Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1241  1242  1243  1244  1245 ......... 1254

2016-08-01 08:29:41

bmarcellus: Asi to nebude výfukom.... chcel som na radu Nohitsa aj po všelijakých komentároch k Bosalu, Walkeru... všetko MTS ale nedalo sa zohnať? proste stredná časť nebola.... a mechanik mi nakoniec povedal že to sadlo celkom dobre jedine uvolniť spoj ku katalyzátoru bol menší problém - šak to bol pôvodný výfuk 14 ročný... Zvukovo nepočujem rozdiel ale zase Habera nie som... v Nissane origo chceli po zľave na staršie autá cca 300E za stred plus zadok plus príslušenstvo - keby som vedel že auto vydrží dlhšie asi by som dal ale životnosť auta je otázna....

5W50 som chcel niečo na spôsob maxlife ale valvoline robí len klasiku racing.... uvidím....

2016-08-01 11:37:06

Ahojte Nissaňáci,

už tady moc nepřispívám, ale často tady nahlížím a čerpám užitečné informace, které mi už nejednou pomohly.

Dodnes máme tu stříbrnou Primerku, už má téměř čtvrt století, ale je stále vzorně udržovaná a jezdí krásně. S věkem přibyly nějaké opravy, zpravidla se jedná o těsnění nebo drobné mechanické věcičky, které už mají na výměnu nárok. Zatím nás nikdy to auto nenechalo ve štychu a vždy nás věrně dokázalo dopravit do cíle, byť bylo i poškozené. Nedám na ten starý auťák dopustit.

Největší zlo na něm bohužel napáchal bývalý majitel - Francouz, který si v tom akorát uměl vozit zadek, nestaral se o řádnou údržbu a nakonec to auto ještě naboural, a pak neschopnost některých servisů/mechaniků, kteří dokážou zbastlit i zdánlivě jednoduchou a jasnou věc, nebo ta auta prostě neznají a nevědí, co s nimi.... Před nedávnem jsme měnili těsnění pod hlavou motoru, bylo dost sežrané od chladičky + těch cca 500.000km už tomu taky dalo zabrat. Při zpětné montáži však mechanik nepovažoval za vhodné věnovat pozornost pozici ozubených kladek a jednu obrátil. Následky byly velmi nepříjemné a stálo nás to nejen další nemalé výdaje, ale i nervy. Nechali jsme to raději opravit už jinde.

Příkládám fotky s popisem, k čemu došlo. Toto sem dávám jako varování před ne/kvalitou práce některých servisů a také jako případnou informaci, jak mají ty kladky vypadat, když by někdy někdo na takovou věc narazil. Podotýkám, že to nebyl žádný levný garážník, ale zavedený servis z Ostravy, na který jsem četla kladné reference a dříve už nám dělali přetěsnění a seřízení palivového čerpadla, což zvládli celkem dobře.

http://www.nissanclub.cz/...mages_category.php?id=389

2016-08-01 12:38:33

doris: Tohle ale není o znalosti japonských aut, potažmo Nissanů, ale o triviálním použití logiky: směrem k motoru zajistí pozici řemenu prsa, tam nemá kam sjet, ale na druhou stranu to jistí právě ten "rantl" na kolech. Plastový kryt je ochrana proti náhodnému vniknutí cizího předmětu mezi řemen a kola, ne proti sesmeknutí řemenu z nich. Smutný, ale jen to potvrzuje moje předsevzetí nedávat auta za žádných okolností do servisu. Laik to ale tak jednoduché nemá, bohužel. Tak ať Primča dál bezchybně slouží, vypadá fakt luxusně!

2016-08-01 13:11:53

janis: Děkuji moc za přání. Primera je pro mě srdcovka.

Mne se to hned nezdálo, když jsme sejmuli ten prořezaný kryt a všechny kladky měly rantl u motoru. Mechanikovi jsme zavolali a ten tvrdil, že chybu neudělal a že to šlo nasadit pouze tímto způsobem.... Pak jsem našla ta schémata a jednu fotku totožných řemenic z novějšího motoru CD20T a bylo mi už 100% jasné, že to zvrzal. Fyzika mu asi moc neříká, když neví, jak funguje odstředivá síla. Posílala jsem mu email s fotkami i schématem a upozornila na jeho pochybení, ale místo aby se omluvil a uznal chybu, neobtěžoval se ani odpovědět.

