Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 142  143  144  145  146 ......... 1254

2011-11-29 11:33:40

glider: opěrky hlav jsem řešil - byť teda na P11 GT sedačky, ale jsou podobně špatný a vyřešil jsem to použitím opěrek hlav z N15 po faceliftu - ty jsou víc nakloněný dopředu, takže se už i daj použít

jinak nejlepší by asi byly ňáký z P10 GT, kde jsou údajně naklápěcí opěrky hlav, ale těch je jako šafránu (spíš míň)

2011-11-29 11:39:11

To mě překvapuje že primera nemá naklápění opěrek když almera má

2011-11-29 11:54:09

Bohuzel to fakt nema, ale me treba osobne to vubec nevadi. Hlavu si drzim v poho sam a jsem OK

2011-11-29 12:06:43

ani tu baterku jsi odpojovat nemusel. stačí jenom vypnout klíček a vytáhnout ze spínačky. měl jsem takhle jednu sedačku na kombajnu venku a po připojení nic neblikalo.

2011-11-29 12:12:02

njn, tak slysel jsem ze s baterkou je to jistota. No nic, kazdopadne chyba tam je ulozena z toho, jak jsme tu sedacku zkouseli bez airbagu. Bylo to u spolujezdce, ridicova tam byla jeste pripojena ta moje puvodni, ktera je OK. Pak jsme dali bag z me sedacky spolujezdce a zustalo to blikat. Leda ze by byl KO bag i u ridice, ale tam to nicemu nenasvedcuje jak jsem psal. Vse dopasovany, tak jsem to zbytecne nerozebiral abych na to jen kouknul. Ale pro jistotu mam ten bag doma, takze OK.

2011-11-29 12:26:46

no potom už to bliká, dokud se ta chyba nesmaže. ale dyt je to prkotina, zajedeš si někam aby jí smazali a cajk. větší sranda by byla kdyby vyletěly

2011-11-29 12:41:23

Uz to jen opakujeme. Vzdyt jsem to psal ze je to v poho a ze zajedu ke znamymu na PC. Cvakne to tam a je to cajk.

2011-11-29 13:10:18

že to řikáš zrovna Ty, že se opakujeme!

2011-11-29 13:40:26

No to je fakt, ale zatim jsem to musel kazdymu jen opakovat, protoze psal treba to nebo se ptal na to, co jsem uz psal Ale to je jedno, jsme v OT a tlachani, tady to preci nevadi

2011-11-29 15:18:10

ale i OT má svoje pravidla. já se třeba doteď nedověděl názor na moje starý svíce a na to jak každej musí svítit zadníma mlhovkama. tak ono na tom opakování něco bude.

2011-11-30 00:37:43

petagne: nahodou nevies ci by to pasovalo aj do P11-144 ?

popripade ak by sa ti pls chcel zmerat roztec tych opierok nech viem ci mam zhanat z almery

dik moc

a hej je to fakt bieda ze auto takej kategorie a aj cenovky ked bolo nove nema naklapanie opierok - ved kazdy si to hned vsimne ze je to naprd

2011-11-30 00:46:33

Páni, neviete mi poradiť prosím, aké boli originál Gti phase I prahy ? Dík

2011-11-30 10:43:50

Zadne Prahy mely pouze nektere UK a JDM modely, za priplatek.

2011-11-30 11:50:53

glider: rozteč 190mm (na osy trubek) a průměr trubek 13mm

mara: svícení mlhovek (jak přeních tak zadních) když není mlha je stupidita no, ale stejně tak rozštylovaný světla a nejhorší jsou dálkový na druhou stranu proč ty hovada na dálnicích neudělaj o 20 cm vyšší středový svodidla, aby se v noci daly dálkový světla používat ???

2011-11-30 20:57:26

mara, u airbagu nekdy ani odpojit baterku nestaci... Jsme rozebirali jednoho noveho chevroleta, ten baterku nemel projistotu vubec, a no co cert nechtel vyletel nam bag spolujezdce, kolega chudak proletl celym autem az do kufru a jeste 10min pote byl v soku, jakou mu to dalo bombu...

Proste blba statika a pyro uz jela.

Add ty operky... proc se divite, v teto dobe to moc aut nemelo, de-facto ve stejne tride to mel snad jen koncern a francouz za priplatek... Dalsi vec je, ze to ciste bezpecnostni featura, a EU proti tomu dlouze bojovalo. Primera sla v souladu s bezpecnosti, proto to nema, neni to chyba, ale naopak zvracena vysada... Protoze obecny postoj je nasledujici: Ridic si nema opirat hlavu o operku v dobe jizdy, operka hlavy neni rozmazovadlo pro ridice ale ciste bezpecnostni prvek pro moment narazu a zpetneho pohybu, aby nedoslo ke zvraceni krcni patere. Pri opirani hlavy za jizdy lidsky mozek navozuje dojem odpocinku, tedy tendence usinat, proto operka je spatne dostupna pri jizde.

