Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 302  303  304  305  306 ......... 1254

2012-05-02 10:03:29

No malinko asi tak o 50% a motor z toho asi taky nebude mít uplně radost vzhledem k tomu, že nebude mít kontrolu toho ejstli je správný AFR..

2012-05-02 10:11:44

Nevadi mas ji tam stejne jen na spotrebu . Takle pojede proste podle map jako kdyz mas plnej knedlik .

Jednotka nekontroluje AFR zda je spravny a uz vubec ne seriova. Az pri ustalene jizde si podle ni zacne ubirat palivo

2012-05-02 10:11:50

Asi to zalezi na motoru. ECU pojede dle fixnich nastavenych map, takze muze spotreba i klesnout, ale pak jezdis na chudou smes a z toho asi spalovaci komora nebude mit dlouhodobe radost.

Jinak nutno podotknout, ze toto se vse bude odehravat jen pri klidne jizde, kdyz na to budes hamtat, tak to jezdi dle pevnych map tak jako tak, takze kdyz ji odpojis, tak na to hamtej a mas klid

2012-05-02 10:13:00

Pri ustalene jizde je dost aut nastaveno naschval i do chuda. No stress.

2012-05-02 10:19:58

No já právě myslel AFR do chuda protože bohatý to může bejt do tej doby dokud se to neuchlastá ale né tak je možný, že zas takovej vliv to mít nebude já vím, že u těch menších benzinu 1l-1.6 to dělá opravdu rozdíl okolo 50% při běžným jízdním stylu( spotřeba ze 7L na 10 při špatnej lambdě není nic zvláštního..

ale konkrétně to asi bude motor od motoru

2012-05-02 10:31:42

Jo me to zaclo zrat jak tank potom co prestala chodit a pri klidne jizde se to prechcalo tak ,ze kdyz jsem pridal chvili trvalo nez se rozjela. Proste se musi odpojit ,aby ecu vedela ,ze lambda nebezi vubec a pak je to ok a narust spotreby neni tak velky

2012-05-02 10:36:54

Ok vidíš, to já jsem jí vždycky na všem radši vyměnil je ale dost pravděpoboný, že ecu bez lambdy má u Nissanu nějakou tvrdou jen o trošku bohatší mapu...Citroeny s odpojednou lambdou padnou do nozouvýho režimu :D vmax je pak okolo 80km/H a benzín se nevytočí přes 3500 ot/min

2012-05-02 10:45:55

Starym Nissan ecu je fuk pokud odpojis 80% cidel na motoru stejne to furt bezi a nic nekeca

2012-05-02 10:48:50

A my zrovna odpojovali asi těch 20%, když to vždycky chcíplo

2012-05-02 10:51:22

No to jsou ty nutne k rizeni motoru . ALe chcek engine to nehodilo stejne

2012-05-02 10:53:01

No jinak ty bravurní motory 1.4 1.6 VTi od BMW co jsou v Citroenech/peugeotech když pominu, že praskakujou řemenice, protože jim tam bylo líto dát klínky tak když pořádně nezašpuntíte olejovou měrku po kontrole tak ecu vyhodnotí chybu tlaku ve skříni a jedete dát vesele na nouzák :D jsem zvědav jak tyhle motory budou fungovat po 10-15ti letech

2012-05-02 10:54:53

To jsou ty co za studena zní jak kočár na dlažbě?

2012-05-02 10:57:22

No přesně ty..jako opravdu možná už to vychytali naposled jsem byl v citroenu před rokem..ale vím, že prodali 8aut s těma motorama a z toho 6 do roka dojeli že svítí check a byla pootečená na sací vačce

abych byl konkrétní tak takhle přeskakujou ty oturbený verze tak měl člvoěk fakt jistotu návštěvy servisu v zimě...1.6THP to je přesně.. ;) u těch VTi to bylo taky ale né v takovým měřítku ;) :D

2012-05-02 11:10:10

Mě se lambda na diagnostice tvářila.v pohodě ale auto mi při ustálené jízdě proste cuka.spotřeba je sice naprosto v pohodě ale když konstantne držím otáčky nebo zlehka pridávám tak se asi začne dusit a cukat.tak jsem ji odpojil a vše v cajku,tak si říkám jestli je šetrnější jet bez ní než bude nová nebo s cukanim.

2012-05-02 11:17:28

Chmeldo ,ale tohle jsem ti rikal snad uz pred pul rokem at ji odpojis jestli to neni tim

2012-05-02 11:23:46

Svoji: tohle už je druhá lambda,předtím to bylo rozdelovacem.akorad předtím ta stará házela špatný hodnoty prý tak mi dali novou a za měsíc začlo auto zase cukat,nečekal jsem že se lambda za měsíc vysere tak jsem ji vypustil a zaobyval se ostatnima vecma.ale je to ona no a přitom ngkcko.

2012-05-02 11:32:04

klasicky problem vsech "obycejnych" autoservisu... proste to napichnou a vidi ze hodnoty jsou v intervalu normálu... ale jestli hodnoty odpovidaji realite uz neměří... to je proste k hovnu...

ja normalne auta neopravuju leda znamym kdyz uz je to nejaky stafetovy kolík pro autoservisy a jeste sem se nesetkal stim ze by byl problem jinde nez v tomto pristupu...

naposled vymenena vaha vzduchu problem se jeste zhorsil a vesele vymenuji dal... :-D nejvic me dostalo ze cukani (ale kravske) a zdechani volnobehu je pry zpusobene mirne profukujicim tesnenim za svodama (dira neni ani slyset jen prstama citis teplo) a diky tomu pry lambda cuka motorem a mimochodem i pod plným plynem pry akceleraci a podobne... porad nevim jestli je ten servisak takovy zmrd vychcany a nebo uplny blb... ted se prikladam k variante vychcany blb. nevi co dela ale hlavne ze z toho ma kacky...

2012-05-02 12:51:33

marze, samo, ze jsou chytry jak lopaty a kdyz nevedi, tak hledaji chybu kde neni, a kde ani byt nemuze, protoze ridic tomu stejne nerozumi..

A propo, prilis bohata smes dlouhodbe taky neni bezpecna! Neb mate ve spalovacim motoru dost nespaleneho benzinu, ktery je dokonaly rozpoustedlo oleje, takze odmastujete trvale vlozku a hrozi pridirani krouzku. Proste neni dobry ani moc chudy, ani moc bohaty.

Jinak je pravda, ze me nekdy nissan ECU prekvapi, kdyz drzi AFR pri TPS kolem 13% (udrzovani 90km/hod - da se rict solichani plynu) klidne 16.1. Nejdriv jsem myslel, ze to je chyba v mych mapach, ale pote, co AFR nereaguje vubec na zmeny hodnot v mape, tak tedy striktne closed loop rezim a ECU to tak chce mit.

2012-05-02 14:47:54

Artee : Jo presne tak kvuli spotrebe a pri lehkim zatizeni to motoru neublizi tak da klidne takovou smes . Na S14 mel nekdo jeste vic nez ty

2012-05-02 14:48:29

Artee : Jo presne tak kvuli spotrebe a pri lehkim zatizeni to motoru neublizi tak da klidne takovou smes . Na S14 mel nekdo jeste vic nez ty


Odpovědět

1 ......... 302  303  304  305  306 ......... 1254