Ano, ten kryt má jen ochrannou funkci proti vniknutí nežádoucích předmětů, nicméně nejde mi do hlavy, jak ten člověk mohl vůbec nastavit řemen čerpadla, aniž by to vyzkoušel nastartovat před nahozením krytu. Ten řemen mu bez krytu musel totiž okamžitě začít sjíždět....

Kromě toho unikala chladící kapalina z nedostatečně dotažené zátky pod chladičem, to už jsem ani nezmínila, protože jsem i tak prováděla kontrolu a musela pár věcí doladit, což po zásahu servisů bývá skoro pravidlem a nutností...... O totálně zapraseném motorovém prostoru ani nemluvím. Jak se říká, z cizího krev neteče a někteří lidé jsou opravdu bezohlední....

Co mohu, to si opravím sama, a nebo, když už musím dát auto do servisu (demontovat hlavu motoru nebo přetěsnit a nastavit palivové čerpadlo opravdu nedokážu ), žádám možnost si to průběžně zkontrolovat. Chápu, že nikdo nemá rád, jak mu druhý kouká pod ruce, jenže bohužel co si člověk neprověří, to vesměs končí takhle.... Těch neduhů, co nám v servisech zmastili, bylo nespočetně...

NO_HITS  
Laďa
2016-08-01 15:56:04

doris: můj mechanik si všechno po složení znovu zkontroluje , pak pomalu golou párkrát otočí motorem a poslouchá jestli se neozve nějákej nežádoucí zvuk, pokud byl vypuštěnej olej , tak nastartuje jen na chvíli aby si nasálo čerpadlo a zaplnilo filtr, potom vypne motor , dolije olej a znovu nastartuje a poslouchá, během této procedury nesmí nikdo v okolí mluvit nebo hrát rádio. Bez ohledu na typ motoru/ složitost výměny.

Někomu se to může zdát přehnaný ale furt lepší než to rovnou nakopnout a čekat jestli to pojede nebo ne. Je dost pečlivej, ale taky si svůj čas a znalosti nechá zaplatit , takže mu u dveří vyloženě zástup lidí nestojí, lidi většinou chcou opravu na cenu než aby byla odvedena kvalitně; ale zas bez práce není.

Najít dnes slušnýho mechanika, to je horší než najít jehlu v kupě sena

==========

Jen se divím, že Vás chyba mechanika stála nemalý výdaje, měl to spravit na vlastní náklady když to byla jeho chyba ... nebo jste se rozhodli opravu přenechat pro jistotu někomu jinýmu? Což je asi nakonec lepší

2016-08-01 17:05:45

no_hits: Mno, cenu opravy dávám až na druhé místo, v prvé řadě chci kvalitu a co nejšetrnější zacházení s autem, to ten mechanik dobře věděl. Taky si to nechal patřičně zaplatit a vyšlo to jen o něco málo levněji, než by si vzal autorizák. Bohužel stalo se a opravu takto zvoral. Tvrdil, že musel odjet na Slovensko, když jsme to reklamovali. Protože jsem v tohoto člověka ztratila důvěru a komunikace s ním od počátku dost vázla a hlavně jsme už nechtěli dál čekat v nejistotě, přenechali jsme to jinému mechanikovi, který byl ochoten a přijel nám to dát dohromady. Pak se ještě musel objednat ten kryt, takže suma sumárum další tisícovka navíc za práci a poškozený díl. Ale upřímně, radši tohle, než zase celou věčnost čekat na toho umělce a obávat se, že to dodrbe ještě víc.....

Dost nyní bojuji se zdravím a chtěla jsem si Primerky ještě užít, dokud mohu.

2016-08-01 18:03:51

Ahoj Doris.No hlavně že je auti zase v pořádku.Jen nechápu že si lidi k takovému mistrovi dáváj ještě auta.

