Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 202  203  204  205  206 ......... 1254

2012-02-03 13:12:00

hh koukam, že všude víceméně stejný, tak to sem v klidu. za to když sme teď jeli na nákup Ducatem 2.2JTD, tak startér měl co dělat aby to roztočil a ještě pár vteřin byly slyšet jenom dva válce, pak se přidal třetí a hned za nim čtvrtej. nic moc a smrdělo to jak avie a to bylo teďka jenom nějakejch -12° prostě kepl. kam se serou starý nafty, to startovalo vždycky. to i ten CD20T naběhnul hned jak se trochu roztočil. sice to nejede, ale budeš jezdit tisíc let.

2012-02-03 13:18:25

No my mame doma od MB motor 290TD, z roku 98. Take motory drzaky, zadny vysokotlaky vstriky a taky to vzdy chytne. Ale ted jak byly mrazy, tak uz to taky slusne kuckalo, ale vzdy se drak rozebehne. Tam je ale klid, staci cvnknout do nadrze trochu benzinu a nafta nikdy nezamrzne Dnesni kary by byly po tomhle zakroku hned KO a chce to aditiva...

2012-02-03 14:32:44

Jagy kolik má VET kompresi, asi víc než 8,5:1 co?

2012-02-03 14:42:43

9:1 VET. Staticky kompresni pomer ale sam o sobe moc neznamena... viz. novejsi turbo motory (10:1 a vic). Vse je to o naladeni...

2012-02-03 15:57:40

To bude mrnava rychla raketka.

http://www.novinky.cz/aut...ia-dorazila-do-ceska.html

2012-02-03 16:26:40

Tak s abarthom som mal tú česť aj keď to nebolo kabrio bola to šialená jazda - niesli sme to z poľska, v LM sme stretli na semafore M3 E46 a doslova sme ju preskočili... Akurát to auto chce dosť pevnú ruku lebo nad 160 to skáče po ceste ako nervózna koza z pruhu do pruhu (konkrétne v Oravskej Polhore bolo hop na pravej krajnici a hop a už som kontroval na ľavej krajnici) Ale výkon

2012-02-03 16:32:46

Jagy, no tak ty komprese novych TSI bych svadel na to, ze se pouzivaji fakt malicka turbicka, takze hovno boost, tedy aby se vyuzilo tohoto maleho pretlaku, muze se pouzit vyssi komprese. Mel sem to turbo v ruce, oproti T25/28 je to fakt srandovni vec, nevim, jestli se tomu muze rikat turbo, spis "šnečku".

2012-02-03 17:16:27

hoši u p11 jak je kontrolka dálkových světel tak vedle ní vlevo je kontrolka potkavacek?

2012-02-03 17:21:39

Taky maj primej vstrik tak zenou komprese vejs, ruzny cykly.............

2012-02-03 17:45:18

já už jsem s tím svým cukáním občasným zkusil snad vše vyměnit a pořád nic napadá mě snad nemůže být problém někde mezi pedálem plynu a klapkou? třeba v tý pružině nebo lanku nebo něco? mě totiž trochu příjde jakoby ten samotnej pedál trochu divně reagoval. nebo to je blbost? prostě vyměnil jsem svíčky, filtry, kabely, vyčistil váhu, palec rozdělovače, samotný rozdělovač mi sčekli, ten volnoběžnej ventil, lambdu, palivová pumpa to taky není...já už tak nějak nevím. rozvody jsou taky pořád v pohodě, nejsou vycajdaný. nechal jsem i vyčistit nádrž a tankoval i shell v power. se vším co jsem vyměnil mě přišlo, že se to zlepšilo, ale to může být placebo stejně to občas dělá. Hlavně při ustálené jízdě a pod konstatním plynem, najednou se to prostě rozcuká, pokud trochu přidám plyn tak auto nereaguje vůbec někdy začně víc cukat dokonce (netýrám to v 1500 otáčkách ale dělá to mezi 2.5-3.5 tisícema, prostě takové ty provozní klidné otáčky), jakmile ale sešlápnu plyn na podlahu tak to jede krásně lineárně. napadla mě voda v benzínu a tím že to naplno zašlápnu tak tam tu vodu prostě potlačím, ale nedělá to jen za vlhka ale i za sucha a i po přidání špetky lihu což mi bylo doporučeno, že to pomáhá od vody. ještě nějaké typy? i elektrikář se mi na to koukal a proměřoval napětí a tak jestli to nemůže dělat nějaké kolísání. zkoušel jsem se i před jízdou pomodlit.

2012-02-03 19:01:08

vedle dálkových je kontrolka volnoběžky pro automat.

2012-02-03 19:32:18

8 ventilu hotovo 8 zbejva. pekna jebacka .. Saci jsou v pohode hned,ale ty vyfukove jak meli orezlinu tim to chvili trva nez sou pekny . Uz to delam kurevsky dlouho (zlaty masinky)

2012-02-03 22:35:41

Abarth zajimavej, ale uz z principu bych to nechtel. Zaprve blaznivej Ital Fiat, i kdyz dnes uz je to asi lepsi nez drive, ale za druhe je to fakt hrozne maly a to ja ee.

Jinak se vratim k tomu vrzani nasich aut ted v zime. Jak jsou ted ty kruty mrazy a nejakou dobu mi P11 stoji a jak uz nemam moc dobry horni ramena, tak levy predni nez se rozhybe vrze jako svina, hlavne na hupech na silnici, to je prca vrz...vrz... Uz aby bylo teplicko kua..

2012-02-03 22:43:41

Artee: Prave naopak... mensi turbo je pro motor vetsi zatez, nez vetsi turbo...

2012-02-03 22:45:34

Lukyisek: jo to u mě přesně to samý. a ještě větší sranda je při přejíždění těch velkých retardérů. tam musim jet fakt krokem, jinak se ozve zvuk jak když praská lodní kýl

2012-02-03 22:49:37

Mara, no tak vis o cem mluvim Tyhle fakt kruty mrazy jsou drsny.

2012-02-03 23:41:06

jj, ale víc sem se bál, že to nebude chtít ráno startovat v takový kose. a ještě že se udělala ta pumpa, jinak bych už tutově nejezdil. jak sem tam lil destilku, namíchalo se to na -15°

2012-02-04 09:52:47

Ok takže p11 nemá kontrolku potkavacek.to jsem chtěl vědět

2012-02-04 15:02:20

tiez mi zacalo vrzgat od LP kolesa...tak snad prestane ked sa otepli

2012-02-04 15:20:28

Me naopak prestal oslikovat jak zacla bejt zima


Odpovědět

1 ......... 202  203  204  205  206 ......... 1254