Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 159  160  161  162  163 ......... 1254

2012-01-04 13:12:52

Z 257mm na 280mm P11 staci plech ohnout, srovnat... netreba krajet, strihat. U 4pistku je to jasne...

2012-01-04 22:17:16

Kdyby nekdo chtel navod, jak do SR20DE dat Tomei vacky Maji tam postupne hezky foto.

http://www.turbomagazine....ogie_dyno_cell/index.html

2012-01-04 22:29:50

a je to ještě můj motůrek, ten starší .

2012-01-04 22:40:14

Nooo

Ten tofoj je pekna mrcha, ja si rikam pomalu kdy muj motor s 285 tisici zdechne, ale ted zacinam diky nemu uvazovat o Tomei Poncams, no verili by jste tomu

Ale je fakt, ze nevim kdy se ten motor muze vysypat. Nemusi, ale taky muze. Kdovi kde co uz netesni, co ma za sebou... To je jediny co me trochu drzi pozadu. A davat randal do obnovy, to teda jako asi neee

Jinak tady ty Tomei v P11 jsou, paradicka

http://www.g20.net/forum/showthread.php?t=109700

PS: No a jinak jeste jedna zajimava P11 s Turbem, zaver cca 300PS. Taky slusny... Ach, Ti se maji.

http://www.g20.net/forum/showthread.php?t=61946

2012-01-04 23:00:13

Kdopak mě tady pomlouvá za zády

Vačky počkaj, budou jedině levnější časem. Hlavně že drží počasí, na Slapech se jezdí fakt krásně, akorát včera sem nestíhal 911ku

2012-01-04 23:23:18

No levnejsi nevim, tyhle veci uz asi drzej trochu cenu. Do ty doby se mi auto rozpadne A zadny pomlouvani, neboj

Pocasko dobry no, taky mi to vubec nevadi. A uz by mohlo byt jedine lepe!

2012-01-04 23:32:18

Dražší nebudou, navíc kurz stojí za prd. Třeba se do jara objeví jetý. Třeba dokonce dvakrát a třeba se ti do tý doby auto nerozpadne, když už má dost najeto

2012-01-04 23:47:01

No drazsi ne no, kdyz jeste kurz nebude vic naprd. Je fakt, ze kdyby to slo dolu, tak cena padne.

Hehe, 2x by to bylo OK Takova klika to ale nebude. Jinak auto se nerozpadne, jen motor. U nej fakt uz nevis. A jestli je uz "jetej", tak aby ty Tomei mely vubec cenu.

2012-01-05 08:24:36

Lukyisku, proč tedy uvažuješ o vačkách, když máš strach o motor... proč nejdeš do VE, motor máš jak po výkonnostní stránce, tak po stránce "nevysypání se" vyřešen a budeš jinde a ještě můžeš střelit DE...

Ale to se tu zmiňovalo už mnohokrát...

2012-01-05 08:45:50

To ja vim, ale VE je cenove uplne nekde jinde a jsou s tim patalie (mysleno starost to nekam dotahnout, atd., atd.). Proste myslim ze to nema smysl do toho cpat. Nehlede na to, ze nechavat si DE a srat se s dovozem sem a tam a pokouset se ho slozite prodat. Nemam strach vylozene o motor z duvodu vacek, spis z toho, ze nahodim vacky a nahodou se muze stat, ze motor klekne (ne vinou vacek) a budou mi vacky k prdu. No i kdyz, asi bych zkusil sehnat jiny DE. Na druhou stranu muze drzet v pohode, jediny co to dela, tak zere standardne olej a uz ma dost najeto. Ale tlaky ma vyborny. Je to spis o tom, ze nevim jak vypada uvnitr a jak na tom kondicne presne je...

Co se tyce tech Poncams, tak pak neni vylozene ani treba VE. Vykon tam bude a zatah od nizkych ot. je moc hezky.

2012-01-05 09:13:00

Judy ma pravdu. Je mnoho duvodu, proc volit VE nez upravovat DE, ale nekdy si to na to musi kazdy prijit sam... nehlede na to, ze cena auta aspon ziska a nebude stale stejna.

2012-01-05 09:39:06

Luky: hele za pět litrů ti prodám můj motor až budu mít večko:D ne, kamarád už ho má zamluvenej do buginy, asi se chce zabít. mě pořád vrtá hlavou ta silvie co týpek překopal

2012-01-05 11:46:59

Dost veci je v reseni, nyni premyslim jak vse pujde a zda vubec neco vykoumu, nebo necham to co je ted. Proto to musim probrat, ale potom prevazne asi primo s jagym, pokud se nejak rozhodnu.

Jinak Chmeldo, nic proti, ale muj motor je na tom mozna lip nez ten Tvuj Uz jen kvuli tem tlakum jak jsi psal.

2012-01-05 12:03:24

ty tlaky budou asi píčovina, pravda že to byl starý měřák, ale kdyby bylo ve všech válcích 5 barů tak to podle mě ani nenastartuje:D

2012-01-05 13:04:57

Luky, zase moc resis. Naopak, prave do tohohle motoru bych se nebal vrtat, protoze pripadna ztrata nebude tak psychicky silna, proste muze odejit i sam.

Vic bych se bal stourat prave do toho VEcka, protoze to neni jednoduchy tak lehce zamenit (cekani na motor, opet nove ladeni atd). Proste na hrani to tvoje DE je proste dobry...

No a co mam rikat ja, prosim te. Muj motor ma 235tis km a je oturbeny, co je pro motor vetsi zatez v ramci pracovnich otacek, nez turbo ... proti tomu jsou vacky sranda ;)

2012-01-05 13:14:52

tak tak, Arteee má pravdu Luky. Protože když se něco posere v rámci pokusů u tebe tak není problém sehnat druhej motor za cca. 5000,-

 Svobi
2012-01-05 13:30:25

Stejne tak ARtee kdyz se neco posere tak to presklada na druhej motor za 5000kč . Akorad to musi preskladat no a pripadne trosku doladit.

2012-01-05 13:31:16

VE swap je v pohode... vse ma hotove po swapu a nemusi nic ladit. DE na 200HP za levne penize nedostanes. S tim, co tady resite bude na DE tak 170HP a to jsou vyhozene penize... ja bych uz s DE neztracel cas, nevyplati se to.

PS: seriove VE a mate auto na urovni Civic Type-R s jeste lepsim podvozkem. To vse za celkove smesne penize. Viz. napr. P11 SRi za 15tis. z inzerce. VE swap cca 30tis. kc (po odecteni starych dilu), 5tis. nejaka bezna udrzba, 5tis. brzdy a za 55tis. je cca 200HP auto, s vybornym podvozkem. Pro me jasna volba...

2012-01-05 13:54:36

chlapi, i po letech řešení a debatování pořád nemáte jasno?

2012-01-05 14:25:52

No jagy ma v necem pravdu. I kdyz ani tech 30-35k neni zrovna malo, predevsim kdyz uz se do toho dedecka (Primery) neco nasypalo. Uvidim, resili jsme to, pripadne neco jeste poresim, ale ted hlavne hodne popremyslet co bude lepsi. VE ale asi fakt vede, motor v lepsi kondici a vic se do toho nemusi vrtat. Pak uz bych tam opravdu nic nevylepsoval, takze by to melo makat stejne dobre a dlouho jako nase DEcka, alespon tedy doufam.


Odpovědět

1 ......... 159  160  161  162  163 ......... 1254