vic tuzsi, ale jinak napr. u Tofojovi P11, ktera je uplne stejna jako ta moje, je to vesmes stejny jako se stock pruzinama. A troufam si rici, ze je to trochu lepsi, protoze stock pruziny uz stejne nebudou po cca 13 letech to samy, takze nebudou fungovat jak maji. A sam tofoj je pochvaluje a to co jsi psal Ty, tak nic takoveho nepocituje. Ja sam sem se jich bal, i toho snizeni tady na tech silnicich. Ale kdyz vidim ze se to chova temer stejne jako stock ne-li jeste lepe, tak proc to nevzit...

2012-07-04 18:01:28

Jo s klukama jsem vtom jel a chova se to hodne dobre . Samo coilovery by mohli fungovat lepe ,ale tohle slape pekne dost mi to pripomina moji s Koni tlumicema a serii GT pruzinama .

Nekdy mi prijde vysoka ,ale kdyz srovnam tvrdosti tak to asi nema cenu . . Na nerovnostech na brzdach to mam obcas i ja a asi kazdej naprd

2012-07-04 18:54:10

Nj, tak Koni tlumice jsou jeste fest tvrdsi nez ty Kayaby. Kazdopadne Weitec s Kayabama za ty prachy funguje velmi dobre a ja uz se na to tesim. Dost jsem se tomu drive branil, ale ted vim ze to bude stat za to.

2012-07-04 19:49:47

Svobi děkuju že jsi mi potvrdil to,co jsem tu měl hlavně na mysli,ty jsi to pochopil hned a ostatní mají v ostatním pravdu samozřejmě. PS: on takovej INTERALOY taky skáče.

Jagy,ty jsi samozřejmě nejpovolanější z praktických zkušeností

Lukyisek to je fajn, že víš co chceš a udělá ti to radost,aspoň je vidět,že každej řidič hodnotí jinak podle toho jak tvrdě dokáže využít potenciál svůj i auta budou fotky?

2012-07-04 20:42:34

Tak pouzivat ty nejlevnejsi pruziny co napr. slibuji snizeni 5cm apod. je spatne... to uz je moc. Eibach je treba 3cm, coz je dobry kompromis. Nejlepsi bude vzdycky nejaky coilover nebo zakazkovy podvozek, ale to uz jsme jinde (20-100tis.)

2012-07-04 21:02:37

Koupit si tak už odladěný auto z výroby je možná i levnější viď. Ale zasejc jsme u těch zlaťáčků - jo motorspot je drahej špás

2012-07-04 21:13:54

Teď se chci zeptat na možnou blbost o který já nic nevím,nemám žadnou zkušenost a vždycky jsem jí zavrhovaj.

Co podložky pod origo kola cca 2cm+- na almeru gti_ Asi nerozum žejo? Jen tak si to představuju v zimě,když vidím jak jsou ty kola utopený

2012-07-04 21:17:04

Rozhodíš geometrií a celkový vyvážení podvozku. Tak plecháče z ET -10

2012-07-04 21:43:02

Podlozky urcite ne... budes potrebvat i delsi stefty a je to zbytecne neodpruzena vaha navic. Kdyz uz neco s podvozkem, kup si excentricke srouby na nastaveni odklonu prednich kol...

2012-07-04 22:29:41

No potom co jsem drzel celou napravu Primery v ruce si rikam zda ma vubec cenu resit neodpruzenou hmotu . Spis bych mel zacit delat direcky vni . To co jsem dnes delal almeru tak ten MCpherson je znatelne lehci ,ale zas neni tak dobrej podle me . I kdyz jak se to veme Evo, STI vsechno ho ma.

2012-07-04 23:07:32

Pro pobavení - FerNissan

http://blog.hemmings.com/...php/2007/04/09/fernissan/

2012-07-04 23:09:58

Jo to by šlo Sunny z motorem uprostřed

2012-07-04 23:12:33

Svobi: Primera ma mnohem lepsi predni napravu, nez N14/N15. EVO bych do toho moc netahal a STi je hodne nedostacive auto, tam bych si priklad taky nebral...

2012-07-05 15:57:56

Jagy: nechci rejpat, ale nedávno jsem se tě někde tady ptal, jestli si myslíš, že je ta přední náprava na primeře znatelně lepší než na N15 a napsal jsi, že v tom zas takový rozdíl není...

změnil jsi názor? Mě by to jenom potěšilo

Myslím, že vzhledem k jednoduchosti McPhersona by mohl být rozdíl znát...ale chybí zkušenosti

2012-07-05 18:12:15

multilink ma sve kvality hlavne co se tyce progresivni geometrie tzn zmeny geometrie pri pohybu kola nicmene je dulezite nejen system vedeni kola resp drahy po kterem se kolo hybe ale i skutecny stav konkretni napravy daneho vozu (vule hmotnost atd) pokud k tomu vezmes moznosti jako nastavitelne podvozek mas celou plejadu kombinaci z cehoz vyplyva i ruzne moznosti nastaveni a chovani vozu nemluvim o pouzitych pneu nebo i kol ktere svym gyrospopickym efektem taky sou schopne pro vnimaveho ridice pozmenit napriklad citlivost na pohyb volantu a na chovani auta, co se me tyce nelze jednoznacne rict co je lepsi vzdy je treba posuzovat jednak to co vyhovuje danemu autu na zaklade pouziti toho auta na jeho hmotnosti a jejim rozdeleni ale hlavne pocitove na ridicovi. co jednomu vyhovuje muze druhemu treba i vadit atd...

2012-07-05 18:19:52

E-Shop -funguje vůbec?

Píšu tam a žádná odezva

2012-07-05 19:49:38

Petagne: A kde jsem to psal? McPherson je vic nedotacivy. Multilink funguje proste lip... tedy obecne, samozrejme muze byt podvozek spatne konstruovany a nebude fungovat, ani kdyby tam bylo tech ramen X (viz. Audi, Passaty, Superby,... ) ale zrovna u Primer to funguje skvele a do hodne velke miry potlacuje nedotacivost. Diky tomu jsou Primery tak krasne neutralni.

2012-07-05 20:31:37

Jagy,jsou u almery a primery jiny zavěšení mc perzna?

A vzadu má almera multilink a primera taky?


Odpovědět

1 ......... 354  355  356  357  358 ......... 1254