Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 353  354  355  356  357 ......... 1254

NO_HITS  
Laďa
2012-07-03 10:41:05

ok :D

2012-07-03 20:08:57

Kde se da sehnat cislo barvi co je na aute nebo jak to sehnat

2012-07-03 20:15:44

AJ4

2012-07-03 20:34:57

aj4 co to je to je kod te cervene co mam na aute origo nissan

2012-07-03 20:38:17

Jo Podívej se na štítek u VINu v motoru, tam to bude taky, tak to skontroluj.

Jo možná Ti tam bude překážet ta diskotéka v motoru...

2012-07-03 20:50:37

Ta uz tam neni ale bude jina ok kouknu na to diky

2012-07-03 21:53:53

zpraskan Imprezou GT . Frajer prolitl na krizovatce tak rikam jedem za nim ,ale byli jsme v aute 3 a jeste mam zimaky . No a pak borec na vyjezdu z vesnice zamaval z okynka papa a ulitl mi . .

Bejt sam a s letnima mozna by mi neujel o tolik ,ale takle mi zmizel pekne parchant . Lemra lina

2012-07-03 23:22:17

Svobi, to prezijes. Az pojede sam, tak to jednou urcite vyjde, kdyz nejakyho potkas

Jinak panove, dnes (od vcerejska) konecne dokoncena montaz svodu SSAC. Timto velke diky Tofimu za jeho pomoc ve vsech smerech.Radeji nebudu rozepisovat cely dlouhy sloh, ty smuly bylo az moc a bylo by to na dlouho, takze reknu pripadne par zasvecenym pri srazu Kazdopadne jen dodam, pro Ty kteri si chteji montovat nerez svody, opravdu, ale OPRAVDU si hlidejte vsechny ty srouby a velmi dobre je utahnete, nez nejaky ztratite (atyp) a uz ho nenajdete na ceste... Viz. video... Jinak to slo vcelku dobre behem par hodin (viz. foto).

PS: A posledni foto bohuzel nic moc, ale melo by byt videt jak to trochu sviti. Nazivo to byl mazec, coud z pod haubny a svody pres pasku svitily jako svina

P11 SR20DE SSAC header without screw

Nissan Primera P11 SR20DE SSAC header without screw from hole of EGR valve... He lost on the way

2012-07-03 23:42:18

Něco mi tam je povědomé Koukám že každý to máme natřený jinak, Ty stříbrně a já na černo

2012-07-03 23:50:07

Fuj tys mel ,ale osklivy svody s katikem . A peknej zetor na videu .

Minule na evousovi jak jsem menil tesneni pod svodama tak po projizdce taky byli volnejsi a to jsem je dorval kurvy jedny .

Ted jsem holku prohnal po hodne dlouhe dobe ve vyssi rychlosti do kopce (dlouheho) ve 3 lidech 210 kmh.

A pak po rovince 220 kmh a pak zatacka tak jsem radsi brzdil . Jeste to v sobe ma babicka jedna.

Ja malokdy jedu pres 180 uplne by mi stacila kratka spajska na tohle.

http://pistonheads.co.uk/sales/3962654.htm

2012-07-04 00:09:02

Ty voe Svobi, ja jsem slysel jaky jsi drak

Jinak puvodni svody byly kupodivu dobry, ty proste nezreznou, to je fakt masiv. Ale uz posledni 3 tydny jak jsem psal mi dole pod autem neco profukovalo a to byla prave ta nechutna trubka jak je na foto. To jeste chvili, trefit nejakou diru a upadne to na ceste. Takhle to upadlo kdyz se to odrezavalo, bylo to primo ve spoji u katu. Jinak katik uvnitr OK, ale uz na auto nepujde

Ale hlavne ze ted to vsechon drzi a snad drzet bude, uz je to dost na fest doufam. Uz bylo akci za posledni 2 dny az az

PS: Thommy: Noo a jak se po instalaci tofimu ten drzak libil. Ale nejdriv mrumlal

2012-07-04 00:24:02

Lukyisek vubec nevim co myslis ? Ale to je fuk

2012-07-04 00:37:54

To je jedno...

