Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 286  287  288  289  290 ......... 1254

2012-04-16 21:04:24

urcite ockoplochym klicem a strikni ji WDcko dej si kavu pak strikni jeste jednou umej auto a pak to povolis jedna basen

kdyz ji budes davat zpatky tak ji dej treba na grafit nebo neco takoveho...

2012-04-16 21:05:37

Hele, jeste jen tak pro info, otazak na zasveceny ohledne tech pruzin Weitec. Delaji napr. na P11 snizeni 25mm nebo 30mm? Ja videl jen snizeni o 40mm a to mi prijde docela dost uz. Jinak Ti co to maji (tofi, Arteee), zkouseli jste uz nekdy nejaky vetsi zatizeni? Jako plny auto lidi nebo nejaky poradny nakup nebo tak neco? Protoze preci jen cas od casu se muze stat, ze beru plny auto lidi a nebo jsem vez taky pekne narvanej kufr a i s origo pruzinama to sedlo jako svina. Tak jaky by to pak bylo s tema nizsima?

2012-04-16 21:06:24

90% těch šroubů de povolit bez poškození, ale po několika hodinách nebo dnech od nastříkání nějakým WD a spol.

2012-04-16 21:07:37

To je tak to nastrikat parkrat, pak jezdit a jezdit a az se pujde na sundani, tak uz to pujde

2012-04-16 21:08:50

Luky : stačilo by Ti tohle - 5 lidí a plný kufr... u mě a neškrtala ani kola o podběhy ale retarda by sem asi už nezdolal. Nikdy jí to už neudělám A u Arteeeho a Tofoje mi to příde že to ani není snížený, pořád je to nějak vysoko, asi věc zvyku

2012-04-16 21:20:32

Fakt? No ale ty mas ty pruziny taky tvrdy jak svina, ty se ani nehnou

2012-04-16 21:24:01

zadny sroub co sem nastrikal sem jeste neutrhl... samozrejme vyjma nejakych totalne urezlych hlav nebo zatrzenych sroubu kde nepomuze ani svecena voda... nicmene se opravdu vyplati si par dni predem parkrat prostriknout co budu delat u soroubu 6 a 8 je to duvod prostý jinak je ukroutis (napriklad dole u blatniku atd) a 10 12 14 zase mnohem lehci prace a nejsou zkurvene zavity... kdyz je clovek vraci staci orachnout ve starem oleji nebo vazeline a i po par letech jdou ven jak vcera zasroubovane... sam sobe dekuju kdyz takove srouby taham ven...

coz mi pripomina ze musim koupit medenou pastu

2012-04-16 21:26:31

Lukyisek : Oni tyhle pruziny jsou progresivni ,jine bych ani snizene nechtel. Cili zatizeni neni rovnomerne se snizenim ,ale pri vetsim zatizeni zacina fungovat progresivita a pruzina se tolik nesnizuje a pritvrdi se.

Fizz : Ja jsem tu lambdu strikal 14dni WDcko,makra move uvolnovac s MOS2 a ze dobre fungoval . Sice jsem ji potom vysrouboval ,ale zavit byl v prdeli .

Jinak na nasem Daihatsu tam jsou nejvic korozivni oceli a mekky srouby nebo nevim . Tam jsem utrhl co slo pokazde at jsem delal cokoliv.

2012-04-16 21:30:15

jj... No ja stale a stale nad vsim uvazuju, hold to tu hlavu nejak bavi. Ale spis se divim, ze maji v nabidce jen -40mm a ne i treba jiny...

2012-04-16 21:31:34

Ja co jsem ty pruziny ocumoval kvuli lehkemu snizeni ,ale zustavam u GT . Pac mi prisli ,ze maji mekci zadek ty sportovni

Ted jsem cumel na : Thank you for smoking . DOcela mazec filmek

2012-04-16 21:58:27

Sportovni mekky zadek? To me prijde ze je mekkej zadek standardne.

A nebo jak mi odtud z klubu nekdo radil (vsichni ho zname), tak snizit jen predek.

2012-04-16 21:59:32

Jo je mekci u vsech ,ale prisel mi co jsem zmackl arteeho karu mekci nez origo GT. Ale mam tam Koni tak mozna taky dela sve

Coze kdo to rekl at se do nej muzem pustit :-D

2012-04-16 22:12:33

No mluvilo se spis o Eibach pruzinach. Ale radeji to rozpitvavat nebudu

Jinak nevim ze by s tema pruzinama byl zadek mekci, to spis na prvni pocit stejne a az potom tvrdsi. To stejny jak na predku, kdyz jsem to zkousel prvne u tofiho, taky dost mekky. Ale to jak jsou pekne progresivni. Jinak u Tebe to asi fakt delaji ty Koni, protoze co jinyho. Navic u 144 jsou vzadu 2 pruziny, jedna mala a jedna velka. Na to jsme pekne cumeli

 tofoj
Tomáš Fojtík
2012-04-16 22:19:39

Měkký to zůstane, tvrdím to od začátku, ty pružiny jsou designovka. Sníží auto, ale jízdní vlastnosti se zlepší maximálně nižším těžištěm. Auto se chová normálně, naopak neskáče jako koza na sériovejch pružinách, který už to maj po 15 letech zasebou... Naloženej sem už párkrát jel, a na podvozek sem ani nemyslel, takže nejspíš žádná změna. To spíš myslím na to, že se motor tahá s 1500 kg hmotnosti a už je to znát

2012-04-16 22:30:50

No promyslim. Tam jediny ceho se bojim, tak jsou obrubniky. Ted jsem tesne jeste nad nima predkem. Musel bych se hlidat noo

2012-04-16 22:34:15

Já ho nechal u Tesca 2x jednou dokonce nadzvedlo auto o ten nosník pod motorem, na to si zvykneš A to bylo ještě s tím kulatým nárazníkem, z tím GT už ani k obrubníku radší nejedu...

2012-04-16 22:35:22

WHY? asi nějakej Cool.ing

2012-04-16 22:35:25

Jo ja taky presne skrtam obrubnik tak akorad

2012-04-16 22:39:02

To je co... jako sání nebo...

2012-04-16 22:41:45

Ty vole to je okruhovka vse podleha ucelu


Odpovědět

1 ......... 286  287  288  289  290 ......... 1254