2016-08-01 21:26:14

Pak už nedávají,když se dotyčnýmu dostane správný reklamy od ´´spoky zákazníků´´. Plno dobrých mechošů se zkazilo jen tím,že hamoní,nebo si neumí rozvrhnout práci a začnou to flákat a oblbovat. To že že to ignoruje jen potvrzuje jeho černý svědomí,že to složil a nepřekontroloval si to,protože spěchal a bral to jako práci na něčem,na čem nezáleží. Doufám,že se Doris úplně nedáš a hlavně ať ti slouží to zdraví

2016-08-01 22:01:23

Děkuji přátelé, nyní je Primerka v pořádku a na tom mi v prvé řadě záleželo. Až se mi zlepší zdraví (doufám), doladím ještě pár věciček, aby to bylo perfektní. Čeká mne obnovení nástřiku podvozku a důkladné vyčištění motorového prostoru.

Servis, kde to zprznili, tímto ztratil dalšího zákazníka, a pokud se mne někdo optá, tak je rozhodně nedoporučím. Všimla jsem si, že tam nyní ani neměli mnoho aut... Kdo ví proč?

2016-08-02 08:42:47

doris: Vítej zpátky. Je příjemné vidět, že i "staří" Nissaňáci se někdy na klubu objeví.

Servis se bohužel nikdy nedá odhadnout pořádně, ale tohle je velká chyba. Nicméně dle zákona je možné případné další náklady nárokovat

tomyx  
Tomáš
2016-08-02 08:50:08

doris: Zdravím Doris! Koukám, že v ČR je to stále ta samá písnička. Bohužel jsem to zažil vícekrát a právě i u drahých mechaniků. To je pak lepší vše sbalit a dát jinam. Tesal bych do kamene to, že cena by měla být až na druhém místě. Oni by se pak i ti "špatní" mechoši divili, že na ně nikdo nespěchá a záleží jen na jejich time managementu a na šikovnosti, ale to je také trochu o přístupu zákazníka. Kolikrát jedu radši 150 km a klidně připlatím o třetinu víc, ale s tím, že se vždy něco nového dovím a vše je uděláno pečlivě. Jen ty čekací lhůty, ale to je jasné Doris, přeju Vám hlavně pevné zdraví

2016-08-02 09:05:44

rado4077: Ahoj a děkuji za milá slova. Ano, s tím nárokováním nákladů máš pravdu, máme záruku na práci a auto musí hlavně jezdit, aby se otestovalo, zda je vše ostatní O.K. - byla rozebrána hlava a její součástí, takže kdyby se tam nedej bůh něco objevilo jako další pochybení mechanika, dostane to zpětně i s úroky. Kdyby se vykroucel, máme možnost využít služeb právníka, kterého máme v rodině a je opravdu dobrý.

tomyx: Také zdravím a děkuji za přání. Nyní jsem na tom zdravotně dost mizerně, měla jsem se podrobit zákrokům, ale kvůli dalším problémům to museli odložit. Takže se snažím dát do kupy.

Co mne teda hodně mrzí, že ani když si člověk připlatí a nebo je ochoten zaplatit servisu nadstandardní služby, tak mnohdy nedosáhne žádného lepšího výsledku. Ty čekací doby jsou rovněž velice nepříjemné, kór nyní v době dovolených..... V Ostravě je nyní Autobond + autorizovaný servis Nissanu, mají tam solidní zázemí a působili na mne dobře, takže asi budeme dávat auto k nim, když to bude nezbytně nutné. Jinak tu máme poblíž dobrý servis, odkud nám přijel Primerku opravit jeden z mechaniků a byl opravdu moc šikovný. Mají tam bohužel hodně narváno, takže by se muselo dlouho čekat, ale věřím, že by se to vyplatilo.

Brzy tu dám nové fotky, jak naše Primerka vypadá po téměř čtvrt století provozu. Nyní už to autíčko bereme spíše jako "veterána" a máme ho hlavně pro potěšení a pohodové ježdění. Dnes už takto kvalitní auta nejde sehnat. Po prodeji P11 ( ta byla tak solidní, i když P10 mi přirostla k srdci víc) jsme šli do Mazdy 6, která se mi hodně líbila a krásně se s ní jezdí. Bohužel už spadá do moderní éry spotřebního zboží a nejvíce je na tom ošizena antikorozní ochrana a lak. Pokud to člověk nepodchytí hned od počátku, nestačí se divit. Ty zbrusu nové modely jsou na tom ještě hůř.

2016-08-02 16:44:19

svobi: Neměl bys na prodej nějaké slušné auto z Německa? Něoc jako byla ta Mazda 2?

