Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 31  32  33  34  35 ......... 1254

2011-06-17 10:17:18

Ona zadni naprava funguje jako stabilizator . Uz jsem videl ze tam mel nekdo dodelavany uplne jednodusse ,ale ta P12 stabik by sel . Jo predni naprava je super ,ale stabik by chtel trochu silnejsi

Jinak mam maturu kluci

2011-06-17 10:30:48

já taky a nechlubim se s tím , ba ne . tak ti gratuluju

2011-06-17 10:47:25

Jo Svobi, gratulace, tak uz to mas za sebou. To je pohoda co?

2011-06-17 10:54:38

jj diky kluci . Alespon uz mam nejaky zaklad

2011-06-17 11:04:59

tak a teď pracovat , ať jsou penízky na závody ne? nebo jdeš do diplomu ?

2011-06-17 11:13:47

No jdu zkusit vysokou no

2011-06-17 11:17:33

svobi: a na co se chystáš? já se nemůžu rozhodnout mezi dopravní fakultou, obor silniční vozidla v pardubkách a teoretickou fyzikou v brně.

no chce to vejšku dneska je maturita už bohužel nic, pak bude s diplomem víc peněz na úpravy:D

2011-06-17 11:17:44

taky gratuluju

a co vlastně ta státní maturita? připadá mi to jako pěkná kravina, ale naštěstí se mě to už netýká

2011-06-17 11:19:58

chmeldo : Jo taky doufam

petagne : no zmrdi prvniho kalibru statni . Na generalce testy uplne jine nez pak ty ostre ,ktere byli daleko tezsi a kazdej se ucil na trosku jine typy prikladu ,ale da se to v klidu akorad na matice vyhoreli lidi

2011-06-17 11:23:04

pořád přemýšlím co s tím mým GTčkem. zas mi příjde na kedluben kupovat jiné GTčko a hledat nové chyby vysíraj mě ty načaté klobouky tlumičů. musím ji dát pořádně prohlídnout abych věděl jestli stojí za další investice nebo ne.

2011-06-17 12:27:13

přijde mi to jako zbytečná komplikace - zvlášť když teď jsou ty maturity dvoje - státní a školní ...

a to jak to "funguje" teď to už je vůbec takový pofidérní - viz např. to co píšeš ...

nechápu, že nejsou schopný vymyslet to ňák kloudně - kdyby zaměstnanci takle zpracovávaly projekty v jiný práci, tak by ve slušný firmě šli do háje. Ale na ministerstvech se může všechno a zodpovědnost = 0. A takle to platí i na všech ostatních - doprava, zdravotnictví ... .

Chmelda:

Ty klobouky je asi problém většiny Primer - moc bych nesázel na to, že seženeš jinou, která by už nebyla načatá. (já to mám snad zatím v cajku, ale může se to kdykoli objevit taky ...)

Ale jak jsi nedávno psal, co do toho chceš nasypat za peníze - to bych si asi vážně rozmyslel. Pokud teda nepatříš mezi ty, co nevědí co s penězma. Přece jen je to starý auto a narvat 100 000 do oprav mi přijde dost. Na to, že minimálně kvůli rzi to stejně půjde rychle do háje (když se o to nestarali pořádně původní majitelé).

Ale každý svýho štěstí strůjcem Já třeba taky zvažuju VEčko, ale je to ve fázi ideálů, protože si právě říkám, jestli má cenu to do toho strkat. A to furt jde jen o třeba 30 000. Za ty prachy co ty jsi psal bych se už možná podíval po něčem novějším... . Napadá mě třeba ňákej accord výkonnej atd.

2011-06-17 12:31:50

jako takhle ten motor načatej mám, VE je prostě rozmar, ale to DE co mám bude jezdit x let. Ale zase je to GT kolik bylo vyrobeno primer GT? těch aut bude méně a méně není škoda se ji zbavovat? nenarazím na odeální, ale otázka je jestli jsem schopen si ji ideální udělat. každé auto ti jednou shnije bez ohledu na to jestli to je nebo není pozink. nevím no je to dilema, ale co nového abych si nepohoršil? zvažoval jsem Galanta s V6 ale to je moc těžkopádná herka, Hondy jsou fajn, ale já jim na chuť nepřišel. nissan je nissan. 200sx by bylo super kdyby to byl čtyřdvéřák. ono mě nezbyde nic jinýho než si najít jinou práci a koupit si EVO, nevidím to jinak nechce se mi zase přejít k BMW, sice ten šestiválec maká dobře, ale ty nissaňácky hrůbý motory to je lahůdka.

2011-06-17 12:41:29

tak jako nissanům fandím a svojí primeru si plánuju nechat dokud to půjde.

Jen jsem to psal s ohledem na ten balík, co jsi psal že do toho nasypeš, to už bych si vážně rozmyslel.

