Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 325  326  327  328  329 ......... 1254

2012-05-28 13:20:41

Jo jen tak na okraj, blizi se nam pomalu leto, tepleho pocasi uz je taky docela dost az na vyjimky a tak by jsme mohli podniknout nejakou akci. Co takhle to grilovani u Judyho? Nebo nekde jinde? Nebo nejaky srazek...? Asi by stalo za to neco promyslet a pak to uskutecnit, at nezustaneme jen u reci. Uz delsi dobu se o tom s Vami kluci tak ruzne bavim, tak at to dotahneme do konce

2012-05-28 16:13:32

Luky pssst, to je tajná operace . O tom ví tak 4 lidi dohromady ne

2012-05-28 16:47:14

Tak se mi před chvílí povedlo otestovat Primeru proti WRX sedan. Sem si chvíli říkal, že dostanu spráskáno, ale nebylo to zlý. Nejhorší je předjíždět ze 3 tis otáček, zacímco atmosféra se sbírá, turbo foukne a réza okamžitě poodjíždí. Pak ale hodil levý voko ve 100km/h, tam už se trojka konečně sebere a do 180km/h to bylo vyrovnaný (víc sme v tom Německu nejeli). Sice 230 koní, ale čtyřkolka a skoro 300 kilo navíc jsou ve zrychlení znát.

2012-05-28 17:07:11

WRX je o nicem to je slabe . Kdyz uz tak to mit ve starem GTcku ,ktere ma o 200kg min .

Me kamos pujcil o vikendu Sti ecutek na 330 ps a to je jina liga . To jede hodne hezky. Krasnej pocit sledovat v zrcatku jak octavka mizi v pozadi za kridlem fofrem ,ze zni je okamzite mravenec .

Ted se chystam jit pod auto dobrousit a striknout prostor pod nadrzi a zrovna zaclo chcat

2012-05-28 19:12:53

ja z tou svoji Primerou potahal i Ford Escord RS2000 kterej je lehci a ma nevihodu kratkejch kvaltu

2012-05-28 19:15:33

Nevýhodu

2012-05-28 19:23:19

:-D lol jaka nevyhoda sou kratke kvalty? teda krom 10km dlouhe rovinky z kopce? a i tam bude dulezity konecny prevod...

2012-05-28 19:54:53

No ja osobne bych nechtel honit kvalti ja jsem si zvikl na dlouhe a treba tam kde nekdo dava uz 4 tam ja muzu mit stale za 3 a nemusim to tak kvaltovat vyhoda kratke je pouze na zavody ale na normalni jezdeni bych ji asi nechtel

2012-05-28 20:23:00

to souvisi i spouzitelnym spektrem otacek motoru... dlouhy prevod je dobry na cestovani a komforni jizdu a ne na street nebo ostre svezeni vhodne poskladana prevodovka je vzdy jakysi kompromis...

ja to vyuzivam spis obracene nevidim duvod jet nekde na 70 trojkou zvlast kdyz to muzu jen lechtat na 5ku... vse je odvisle od zateze motoru... ale o tom uz tu byl nejeden flamewar...

2012-05-28 20:35:16

presne tak no zalezi co od toho chces a podle toho si to prispusobis

2012-05-29 20:50:21

Tak zitra snad uz vyjizdim z primerkou zase na silnice. Dnes dostrikan spodek a dalsi blbosti , koupena brzdovka 5.1,strikle kryty vyfuku a rozpera spodni . Zitra nahodim trubky a snad vyjedu

2012-05-29 21:38:05

A pak bude zase tyden v haji a Svobi bude zase neco servisovat at je to do tretice

2012-05-29 21:51:00

Ted uz to snad poslape jinak se naseru . Az bude zvedak tak pujde na servis na zbytek spodku .

Ted jsem na tom zas makal malo . Tofi o tom vi . Bavil jsem se snim a muj problem je ze auto me prestava bavit , malej vykon uz bych chtel neco vic. Ale pokud neco poridim jako dayli asi zustane .

Chtel bych neco ,ale nevim asi stejne budu muset vydrzet stima par orema .

Takze jestli nebude slapat ma na kahanku . Posledni kapka jak mi kamos pujcil Sti to jsem zas vymejslel co a jak ,abych si neco silnejsiho mohl poridit.

Takze v lete ke me vsichni na servis at vydelam nejaky prachy

2012-05-29 21:52:40

2012-05-29 22:03:17

Proc chces jine, rychlejsi (drahsi) auto, kdyz nemas na benzin?

Primera je skvele auto a vykon se da vyresit... do podzimu snad bude moje vikendova P11. Pak treba nekdo pochopi, jaky ty auta maji potencial za smesny peniz.

2012-05-29 22:09:11

Ja chci videt Jagyho karu foto foto to bude zase raketa

2012-05-29 22:09:19

Protože když člověk pravidelně jezdí v autech, který sou o level vejš, má na věci jinej pohled. Akorát já si pořád myslim, jako jagy, že Primera je suprový autíčko. Jenom výkonově by se mohlo posunout dál, sice je to předokolka, ale potenciál na to má.

2012-05-29 22:27:23

To ze clovek neni ochotnej platit randal za beno ,kdyz najizdi hodne kilometru neznamena ze nema na benzin nebo ze neni ochotnej dat neco do benzinu,kdyz mu to to auto oplati. A proc nejezdit na plyn kdyz to jede za min a stejne.

Je pravda ze jsem se namlsal co maj kluci evousky a sti... Ale fakt je proste ,ze ty auta jsou jinde . A i kdyby si udelal primcu stejne rychlou jako evo (mozna tak seriovy) tak ti to auto neposkytne tolik zabavy ,poteseni ....

Neni to zadnej srac primera mam ji furt rad ,vse delam peclive ,ale rad bych vic poniku v turbu . Ale na prednim nahonu to nechci . To bych tam zahucel za prachy ze bych si rovnou mohl koupit to sti ,abych byl spokojen . Stejne by se muj problem uplne nevyresil pac to chci i na cestach ,ale aspon bych se vykravil o vikendech .

Prachy bych sice mel ,ale ty co mam za to nechci utratit tak musim vydelat pomoci tihlech dalsi na auto

2012-05-29 22:39:13

Romik: na fotky je jeste cas...

Svobi: Nevim, naposledy na okruhu v Brne na moje skoro-seriove GTi nestacilo zadne STi ani EVO, co tam byly... a nestacily i nektere M3 nebo Z4M, vsechny Integry, Civicy Type-R, Clia Sport.... vaha dela svoje. Samozrejme jak nekdo EVO nafoukne na 350+HP, tak je to tezke je honit s autem s o dost slabsim vykonem... jenze je taky o dost levnejsi na provozu a udrzbe. Vsechny ty auta jsou skvela, ale chce to mit penize na jejich provoz a mit rezervu, kdyby se neco stalo... v tom je Nissan fajn, ze je to vse za par penez.

2012-05-29 22:43:51

Jo vtom mas sice pravdu . Uvidime zatim zustava ,ale zasadni upravy primery neplanuju .


Odpovědět

1 ......... 325  326  327  328  329 ......... 1254