Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1231  1232  1233  1234  1235 ......... 1254

2016-06-05 15:36:26

Myslím, že Luky tu výzvu na touge krušný hory rád přijme, i s těma tvrdýma pérama DGR

2016-06-05 15:59:50

Když přivezete tu Almeru VE,tak super Ostaní mě nezajímá,protože svoje auto jsem nenaspecifikoval proti hračkám na vyřádění nevyřáděných.

2016-06-05 17:27:27

No je to skoro uz tvrdsi nez moje brko

2016-06-05 22:56:01

Chalani citam a usmievam sa

Inak fakt super robotka , a ta cesta domov konecne uzita dik

2016-06-06 00:02:21

Kohotien: Pekna Almera, urcite budes spokojen, funguje to moc pekne

Jinak presne takhle to vypada kdyz jezdite se Sunnym a je jedno jestli GTI nebo GTI-R.. No i kdyz, ono asi s kazdym nasim zajimavejsim Nissankem, podobne jsme vypadali s Tofojem ted s tou Almerou VE. Proste to prinasi radost a tlemení jako větve

2016-06-06 00:11:18

Dam to i sem. Kamarád co má RX-8 dostal v noci šílenej nápad,že ho musím povozit v jeho RX tak jsem se moc nebránil a ve čtyři ráno mě donutil stim jít dělat pí.... k nákupáku.

2016-06-06 09:04:48

lukyisek:

Aj ten smiech tam bol

2016-06-06 09:19:52

No prave ze ten smich, ale to by jste nas museli videt

2016-06-06 13:01:36

Většině z nás to stačí jenom číst a zábavu máme zajištěnou

 NO_HITS  
Laďa
2016-06-06 13:35:46

jaymz:

2016-06-06 13:56:30

jaymz:

2016-06-06 14:33:49

Tak Octavka takovou radost z jizdy urcite neprinese

2016-06-06 22:17:58

lukyisek: v octavke som este ani sedel a ani po tom netuzim

tomyx  
Tomáš
2016-06-07 06:39:12

Je to produkt vw group, takže velmi dobře promyšlený pro určitou cílovku. Jde o zisk a o nic jiného. 95% lidí nepotřebuje cítit co se děje pod koly, jak pracuje podvozek. Potřebuje se jen přepravit z "A" do "B", na tohle je to auto, nic víc. ORS je jen rychlejší, ale koncepce zůstává. Octávku bych neporovnával s čímkoli obratnějším, nebyla proto vyrobena. To, že jí má tolik lidí je věc druhá, je to hospodský etalon, protože jí všichni znají a jít proti davu/ mít něco "míň" v očích souseda se v ČR nenosí, což je pozůstatek doby před 89.

Ještě, že existují japonská auta

2016-06-07 07:04:47

tomyx: pekne opisana pravda , zijem v Ba takze ciem presne o com pisem

Este ze tam pribudla ta posledna veta

tomyx  
Tomáš
2016-06-07 09:03:04

kohotien: posledních cca 12 let mám jen japonce (Toyota, Nissan) a po celou tu dobu slýchám otázky typu: "Proč sis nekoupil škodovku?". Nejlepší je, že pokud odpovíš: "A proč jo, když je to předražená nuda?", tak jediný argument je, že jich je hodně, takže servis na každém rohu a díky tomu levný.

