Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 254  255  256  257  258 ......... 1254

2012-03-28 19:46:09

Tofi : před tím EVEm stojí Fóbie co skalpovala Lukyho

2012-03-28 20:00:49

A to bylo nemilé

2012-03-28 20:12:36

Lukyho na podzim pomstím až Fábiář zakope klíče pod zem .

2012-03-28 20:21:53

Na podzim si u me mozna Fabka uz taky neskrtne Jeste tedy dopilovat jizdu a o zbytek se postara nacini

Ale co se da delat no, ma to mrnavy, vcelku taky naduply a fakt se s tim nemazal, takze se neni cemu divit no Ja se aspon muzu vymlouvat na to, ze jsem tam byl fakt prvne.

2012-03-28 20:25:52

Jediný díky čemu mu to "jelo líp" je dvounásobný krouťák... od 180-200km/h by byl v prdeli...

2012-03-28 20:28:56

S tim kroutakem jo no. Za zatackou jak me predjizdel, jsem myslel jak mu ujedu, protoze jsem to krasne uz vytocil, ale ono prd, lehce me predjel. Sice ne zavratnou rychlosti, ale jo, takze ten kroutak mu tam udelal dost no za zatackou. Ale pak se ukazala uz i jeho zkusenost a zatacky bral lip a nestacil jsem se ho uz drzet. Budu sledovat videjka a priste to bude snad opet lepsi, tak se uvidi. Uz ted vidim hodne veci ktere bych udelal jinak nebo bych se pokusil. Ty videa maji neco do sebe

PS: Ja myslim ze by mozna ztratil jeste v nejaky nizsi rychlosti. Ale jen polemizuju, nevim jak moc to mel poladeny a jak mu to jede. Jen vim jak to obcas chodi v provozu, kde se casto nechytali.

2012-03-28 20:49:15

jinak CD20 nesklamalo... po 3/4 roce chytlo na první otočení

2012-03-28 21:06:02

zato mě to pořád nějak cuká.... nad 3000 rpm dobrý, ale volnoběh nic moc a při takové pohodové jízdě po městě to taky není ono, řekl bych že to bude opravdu netěstnost v sání, ale nemůžu to najít a v servisu tvrdili že taky nic nenašli, (ale taky to auto viděli poprvé....) Tak má někdo nějaké další nápady co s tím? ten čistič na karburátory tam stříkat nebudu potom co jsem četl jak to už pár lidem chytlo..... Jinak teď jsem jel s letníma pneumatikama opět oblíbený kopec a ve vyšších otáčkách absolutně problém není, komprese taky ok.

2012-03-28 21:12:59

dark.rider: moje GT má stejný problém. prostě nerado jezdí do 3 tisíc otáček. V servisu taky nic neřekli, podle diagnostiky vše OK. Viděl bych to že bude problém v sání (málo vzduchu) a nebo s tlakem paliva. jakobych se s plynem s něčím pral a pak to najednou povolí, je to dost podobné tomu když je voda v palivu. chvíli nic ale plným plynem to tam prostě propasíruješ

2012-03-28 21:17:31

Já Vám to ještě víc zamotám mně vždy přesně při 2500ot/m na půl sekundy jakoby motor vynechá, na všech kvaltech

2012-03-28 21:19:03

tohle jsou takové ty závady, za který může nějaká blbost nebo senzor či podobně. Už jsem vyměnil snad vše co se dá, svíčky, filtry, kabely, rozdělovač, filtry, váhu, lambdu...bude to něco s palivem určitě. asi špatný tlak při jemném dávkování kdežto když se to zahemftne pořádně tak to prostě frčí. jakoby plyn měl jen dvě polohy, nula nebo jedna. už jsem si na to zvykl ale a zatím to nijak neřeším. teď jsem do GTčka nasypal 25 tisíc aniž by to bylo někde vidět:D teď už příjde další etapa a to jestli se vydat cestou turba nebo atmosféry.

2012-03-28 21:28:28

no kdyby byl problém s tlakem paliva tak se to projeví spíš ve vyšších otáčkách ne? ani nemůžu nastavit volnoběh, protože když to přepnu do toho režimu přes datascan tak volnoběh kolísá +- 200 rpm, ale tak jakoby nepravidelně, podle mě to tam prostě někde utíká a v normálním režimu to kolísání ECU koriguje nastavením předstihu. Rád bych si nějak nějak ověřil to sání než začnu měnit kabley ke svíčkám apod..... Vím že na to existuje nějaký stroj kdy se to sání napustí kouřem a pak je to vidět hned kde jsou netěstnosti, ale netuším kdo by to kde mohl mít

chmeldoslav: víš na kolik se ti zavře AAC na volnoběh? mě na 8 což už je podle mě nějaká minimální hodnota a mohlo by to ukazovat na ten problém s netěsností někde.

