Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 28  29  30  31  32 ......... 1254

2011-06-15 14:18:20

Super, díky Tofoji,, hned to odpoledne poměřím u Míši a frrr pro ni.. :) za 14 dní bude primča ještě v lepším stavu než byla před bourajdou, jupíííí

2011-06-15 14:25:55

zatim to cenově vypadá takto

kapota 2.000,- / bez laku / - lak bude za 14 dní

oprava nárazníků + světel cca 1.500,- ale koupil jsem už nové za 3.000,- ... prodej původních opravených stále platí cena cca 1.500,-

blatník vemu asi novej s vrakáče v hezkém stavu +-800,-

horní tyčka čela nová 300,- / měl jsem štěstí na výprodej v autokelly

nové stabilizázory 1000,- Nipparts

nové čepy ramen 1000,-

originální pružiny - zadarmo / ty HR co tam mam teď klidně někomu prodám za cca 2.000,- najeto na nich cca 10.000km, na okruhu jsou supr ale na naše silnice po praze to prostě není ale v Mostě to bylo žůžo na okruhu.

lak počítám že vyjde na cca 5.000,- nechám udělat lak komplet na celém předku oba blatníky, kapotu, nárazník.

+ práce nooo to se teda pěkně prohnu koukám

joo a ještě novej koncák výfuk 1.800,-

a nazdar na půl roku to musí karkulce stačit.

2011-06-15 14:30:33

nevi nahodou nekdo jak dostat vosk z dlazby? trochu mi tam vyteklo kdyz jsem voskoval almeru...

redidlem jsem to dostal z nejhorsiho, ale je to furt jeste dost videt a otec mi uz oznamil at si uzavru zivotni pojistku...

2011-06-15 14:42:16

Zkusil bych wapku jestli nemáš tak polejt konví a koštětem to zkusit vydthnout. Pozdravuj taťku

Vláďo škoda že ty HRka jsou tak tvrdý, jinak bych je vzal. Objednal jsem Eibachy, vkládám do nic veškerý naděje, tak snad budou fungovat jako originál jenom níž. Ještě mě napadlo, že bych případně zkusil zkrátit pístnici na tlumiči, aby pracoval jakoby v defaultní poloze i když bude pružina kratší. Mělo by to nějakej vliv, nebo je to tlumiči jedno?

2011-06-15 14:56:26

Eibachy? tak dej vědět jaké jsou já chci taky měnit ale asi jen zadní a přemýšlím nad Kayabama, ty mě vyjdou kolem třech tisíc za zadní pár.

apropo jak je k autu přidělané čelo? klasické šrouby? a ta horní lišta? přemýšlím že si koupím taky novou, ta vyklepaná moc nesedí a hyzdí mi předek a svěla jsou trochu rozhozený a asi jsem zjistil proč mi odstává trochu blinkr, ten držák světla je totáč shnilej. říkám si jestli je lepší vyměnit celé čelo nebo jen horšní lištu a držáky světel. otázka je jak to pak celé bude pasovat nevím jak moc to čelo bylo vyklepané a kde všude:/

ještě jedna věc, budu teď dojíždět do školy a docela dost. počítám tak 2000 kilometrů měsíčně možná víc. říkal jsem si, že bych si pořídil nějakou mrdku na přemišťování, nebo jezdit GTčkem, nevím no. doporučili byste mi mikru? něco co nežere a provozně nestojí a nesere se.

2011-06-15 15:34:10

Tak to jezdi s Primerou, pokud budes jezdit normalne, neni to nijak vyrazne provozne drahy. Dulezity je vedet ze ji mas tak rozumne v cajku a srat by se nemela. Pak koupis neco jinyho a treba se z toho potento...

2011-06-15 15:38:32

Ten Pro Kit není zrovna nejlevnější, ale řikám si že by to mělo fungovat. Klidně ať to auto přivtvrdí, ale vžádným případě nechci slyšet rázy od spár ani hopsat na nerovnostech, jelikož sem to už zažil a auta mi bylo líto.

S klempiřinou ti neporadím, ale na Mikru zapomeň. Jestli budeš jezdit na dálku, tak bys ušetřil tak 1l/100km a to ti za to trápení se v kopcích nestojí. Je to auto dělaný do města, nebo jako mamka jezdí 5km do práce, maximálně na nákup do Prahy, těch 90 na okresce se ještě dá, ale pak už to stojí za prd.

