Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 143  144  145  146  147 ......... 1254

2011-12-01 12:33:23

Ešte pootravujem jednou otázkou. Toto sú phase 2 prahy ? http://gi269.photobucket....RKRGXGEG/AlmeraGTI006.jpg

Niesom si istý, lebo včera večer o ulicu nižšie som videl jedne také na felicii, neveril som aj som sa pri tom pristavil, ale skutočne minimálne podoba tam bola, tak sa tu pýtam. Zháňam totižto nejaké a tieto sa mi asi najviac páčia, ale keď sú to phase 2 tak to je asi nezohnateľné, ale pokiaľ sú to nejaké iné, dúfal som či mi neporadíte kde by sa niečo také dalo kúpiť. ďakujem

2011-12-01 13:28:46

V EU Nebyly zadne prahy krome UK... a pak JPN. Sehnat to jde. Pokud neco bylo na Felde, tak nejake UNI...

2011-12-01 17:23:37

Aj za nejakú normálnu cenu ?

2011-12-01 18:13:14

Prahy zozenies za par libier z UK. Treba pozriet AlmeraOwnersClub. Standartna cena za P2 je okolo 30 libier, musis si priratat dopravu.

 tofoj
Tomáš Fojtík
2011-12-01 19:24:54

tak sem se ještě letos začal laborovat s tlakem paliva. Mám pár zajímavejch poznatků, po nastartování na bůdíku straší 4,5 baru, doufám že to je normální, když je motor studenej. Zkusil sem 3,8 baru, to se původně jevilo jako výhra, protože od 2500ot motor táhnul jak zběsilej, že to není placebo je zřejmý, protože úplně zmizel ten hup kolem 4 tis otáček. Bohužel motor uvadá o to dřív. Horší ale je, že ve vysokejch otáčkách to mělo fakt nezdravej zvuk. Teorie je taková, že už to nestíhá zásobovat vzduchem, směs je tak moc bohatá. Kolem 3 barů je to beze změny, akorát se mi zdá, že auto rychlejš reaguje na plyn. Vypadá to, že nejlepší nastavení bude kolem 3,4 baru, s o něco vyšším výkonem než série

2011-12-01 22:29:36

Parááááda, dakujem páni, pozeral som, ponuky pekné. Nemáte predstavu koľko by zhruba vyšla zásielka z UK na SVK na balík prahy+nárazník, prípadne iba prahy (podľa toho ako sa to viac oplatí) ?

2011-12-01 23:42:21

Tofoji, nejvetsi cas poridit otevreny sani a alespon JWT Popcharger. Urcite jej vrele doporucuji a nebudu jedinej. Potom to fakt nasava hodne drave tak jak ma a vzduchu budes mit habadej Jen uz se toho neboj

2011-12-01 23:49:08

hmm... já bych zase potřeboval víc benzínu, vzduchu mi tam de až až dá se to někde poštelovat?

2011-12-01 23:58:15

Proc bys mel potrebovat vice benzinu? Nekde nejakej problem? Ono to neni taky jen tak...

2011-12-02 00:20:56

Na ty prahy mám taky zálusk. Ale čekám až se objeví za nějakou rozumnou cenu a hlavně někdo ochotnej je poslat do CZ.

http://www.cardomain.com/...nissan-almera#24562470019

2011-12-02 07:00:28

Ja som videl ponuku za prahy +narazniky 180 libier aj s dopravou. Co je super ponuka. Kofi , aka je pre teba rozumna ponuka?

2011-12-02 08:26:46

Tak dnes z rana po cca 1 minute pripojeni ke Consultu se vymazala chyba airbagu a je vse OK. Nyni plnohodnotne funkcni GT sedacky

2011-12-02 09:44:22

tofoj, cista fyzika. Motor - atmosfera, chce mit AFR idelane 14, nas dvoulitr na volnobehu vyrabi nejaky podtlak( typuju neco kolem 1~1.4bar). Kdyz ty budes ridi tlak paliva, menis defacto AFR, protoze jednotka ridi delku vstriku, a za tuto dobu ty zmenis mnozstvi paliva, ktere proleti. Vzhledek k tomu, ze atmosfera ma onen podtlak statickej, tak se otackama menit nebude. Pokud chces takle menit mnozstvi paliva, ktere valec ma, musis to pocitat k mnozstvi vzduchu kolik si je schopen nacucnout.. No turbo je dalsi krok

Kup wideband lambdu a mer AFR a budes presne vedet, kde je error.

