Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 321  322  323  324  325 ......... 1254

2012-05-24 10:36:02

ee, prozatim se mi ta profilovka mooc libi Tohle by u mlady asi uz neproslo, tak alespon zauradoval internet

Jinak nevim jakou pasku jsi mel... Ale ja tyhle koupil normalne v zelezarstvi. Jen otazka zda na downpipe nezreznou, asi by to fakt chtelo necim striknout, at je jak ta thermo, tak i tahle paska trochu chranena.

Svobi: No kdyz nebude spatna, tak to nemusi byt spatny... Jinak ten Thermotec to muze mit zase vymysleny nejak na ty pasky, aby jeste vice vydrzely.

Arteee: Ja bych to taky cekal, ale k*eteni ani nejsou schopny tohle rici, jen proste ze jeste nejsou k dodani... Psal jsem at to zkusi zaurgovat, trochu jsem jim to vysvetlil. Jinak je poslu nekam a objednam to primo tady u tech co jsou v Praze, tedy primy dodavatel Weitec.

2012-05-24 13:19:37

...myslel jsem thermopásku

2012-05-24 13:22:24

Aha, tak to napis jagymu, je to ta Billion Japan. Je siroka dost. Sice obcas pakarna to s ni motat, ale nakonec se to urcite vzdy povede

2012-05-24 14:58:05

no pekne je to omotane ale asi silena prace stim to motat

2012-05-24 15:21:12

Diky Vam kluci, me ale zase prijde ze to stejne neni uplne ono Ale to je ta moje perfekcionalita na tyhle veci Lepe to ale neslo, delal jsem co jsem moh, takze snad dobry no...

Kazdopadne jak uz jsem psal, kazdy vi ze to je pakarna, ale dokud si to nevyzkousis na vlastni kuzi, tak fakt nevis o cem to je, protoze pak je to vetsi pakarna. Ale bavilo me to.

2012-05-24 17:57:37

WTF???

prodam karu lehce tukla na pravy bok, jinak v cajku pojizdna vse ok, vyborne auto vubec se nemlží skla.

2012-05-24 18:05:49

Vyrobce made in afghanistan to je ale kabro

2012-05-24 18:34:32

Luky : a ty stahovací spony sou nerez? Kde a za kolik

Fizzi : a nás tady budou prudit za LEDky na SPZ nebo pruh na čelním skle...

2012-05-24 19:30:11

ted sem se jebal s eletrikou na laguně 1,9dci (jestli to ma byt napul nisan tak du blit) vsechny konektory (pojistky relatka ECU) zkorodovane, sponky na baterii taky a protom je to ani ne 10let stare auto, a taky na tom zkapalo... asi nekvalitni material a nevhodna povrchova uprava vsude takovy ten bily prach (galvanicka koroze??) proste prasarna totalni... tak hnusny sem to nevidel ani na starym datsunu co stal hodne let na zahrade bez kapoty.

a to nemluvim o tom ze treba dvirka do pojistkove krine jsou polovicni zen pole pojistek... na vyndani nekterych asi musi palubka dolu nebo co... fakt... kill them...

2012-05-24 20:05:41

Fizz...

Tak to tě lituju za takovou zkušenost

Renault je pro mě sprostý slovo

2012-05-24 20:17:32

Apropo Laguna... Kamarádův táta má taky tuhle co jsi spomínal. A za deště a v zimě ani radší nevyjede z garáže kvůli tý "kvalitní" elektrice Když sem mu tehdy říkal ať to nekupuje, že to je strašný křáp tak si nedal říct... a měl zajímavý argument proti mě, "Když se to tedy sere, tak na to budou aspoň levné díly když to tedy nikdo nechce"

Fizzi : i u Kvuškvušů sem viděl pěkně skorodované kontakty... je to tak, Reňolt se v tom nezapře...

2012-05-24 20:32:29

Ať si řiká kdo chce co chce, Frantíci by měli dělat jenom víno. a na ty spony sem se Lukyho už ptal, řikal že ňáký vzal. takže nerezový asi moc nebudou. tu co jsem dával na kat, aby nerachtal, vypadala hodně podobně (pěkně) a za 3/4 roku zrezla, div neupadla. teď už je naštěstí pryč i s tim rachtajícím plechem.

