Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1218  1219  1220  1221  1222 ......... 1254

2016-03-07 16:40:09

thommy: I SRka...

2016-03-07 17:37:59

tak já jsem netvrdil že je to bez lambdy lepší, samozřejmě že rozdíl tam bude, ale na tu dálku je to spíš o mojí noze než o lambdě, a když jezdim jenom po městě tak najedu tak málo že dám 500 za benzín na 14 dní a tudíž je mi v podstatě jedno jestli to žere 9 nebo 15... Co jsem viděl nějaké srovnání pro GTI-R tak evropské ECU měli bohatější směs než japonské, právě i mimo tu oblast kde to řídí lambda, nějak prostě nevěřili tomu našemu benzínu takže bych řekl že to bude možná důvod té spotřeby i u N14 GTI ve větší zátěží, která by nemusela být tak velká, zvlášť dneska kdy ten benzín opravdu nebude mít míň než 95 oktanů.

2016-03-07 17:42:56

Největší rozdíl mas právě když ti odejde a nechas ji zapojenou pokud ji odpojis a nekeca do toho tak to není tak hrozny . Při me jízdě byl rozdíl malej a na plyn skoro vůbec a je ni to jedno jestli o litr víc nebo ne.

Ztko ma dvě sirokospektralky a stejně to dlabe pěkně

2016-03-07 22:06:27

stačí aby trochu klesl tlak benzínu a spotřeba bez lambdy může bejt i nižší. Ale hlavně v zátěži to GTíčko žere nesmyslně. Lepší naladit a lamdy se zbavit, není to nutná součástka.

2016-03-08 12:46:40

tofoj: zajímavý nápad, ale stejně, to znamená minimálně tu nistune desku do ECU a wideband lambdu, ne?

2016-03-08 16:18:53

a nejlepe uz i nejaky vacky.

2016-03-08 16:26:46

sakul: no jistě Ale já jsem spíš narážel na to že je to rozhodně hezká myšlenka, ale koupi lambdy se člověk stejně nevyhne.

2016-03-08 22:41:37

Tak GTI jede skvele uz jako stock, coz je supr, takze vacky vylozene ani netreba. Nistune kazdopadne ale dobra vec, nalazenim se ziska maximum, upravi se palivo a zravost a prave to pak pojede urcite jeste lepe, je tam fura potencialu, kazdopadne jako u vetsiny aut v tomhle...

2016-03-08 23:25:12

vymienali ste niekto predne celo na Primere?

mam celkom deravy ten nosnik, ktory drzi chladic klimy, ale pozeram, ze komplet predne celo na P11C stoji 130e

ale zas nechcem aby mi odpadol chladic niekde po ceste

2016-03-09 08:09:00

glider: já ho měněné mám...když jsem kdysi trefil srnu a koupil světla a nárazník tak jsem koukal že je shnilý hodně a vzal nový asi za talíř, to nic nestojí

2016-03-09 20:09:23

Ju!! mam uz vsetko cakam na GT : RJ, ECU a prevodovku zvody a popcharger uz su v aute aj 280 brzdy :P som zvedavi co to spravi :P

2016-03-09 21:15:08

Začínají me vytacet nova auta. Ne jenom ze tam vše odejde rychleji ,ale už po několikáté menim třeba ložisko kola . A samozřejmě nic nejde. Šrouby stoji za hovno když už se to dělá. A ve finále odjistit segrovku zajeb, vylisovat ložisko zajeb vše nahrivani apod.

Pak vemu 20 let starý kram kde se to jde dělat poprvé a vše jde jak po másle, na ložiska je gufero vše čiste.

Hrozny kam to spěje

2016-03-10 11:18:02

Svobi, je to fakt napikacu, nedelam to sice vlastnorucne, ale co slysim okolo, tak nejsi jediny kdo tohle říká. Znamy mi třeba rikal, co dela KIA, ze tam třeba menit každých 30 tis. km ložiska kol uplne normalka... A ono to nebude jenom tohle. Takze fakt na hovno..

2016-03-10 19:04:44

Když si to pak někdo koupí z druhý ruky,tak má záruku,že jsou na tom pořád nový díly. A mechanici si můžou zvednout sazbu za větší dřinu a víc si vydělají. Tak na co si stěžovat

2016-03-10 19:17:57

bmarcellus: Tak přijede mi sem 2009 říkám pohoda nacenis to na urcitej čas a ten ve finále bez šance dodržet protože je to tam prirezle jak kurva, lis ječí já ječím a nic se neděje . Pak se to lidem blbe říká ze se navysi ono to jako jinak nejde, tvoje chyba to není ze to ma zarezle ,ale i tak to nedam lidem za plnou co jsem na tom dělal a hold tratím sam trochu. Ale bohužel už to říkám tak že to bude stát kolik se na tom opravdu odmaká,ale stejnak lidé chtějí předběžnou cifru .

