Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 1254

2011-06-24 11:06:35

Jej tak nejaka 1.8 ta musi jit jak nic.

Ja jsem treba predjel kamosovo Evo - na 2. vteriny nez na to slap

2011-06-24 11:34:46

No jo, tak u Tebe se to nedalo srovnavat. Kdezto tady tak trochu jo. BMW jsou prece nasi souperi

2011-06-24 11:39:09

No ,ale silnejsi souperi ,alespon 528 . 330D takovim dokaze na okruhu klidne konkurovat i je predjet. Na silnici asi ne protoze zatacky tolik neletis a na vyjezdu maji vykon no . Minule me stval jeden superb ten novej zatacky jak posranej ,ale pak to na rovince zaslapl a nemel jsem na to ,abych ho predjel jelo to jak svin. Rikam ze je slaba primera

2011-06-24 11:41:45

1,8 je od BMW slabá pokud to teda není verze IS. šestnácti ventil, laděné svody, řetězové rozvody, písty ostřik olejem to už docela maká s tím by si měl problémy. S šestiválcema už se pak SR20 moc rovnat nemůže a celkově bych moc BMW s nissanem nesrovnával, měl jsem obojí:D obě jsou to auta pro řidiče, BMW je ale urvalejší a zábavnější, Primera je dělaná na zatáčky, přilnavost, dravost. je to rozdílné filozofické pojetí.

Edit: Jinak od 330D by si asi dostal na prdel nicméně 5tkový báva jsou hrozně těžký tam výkon navíc moc nepomůže. Ale starší M3 rozseká kde co bezkonkurenčně. ta 3,2 co v tom je to je prostě snad jeden z nejlepších motorů jaké jsem řídil.

Svobi: Primera je slabá, taky nebyla vytvořená na to aby rozsekávala větší kubatury:D svou práci odvádí dobře, to že tě nějakej blbec na rovince předjede nic neznamená, radši si užívám jeji agilitu v zatáčkách, příčné zrychlení mě nikdy moc nebralo.

2011-06-24 11:45:07

Jo prave v zatackach me brzdil na okruhu a na vyjezdu jsem byl vedle neho jenze to zaslapl a o trosku to lip jelo no ,ale o tolik ne no. Tak setvival je sestival to se nezapre ,ale museli by jsme na ne nasadit tajnou zbran vahu (sunik) a nebo techniku VEcko ,turbo .

Jo od 330D dostanes v provozu na okruhu moc ne je to preci jen tezsi na cumak . Tofoj se sni honil .

Ani 530XD na sprintu moc neujela primere skoro vubec ,ale automat no

Jo vsak jo o tom mluvim ,ale vykon na vyjezdu chybi obcas :-D

2011-06-24 11:55:10

svobi: to asi jo a seš rozhodnutej do ni něco nasypat nebo spíš koupit něco ostřejšího?

normálně já snad neseženu tu šedou plastovou krytku na mlhovku to je peklo:D

2011-06-24 12:17:52

jj, 318IS v E30 by si luky nestacil, to jelo neskutecne..

Jinak ja porovnal silu s 320i (103KW) se svoji 103KW... odchazele sem vcelku spokojen. Snazil se na me machrovat na dalnici. Klasika, lepic, uhnul jsem, nechal sem ho predjet a hezky za nej stejne jako on, at vi jaky to je. No musel sem davat nohu z plynu, abych mu neprojel kufrem. Rikal sem fajn, vzduchovej pytel. Nechal se predjet a evidentne mu to nestacilo. Tak sem podradil, dal na podlahu a vcelku bez problemu sem se vzdaloval. Kdyz jsme dojeli pomalejsi auto, bylo rasne videt vykonostni rozdil. Nez se mi otacky vysplhaly k tem 5tis, tak to jelo uplne stejne, pak sem zacal ujizdet.

Uz me tyhle namachrovany hovada, co maji BMW ci Octavii a hned si mysli, ze maji nejrychlejsi auto stvou. At si jedou rychle me je to jedno, ale kdyz predjizdim snuru aut, tak asi nema kam uhnout, tzn nemusim je mit 2cm za prdeli, az se jednou fakt naseru, tak to udupnu.

A co se tyce zatacek, tak se cestou pres Jested na te silnici (kdo zna vi) primera vytahla na kolegovo A4 S-line (tedy podvozek Bilstein, a quatro), docela me to prekvapilo. Ale kdyz jsme si pak vymenili auta, s tim quatrem sem si jednoznacne prisel daleko jistejsi, nez v primere, ale limity aut byly prakticky stejne. (A4 preci jen trochu dal, mel vesti kola, a quatro udela sve na vyjezdech)

2011-06-24 12:33:29

Artee: ano jelo to luxusně ale nezapomeň podotknout že E30 byli vesměs pojízdné rakve:D jinak 320i je takovej nedomrlej ale 323,325,328 což jsou prakticky naprosto stejné motory jen jsou jinak naladěné aby BMW doplnilo mezery v nabídce už byli velice slušné:P

chce to založit nové téma, aneb...za co vyměnit primeru GT a nepohoršit si

2011-06-24 13:03:06

E30 325i kupe jede jako seriova N14 GTI Liftback (cca 1150kg). Moc to tedy nejede... 318IS asi nebude taky zadne terno.

