Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 187  188  189  190  191 ......... 1254

2012-01-25 10:03:36

nevím jak Thommy, ale já jsem (pilný) student, mám po zkouškách a tudíž volno. Proto mohu sjíždět károweby až do božího rána. ne, že bych si nechtěl jít lehnout, ale to dělá to kafe co sem po desátej měl.

edit: a ráno v 9 mě vzbudí tatík, že má přijít PPLkem balík. super. tak to sem se vyspal..

2012-01-25 10:20:00

japonsky klenot vyrobeny v evrope. Jezis, tesneni pod hlavou je obycejne tesneni, jestli se to prehralo, nebo se pouzivala spatna chladici kapalina, tak te zadny klenot nezacharni. Znamej takle odvaril tesneni dalnicni jizdou v toyote, a to bych rekl, ze motorove je vybrouseny diamant proti nissanim motorum. Proste to moc dlouho tavil. ;)

Tak jsem doladil pousteni listicek do vyfuku. Proto se ti Svobi zdalo, ze ten tlumic je vysypanej, zacina se propalovat, a proto to tak skubalo kdyz sem z WOT pustil prudce plyn, zaplavil se valec (klasika kdyz se pouziva atmosfericky BOV). Upravil jsem mapy a je to v cajku, ale byla to prdel, protoze bohuzel se to ladi vuci RPM, a TPS(%), chtelo by to spis load nez TPS. protoze kdyz jsem to zacal ladit od 2000rpm, tak se stim nedalo jezdim mesto, furt skubalo jak krava kdyz jsem udrzoval treba padesatku a jen simral plyn, takze sem tu funkcionalitu posunul az od 3000rpm, kde je vetsi pravdepodobnost vzniku pretlaku a jede to hladceji.

Tak uz me jen zbyva vyresit ten divny usmrdeny volnobeh, ale asi to bohuzel vypada na vlastnost pri zamene vstriku z vysokoimpedancnich na nizko, a taky to, ze nemam ani jeden cat. A pak mozna nekdy az prilis bohata smes pri WOT (10 - i kdyz nevim, jestli to Jifo nema naschval kvuli predejiti detonaci pri tehle kompresi), a je to...

No a pak uz zbyva jen profi tunning, protoze bodle AFR a detonacniho momentu se to lip asi nenaladi, chtelo by to masinky jako ma taboo v USA, kterej by hned rekl, ze je to prasacky naladeny :)

2012-01-25 10:54:28

co se týče toho těsnění - podle mě je to hlavně o tom že někdo tu chladicí kapalinu 5 let nevymění a pak se diví.... a nebo ještě hůře - nevyměnil jí třeba předchozí majitel... Jinak si neumím představit jak by se zrovna SRko mohlo přehřát pokud bude chladící kapalina ok.

2012-01-25 11:04:22

Zdravim asi nevíte jestli se dá sehnat těsnění kolem antény na střeše u primerky? Díky

2012-01-25 11:51:51

Artee: to je jedna z veci, co bys mel udelat... BOV mit recirkulacni, tak jak to byt ma... a ne do atmosfery.

Hazik: Urcite by to jit melo, mrknu se ti na to.

2012-01-25 12:00:29

Me se zase u P11 ta antena (presneji ten gumovo-plastovy kus) kam se prutova antena sroubuje, pekne zacina drolit. Jak na to pusobi v lete to vedro, voda, v zime mraz a led, tak je to sileny. Zkousel jsem kraje zamatlat, ale casem se to zacalo stejne dale a dale drolit. Tak jsem zvedav jak to jeste vydrzi a kdy bude nutna vymena, problem by to byt snad nemel. Potom bych zrejme to tesneni potreboval asi taky...

2012-01-25 12:15:43

mě se taky rozpadá ten podstavec do kterého se anténa šroubuje. Přemýšlím, že to dám do háje a koupím radši žraloka. sice se mi moc nelíbí, ale měl by být bezproblému a nebo koupím komplet novou. tipnul bych si že anténu za 13 let provozu nikdo neměnil.

2012-01-25 12:19:59

Mě se zas podařilo při vyšroubování antény vyndat anténu i se závitem :-O tak jsem zvědavej jak to tam dám.. Jinak to těsnění mezi tou gumou a střechou mam ruplý/odlouplý a vypadá to dost nehezky..

2012-01-25 12:49:53

Chmeldo, zralok je OK, ale musi byt v barve a ne moc velkej. Problem je, ze by asi uz nebyl moc signal ne? Uz takhle mam obcas problemy se signalem a to je tam standard antena. Ale zatim neni podstavec v tak extremnim stavu, abych to nejak resil. Jeste to jde a urcite to jeste chvili vydrzi.