Jinak abych nezapomnel, dnes odpoledne po prijezdu od tofoje me doma konecne cekaly pruziny Weitec, ktere se postou prohrabavaly asi tyden. Takze uz se tesim az se taky nahodi a bude to masaker no.

2012-07-04 00:46:38

No to bude,hlavně při prudkym brždění na nerovnostech budou mít kola tendenci odskakovat a popiskovat,jak se budou chtít blokovat a zase chytat. Občas jsem pak byl delší na brzdy na mizernejch okreskách při rozjařilostech Ale to je osud tvrdejch pružin

2012-07-04 00:50:11

Ono to zase tak sileny neni, jsou progresivni. Jel jsem v tom u tofoje. Mezi nama, chova se to snad lip nez ted ty moje stary stock pruziny. Tam je to temer to samy. U tech sportovnejsich je to sice trochu tuzsi chvilema, ale lepsi. A nerovnosti a tvrdy silnice jsou pruser tak jako tak uz ted...

2012-07-04 01:21:23

Uvidíme jaký budeš mít postřehy Já měl dost tvrdý a pokud jsou i dobrý brzdy,tak např. mě se to stávalo i ve městě prěd přechodama,když jsem musel náhle pouštět nějaký slepice.Pak jsem vypadal jak pakouš A při lechtání na dvojku po zaplátovanejch zpárách napříč mezi barákama jsem si nechtěně brnkal do plynu jel jak čerstvej autoškolák hop hop,než jsem vyřadil - no hrůza jak mi nadskakovalo auto a noha mlátila do plynu. Jo taky byla Almera vepředu dole o 12cm (deklarovali 4cm)

Ale ty rychlý zatáčky fantazie,naproti tomu neustálý brnění od sedačky do zadku a páteře i na nejhladším asfaltu, uvidíme jak ty

2012-07-04 07:49:35

BMarcellus: zdá se mi jako bys mluvil o mém podvozku, já mám na N14 GTI taky pružiny weitec a obávám se že ty rozhodně progresivní nejsou....

Jinak já bych řekl že mě to udělalo to snížení 35 mm nebo kolik to bylo vepředu i vzadu jak uváděli..... No ale minulý týden jsem se projel po D1 a to byla teda síla....

2012-07-04 08:08:41

Bmarcellus: Tak to jsi mel spatne pruziny/tlumice. Pred face a face je totiz jiny v ulozeni! Proto ti to nefungovalo a mel jsi takove snizeni. Jinak s tim neni zadny problem na brzdach, co pises. Naopak auto je mnohem stabilnejsi. Ja mam Eibachy a nemam zadny problem, mozna i pohodlnejsi, nez neprogresivni serie.

2012-07-04 13:02:13

Jasan chápu. Dobře fungují profi podvozky třeba u Clia RS a pod. - tlumič tam taky stojí 20 tis +-

Po projíždce v GT3 v nastavení nejtvrdšího pružení (elektonicky) taky pri stejný situaci odskakovala na brzdách.

Pravdu máme oba,ale pokud nekdo dá jen péra,tak se to takto chová pokaždý,nebo nejezdí -jak se dá-

Jagy,zkus se s tvrdym autem projet rychle po karlovarskejch okreskách,Svobi dobře říkal,že by nižší podvozek nedával.

2012-07-04 13:28:21

Nejde souhlasit... na valassku mam myslim hodne moznosti s horsim povrchem, kdyz za kazdym druhym kopci se jezdi rally. Jak rikam, nejde to brat nikdy obecne ale specificky na kazde auto. Pokud nemas vyzkouseno na danem aute, tak to nemuzes tvrdit...

U tebe jsem psal, kde jsi mel problem... to se pak nelze divit, ze to nefunguje.


Odpovědět

1 ......... 353  354  355  356  357 ......... 1254