Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 169  170  171  172  173 ......... 1254

2012-01-12 06:47:31

Joo, ještě otázka - nešel by mi nějak změnit nick..?

2012-01-12 08:52:46

Judy: Aaaa, ze bych zhruba vedel jaky nick budes mit?

Thommy: Voe neser, tak me furt prudite at vezmu poradny kola, tak se ptam ne... Zatim jsem nekoupil, ale uz se pomalu chystam.

Svobi: Prave ze za ne moc davat nechci, uz tak to s pneu vyjde tak na 17 tisic. Tzn. ze za ALU kola zhruba 9 tisic. Neni to moc no, ale na jedno kolo bych to videl tak okolo 2200-2300 kc. Vic nema fakt smysl, alespon pro me...

2012-01-12 09:31:36

Judy, asi napis Inrajovi, ten to zmenit podle me muze.

2012-01-12 18:15:36

Kluci jaky jsou zarovky v pristrojovce ? Ty velky co vypadaj jak do parkovacek maj kolik W . A ty malickaty to jsou kolik 1.2W ?

Jeste musim asi totalne rozmrdat celej interier ,abych mohl vyndat ten ovladac na topeni tam mi to taky nesviti tam nevite co je ?

2012-01-12 19:00:57

Judy : no co jim na to odepsat... .

2012-01-12 19:03:15

Take iste male žiarovky ako v prístrojovke len neviem či sú napichovacie alebo komplet aj s päticou... No a s ovládači klímy a vnútorného okruhu máš také špeci miniatúrne žiarovky z boku toho tlačítka na bajonet... Proste do zárezu strčíš hodinársky šrubovák a otočíš a vypadne ti pätica priemer cca 4mm a v tom je taká minižiarovka - túsom ešte nikde nikdy nevidel k dostaniu...

Wattáž neovládam... Akurát viem če osvetlenie prístrojovky má modré "kondomy" preto svieti na sivo-bielo inak bez kondomov svieti dožlta...

2012-01-12 19:18:12

Ok diky voltaz tich velkych T10 bude asi 3w . Pac jinou jsem nenansel a 5w to nebude.

Jo ty kondomy budu muset nekde asi sehnat pac ztich malych sli dolu ,ale ztich T10 ani nahodou a jsou rozskubany.

Tak zejtra rozjebu jeste to ovladani topeni a zkusim vse poschanet a po sto letech ze by to svitilo . A oni vsichni ze se ti nevymenim a ja vedel ze to zas bude ojeb vyndat ten panel topeni blaznivej .

2012-01-12 20:38:42

Thommy? Ne on mě smích přešel, trochu sem se hrabal pod autem a fakt mě ser* jak to hnije. Navíc mi začíná hnít i kapota zvenku. Nechápu jak je to možný, ale prostě je zbombardovaná šutrama... Momentálně do toho žádný prachy cpát nehodlám

Edit: Jak to vypadá s tou karbonovou kapotou? Kdyby to klaplo, asi bych do toho šel taky

2012-01-12 20:51:22

a kde ti to kvete, protože já to tak spoloviny "provizorně opravil" a drží to už 3 roky . Ty taky nejezdíš v zimě tak si myslím že by to taky nepostupovalo dál.

2012-01-12 21:00:05

Tofoj chce to vzit vrtacku s dratakem,flexu s brusnim a maknout a poradne to odrbat a striknout no .

Ale taky mi to nekde malicko zase vylezlo .

2012-01-12 21:01:38

Zespoda klasicky povrchovka, ale za 2 roky už to taky povrchovka bejt nemusí... Kapota má zepředu flíčky od kamínků a už se to pod lakem rozlejzá. 3 zimy sem nebyl na soli ani šutrech... Víš jak to s korozí je, jakmile se to rozjede, tak už pomůže jedině vyvařit. Jak mám rád starý auta, tak tohle je boj

2012-01-12 21:07:38

Jo ta koroze je svina . Ale na tom spodku to celkem jde musis to udelat co nejdriv a poradne vydrbat tu rez .

Ja dneska kdybych ten spodek strikal tak bych ho mozna vzal normalni barvou ze spod a ne tim na spodek nejak se mi to libi . A nebo ten Body 933 s voskem jak jsem strikal na micru je supr srac na spodek . Pod nej dobrou zakladovku a chvili to vydrzi a hlavne dutiny udelat . Je to ojeb prace ,ale vyplati

2012-01-12 21:19:14

Asi se na to někdy vrhnu, ale s časem je to čím dál tim horší. Díry v podlaze zatím nejsou, tak to počká

2012-01-13 14:10:58

Svobi, http://www.nissanclub.cz/...c_id=172061#message183840, nevim, zda je to jine u P11...

Jinak vcera mi odpovedeli z Dynomaxu, kdyz jsem ji srdnate popsal soucasny stav vozidla, a ze potrebuju poradit s koncakem z jejich nabidky, odpoved byla na urovni:

"

Thank you for your inquiry for Dynomax Exhaust. We appreciate your interest in our products. We have not had any issues with the VT muffler being used on turbo cars. It will work properly for your application.