2012-05-24 21:14:37

me zacal rachtat nejakej plech na katalizatoru ale u Micri tak snad ti nicemu nevadi asi ho sundam at to nedela takovej bordel stejne je to tam asi jen kuli tepelne ochrane pokud se nepletu

2012-05-24 21:44:57

to asi taky. já už nemam od downpipe k vlnovci žádnej heatshield a jak se to pěkně rychle ohřeje ten motor. beztak to bylo způlky celý urezlý, tak pryč s tim. a na zimu pude gt asi stejně do světa, tak ať se s tim zlobí někdo jinej. byl by dyštak zájem? nezrezlá kastle, nebouchnutý, motor good, jen klima nejde.

2012-05-24 21:49:48

cena

2012-05-24 22:39:01

podle toho, co všechno stihnu dát do kupy. 30-40k

2012-05-25 00:00:09

Ale ale, japato ze se toho budes chtit zbavit?

Jinak pasky nerez asi urcite nejsou, ale uz jsem to tu psal. Bud vydrzej nebo ne. Necim to jeste striknu a uvidime. Koukal jsem jak to pod autem vede a nastesti je to vcelku jeste dost kryty plastem, takze to schytava nejvic az kus dal, ale ta druha paska u vlnovce by mohla byt na rane. No uvidime co to vydrzi.

2012-05-25 00:41:22

protože já vlastní auto ani nepotřebuju. je to jenom muj luxus, ve kterým se utápí prachy. takže místo tohohle se může do firmy koupit ještě jeden povoz a já tomu budu dělat jenom šoféra. po prdeli. když nebude GT, bude něco jinýho. koneckonců je to jenom auto. proč to hrotit.

2012-05-25 09:22:15

njn, auto to je.

Jinak ja uz na to budu muset nahodit ty novy pruziny (Weitec), snad nekdy budou. Protoze ty stock jsou fakt nejak vyskakany a prijde mi, ze i kdyz se vymenily tlumice a kdeco jeste okolo rizeni, tak je to proste porad takovy nejak "rozvrkoceny", hlavne na rozbitejsi silnici, cili musi byt ty pruziny uz out. No uvidime...

2012-05-25 10:47:29

Luky, hlavne na tech prejezdech tech koleji v Braniku budes litovat ;)

Vypadas jak dealer drog v tom aute, zase jsme dnes jeli proti sobe, mijeli jsme se na Dvorcich. Akorat jsem jel v bilem BMW s DE spz, tak jsem na tebe radsi netroubil, jako ty tenkrat na me, protoze by to asi spustilo pozdvizeni, "co ten mecour troubi, to mu to tady patri, nebo co?"

Ja sem si taky rikal, ze mi to stejne odskakuje, a pak jsem zjistil, ze mi nejaky vtipalek nafoukl zadni kola na 3bary :-D Uz sem stim byl takle v Moste. tak si to radsi prekontroluj. Jinak me uz odchazeji ty pneu a je to sakra znat, degraduje to ten podvozek tak o 80%.

Jinak vcera jsem s kolegou projezdil nadrz pri nocni tuning akci, a tim myslim skutecne tuning. Ladili jsme emanage s odpojenou lambdou. To Jifo neudelal a bylo to znat, AFR 10-11 (jen predesilam, ze WB mensi AF nez 10 neumi zobrazit), takze benzin protekal proudem. Takze dolazeno na stoich smes pri cruise drive. Takze uvidime, co to bude delat s lambdou, zda se to nejak projevi (teoreticky ECU nebude muset tolik kompenzovat, kdyz ma vychozi hodnoty dobre). Ale jeste nejake problemy pretrvavaji, treba spatne zvolena stupnice pro palivovou mapu, takze takove to skutecne courani (1800 rpm, 3% TPS) jsou nenastavitelny, neb to leze mimo zvolenou stupnici na emanage, takze tam to lita od bohatci smesy, az k AFR 16.6, coz uz me prijde jako moc chudy.

WOT je furt nekdy dost bohaty, ale to bych ladil az s EGT ci jestli se treba domluvim s Dimitarem, a podle raddyho rady se nastavi spravne predstih.

EGT uz mam na ceste, tak jsem zvedav, jak to vlastne topi pri takle chude smesy.... Btw, Fizzi, prosimte, jake jsou optimalni teploty, v kterych bych se mel drzet.


Odpovědět

1 ......... 321  322  323  324  325 ......... 1254