Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 264  265  266  267  268 ......... 1254

2012-04-03 20:44:22

Dlhoročná skúsenosť s fantíkom konkrétne peugeot. zadná náprava v háji , každú chvílu ložiská torzná tyč proste furt áčka vzadu, predok silentbolky a pod ani nehodnotím , netesnosti prevodovky a motora klasika a iné veci.

Celkovo okrem kasne (nehnije dobre konštrukčné riešenie) je zvyšok auta úplné hovno a o tom ma nikto a nikdy nepresvedčí , neplatí len pre peugeot ale aj citrón.

2012-04-03 20:51:13

tak mi přišel ten sprej na netěsnosti - zdá se že to obsahuje aceton a když to nastříkám na sání apod tak se to s bubláním vypaří, vypadá to že to je ideální na to co to má dělat, ovšem díru v sání jsem nenašel, volnoběh je stále docela divoký a auto celkem cuká do 3000 rpm Zvláštní je že to cuknutí udělá jenom někdy, říkám si že kdyby to byl např. řetěz to tak bude dělat vždy, ale když jedu a třikrát za sebou přidám a uberu úplně stejně a dvakrát to necukne a potřetí ano, tak mě to stále vede na tu netěsnost... ale už nevím kam to stříkat, zkoušel sjem různé spoje co jsem našel, jak je sání připevněné k hlavě, IACV obstříkávat i ten volnoběžný šroub... ale zase pokud zkouším podle FSM stisknout tu hadici odvětrání z víka tak otáčky nestoupají.

Dále když to přepnu datascanem do režimu nastavení volnoběhu a předstihu, tak lítají otáčky nahoru a dolu různě a nechce to držet na jednom místě, teď už fakt nevím co s tím, co ještě vyzkoušet??

2012-04-03 20:55:33

patricius : Jo presne jak rikas ,ale ja tu budu za komplexaka asi mel blbou naladu ten pan ani nevim jak se jmenuje uz

2012-04-03 20:58:04

Dark.rider: Podle me to resis uplne spatne... volnobez. ventil apod. nema prece nic spolecneho s cukanim do 3000ot. To je spis typicke na vahu vzduchu. Staci vycistit cisticem na karburatory nebo ti poslu na test vahu jinou.

2012-04-03 21:07:22

no váhu jsem už vyčistil, to jsem psal tady pár stránek předtím, ale ani nevypadala moc špinavá. Navíc podle datascanu nevypadá že by dávala nějak špatné hodnoty, reaguje dobře v závislosti na TPS a nejsou tam nějaké skoky v těch momentech kdy to cuká, ale zkusit bych to mohl. Volnoběžný ventil s tímhle sice nic společného nemá, ale už jsem četl že někdo měl podobný problém a bylo to tím že netěsnil ten šroub kterým se nastavují volnoběžné otáčky... tak proto jsem to na to stříkal.

2012-04-04 01:41:03

Si delaj prdel vte inzerci . Japan vrak tam dene nahazi asi milion inzeratu

2012-04-04 10:18:23

Dark.rider, umis pres datascan logovat do grafu? pokud ano, tak na to cukani bych udelal nasledujici:

logoval bych MAF, TPS, O2. pak z grafu koukal na souvislosti hlavne TPS a MAF. musi to byt stale komparativni, tzn prirustek TPS ma za nasledek X*prirustek hodnoty MAF. Pokud by tam byl zub bud na jedne ci druhe krivce, je to jasne. Pokud se na tech 3000rpm dostavas pozvolna, ECU by mela pracovat v rezimu closed-loop (urcite indikovatelne v datascanu), tedy se do toho muze plest i lambda, ale ze by vzdycky zahaluzila ve specifickych otackach je skoro nulova pravdepodobnost, ale sichr je sichr ;)

Kazdopadne te zajima prubeh akcelerace, ne jen moment v 3000rpm. Protoze problem muze byt nekde pred timto bodem, ale jednotka az na techto otackach na nej reaguje, coz by vysvetlovalo, proc to nekdy udela, a nekdy ne (jiny zpusob jak si dosahl onoho problemu).

2012-04-04 12:53:11

skuste odpojit seriovu lambdu a povozit sa bez nej....

2012-04-04 13:08:21

to už jsem jezdil tak předtím - byla už tak zničená že to ukazovalo pořád 0, tzn jakoby tam nebyla. A chovalo se to stejně.

2012-04-04 13:34:33

No ale jednotka ji mohla vest jako funkcni, kdyz ji odpojis (tzn, neni zapojen senzor - jednotka indikuje pripojeni, a heater - opet jednotka indikuje pripojeni), jednotka musi pracovat podle pevnych map. Pokud je pripojena, ale je vadna, jednotka upravuje vystupni signaly tak aby se dostala na hodnoty ktere ocekava, ovsem to ma limity (delka impulsu vstriku atd), dal jiz nepujde, ale nemusi to indikovat jako chybu.