If you have any further questions, please feel free to contact our tech line at the number below.

Thank You,

Adam Stacy

Adam Stacy

Dynomax Performance Exhaust

Installation Technician

"

Jako kluci dik, ted vim co koupit... omg

2012-01-13 14:17:36

Arteee, tak to je jasny ne, to snad nechapes? Proste ho vem a bude klid. Za ty prachy...

2012-01-13 14:23:33

Artee: ja jsem ti psal, co vybrat... nejak nechapu nad cim tedy vahas?

2012-01-13 14:50:38

V mem dotazu jsem kladl dotaz na to, jaky typ koncaku by byl na moji aplikaci nejvhodnejsi, a ze uvazuji o VTcku, ale ze nevi s jakym prumerem by byl nejvhodnejsi pro tuto aplikaci, ze to maji rozdelelni podle objemu atmosferickych motoru (4.0l vys a niz). A odpovedeli jenom toto. Proste primarne jsem chtel pomoct s vyberem vhodneho typu DynomaxVT a popripade, jsem doufal, ze pokud pro turbo maji vhodnejsi typ koncaku, ze ho prozradi ... a odpoved je tohle? dobra podpora no. Vesmes odpovedel, respektive neodpovedel ani na jednu otazku. A to byc rekl, ze moje anglictina je dobra, ze nemel problem s prekladem.

Jagy vim co jsi psal, ale tenhle mail jsem jim napsal uz davno, az ted se delim s Vami s odpovedi ;)

Jinak jsem koukal po forech, a ne jeden clovek mel s VTcek a turbem problemy, ze klapka rezonvala, kvuli rychle zmene tlaku-protitlaku. Pry to pak dela sileny cinkavy zvuk, vetsina lidi se nasrala a klapku vynadala. Coz jaksi neni cilovy stav co chci, a to ze v normalnim provozu to bude tiche auto, ze.

2012-01-13 14:59:14

Tak ono popravde cos cekal... je to vyrobce, ne prodejce. Tam za tim pocitacem nesedi zadny clovek, co by mel zkusenosti z "terenu". VT nad 4l ma silnejsi pruzinu, urcite bych volil tu a prumer 2.5/3", viz. duvody vyse.

2012-01-13 22:48:09

Rišo Muller - Po schodoch...

BEST POLE DANCE MOVE EVER

This is an amazing move by a world champion pole dancer...Jenyne

Workout, physical exercise, exercise, body-building, fitness, dance, best, exotic, pole, dancing, equipment, how, to ...

2012-01-14 02:01:03

Tak zarovky jsem uspesne vymenil (mel jsem rozkopano vse a pak jsem az zjistil ze jsem ani nemusel ,ale to je jedno . Jinak ty Mini zarovicky do klimosky a vnitrniho obehu jsem sehnal v Toyote to samy jen se tomu urizla jedna paticka a meli zelenou cepicku . A na velky T10 jsem nesehnal nove cepicky tak jsem je obarvil modrim centrakem tak to sviti vic do modra mistama.

Ale ted horsi vec . Nastartuju auto a chvilicku bezi na 3 valce po chvili se sklidni . Myslel jsem ze neco s plynem ,ale tim to nebude . Protoze auto mi ani nechce poradne topit (to jsem prvotne prisuzoval ze jsem neco udelal s tahlama jak jsem hejbal s panelem .

No ,ale ted ta horsi vec obavam se o tesneni pod hlavou .

Proste auto chvili bezi na tri , auto poradne netopi vetsinou a ani hadice nebyli nejak horky co jdou do kabiny(ani nejde LPG je na ne napojene ). A kdyz jsem stal tak zacli bezet sahary ,teplota stoupat ,a neslo to dolu a kdyz jsem vypnul motor tak zaclo bublat do plastove nadobky k tomu ty starty na 3.Takze i to topeni asi jasne malo vody. . Me napada ze prvotni pricina by bylo neco s vodni pumpou a do chladice vody se to dostava samospadem akorad . Ale divny ze jsem nevidel to pretopit dle budiku ,ale pokud voda blbe cirkuluje tak budik nemusi bejt na dobrem miste..

Kdyz budu optimista a veril bych ze jenom vodni pumpa nekde se voda zpari uz a proto bubla ,ale stejne mi to nevysvetly ty 3 valce takze asi fakt tesneni . No zejtra zkusim zmerit tlaky ,mrknout na svicky a uvidime

Ach jo zase prace ty vole a jeste v tomhle pocasi .

PS : chrener: a tu babu od te tyce chci nechapu . A mas zkusenosti ze sroubama hlavy zda drzi nebo je je nutno menit (vim ze se maj)


Odpovědět

1 ......... 169  170  171  172  173 ......... 1254