Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1228  1229  1230  1231  1232 ......... 1254

tomyx  
Tomáš
2016-05-17 16:50:35

SakuL: Jaká značka? Kdes nechal instalírovat a jak s přímazem? Máš to s přístřikem benzínu od určitých otáček nebo jen plyn? Také jsem o plynu uvažoval, ale bál jsem se životnosti.

2016-05-17 17:02:29

Je to lovato s privstrikem benzinu ale dal jsem si to az od 5tis jinak bych furt jezdil i na benal asi...

2016-05-17 17:06:50

sakul: no co meleš ty se právě divím já sám,když neumíš ani použít vhodnýho smajla pro pochopení,tak tě musím opět umravnit ve tvých trhaných myšlenkových pochodech,kdy to nikomu není jasný.......a kdy ani ostatním neřekneš další související fakta,který by tomu daly hlavu a patu a jistě ostatní zajímají.Chce se ti totiž psát,ale lenost ti nedovolí to obšírnějš rozepsat - a to je vlastně o ničem a ještě se čertíš

tak popojedem.... proč se přivstřikuje benzín?

2016-05-17 17:18:19

kvuli rozdilnym teplotam horeni, benzin tam slouzi k chlazeni je to nejakych 80% plynu / 20% benalu.

tomyx  
Tomáš
2016-05-17 17:24:21

Podle mě je přístřik benálu 2 případech

1) přímovstřikové motory (FSI, TFSI, GDi a další mají vstřikovače benzínu blízko hlavy válců a aby nedošlo k přehřátí benzínových vstřikovačů při provozu na plyn, přivsřikuje se benzín. = kvůli chlazení vstřikovačů.

2) motory, které mají měkčená sedla, vyžadují ochranu ventilů proti zaklepání ( LPG nemá mazací schopnosti) = z důvodu přímazu. Lze ale použít i aditivum, které se buď nasává mechanicky nebo nově elektronicky....

Ale nebudu dělat chytrýho, řešil jsem to ve 2015, když jsem chtěl do Primky dát LPG a strach mi nedovolil....

2016-05-17 17:53:04

Jo ták. Já měl plyňáky dřív a benzín s plynem dohromady ještě kaburátorový motor nezchroupával. To by mě zajímala ta smíchaná vůně dvojích spalin

2016-05-17 18:22:39

U LPG vzniká spousta omylů. Jsou motory do, který již výrobce LPG nedoporučuje a u zbylých záleží především na dobrém seřízení. Pokud bych to přirovnal k něčemu co znáte, je to stejné jako výměna DE za VE. Po výměně je třeba vše sladit a trvá to několik jízd a měření, než je vše tak jak si člověk představuje. Stejné to je s LPG. LPG z každého servisu odjíždí seřízeno pro momentální stav. Po tom co si plyn "sedne" je potřeba znovu vše seštelovat a také upravit dle přání klienta. Pokud je vše tak jak má být je LPG i svižnější než samotný benzín a také se tak vyvarujete údajnému poškození motoru. Prošlo mi pod rukama několik vozidel, různých značek na LPG, můj otec LPG montuje a tak mohu porovnat. Po správném seřízení byla vždy odezva motoru lepší a také byl chod tišší a celkově kultivovanější. Takže řeči, že dávat LPG je jistá smrt nebo to prostě stojí za "hovno" není prostě pravda. Vždy záleží na konkrétním servisu, jak mu záleží na spokojenosti klienta a jaké má zkušenosti, na další údržbě vozidla a také na tom jak se o něj majitel dále stará.

 BenyCZ
2016-05-17 18:30:24

A jéje plyn... Dám vám sem radši něco co zrovna připravuju na sezonu po zimním spánku a plyn to nikdy nepozná...

2016-05-17 18:39:27

Tak po vyndani matek apod hever dostane vše nové včetně matice . Jo funkční věc ,ale po tom co ji zrepasujes

2016-05-17 22:09:29

rado4077: skvele si to napsal. taky jsem se chvili bal, ale dilu tu mam nakonec dost, takze jak prdne tesneni nebo hlava tak to vymenim a konecne se dokopu i k rozvodum. ja mesicne projezdil 8-10tis, coz se na uctu docela dost podepisovalo.

