Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 303  304  305  306  307 ......... 1254

2012-05-02 15:03:08

no uz jsem tam videl i 17.1 pri 50km/hod. Ale to jsem se fakt uz desil... Myslel jsem, ze to bylo tou prasklou spojkou na sani.

2012-05-02 17:43:40

Heh 17.1 to je pěkný ale tak proč ne, auto spořílek se asi snaží dohnat to co spálilo jinde navíc

2012-05-02 20:10:34

k te smesi bohata smes zpusobuje i degradaci oleje... krom smyvani olejoveho filmu.

jj chudou smesi se dohani spotreba... ale pri lehke noze to opravdu neni problem protoze kdyz je motor v lehkobeznem rezimu nedetonuje to a mirny narust teploty horeni nevadi protoze ta teplota je pri beznem AFR v tomto rezimu nizsi... (viz jakou ma auto teplotu pri klidne a pri agresivni jizde)...

17,1 to uz jsi sundaval nohu z plynu ne?? :-D a nebo jsi jel bez plynu a nejaky strik si uchcal blahem ze nemusi chvili makat na 140% :-D

2012-05-02 20:19:32

s teplotou prave tezko rict, muzu sledovat z OBD jen teplotu chladici kapaliny, ta se pohybuje bezne v rozmezi 78-90°C.

No prave ze tam to AFR bylo pri konstantnim plynu, ale fakt jemnym (TPS tak kolem 6%), coz uz mohlo byt pod rozlisovaci schopnost jednotky a uz zavirala ... Jinak s tema 370 vstrikama mam duty cycle bezne tak kolem 1-3%

2012-05-02 20:24:06

teplota chladiva je "líná"... je to dano velkou tepelnou setrvacnosti nejen motoru ale i vody samotne...

mluvil jsem o EGT...

2012-05-02 20:34:03

Jo tak, EGT, to to by melo byt primo umerne AFR, takze by se dala velice hrube odvodit. Uz premyslim nad EGT budikem, projistotu... Kazdopadne, koukal jsem na nejaky videa na trubce, takze mam predstavu, jak to lita.

2012-05-02 20:44:48

Už tam máš připravený závit na svodech.

2012-05-02 20:47:38

nevim kolik foukas ale pri te kompresi a pokud foukas vic jak 0,5 povazoval bych EGT vicemene za nutnost... kamost ted odpalil motor vylozene tim ze EGT nesledoval... ale taky chachar foukal kompresi 12:1 na 0,8BARyka... :-D

2012-05-02 21:02:56

Jifo, prave, koukal jsem, nasel jsem, ale asi bych se z budiku uz zblaznil, uz ted se pozoruju, ze vic koukam na vsechny mozny indikatory, nez na cestu

Jinak, ted jsem si dal zas eko-rally. Po ceste domu z chaty mi opet prasknul kablik na TPS, takze nouzak, otacky nejdou pres 3000rpm, takze jizda na spotrebu ... Pod tou kapotou se dela uzasny teplo, kdyz to nevydrzi cin ... Musim to nejak prekrimprovat.

Fizz, no a kdyz uz jsme u toho, jaka je horni bezpecna hranice EGT pro SRko?

EDIT: Jinac takle ted holka vypada: myslim, ze docela k svetu, ne ;)

2012-05-02 21:17:15

No docela hodně k světu A ta střecha co, dali ti to dolů a přeleštili nebo je pořád špinavá ,neměl by to být problém ji trochu "zkultůrnit"

2012-05-02 21:17:52

Nádhera,dotahuješ to k dokonalosti.To lízátko je super,kdes ho sehnal.

Cín nevydrží?Na ty kablíky se dělaj takový trubičky mačkací,pak smršťovačka,nešlo by to.

2012-05-02 21:20:41

Pekne to vypada

2012-05-02 21:20:51

Novoucka primerka .

Ja dnes jel z Varu Mazdou 323 1.4 benal z roku 96 a to je kara panecku ,ale na to ,ze bude mit tak cca 200 tkm najeto a od 20 tkm se tam delali pouze oleje,brzdy a predni tlumice tak dobre . A zitra sni na technickou .

Akorad lak ma to auto silenej a jeste jak bylo tukle a pak na nej spadla lavina tak jeste podobne strikance na prd udelany a lak matnej . No a co stryce nenapadlo dodal ji lesk vyjetim olejem . Ted se sice leskne ,ale .

A 3 x jsem zabrzdil a upalil jsem brzdy ,ze chvilku nebrzdili

2012-05-02 21:22:40

Thommy, no vzhledem k tomu, ze ma celolak, tak se nic kulturnit nemusi

Jifo, co si nacal, dodelavam, no :) Tempem, jakym nissani hnijou by se asi nedozila dalsiho leta, takze bylo nutno zasahnout. Lizatko je z Cupry ;) sedi tam jak predel na hrnci, podle me je hezci, nez z te laguny. Ale je nizsi, takze to jedno koleno moc nechrani, ale to se predtrubkuje, uz se na to chystam taky dlouho. Ale cekam na ten vyfuk, protoze snim to bude nutne asi cele preladit, takkze kdyz se eventulene zkrati sani, tak to taky sahne do nastaveni, tak to nechci ladit na nekolikrat. ted to jen mirne dolazuju, protoze ty jiny svice a tohle teplo si moc nejdou ruku v ruce.

2012-05-02 21:27:10

Svobi: Na lak to nejezdí a brzdí jen sraby

2012-05-02 21:27:56

Ty vagy neprodáš

2012-05-02 21:33:21

Jinak Jifo, ten kablik je stipnuty bohuzel primo u konektoru, takze z konektoru kouka jen par zilek kabelu asi 4mm dlouhe, takze je to i obtizne pajetelne. Chtelo by to prekrimpnout, ale nevim, kdo tyhle konektory umi nacvakat.

2012-05-02 21:34:35

Hej ty kurde, vypada dost dobre. Ze bych pritlacil a nechal prelaknout Bych se z toho asi Kdybyste ted videli tu moji holku, tak si reknete co jsem to za Nissanaka. Holka se tam chudak vali venku, total zaprasena od pylu, no hruza. Nechtel jsem to ted myt, protoze se fakt desne prasilo. Ted trochu zaprsi, pak se snad pocasko polepsi a dam ji do pucu + konecne zase vosk a bude jak nova (tedy az na detaily, dibliky od kaminku apod.)...

2012-05-02 21:41:48

http://www.novinky.cz/zah...armo-vsimli-si-v-usa.html .

Artee : Vsak by ti to mel prekrimpnout kazdej kdo ma krimpovaci kleste. Pin lisovaci je snad vsude stejnej akorad musis sehnat pin co bude pasovat do toho konektoru . A vypinovat mi sli zatim dobre u Nissanu .

2012-05-02 21:52:11

Svobi, jo voe, na to jsme cumeli s tatikem a byli jsme total


Odpovědět

1 ......... 303  304  305  306  307 ......... 1254