Takze asi tak... taky prave proto ma byt stred operky ve vyscce zatylku, ty chytraci, kteri za volantem lezi a maji operku dole, tak si naopak ublizi a to i v tukanci zezadu v 30km/hod (zazil jsem), protoze kdyz hlava putuje zpet k sedacce, tak se o takto nastavenou operku jeste spis zvrati.

2011-11-30 22:06:46

petagne: diky moc :)

Arteee: o opierani hlavy mi nejde, ide o to ze ta vzdialenost je prilis velka a pri naraze zozadu hlava vykona velmi dlhu drahu kym ju nieco spomali, co je neziaduce..

mne ide o to aby bola co najblizsie ta opierka

s P12 tu nikto neni? ze by tiez odmeral tu vzdialenost, bo tam su este viac dopredu posunute sa mi zda z obrazku

2011-11-30 23:48:33

Artee: to máš pravdu, zákony fyziky platí, ať chceme nebo ne. statická elektřina je sviňa..

glider: ono to má asi opravdu něco do sebe. hlavně když to do tebe napálí někdo zezadu... tak jak ty opěrky jsou naklopený, tak se tam tělo nasune jak má (anatomicky). kdyby byly blíž, tak by to mohlo zlomit vaz. schválně si sedni tak jak normálně sedíš a nasimuluj si zadní náraz. uvidíš, jak tam krásně zapluješ. pak si opěrku obrať o 180° a udělej to samý. už to tak pěkný nebude. a nakonec ji vyndej úplně. co se s hlavou děje si určitě domyslíš.

a i kdyby byly naklápěcí... tak kolikrát se to při jízdě použije. přiznam se, že se za jízdy neopíram když řídim. takže mi jsou ňáký sklápěcí opěrky vlastně k ničemu.

2011-12-01 00:40:29

myslím že tu až moc teoretizujete nad těma opěrkama ... neříkám, že by hlavaměla být konstatně opřená (viz to co píše artee o usínání), ale občas při delší cestě je příjemný si hlavupodepřít ... a z hlediska nárazu je to docela jednoduchý - čím blíže je opěrka hlavě (při normální poloze těla), tím lépe - proč by se jinak dělaly aktivní opěrky hlav. který se pi nárazu přiblíží ...

jinak je ale otázka systému toho naklápění - co jsem viděl, tak někdy je to řešený bez aretací - pak je otázka co by to dělalo při nárazu, i když by to asi taky aspoň částečně pomohlo

2011-12-01 00:44:28

hej lenze ked je daleko od hlavy ta opierka tak hlava leti dozadu a kym ju nieco stihne zastavit - nabera rychlost a cim je ta draha dlhsia tak aj rychlost nabere vacsiu.....takze mojou laickou uvahou si myslim blizsie = lepsie

http://www.youtube.com/wa...Eoywrhlw0&feature=related

Thatcham - Good/Poor seats

Frame by frame footage of Thatcham's seat and head restraint tests - rated Good, Acceptable, Marginal and Poor in their capacity to prevent whiplash.

Thatcham has been testing seats for their ability to protect the occupant from whiplash injuries since 2004. The whiplash test used by Thatcham was developed with our international insurance research partners (The International Insurance Whiplash Prevention Group - IIWPG) and is now used and respected throughout the world.

The test recreates a typical 10mph crash on a special test machine the sort of shunt where whiplash injuries commonly occur and features the unique BioRID whiplash dummy, especially created to emulate the movement of a human during a rear crash. The test assesses the forces endured by the cars occupants during the crash and measures the time until the head and neck are supported.

Thatcham's IIWPG ratings are available at www.thatcham.org/ncwr'

Good, bad, seat, test ...

2011-12-01 12:13:16

Taky si hlavu neopiram a nevadi mi to, ale kdyz to tady tak vidim, tak hned radeji doma kouknu jak presne to mam nastaveny, aby mi v pripade nouze ta hlava zaplula hezky tam kam ma. Je fakt ze daleko to docela je no. U tech GT sedacek mozna jeste dal nez u normalnich z P11.

Jinak stale plati, ze mam jak predni, tak i zadni semisove (sedive) v supr stavu operky hlavy na P11. To kdyby nekdo nahodou chtel.


Odpovědět

1 ......... 142  143  144  145  146 ......... 1254