Já koupil neGT za 55, koupil jsem kola za 8, žádný další investice - kromě klasický údržby a pneu (díky bohu) nebyly (plus teda následky krup, ale za to auto nemůže ) Takže si říkám, když koupím VE plus úprava podvozku, tak by se to celkem mohlo kolem tý stovky do auta pohybovat. Kdyby se to auto ale mělo ňák začít podělávat, tak na to asi peču a poohlídnu se po jiným. Proto jsem ale koupil P11ku s tím, že by se podělávat nemusela

Jinak spíš než evo bych bral asi imprezu. Nedávno jsem si sedl do Eva v showroomu (bohužel jsem neměl možnost is to vyzkoušet za jízdy) a moc mě to nenadchlo - na rozdíl od Sti. Ale to je stejně úplněj iná liga než ty naše starý dobrý autíčka .

2011-06-17 12:49:20

mě stála 53 tisíc, věci co jsem dostal k tomu jsem prodal za 20 tisíc. jediné investice byli horní ramena (3200), přední kotouče premiér a destičky (1500 kč, kámošovi se váleli doma), a klempířina a lakýřina za 6 tisíc když jsem sejmul srnu. pak nějaké blbosti jako zadní plato, trysky ostřikovačů, jedna mlhovka (3000) a pak samo ty filtry a spotřební blbosti. motor má špatné tlaky a jako můžu to řešit a nemusím. i se španýma tlakama má přes 140 koní a ve štychu mě nenechal. Generálku dělat je nesmysl to radši koupím někdy VE. těch 100-150 tisíc je prostě takovej strop kde bych chtěl udělat vše. Swap, podvozek, brzdy, udělat takovou generálku kastle a rámu abych věděl, že to auto bude ještě dalších 5 let minimálně jezdit. jinak samozřejmě ten předek spravím za 10 tisíc aby byl super, spíš méně. kapota+horní lišta čela+JDM světla a lakování kapoty. a pak šmitec a nebo prostě jít dál. jo ještě chci origo litý kola od jagyho:Djá řídil oboje, jak EVO tak STI a Evo mi sedí daleko více. je takové nekompromisní a ostré, impreza mi příjde civilizovanější, ale zas je pravda že je prkatičtější a lépe se s ní jezdí po městě. u EVA jsem se "nadřel". jinak nemžůeš soudit podle interiéru za to je EVO kritizováno léta letoucí. a rozhodně by to bylo EVO VII:P pak už je nabírali kila.

2011-06-17 13:14:20

tak pokud jsi teda ve výsledku za to zaplatil 33, tak to je dobrej kauf

ono ty náklady jsou daný tím, jak moc to člověk chce tunit a jak velkej je to šťoural a puntičkář a i tím, jak tomu rozumí. Musím se přiznat, že díky tomu že nejsem automechanik, tak nemůžu na 100% říct, že různý čepy, ramena, motor jsou 100%ně v pořádku. Ale mně jako běžnýmu uživateli, který na to občas trochu šlápne anebo si užije zatáčku, přijde všechno ok.

I když někdy mám v zatáčkce pocit ne úplný jistoty - nevím či je to pneumatikama (huštěním, typem) anebo ňákým blbým silenblokem... Na stk a v servisu mi říkali, že je všechno ok, ale na to se člověk moc spolehnout nemůže

potřeboval bych to prolízt s někým kdo tomu rozumí, abych měl jistotu - kdy dáme kluci sraz?

2011-06-17 15:50:45

Joo, tak to souhlasim vcelku s petagnem. Taky se mi obcas neco nezda a vzhledem k tomu ze tomu nerozumim, tak se porad musim nekde ptat znamych a nechavat si to k nim kontrolovat, apod. Jeste ze ty znamy mam, jsou to dlouholeti mechanici a Nissany znaji, takze parada. Bohuzel ja jsem na to trosku puntickar, takze auto musi byt co nejvice super, jinak me to fakt stve a dlabe me to v hlave. A taky nejaky to vylepsovanicko obcas, proto to uz taky neco stalo a jeste stat bude.

2011-06-17 18:42:22

tak to já taky se ptám kde můžu, ale většina mi řekne ať jezdím dokud to jezdí a pak ji hodím ze skály. akorát se v tom budou topit peníze:D

2011-06-17 19:37:50

Tak holka zase dostala myti , a konecne i ze vnitr poradne s napatlanim sedacek ,aby nam nepopraskali . Jeste ji nekdy navoskovat

2011-06-17 20:17:46

to se delá co.....kdyš mercedes nakoupil.....

2011-06-17 20:33:01

Psss . Ne jenom autosampon (teda spis aktivni pena)


Odpovědět

1 ......... 31  32  33  34  35 ......... 1254