2011-06-24 13:19:29

Ja se zminim jednou o nejakym uprdenym BMW a debata uz zase pekne jede, alespon se tady nenudime Vsak ja vim ze BMW jsou ruzny, jen tohle vypadalo hezky, vcelku velky a poranu mi to udelalo radost. Nehlede na to, ze to bylo na super silnici, do kopce, atd. Vzdy tam jezdim svizneji. Nijak jsem nemachroval, jen normalne jel a on by me brzdil. Jinak nejaky pulrok zpet na stejnem miste jel predemnou taky s Bawem, bylo to tusim 320 nebo 325i, uz si nepamatuji a ten to do kopce seslapl a solidne mi ujizdel, takze tam ten vykon mel.

Arteee: Jizdy okolo Jestedu super co? Taky si to tam casto projizdim, ale s drahou polovickou, takze rozumne, jinak by mi asi vyskocila z auta. Ma z toho vzdy soky, uz jen kdyz nekde na rovince trochu vytocim motor a zacne paradne hucet otevreni sani JWT, tak ma bobky

No a jinak doufam ze jsi s foliema spokojen a s pristupem toho chlapka

2011-06-24 13:20:22

A teď hádanka: poznej co je na obrázku neobvyklého

2011-06-24 13:23:42

máš plnou nádrž to jsou pro mě divy:D

Jagy: Stará E30 vážila méně než N14 a měla 170 koní. když si do toho promítnu ten šestivál tak N14 nemůže jet lépe. když ty seš zkaženej nevím co je pro tebe terno, není to GT-R no:D 318IS jezdí velice dobře, přirovnal bych ji k SR20DE motoru. v dnešní době kdy frčej 1.0, 1,1 nebo 1,2 to terna jsou, velice příjemná svižná přibližovadla.

2011-06-24 13:57:01

Stejne nejlepsi je moje Daihatsu move 0.8 natrhne vam vsem prdel bez rozdilu .

No nic jdu mu strikat spodek at tak rychle nezrezne.

2011-06-24 14:15:04

Luky, jo, chlapek je fakt v pohode, prijemnej, a praci odvedl fakt kvalitne. Asi se snim dohodnu i na opravu tech cernych foliich na B sloupcich.

Chmeldoslav, to jo E30 pusobila vselijak ale jen ne bezpecne, i to rozlozeni vahy na zadni pohanenou napravou bylo desive, ale o to vic zabavne, ale stacila chvilka nepozornosti a necitu na plynu a byl si mimo (bohuzel overeno). To auto me bavilo, ale uprime sem rad, ze uz ho nemam.

2011-06-24 14:42:08

Arteee, vsak ja Ti to rikal. Za ty prachy, za tu ochotu a jak je pohodovej a hlavne to umi kvalitne, proste parada. Jsem rad ze jsem ho kdysi objevil a ted uz jen jedine k nemu. 2 auta jsem uz u nej nechal delat a dalsi jiste pribudou.

Jinak nevim ze by delal ty folie na sloupcich, ale pokud jo, nechal bych si je udelat taky. Ja tam jsem pobliz temer kazdy tyden, takze pohoda

PS: Jak tu uz bylo receno nescetnekrat, BMW dobry auta, ale proste zadokolka a zadokolky jsou na zimu naprd. Nekdo s tim sice jezdi, trochu to jde, ale proste ne vzdy a je to pak desne vohubu. Taktez osobne vyzkouseno. A je jedno jestli mate ABS, ESP a podobny nesmysly. Proste ulitne prdel jak nic a problem je na svete. Nedej boze, kdyz pak napadnou hromady snehu, je naledi, atd. To je jediny co me proste na tom vadi...

2011-06-24 14:44:47

Chmeldostav: E30 urcite lehci neni Naopak je tezsi (cca 1250kg). A motor opravdu nic moc.. proste to nejede. Byt Sunny 3dver tak ho dam uplne lehce. A to byla E30 jeste odlehcena...

Samozrejme na jezdeni to staci, ale je to proste hodne stara technika.. kdyz uz, tak 2.5l-2.8l z E36.

2011-06-24 15:04:00

lukyisek: v BMW 323i E36 jsme odjezdil dvě zimy a musím říct, že to není zdaleka tak hrozné jak si kde kdo myslí. když pominu zábavu a kravinky co s tím dělám tak je to akorát trochu jiný styl ježdění a po čase naopak začneš přetáčivej smyk milovat a vyhledávat a s tím rozložením hmotnosti to není tak strašné, motor je sice vpředu a pohon prdele. Když bylo těch 15 pod nulou a všude vyloženě ledovatky tak jsem do kufru dal dva 25 kg pytle cementu zabalený do koberce a bez problému, naopak do kopce se daleko lépe rozjíždělo v zimě než s koktou, je efektivnější když tě kola tlačí než táhnou

jagy: no tak samozřejmě ono ty motory bez vanosu zas tak dobré nebyli, ale ty novější už ano:P

apropo docela jsem koukal jak šli Imprezy staré dolů. první WRXka (žáby) se dají sehnat za velice velice pěkný peníz:P

2011-06-24 16:30:04

nejde o plnou nádrž ale o středovou konzoli

Jinak to WRX se mi taky líbí, ale mám obavu že se sice už na to celkem dá našetřit, ale bude to dost drahé na provoz, i když to není STI, a taky ta cena už se pomalu blíží levostrannému GTI-R

2011-06-24 21:58:23

WRX je na provoz pohodicka ,jenom ten benzin .Ale kdyz uz tak rovnou Sti nebo stare GT(pripadne sti dovoz a prestavba a vyjde to snad na stejno)

2011-06-24 22:20:32

Staré GT není výhra vím o čem mluvím


Odpovědět

1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 1254