Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 262  263  264  265  266 ......... 1254

2012-04-02 23:31:07

Jinak pro Romika, ty kabely tady byly asi za 2-3 tydny. Ja je mel vcelku rychle, tofi o neco dele.

Jinak i on chtel cerveny, s upravou na cerny se mi ani nepochlubil, prdola jeden. A to moh mit klidne origo cerny, kdyby to samozrejme oznamil

PS: Me prisly ty co jsem psal, ale na obrazku jsou Vision. Ale asi to bude stejne jedno a to samy, jen s jinym nazvem...

2012-04-02 23:33:39

U tofiho nachvili cerny byly ,ale ted jsem mistama nejak se mu loupe .

Jinak nahodou projizdim inzerci a na tohle docela cumim peknej dablik malej http://www.sportovni vozy.cz/26756-toyota-yaris-ts-turbo-limited-edition-c271-praha

Ale nevim co ty Toytaci huli ze nevidi na klavesnici a pisou takove ceny

2012-04-02 23:35:02

Ty kraso, prej prdola. Dobry delicko. Jeste ze jsem ho nikde nepotkal na silnici, to bych si zanadaval jeste vic nez na Fabku Jako husty, to poleti jako prase.

2012-04-02 23:38:35

Svobi : jednoduchý, seš na Sportovní vozy cz

Tofoj má teď pruhovaný kabely, já to viděl a koukal sem či se už stihla oloupat ta červená a on že né že to natřel na černo...

Luky : v modrý nejsou ty kabely

2012-04-02 23:39:22

No ja uz jednou nejakyho yarise predjizdel a on to najednou seslapl a ja mel co delat . A to to byl nejaky jenom ten lepsi 100 konovy

Ale nejvic se smeju te cene yarise, za to uz mas snad STi, Evo 8 za 356 :-D , vedle celika carslos sainz po Go a kovanym motoru se 400 konma za 180 :-D a on chce sice za dabelskeho yarise co ma dve kila najeto 300 .

2012-04-02 23:47:21

2012-04-02 23:48:14

Zmetku jedna

2012-04-02 23:51:32

Se pak muzeme treba taky nejak domluvit. Nejhorsi je, ze vyjdou na celkem malo, ale jeste jednou to samy stoji posta Ale zase u nas je nesezenes a kdyby byly, tak stoji stejne, ne-li jeste vice, takze celkem OKi.

PS: I kdyz vlastne modry u nas nejaky byly, ale ty cerveny jsem nejak nemoh sehnat. A ja je proste musel mit. Origo uz stejne byly nic moc...

Jinak diky Thommymu mam zase o nekolik positiv na Ebayi vice

2012-04-02 23:55:45

Co zas nakupoval blazen

2012-04-02 23:55:46

Tady sou k máni modrý NGK za 1200,-, ale to nebudou asi takový tlustý jak tyhle

No vidíš ještě na mně profituješ

Svobi : to je tajný, Luky PSSSST

2012-04-02 23:57:02

jj, prave ze jsem tu objevil jen modry NGK. Tloustku nevim, tyhle jsou 10,2mm a vypadaji fakt slusne, vydrzet by mely a snad by nemely byt zas takovy shity. Ale uvidi se casem. Zatim uz par tisic bez problemu.

PS: Thommy, jj, PSSSSTT

2012-04-03 00:01:55

Od http://www.ebay.co.uk/itm...&hash=item53ec36930a#shId by nemuseli bejt spatny a za litr v CR a asi by sedeli

2012-04-03 00:59:11

Tak to nevim, jaky pocitas kurz

2012-04-03 01:08:12

On si to asi splet z dolarem...

1030,- v USD a 1350,- v EUR a 1750,- v Librách

A nebo má svůj speciální kurz Svobi Bank

2012-04-03 01:20:13

Jaj tak to sorry ja to lovil na ebay.com a najednou to bylo na UK . Se mi ta posta zdala mala a za splitfire taky

2012-04-03 01:23:29

Tohle sem našel : http://www.ebay.co.uk/itm...ain_0&hash=item4843aeda77

Já za celý auto dal 4500,- a tohle je jen kastle...

2012-04-03 08:32:52

Ta bude asi primo Made in Nissan

2012-04-03 08:46:52

...nebo 500% marže

2012-04-03 09:57:36

Tofoj, Kdyz neco menis na aute, co zasahuje do fuel managementu, tak je zahodno resetovat adaptacni pamet ECU. U primer to lze udelat tak, ze odpojis MAFko, nastartujes, pockas, az ti vyblikne chyba. chcipnes motor, chybu vymazes, pripojis MAFko zpet a nastartujes. Jednotka vzhledem k potizim ridiciho prvku predpoklada (resp je ji naprogramovano), ze byla vymenena po zavade, tedy ulozene hodnoty jsou ovlivneny a smaze je... U me je lehce problem, protoze ja s odpojenou vahou nenastartuju (emanage)

ono pri te tve klidne jizde, je to ze se ECU prispusobi naprosto logicke. Pri cruise speed, nebo-li v rezimu closed loop jednotka jede v rezimu auto-tune, tedy ignoruje vse krom hodnot TPS a lambady a dela vse pro to, aby si udrzela nastavenou hodnotu (prevedeno na AFR tech 14.7, pri provoznich podminkach - zahrate auto, atd). Dela to primarne upravovanim delky impulsu pro vstrik (jak jinak, ze). Takze pokud si nemenil velikost vstriku, tak vse funguje jak ma, pokud si odpojil, ci zmenil FPR, a tim i ty 3bar v liste, tak to ovlivneny muze byt, a jednotka bude korigovat vstrik v ramci svyh moznosti. vzhledem k tomu, ze primery maji vysokoimpedancni vstriky, tak je schopna ridit vstriky velice presne i v oblasti kratkych impulsu.

U tebe se situace meni pri MOT a WOT, kdyz se jede podle pevnych map, tam ma proste nastavenou pevnou dobu impulsu a diky jinemu tlaku v liste ti tam projde vic paliva, ziskas vykon navic na ukor fuel efficiency. Teoreticky, kdyby si mohl ovlivnit predstih, tak z toho vyzdimes jeste nejakyho kone navic, protoze trebas s vyssim tlakem v liste mas bohatsi smes, tedy si muzes dovolit mensi predstih a tim i pridat vykon bez strachu z detonaci.

Tohle vse lze krasne cist i z eOBD a koukat na duty cycle vstriku. Je to taky docela kriticka hodnota pri lazeni a zmene komponentu motoru.

2012-04-03 10:23:54

Ja by som kúpil MAGNECOR KV85 , super presné super tesné.


Odpovědět

1 ......... 262  263  264  265  266 ......... 1254