2011-06-15 15:42:59

přesně jezdi s primčou, u nového auta zase budeš řešit píčusoviny na které budeš postupně přicházet tady aspon víš.

jinka pánové k těm pružinám,, nic nebude fungovat tak dobře jako origo protože pokud dáš tlumič a k tomu nějaké sportovnější péra tak si kompletně rozhodíš tu rezonanci při nerovnostech a bude to na hovno i při brždění i při zatáčení proto jdou HR pryč,, jak sem psal kdyby si jezdilo na silnicíh typu mostecký okruh tak to neřeším naopak by byla spokojenost ale při těhle sračkách kterýmu se nedá říkat ani silnice mnohdy doporučuji jedině origo rozměry podvodzku. A nebo pak BC za 20.000,- ale tomu taky moc nevěřím že to bude fungovat super,, ale určitě mnohem lépe než cokoliv jiného sportovnějšího protože je to set a ne jen nějaké tlumiče a nějaké pera.

pánové který to vyráběli moc dobře vědí proč a co tam dát za podvozek,, vždyť s origo podvozkem máte stejné limity přetížení jako porsche boxter.. co chcete víc ? :D

2011-06-15 15:46:35

tak mě nejde tak ani o tu spotřebu, ale o to, že s GTčkem najedu moc. snažím se měnit často olej, alespoň po 8 tisících, což takhle budu měnit každé 4 měsíce. GTčko není zvyklé tolik jezdit u mě, budu víc řešit takové ty spotřební věci a to je to čeho se děsím.

jinak povedlo se mi resetovat ty airbagy teda asi:D zapnul jsem zapalování a několikrát jsem zmáčknul rychle senzoru dveří. kontrolka airbagu pořád blikala ale už ne tolik intenzivně ale v delších intervalech tak jsem znova zběsile blikal. paak mě napadlo vypnout zapalování, tak jsem znova zapnul zapalování a už dobré. nejde tam něco posrat? třeba ho vypnout nebo tak?:D

co je v GTčku za sériové pružiny?

jo luky jinak s tím dobrým stavem....:D to víš, že vím jak na tom GTčko je a už teď vím, že v něm musím utopit nemalej peníz:D za prvé zbavit se koroze v klouboucích a prohlédnout zbytek, takže sundat komplet čalounění a odstrojit a podívat se co kde. dále GO motoru nemá cenu, to se mi nevyplatí i s rozvodama by mě to vyšlo na 20-25 tisíc, takže do roka (doufám že tak dlouho bude současné DE jezdit) mě čeká swap za VE. příprava na swap si žádá lepší brzdy. mám v prdeli přední lampy, ztratil jsem z nich ty packy a je tam špatný kontakt, neustále mě to upaluje žárovky a dráty, takže chci koupit čiré JDM přední. dále potřebuju srovnat celý předek po prasecké práci klempíře. doufám že to neznamená výměna celého čela a kapoty. když bude motor venku tak bude dobré vyměnit převodovku a spojku, které už taky nejsou úplně košér. dobře ať nesejčkuju možná by stačila generálka převodovky. pohrávám si s myšlenkou pořídit převodovku se samosvorem což je kolem 20 tisíc. čelní sklo je tak poďobané že jen čekám až se rozbije a já budu moc uplatnit pojistku, troje dveře už začínají drobátko hnít, zadní brzdy je potřeba vyměnit a chci zahodit ty hnusný tuzingový světla zadní a dát normální. no suma sumárum budu hodně ale hodně rád když se budu vejít do sto tisíc což nebudu protože chci ještě pružiny a tlumiče. jo a lak vypadá samozřejmě dobře, ale když vyměním troje dveře, nechám srovnat kapotu tak si začnu pohrávat s myšlenkou, že nechám komplet celé auto přelakovat což je dalších 30 tisíc minimálně?

říkám si jestli někdy nastane den kdy takhle příjdu ke GTčku a řeknu si...jo holka, teď už si perfektní?:D

2011-06-15 15:59:04

Vyprdni se na jiný auto a jezdi Primerou. Vem si příklad ze mě, koupil sem si zimáky takže Primera bude i winterkár. Jasně že auto se tak nepošetří, ale zase bude jinej druh srandy na sněhu a od toho to přece je. Nebo si kup Lupo 3L a budeš vysmátej

Tomu BC podvozku bych věřil, ale prostě cena je vysoká vzhledem hodnotě auta, a asi by mi ho bylo líto na těch tankodromech a ještě v zimě.

Já ani nechci víc, jenom to potřebuju dostat k zemi. A s tím rozhozením jízdích vlastností bych to neviděl pesimisticky, protože tyhle pružiny se údajně dávali do některejch verzí Primery. Takže jde jenom o to sladit to s tlumičem. No dyžtak ty Excel G fiknu o 2cm a musí to fungovat

Gtčko má silnější, tvrdší pružiny než normální verze. Nicméně to skoro není poznat i vzhledem k tomu, že se auto vůbec nesníží

2011-06-15 16:02:06

Chmeldo, k tomu se da snad jen rici, ze jsi sakra blbe koupil. az me to mrzi za Tebe. Me taky ceka jeste spoustu veci, ale jsou v tom (tuk tuk) jen nejaky spotrebni veci a pak uz jen nejaky ten tuning motoru a snad OK. Ale Ty to mas fakt drsny. Si spis rikam, jestli ma cenu abys do toho rval nejaky supr brzdy a komplet cely VE. Nevim, auta to jsou dobry, o tom zadna, ale jakmile se to zacne takhle dost mrvit a chce to fakt hodne penez, tak se toho snad radsi zbavit...

