Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1233  1234  1235  1236  1237 ......... 1254

2016-06-11 19:16:57

Joo panove, tohle je petrolheadstvi

Ja doufam ze to vyjde a ze Tofi priveze vice nez "jen" suvenyry

2016-06-11 19:28:41

Pomalu začíná být toho slova na "p" až příliš, nemyslíš? ze všeho vyplesklý jak štěně...

výlet ale určitě výborný

2016-06-11 20:45:46

No jasan dedku, mladosi si musej uzivat Hold nekdo to proziva vic nekdo min, my si to uzivame a je nam fajn.

Ale zavist je svina, skoro jako by tu byla citit

2016-06-11 21:05:01

No je fakt, ze se to tady s tim "tvrdym jadrem" poslední dobou dost prehani.. Je nas tu trosku vic co mame radi auta.

Nicméně výlet to je krásný a sám bych se tam taky chtěl někdy podívat

2016-06-11 21:17:22

Super káry. Jinak k té OCT1 kamarád ji má také a ten motor je co se zátahu týče opravdu povedený. Do otáček se mnou ale kamarád jezdit nechce

2016-06-11 21:22:07

Ja taky samozrejme nepsal ze nekdo je nebo neni petrolhad. Samozrejme ze mame radi auta. Ale ze petrolheadstvi co se tech japoncu tyce, proste ze je to pecka pro nas vsechny, kor kdyz vetsina tech aut uz je xx let stara a porad se tam na takove kousky narazi.

2016-06-12 01:00:55

snad to jeste chvili vydrzi to auto. i kdyz... bud k tomu jeste neco prikoupim nebo to prodam, uz to chce zkusit neco novyho.

2016-06-12 10:11:13

sakul: vzhledem ke stavu a ceně auta vs. tržní ceně auta,máš dvě možnosti. Jít si něco koupit a pak max.dvoutřetinový peníze za Primeru vrazit do servisu a doladění. A nebo nekonečně dlouho čekat na kupce za nemálo peněz,co by nějaký mladík musel vysolit a pořád na to něco průběžně kupovat a lepší auto ještě dlooouho nebudeš mít.

PS.: bez VE to tady nejde,takže ještě vytáhni z prasátka pade

2016-06-13 09:39:41

tofoj: parada Tofi, uzi si to a posielaj fotky nadalej

2016-06-13 10:25:29

už jste někdo měnil sklíčko ve venkovním zpětným zrcátku? jako to staré jsem z toho plastového rámečku vymlátil ale dostat tam nový to vypadá skoro až nemožně

2016-06-13 10:55:51

Chmeldo, kdysi když jsem poridil P11, tak jsem zrcatko taky menil, koupil jsem ji s rozbitym. Vse bylo v pohode, vycvaknul jsem cely ten plastovy kus na kterem sklo zrcátka bylo a nove jsem na to zase nacvakl. Ale musel jsem sehnat presne cele zrcatko s komplet plastovym systémem.

2016-06-13 12:37:10

chmeldoslav: take jsem menil na SRi z 97. Vycvakl stare a nacvakl nove ale pro jistotu jsem tam dal jeste oboustranku poradnou abych ho nekde nevyklepal.

2016-06-13 12:59:00

Me drželo v pohode, bylo to asi na 3 kloubech, samo ze to bylo i elektro a vyhrivane zrcatko. Takze 3 klouby v celem zrcatku a ten plast na sklicku se na to nacvakal. A pohoda. Kupodivu to slo docela dobře, ale chvili ojeb byl.

BMarcellus, 2016-06-10 20:17:45 napsal:

glider: nepřidávej se k těm,co popřou všechno,co sami neví,ať nejsi taky za .. .. Když to říkám,tak je to vážně tak. O čem nevím,nemluvím.Co vím,rád se podělím o svůj úžas. Když to mělo oem pětikvalt,tak jsem seděl ve VRS,když byla ručička na 255 a teď se šestikvaltem z TT,nebo Superb (nevím z hlavy) nemám jediný důvod nevěřit nejlepšímu kamarádovi.Vše záleží na zpřevodování,aerodynamice. Moje bývalá Škodule měla jen 90k a jezdila jen o 20km pomalejš,než současný GTi. .. Samozřejmě čím silnější motor,tím kratší dobu na rozjetí je potřeba. Dokonce spotřeba na eco režim -když se to umí a s pomocí tempomatu,rychlostí 90-110km/h Sokolov - K.V. - Ostrov už jsem několikrát viděl spotřebu 4,7l. Při lítačce samozřejmě 25l/100. Průměrná je povětšinou 6-6,5 l. Jestli nevěříš,tak to ani neuvěříš,že se s panamerou Turbo S s 550koňma osmiválcovýho benzínovýho Bi-turba dá jet z Mnichova do K.V. při nepřekračování 110km/h za rovných 8l.