Ono je pak taky otázka, kolik toho servisu na japonci potřebuješ

Na Avensisu jsem něco málo potřeboval ("šrámy" od předchozího majitele), ale na Nissanech je to jen spotřebka (desky, kotouče, filtry, olej, svíčky apod...) a ceny jsou cca stejné, tak kde je kurnik ten rozdíl

Navíc, mnoho dílů jde jednoduše (oproti konfekci) demontovat a vyměnit, to potvrdí každý sevisák. Co mě osobně mrzí, je pokles hodnoty, který je celkem značný. O auta kromě servisu pečuju, aby je kovomorka nesežrala a já si je mohl užívat co nejdéle. Dokud to půjde, nevyměním

2016-06-07 18:52:16

Já rozhodně pro vaše nepotěšení vím,že sic máte vpodstatě pravdu,tak né úplnou,založenou na neinformovanosti vlivem ignorace k automobilizmu jako celku. Uff,to zní hrozně,ale neuražte se

Už jen to,co se škodovákům povedlo s VRS I mluví za všechno - stačí se zajímat o hystorii modelu a tehdejší doby a spíš to ocenit. Je úplně stejně dobrá a spolehlivá zároveň s fantastickým 1.8T,oproti standartním Octaviím,obdobně jako byla Primera GT oproti ostatním Primerám. Naopak si to zaslouží poklonu,jak skvěle byly využity koncernový díly,nalazení,zpřevodování,odolnost proti stárnutí,výdrž,aerodynamiku,až to rozhodilo vedení VW a probudilo je ze sna. Prostě a jasně si na ní dali záležet,jak jen finanční a koncernový rozpočet dovolil ještě z dílů,který nebyly totálně poddimenzovaný v honbě za nízkou váhou,atd. Jsou o tom dokumenty a fakta,nic,co by jste mi museli vymlouvat a co bych tu nemohl uvést a vy si zjistit sami. S jednou jsem v kontaktu a neskrývám k ní určitý obdiv až na mrtvější řízení kolem středový polohy volantu a krátkým opěradlům pro dlouhý záda. Natož když dostane menší upgrade zahrnující šestikvalt,fungl nový oem podvozek + progresivní péra AP,tužší silenty,brzdy Zimmerman/Pagid, nerez výfukem,špičkovou údržbou -přesně to,co děláme i my s nissanama. 270 Vmax není utopie s pouze 180k/220Nm,ekojízda pod 5l, a v zatáčkách má tolik gripu,že ani nemusí jít na hranu svých možností,aby se ukázala nevýhoda tuhý zadní nápravy. To celý za směšnou cenu oproti jiným autům stejných schopností se slušnou výbavou a absolutně nereznoucí karoserií. A když to člověk umí,tak se to dá proměnit ve výhodu a řídit si to do určitý míry v zatáčce plynem. Na pětidvéřový auto na značkách s víc jak 500l kufrem je to velmi dobrý počin né náhodou se novodobější ErEsákům po ní moc stýská. Než točitý okresky je pro ní vhodnější dálkový let to nepopírám,aby bylo jasno.

Takže pánové,neshazujte něco,co si vydobylo obdobnej úspěch,jako se spožděním Primery GT za podbízivý ceny. A nezapomínejte,že se bavím o kusech ve špičkovým stavu a né o rachotinách.

Doufám,že se tu už nebudou dál projevovat hospodský a ignorantský řeči pánů ´multilinků-nebonic´ a všichni si budou svoje káry/káry porovnávat s porovnatelným nářadím.

2016-06-07 20:41:18

Ja nemam nic a ani nikdy nebudem mat proti vsetkym automobilkam , len som proste poznamenal ze fandim a vzdy budem NISSANU origo

Ja mam tiez doma ako druhe auto peugeot , proste ma k tomu donutila ekonomika tohto storocia ale viem ze za NISSAN viem dat ruku do ohna

2016-06-07 20:47:52

Marceli, za sloh jen 1- . Mas tam chybku

Ale jo, Oct 1 RS nebyla uplne zla, to ne, ale stejne proste podvozkove zalostny, jasne to bylo videt i v Moste na Okruhu. Na jizdy do/z prace asi dobry, nebo nekam na dalku, ale stejne..

2016-06-07 20:57:52

bmarcellus: Myslím si že narážka nebyla přímo na auto jakož to na lidi co to řídí.


Odpovědět

1 ......... 1231  1232  1233  1234  1235 ......... 1254