Dnes zas boj s elektronickou ruckou na Passat to vymyslí paka tyhle kokotiny nedávno tam měnil za 8000kc moturek. A pak po mesici zase frcel s chybou tentokrát jednotka a rovnou v autorizaku řekli ze brzdic je spaatnej 17 000kc . No ve finále se na něj ani nepodívali a nic mu není

2016-03-10 19:48:44

svobi: chápu. Nemůžu ti radit ,ale moji známí si vždycky říkají cenu Od-Do: podle odhadovaných hodin a svýho Kč/h, když jde práce optimálně a když né.To pak při komplikacích dají vědět,jestli s tím majitel souhlasí a když jo,maká na tom a když né,tak to složí (nebo si to odvezou) a vyrovnají se jen za to. Ber to jako tip,jinak to snad ani nejde. Ať si pak najdou někoho jinýho,nejsi povinen opravovat každý auto na svůj účet,stejně jako nepřijímáš každýho zákazníka.

El.ručky jsou dobrý věcičky,jak opakovaně podojit zhýčkaný zákazníky a ještě si ulehčit práci od tahání lanovodů zkrz auto.

V zimě z Klínovce neodjede hodně aut - a jako na potvoru s el. ručkama

2016-03-10 20:34:15

bmarcellus: njn když je v autoškole nenaučili, že ruční brzda se nezatahuje a výrobci jsou magoři a dávaj ručku automaticky po vypnutí motoru, to je potom těžké . Destičky se v zimě na kotouče lepí krásně, jednou jsem na to zapomněl a 10 kg kladivo bylo málo, ještě že tam byly plecháče.

Svobi: přikláním se k Marcelovi, sám to takto provozuji. Také jsem ze začátku podnikání měl pevnou sazbu za určitou činnost. Např. instalace OS na počítači s 1GB ramkou trvá 2x tolik co na 8GB. Nakonec jsem stanovil sazbu za hodinu a rozsah doby přibližně usuzuji podle kusu. Je lepší volat klientovi, že to má za levnějc než volat, že to bude dvakrát dražší. A to nepočítám když se ukáže, že chyba je nakonec jinde, než co vyplynulo z toho, co klient popisoval. Zkusil bych nad tím zauvažovat

2016-03-10 20:57:32

rado4077: Kluci já už to tak taky praktikuju ,ale občas je mi to o blby si vzít za výměnu čepu balík tak bud uberu na hodině prace nebo nenapocitam vše. Dělat mám furt co tak jsou lidi asi taky spokojeny je fakt ze dříve jsem si nechal taky srat na hlavu ale to nejde.

To minulé byl akorát boj se spoluobcanama a najednou se jim nechtělo platit a ze to byl balík tak jsem byl hodně milej ještě a dost nepočítal. Takže od takových zas zkušenost vše mít i to navýšení apod. podložený podepsanim zakazkovym listem. A nejlíp pro ne nic nedělat i když se zdají na slušnou rodinu,ale spoluobcan je furt spolu občan.

Nechtěl jsem to tady takhle rozpoutat já si nestezuji, jen spis jsem zvedavej kam to vše dojde .

2016-03-10 21:13:20

svobi: Buď úplně v klidu, potýká se s tím každý podnikatel. Nehledně na názor 90% zaměstnanců, že když jsi podnikatel = automaticky milionář. Vždy se to vyvine časem, že dojde trpělivost a pak se lidi diví, že jsi nějak podražil . Nakonec přijdou na to, že jinde to neudělaj lépe a vrátí se zpátky.

2016-03-10 21:19:03

rado4077: Heh pravda pravda rok sem od jistých lidi auticko nejezdilo . Nakonec se vrátilo rozsypane a už se zase vrací je to prirozenej koloběh někdo přijde nekdo odejde.

Musím ted taky říct ne,abych si dodělal prostory a bude fajn .

Dnes sranda v garazi Passat a zvenku jsem si nacpal takto smarta nic jiného bych tam nedal . Jinak kamarád je ted vytocenej na autorizak stim ze z brzdicema nic nemá a autorizak chtěl 17 za novej a ani se nepodivali .

Dost slyším taky nadávky od lidi co jsou zaměstnaný říkám co ti brání abys taky podnikal a to nechtějí radši chtějí pohodlnost dost volného času . Já už jsem si hned v začátku řekl ze nechci bejt zamestnanec po zkušenostech hold dělám do noci pak si zas řeknu ráno na to pecu a nejdu a je to . Ještě kdyby to tak chapala rodina ze makam a jak kdybych byl mimo v práci a ne za každou chvíli prudi s něčím podržet,udělat


Odpovědět

1 ......... 1218  1219  1220  1221  1222 ......... 1254