Není škoda,že se to od Tomáše dozvídáme odzadu bez kontextu?! ..

2016-06-14 00:18:44

180k motor v kasni ako ma Octavia neda 270 a mozes si pisat co chces, pocuvas kraviny a sam tomu nerozumies

a ze tvoja 90k Skoda jazdila o 20 menej ano, pretoze odpor vzduchu rastie s druhou mocninou rychlosti.....zamysli sa nad tym....ale naco ti to pisem, zbytocne

2016-06-14 09:10:00

Je fakt ze i když jsem mel EVO 7 s cca 400PS/500Nm, tak do 260 to jelo ale pak uz to slo taky pomaleji. Vice jsem vlastne ani nezkousel, ale je fakt ze v tehle rychlostech uz to zas tak nahoru neleze, tam uz vali spise motory o velkem objemu a s V8 nebo auta po vetsich upravach.. Ale stejne je to většinou rychlost jen dle tacho, podle GPS je to uz realne podstatne méně..

 Svobi
2016-06-14 09:30:51

Ztko podle me skonci taky na 250 ani jsem to nezkousel moc me nelakaji tyhle rychlosti ale od ostatnich

2016-06-14 10:24:00

jasne ze je blbost aby slo 180 konove auto 250.. mozno tak tachometrovych s o 5cm mensimi kolesami

hmm s original 5kvaltom 255, so 6kvaltom 270? takze keby tam da 7kvalt tak to pojde aj 300, nie?

2016-06-14 14:40:39

Cítím v tom závist...

Správný petrolhead, prostě tvrdé jádro - vytáhne z ochtly i 300 kmh

2016-06-14 19:29:02

Myslím si, že každý člověk si rád věci přibarví. Takže i pokud jela oktávka 270 na budíku, takže cca 255 ve skutečnosti, na Octavku je to uctihodný výkon. Především pokud se jedná o jedničkovou. Pokud vemu Octu RS 2015 tak ta tachometrových 270 opravdu umí.

2016-06-14 19:49:29

Pánové vy umíte člověka popíchnout... Tedy spíš jen zamindrákovaný ekšpert Glider,který se pořádně zesměšnil tím,co dokázal vypotit Když tomu nevěříte,máte na to samozřejmě právo,nemusíte ale z druhýho dělat lháře,to zamrzí. Já se jen podělil o fakta,aby jste zbytečně nedělali z primer něco nadbožskýho. Jste sice daleko,ale neznamená to,že nemůžete nést následky takovýho chování. Nemusím si to nechat líbit a mluvit můžete i tak,aby to nikoho neuráželo viz řád klubu Těmto jedincům můžu v okolí Sokolova a Varů domluvit svezení,ale co mi nabídnou oni,abych změnil svoje vědění? NIC! Já to tušil haha.To auto je kupodivu reálný a proto jsem nadhodil fotku. Potom bych chtěl slyšet relevantní protiargumenty pouhých pochcávačů nad plagátama Mimochodem řeč nebyla primárně o nezajímavý Vmax,která se tam skutečně dá dotlačit. Dá se to sice s pomocí svažujícího se dálničního terénu a trvá to dýl,než nabušeným autům. Ale nemálo aut už skončilo na omezovači,který je určitě dostatečně přesný a někdy pustí i víc dle zjištění. A VRS Squadra Volante jela o něco víc. Kdo zná jen vyčochtanou sérii bez pořádnýho servisu,tak to opradu nemá jak srovnávat a ti,kdo vůbec neví nic o motorismu a nikdy ničím nejezdili,tak ti ani nemají co přihodit do tématu. Zmůžou se jen na posměchy a ohrnování nosem - jak typický v hojný míře. Toť vše a čekám na vaše argumenty z praxe,co se dá opravdu postavit proti Primeře jako takový,protože foukaný VRS to určitě není,protože je až moc dobrá na to,v jaký (nižší střední!) kategorii je. Ostatní slinty a odhady si nechte laskavě pro sebe. Co mě nezajímá,nebo o tom nic nevím,tak taky nekomentuju

Můžeme zde dále probírat od škodovek po například RS4,S8 V8 MTM,911 gt3,911 Tur.S,Panam. Tur.S,Pannam. Hybrid S,S-classe AMG 2015 a desítku dalších aut,když všemu rozumíte.....rád se přiučím.tedy když taky nebudete lhát

Rado já si nemám co přibarvovat,už tak mám zážitky tak výtečný,že s tím tady má každý problém. Nic než japonský vůz je totiž neumí zprostředkovat Já to celkem chápu,při jejich věku je ani mít nemůžou a ještě se k nim skoro nikdo za život nedostane. Já to štěstí měl. Ale vidím,že tvůj nick se doslova přebarvuje


Odpovědět

1 ......... 1233  1234  1235  1236  1237 ......... 1254