Díky.

2016-08-02 21:54:06

onsad: doufám,že budeš mít u Svobiho větší úspěch s žádostí o shánění auta něž já

2016-08-02 22:30:14

#prayformarcelusban

Sie sprechen Deutsch ?

 Svobi
2016-08-02 22:54:11

Marcelku to uz si vazne delas prdel. Kazdy kdo měl vážný realný zájem o nějaký auto se v co nejkratším možném požadavku vyhovělo samozřejmě vždy záleží co kdo shání.

Pokud mi někdo řekne že pokud bych někdy narazil na něco takové tak jako nemůže čekat že budu sedět na netu a furt mu posílat zda náhodou chce. A radši ani nereaguj stejně nemám čas tu čítat

onsad momentálně nemam i C2 šla včera. Jedině pokud máš nějakou představu a chceš to řešit ted něco začneme hledat

2016-08-02 23:07:09

svobi:tak si ten čas pěkně udělej Co jsi vzpomíná,tak si mi davídku v půlce dubna po domluvě slíbil,že seženeš lambdu a podíváš se mi po Micře,podobnou té,co měl náš kamarád,se kterým jsme jeli na sokolovskou stk. O těsnění pod plovák ani nemluvím,to jsem si nakonec sehnal jinde.Jestli lžu,tak se ať se propadnu do západního německa. Tři měsíce jsem tě uhánel o lambdu a už jsem neměl důvěru tě ještě uhánět o auto z ciziny.Jak by to asi dopadlo.... Tak ze mě nezkoušej dělat toho špatnýho.Já jen platím včas i dopředu,ale tomu,kdo se snaží si vydělat a nenechá se o něco tisíckrát uhánět

 Svobi
2016-08-03 00:07:31

bmarcellus: Tak už mě s ničím neuháněj a nekontaktuj a bude to nejlepší nehodlám furt poslouchat blbosti, jiny zavolají domluvíme a mají to hned protože zároveň nepíšou na internet napadaní a p..... a pak se nemůžou divit, že je jeden neobskakuje a radši se věnuje důležitým věcem. Těsnění na nádrž jsem ti říkal rozměr O kroužku at si koupíš mají je všude nevím proč budu obskakovat 60km když to má každej vedle domu.

Ale pro všechny jsem samozřejmě nejhorší a nic nesplnim Marcelus má pravdu.

Ono nejsi jedinej včera mi tu přistála P12 na komplet servis a to se třeba ozvala dva dny předem jenže je to stalej zákazník je to třeba udělat a jede za mnou z DE tak se hold vyšouplo EVO z garáže, které se generálkuje, dnes se opravilo ABS,brzdy,servis.. a zitra zase frčí,vola mi dost lidi často hned slyší třeba za 14dní a berou to,když to jde udělají se hned dají sem auto a dělá se taky nestojím o shromazdiště.

Co vůbec tich tvých X reklamovaných plovaků, které nefungují přeci všechny.

2016-08-03 12:34:38

Takze NISSANACI akurat som dosiel z firmy AMA ,kedze som zistil,ze moj vyfuk je prasknuty vo zvare pri stredovom tlmici a strasne to rezonovalo Tak som im volal , ze to potrebujem opravit a oni aj napriek upozorneniu ,ze su maximalne vytazeny az do novembra mi vcera volali ,ze dnes rano mam dojst a ako prveho ma zoberu

Praca v priebehu pol hodinky urobena super a dokonca aj s vylepsenim ,kedze nebol na jednej casti drziak silenblok u

Chcem tym povedat , ze vrelo odporucam,som spokojny " palec hore"

2016-08-03 13:26:41

svobi: mě už to vysvětlovat nemusíš,svoje peníze rád poskytnu tam,kde o ně stojí

Plováky jsou vyřešený a popsáno u mýho auta,kdyby si to sledoval,tak by ses mohl i přiučit. Jinak ti děkuju za všechno,co jsi mi dokázal udělat a zprostředkovat. V odrazování lidí,co tě brali kamarádsky,dali flašku k svátku a vždy se snaží přeplácet a koneckonců k tobě pokaždý váží 70km cestu jsi obstál.


Odpovědět

1 ......... 1241  1242  1243  1244  1245 ......... 1254