2012-03-28 21:29:31

nemáš doma dýmovnici?:D

 Svobi
2012-03-28 21:37:42

At jsou zavreny ventily a natlakuj to cely . Ale nektere hadice musis ucpat a nefoukej tam moc tak barek max

Sakra nejak se mi nahromadili auta BMW na servisku,Daihatsu vyfuk , neco na primere delat, Kia neco s naraznikem , Focus rozvody , Fabie moje milovana si me uz zas zada, jedna primerka ,ale to je fofr , renault brzdy a cepy .

2012-03-28 21:48:20

no máš co dělat

BTW : jak dosahneš aby byly zavřený všechny ventily sundat vačky

 Svobi
2012-03-28 21:48:51

Myslim ze tam je moment kdy jsou saci . Ted nevim mozna ze se tam jeden ventil sere. A nebo to natlakujes i z valcem no :-D . Ale do toho se zase nejspis bude srat vyfukova :-D

Jinak ty auta snad nebudou tenhle tejden najednou bych se ..... Ale neco se musi.

2012-03-28 23:36:26

motor se musí natočit do TDC, pak jsou všechny ventily zavřené... ano, o tom natlakování jsem četl taky, jenomže nejšetrnější a nejlépe vidět je právě ten stroj na dým, akorát nevím kde by ho mohli mít, na SR20foru to vypadá že v USA to maj na každém rohu.

EDIT: vida co jsem objevil! http://bmautodily.eshop-z...ndex.php?s=product&id=597

2012-03-29 08:25:36

Muzes kouknout, co ti haze lambda, jestli jses bohatej ci chudej. Pokud budes chudej, tak to vysvetluje to cukani (bohatsi smes nespusobi cukani, jen vyssi spotrebu a cerny oblacky z vyfuku), pokud ses chudej, muze to prisavat vzduch...

By me zajimalo, jak ta pixla funguje.

Jinak Svobi, co blaznis, SR20 vyrabi podtlak skorem 20psi, takze 1bar je jeste tezce v pohode

2012-03-29 08:50:23

Arteee: lambda funguje právě trochu divně, ukazuje podle datascanu bud hodnty mezi 1-5 (lean) a pak to skace na druhy extrem - 130-150 (rich) podle me by se to melo pohybovat tak mezi 10-90. Myslim si ze to by prave mohlo taky souviset s tou netesnosti - ze si to prisaje vzduch takze smes je pak chudsi nez ECU ceka a da tam vic smesi nez by dala kdyby to tesnilo a proto ta vysoka hodnota... Nicmene tohle je jenom takova moje teorie, s tim probleme co mam to nesouvisi, cukalo to stejne i kdyz lambda byla uplne mrtva.

Jinak jestli myslis tu pixlu co jsem na ni dal odkaz tak ta se nastrika na sani apod a kdyz to striknes nekam kde je dira tak na chvili klesnou otacky, podle toho se pozna ta netesnost. Vyhoda je v tom ze to nema spatny vliv na katalyzator, hned tak to nezacne horet, apod. Asi do toho pujdu.

2012-03-29 08:58:25

No tak to ti reknu, ze mas asi netesnost. Viz co jsem psal o par stranek vys. Praskla mi silikonova spojka podelne, takze i kdyz je stahla, tak je pravdepodobne, ze mi to tam utika. No a co dela auto. Na volnobehu je pekny afr 14.8, pak se rozjedu, jsem v closed loop a najednou je AFR je treba 12, po par kilacich jedu na AFR 16, nekdy i chudci (kolem 17 je to uz citit na motoru, lehce trha). Mam pocit, podle toho jak auto skace, ze trhlina projevi nebo ne. Spojka uz mam na vymenu, ale jsem jeste dnes v Nemecku, takze az se dneska vratim, tak to vymenim a uvidim, jestli to bylo tim, nebo mi odchazi MAFko.


Odpovědět

1 ......... 254  255  256  257  258 ......... 1254