2012-01-25 12:52:27

jagy, tak proc vsichni na dvoukile meni recyrkulacni BOV za atmosfericky, preci to neni jen kvuli "stylovemu zvuku". A pak neni nahodou vystup z BOV u dvoukila zapojen primo do klapky, coz asi u 144ky uplne nepujde. Kazdapdne zakladni nastaveni jsem udelal, EMB ma na to primo samostatnou mapu (Anti Engine Stall). Nastavil jsem hodnoty MAF o 5% vetsi nez jsou na volnobehu.

Luky, tak to si zkontroluj kabel od anteny, ze strany radia. U obou mych 144ek je tento kabel u ECU rozpojeny a do venkovni anteny ani nejde. U prodane primery jsem nasel svazek u kabinoveho ventilatoru pod A sloupkem, u nove primery jsem protikus jeste nenasel. Nevim, co je to za folklor, ale prvni primera byla primo ze salonu, jedine co jsem si tenkrat nechavali delat bylo ISO radio misto toho zabudovaneho, tak jestli to naschval nezapojili, ale nechapu, svazek byl smotany do klubicka a stazeny. Z radia jde normalne kabel, ale nekde konci rozpojenym spojem. Tak jestli nemas podobnou zradu.

2012-01-25 12:57:13

Nic proti, ale nebral bych zrovna upravy ceskych dvoukil za neco spravneho. Podivej se na vsechny SR20DET, zadne to nema. Je to proste spatne, vznika ti tam pak to, co jsi popisoval. Dobre maximalne na efekt zvuku a zniceni motoru. Ja bych to tak urcite nedelal...

PS: vygoogluj si to sam, jak to mivaji resene ve svete.

Zminena antena P11:

  • - drzak anteny 1850 kc
  • antena 900 kc

2012-01-25 13:02:12

jagy, no a jak je tedy zapojen ten recyrkulacni okruh. Protoze kdyz bych to nahnal zpatky do sani za vahu, tak mi to nepomuze, protoze se to do motoru stejne nedostane, akorat nafouknu cely sani a turbo. Tam ten vzduch do z BOV musi jit az za klapku preci, protoze je uz zmereny a ECU k nemu strika benzin.

Ja to ted mam nastaveny tak, ze kdyz nastane tato situace, ta MAF posle ECU hodnotu jako je na volnobehu, tedy se nestrikne skoro zadny benzin, po uvolneni veskereho vzduchu uz potom ECU jede podle sveho - tedy zavrena klapka obdobna hodnota z MAF (podle otacek trochu ruzna, teoreticky bych mel nastavit tyto hodnoty, ale ted nemam partaka, ktery by mi stim pomohl, sam to nestiham odecist). Kdyz tohle vyladim spravne, tak motor bych nicit nemel, protoze se to bude chovat stejne.

2012-01-25 13:03:29

Jo, tak my mame presne KO (resp. ten se droli) ten dil 28216. By me zajimalo jak moc dobre/spatne to jde pripadne vymenit...

Kazdopadne novy bych to asi neresil, sjandus performance to jisti, kdyby tedy za novy chteli sileny prachy.

2012-01-25 13:19:11

Artee: Tak jak to mas ty je reseni pro auta s MAP senzorem, pro auta s MAF musis mit recirkulaci. Mrkni na foto, tak je to originalne.

PS: Ceny na ty anteny jsem doplnil do predchoziho prispevku.

2012-01-25 13:20:50

Dik jagy, ceny jsem cekal ze nebudou zrovna extra. Cili asi zkusit nejaky v dobrym stavu jety. Ale jeste nemenim, zaplat panbuh

2012-01-25 14:38:14

Díky moc jagy, kouknu po nějakym jetym v dobrém stavu :)

2012-01-25 14:46:09

Zdravím,

co je pravdy na tom, že chladičovka u P11, ať už klasik nebo GT, drží na dvou bodech a jinak je šroubovaná?

Díky

2012-01-25 15:11:30

chladič je vsadený do spodnej priečky na dvoch gumách a na hornej priečke je prichytený dvoma držiakmi s jednou skrutkou M6...

2012-01-25 17:53:26

CHLADIČOVKA, neboli čelo vozidla, nikoliv chladič.

Dík

2012-01-25 18:19:21

A-ha!

tak to je vtákovina - je to zbodované kol dokola nosníka aj vnútorňáku a ešte aj zošrubované k nosníku...


Odpovědět

1 ......... 187  188  189  190  191 ......... 1254