Takze ucin i to co raddy radi

2012-04-04 13:53:24

zkusim to, ale podle mě to tak bylo už předtím, pokud ukazuje 0 voltů neustále tak je to stejné jako by tam nebyla ne? Jak by to jinak jednotka zjistila že není připojená než podle těch hodnot co dostává z lambdy? (resp. posílá tam nějaké napětí a lambda po zahřátí mění odpor podle obsahu kyslíku v výfuku. Jinak ta moje je titanová, takže má rychlejší náběh funkce a proto nemusí být a není vyhřívaná)

2012-04-04 14:09:55

Jak jsem jiz psal. Nevim jak u vas, ale u me (OBD2) jednotka zjistuje vnitrni odpor, a tim i zda je cidlo vubec pripojeno (tedy vcetne heateru). Dokonce kdyz jsem bastlil ten simulator za druhou lambdu, spatne sem napinoval moji krabicku a na vstup signalu z lambdy do ECU jsem posilal omylem 12V. Jednotka byla vklidu, protoze mela neco pripojeno, ale ze to dava total nesmysl ji nevadilo, naopak, kdyz jsem to zapomel pripojit, hned sem mel chybu. Jindy jsem zase jezdil mesic s odpojenou a chyba se nevyblikla a nebyla ani ulozena ve freeze framu, takze s tou detekci je to nejaky divny, ale za pokus nic nedas. Lepsi to vyloucit nez o tom polemizovat ;)

A ta zero value, jak jsem psal, jednotka se muze snazit upravit vstrikovani tak aby lambda vracela to co ma, ale kdyz dosahnes limitnich hodnot pro zmenu signalu (duty cycle) tak dal uz nic jednotka delat nebude a nemusi to detekovat jako okamzitou chybu, ale ulozi si to trebas jen do freeze framu.

2012-04-04 14:27:08

no tak stejně to budu teď dál řešit tak to určitě zkusím, ale je fakt že to je OBD I, a co jsem tak četl tak spousta lidí jezdila s opdojenou s minimálním efektem na motor (pouze o trochu větší spotřeba), myslím že s OBD II se to moc nedá srovnávat, je to všechno mnohem jednoduší, vím že dokonce exitovali primery P10 s tím motorem co mám já, které lambdu neměly vůbec už z továrny.

2012-04-04 14:42:38

Tak lambda je prave kvuli ekonomickym duvodum, jak docilit mensi spotreby a lepsich emisi (idealni pomer spalovani smesy). Jiny duvod jeji existence snad ani nema...

Jinak je jasny, ze jeji odpojeni na zdravem aute prilis nepoznas, to, ze se AFR pri ustalene jizde soupne z regulovanych 14,7 na treba 13.9 na jizdnich vlastnostech vubec nepoznas, jen na te spotrebe (popripade na svickach ;) ) Ale je to zpusob, jak vyloucit vadu zpusobenou timto ridicim prvkem, pokud je nejaky globalni problem. Protoze auto v 90% sveho provozu je rizeno prave timto prvkem (ECU ji vyuziva pri ustalene jizde a mirne akceleraci = pri bezne jizde furt). Po odpojeni ECU pouziva pevne hodnoty vstriku, ktere byly odladeny tak, aby dosahovali podobnych idelanich hodnot. Jen to, ze to neni ladeno pro konkretni motor, ale jako UNI mapy se pak ruzni vysledek v bohatosti smesy.

2012-04-04 15:26:27

artee to kompletne vysvetlil, treba skusit pojazdit s odpojenou lambdou. zapojena vadna lambda=problem. seriova lambda ma jediny ucel-drzat zmes na stoichio pomere (14.7:1 pri benzine) jedine a len kvoli katalyzatoru, ktory dokaze efektivne pracovat len pri tomto pomere.

2012-04-04 15:44:33

No, teď nevím jeslti jsem to už psal nebo ne, ale lambda je tam nová, mám na ní najeto maximálně tak 2000 km, víc to nebude.

2012-04-04 18:00:02

Zkus ji odpojit. Za to nic nedas. Me delalal takovej bordel ze se motor uchcaval pri klidne jizde.

Mi ted budem resit asi taky na focusovi . Kde byla chyba -lina lambda sonda. Tak se dala nova lambda a po 14dnech zase chyba tak jsem na to zvedavej.

icv
2012-04-04 18:56:02

Ahoj.Muze prosim mi nekdo poradit....co to je za bilou nadobku vedle nadobky brzdove kapaliny na nissan sanny N13 GTI a co se tam leje..ja ju mam uplne prazdnou.

2012-04-04 19:40:46

ICV : foto by nebylo

2012-04-04 20:40:41

Svobi, dalsi takovej bobanek

http://www.sportovni vozy.cz/15222-mitsubishi-colt-czt-humpolec


Odpovědět

1 ......... 264  265  266  267  268 ......... 1254