2016-05-18 09:34:29

sakul: osobně jsem se ještě nesetkal s někým, komu by fouklo těsnění z důvodu přestavby na LPG, spíše naopak, správně nainstalované a seřízené LPG je šetrnější k motoru. Nerozpouští olej a nevytváří karbonové usazeniny. Pokud jsou motory náchylnější využívá se přímaz. Pokud se může stát, že je motor náchylnější na zasychání benzínových vstřiků je vše seřízeno tak, aby např. každý 10 vstřik byl benzín. Je toho spousta čím se dá argumentovat. Např. u tebe, aby nedocházelo ke snížení výkonu ve vysokých otáčkách se po 5 tis. přivstříkává benzín. Tak jak jsem už psal, vždy je to o tom, jak si člověk vybere servis a pravidelně dodoržuje údržbu. Tak jako olej se mění po 10 tis. nebo 1 roce, se s plynem chodí po 10tis. nebo 1 roce na revizi, kde technik zkontroluje těsnost systému a pokud je opravdu pečlivý, třeba jako můj táta, připojí jednotku k pc s seřídí. Aby člověk pak poznal jestli jede na benzín nebo LPG musí být opravdová princezna na hrášku.

Edit: a kdyz porovnám, že za 600 Kč najedu 500 km na LPG a na benzín kollikrát ztěží polovinu, při tvém nájezdu je návratnost do jednoho roku.

2016-05-18 17:18:18

rado4077: Jak říkáš.... Jen ještě doplním svoji zkušenost a to, pokud není s motorem a nebo jeho řízením něco v pořádku a na benzín se to ještě neprojevuje, tak většinou po přepnutí na plyn se to projeví. Např. to moje pocukávání. Takže na benzín se mi zdá chod mého auta hladší a ve vyšších otáčkách je na benzín více výkonu. Kolikrát se mi stane za studena po přepnutí na lpg v cca 30 st. C, že při rozjezdu motor téměř zadusím a můžu jezdit na seřizování ke komu chci, prostě tam není něco v pořádku a s lpg to patrně nemá nic společného. Investici do plynu jsem měl po roce a půl zpátky, mám na něj najeto 50 tis. km a bez závad typu sedla, hlava nebo těsnění. Teda zatím, musím zaklepat. Jinak panuje většinový názor, aspoň co jsem vyčetl a zjistil po různých servisech a to i lpg, že plyn životnost motoru zkracuje, když se dává plyn ve výrobě, tak je na to motor přizpůsoben - sedla ventilů, různá těsnění na motoru.... Ale může to být i zbytečné a navyšuje to cenu nového vozidla a pak to znamená tahání zákazníka za nos, co já vím...... Kámošovi odešlo po montáži plynu těsnění pod hlavou a nakonec se jako příčina spíše jeví deset staré chladivo v motoru.

2016-05-18 20:11:31

Me šlo taky těsnění po montáži zachvilku papa. Podle me z důvodu horšího seřízení vyšší teploty, hoří na shromážděny karbon a pak to může umřít.

Ventily a jejich zaklepani bude patrnější u aut na LPG. Dost bude dělat taky to seriizeni. Ale pokud ma ten motor hydrostely tak nebejva problém u aut se skoro neseridditelnyma ventilama to je horší tam se buď musí po čase seřídit složitou cestou kolikrát nebo se podpálí no .

2016-05-21 23:54:05

Tak dnesni pozdni odpoledne-vecer byl naprosto luxusni, skvela auta, skveli lide Velka pecka a supr petrolheadi jadro

2016-05-22 10:25:06

Takhle ten Sunny vypadá opravdu výborně

2016-05-22 11:14:11

A stále nestojí na DGR podle tý výšky. Takže soudím,že se čeká na montáž u Davida

2016-05-22 11:23:39

Jop, ten sunny vypadá parádně s tím křídlem

2016-05-22 13:09:14

No nechal mi ho tady s furou blbosti .

2016-05-22 16:34:56

Kdybyste zavolali,mohli jste mít pořádný fotky i s mojí rachotinou

2016-05-22 18:12:39

tohle ale o fotkách ale vůbec nebylo Jinak můžu říct, že jízdně mi teď auto dělá velkou radost. Víceméně to funguje tak jak si myslím, že by to mělo fungovat. Těším se na další dovádění


Odpovědět

1 ......... 1228  1229  1230  1231  1232 ......... 1254