Jinak toho resetu airbagu se neboj, jen Ti to vyblikalo asi nejakou chybu, ze nebyl kontakt a pak jsi to zrusil. Kdyz by tam ta chyba porad byla, tak by se Ti to rozsvitilo nebo rozsviti znovu.

EDIT: PS: No ne, tofoj a s Primerou v zime?? Hahaaa, tak to se musim smat. Ale konecne ses po tech letech odhodlal ty draku jeden.

2011-06-15 17:21:02

Tofoji, ty bereš to řezání pér jak lego jestli si myslíš že dižtak uřízneš 2 cm z Exel G a bude to fungovat tak jsi na omylu. to nebude fungovat nikdy pokud to nehodíš na nakou stolici na které ti to vykreslí ten graf s vlastnostma jaké to má mít a podle toho to nějak upravovat ,,, i když ani to si neumím teda představit . navíc nikdy to nebude fungovat tak jako s origem. je hloupost tam dávat něco jiného co není ověřené a opravdu funkční.

2011-06-15 17:57:20

Tak snad to řezání pružin myslel jako vtip? To je tuzing nejhrubšího zrna a fungovat to nemůže nikdy.

2011-06-15 18:05:05

Ptal sem se už nahoře, je mi jasný že řezat pružiny je blbost, proto sem objednal Eibachy, ale ptám se jestli by vadilo tlumiči kdybych tu pístnici zkrátil úměrně kratším pružinám. Jde mi o to jestli je pro něj lepší pracovat jakoby ve výchozí pozici, než když bude stlačenej nižší pružinou.

Ale myslím že STW má stejný tlumiče jako GT, včetně délky, takže bych prostě měl nahodit pružiny na svoje Kayaby a bejt v klidu. To snad není tuzing

2011-06-15 18:55:51

na jednu stranu každého věc jak si to udělá, a nikomu nic nerozmlouvám, jen jsem chtěl říct, že změna podvozku neni jen o tom jak je to vysoký nebo nízký, ale taky to musí fungovat jak má a to hlavně při brzdění na nerovnostech a tak. u te primery GT už nema moc smysl tam něco měnit.. podvozek je dobrý, max lehce tvrdší tlumič když chceš víc, ale na pružiny asi nesahat...ale to je jen můj názor.

2011-06-15 18:59:02

jinak ty pružiny z stw na ten tlumič,, ideál si myslím.

2011-06-15 19:23:21

Kraceni tlumicu se dela, to je normalni a doporucene napr. i u Koni vlozek. Kompenzuje se tim kratsi pruzina, aby mel tlumic delsi chod. Neni na tom tedy nic spatneho.

Eibachy mam na sve P11 (byly tam pri koupi). Da se s tim u nas normalne jezdit, ale taky tam jde citit, ze to neni idealni. Nekdy tlumic konci na dorazech. Je to proste takove levnejsi reseni, ale na poradny podvozek typu BC Racing to nema. Kdo se s tim sveze, tak se mu nebude moc chtit vracet k "serii".

Mimochodem cena na P11 je tam cca 18tis. kc. Spocitejte si, kolik vas vyjdou nove tlumice, pruziny, dorazy, prachovky, ulozeni a zjistite, ze je ta cena naopak nizka.

2011-06-15 19:42:33

Díky za odpoveď. Byl sem si hrát s tlumičem a zdálo se mi, že reaguje +/- stejně nezávisle na poloze, takže pokud jde o ten doraz tak to se uvidí až to nasadím. Bohužel (nebo bohudík) ty věci co si vypsal mám zrepasovaný od minule, takže další investice odpadaj. I stahováky sem si pořídil Jinak samozřejmě nepočítám s tím, že to bude konkurovat štelovatelnýmu podvozku, nicméně to odpovídá ceně. Tak až přijdou dám info

2011-06-15 19:43:27

Moho potvrdit, BC je úplně jiná liga, než serie, nebo pružiny...

2011-06-15 20:22:41

To chcete tedy rici, ze kdyz mudu menit tlumice (standard Kayaba), tak ze musim uplne vse okolo tlumicu vymenit? dorazy, atd., atd.? Urcite chci menit prachovky, to je jasny, ty uz jak jsem koukal mam nektery dost KO, pak asi nejaky to gumovy ulozeni u prednich tlumicu, ale jinak nevim co vse bych mel menit. Resp., ani jsem to nikde snad nevidel jako nahradni dily.


Odpovědět

1 ......... 28  29  30  31  32 ......... 1254