Jinak nissani obecne jsou za studena prutokac, pali strasne bohatou smes, a smrdi jak blazen... Ja to ted krasne vidim na AFR, studeny na volnobeh ma 11, zahraty 15~17. Coz bez vsech katalizatoru, a tlumicu je parada stat na miste, jak na benzince

 tofoj
Tomáš Fojtík
2011-12-02 10:20:31

Tak tu lambdu ani nepotřebuju, je to znatelný, že motor nemá dost vzduchu, protože není žádnej rozdíl mezi půlkou a plným plynem (kromě utrápenýho zvuku). Ale vodspodu to jelo nesrovnatelně. A taky mi to smrdělo jak stará škodovka

Jak se změří AFR na brzdě? To by mohli umět někde

edit: tak koukám, že na tý brzdě co chceme jet na jaře maj širokopásmovou lambdu, takže není co řešit

2011-12-02 11:16:32

To si na ty brzde rovnou predplatime tak cely vikend a frajer bude s nami spokojen. Protoze jak vidno, bude asi plno a nekdo tam bude zrejme i dele

PS: A to ze to smrdi, to je fakt. Kluci se mi smali jak strasne mi to smrdi kdyz se programovala ta ECU, ale proste to tak je, kdyz je to studenejsi, pak se to zlepsuje.

2011-12-02 11:44:46

Artee: AFR 14:1 pod zatezi je hodne. Nase SRka vetsinou okolo 13:1. A ladit motor dle "cichu" v zadnem pripade nejde. Musi to byt presne.

2011-12-02 17:00:05

to Bono83: 180liber za komplet i s dopravou je určitě hezký. Já teda už přední nárazník z GTi mám a ty UK nástavby na předek a zadek se mě už moc nelíbí, takže ty bych ani nechtěl. Ale jako splašit prahy do 2000CZK s dopravou by bylo fajne.

2011-12-02 21:24:01

Jagy, bral jsem tu idelahni hodnotu, alespon tak se o tom mluvi, ze idelani smes pro paleni je 14:1, respektive tuto hodnotu se snad snazi drzet jednotka kdyz je v cinosti lambda, tedy v rezimu cruise speed. To ze ve vykonove zone (je vyssi load) je lepsi palit bohatsi smes je jasny, zvlaste pak u turba, ze Proste tu 14 si pamatuju z ucebnice, v praxi jsem tuhle hodnotu nikdy nevnimal az do ted, kdy na me tohle cislo furt blika... Btw, kdyz rikas "je to hodne", tak jak to vzdy myslite? jako ze hodne chuda smes? Na mych znalostech ted musim vyrazne zapracovat, nechce se mi jen jezdit Jifovou primerou, i kdyz mam kolem sebe lidi, kteri tomu rozumi vic nez dost, ale proste ted mam moznost od teorie prejit do praxe.

Tofoj, docela jednoduse se to meri, koupis si budik s cidlem.

2011-12-02 21:42:55

To cos myslel je "stoich" pomer 14.7:1, na to se snazi jezdit ECU, reps. to ridi lambda pri lehke zatezi. Pri vetsi zatezi neni lambda v cinnosti, bere data z ECU a smes je bohatsi.

2011-12-03 14:19:18

tak jsem zahejbal s tim plechem u kolena svodů a už to nerachtá. uvidíme jak dlouho to vydrží... je tam dokonce nějaká vata mezim tim vnějším tepelným štítem a trubkou výfuku. po prošťourání šroubovákem a vybouchání kladivem se trochu vaty vysypalo společně s hroudou rzi.

tim poštelováním směsi sem myslel to, že když se motor zahřívá, tak zprvu točí 1400-1500ot. a jede to jak kráva (sytič?) po zahřátí se otáčky uklidní a pohybujou se kolem 800-900, někdy 650. pak se mi zdá jakoby to někde ufukovalo. ale nemam tušení kde. starý svíčky vypadaly na chudou směs - vnější elektroda a izolátor měly cihlovou barvu.

dále mě pořád trápí klepání něčeho v motoru při velmi studeným startu - při odstavení 5 a více hodin. po pár 1-2vteřinách se to uklidní a motor jde krásně tiše. čet jsem tu někde že by to mohly bejt simeringy na ventilech nebo napínák po smrti? jak řikam, když se to ohřeje, tak ten motor neni skoro slyšet.

poslední poznatek: po výměně těsnění víka ventilů úplně ustal únik oleje z motoru. tak aspoň něco.

EDIT: po debordelizaci downpipe u kolena už nic při startování nerachtá. takže ani hydroštely, ani napínák. ale blbý plechy na svodech. ticho jak v hrobě. a po 800km od výměny oleje ani kapka pryč.


Odpovědět

1 ......... 143  144  145  146  147 ......... 1254