Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1194  1195  1196  1197  1198 ......... 1254

2015-12-11 23:41:50

Je to bič na všechny TDckare. Pak zkouší machrovat a jediné čím zamachrujou je luxusní mlha ...

 SakuL
2015-12-11 23:47:14

ono zmiznou i ty zverstva jako vyrezavani dpf apod.... pak se clovek divi, ze se tady neda koupim pekny kousek... co nefunguje odstavit, popr. vyrezat.

NO_HITS  
Laďa
2015-12-12 00:13:34

sakul: je to tak a mezi nama , ostrou vačku policajt při kontrole nepozná, na odstraněnej DPF u TDi mu stačí určitej lakmusovej papírek taže bych byl uplně v klidu , pravda i když se snažím auto držet nenápadný a v serii ta větší sací roura by je provokovat mohla , ale je černá vedená stejně jak původní, jen je trochu hlasitější , no uvidíme , myslím že to bude cajk a když ne tak se dá na všem rozumně domluvit

2015-12-12 00:23:55

Hole TDckari potřebuji jenom šetřit. Málo kdo ví, ze tyto filtry je mozno čistit. Bohužel už to není par stovek jako odstraneni, ale nějaká tisícovka. Nafta co si možná i uvědomí, ze benzin suma sumárum vyjde nakonec levněji. Nebo to řešit způsobem, udělám případnou úpravu a jdu s tím na Stk. Pokud to vyhovuje všem předpisům zapisi to do technicaku a centrální databaze a hotovo.

2015-12-12 01:03:20

rado4077: jsou i vyjímky,to když je na tdi mapa vyhlazená do optima jako u kamarádovo auta. Pak má místo 110koní rovných 140 na kvalitní naftu bez bio a žádný kouř se nekoná při krásný pružnosti pohonný jednotky.

Čistit se filtry dají,ví to každý,ale zároveň se dělá výměna čidel a to je ta mastná věc,na kterou lidi jednorázově nemají chuť platit.Jsmě čecháčci,takže když to jde obejít,tak se to obejde za jakoukoliv cenu.

2015-12-12 09:07:57

bmarcellus: Nn tak to je slušnější a rozumnej člověk. Jenže těch je tak jedna promile všech TDckaru. S žádným jsem se jeste nesetkal. Čím větší dým tím větší sranda.

 Svobi
2015-12-12 10:16:08

Filtry se cistit dají pokud není zalepenej. Vetšinou se u zanese taky z duvodu neceho dalsiho zleho. Cisteni provadis,aby si se dostal do hodnot kde zase muzes pustit regenerace. Ale pokud vycistis a problem je jinde brzo se to opakuje. Ty cidla nejsou uplne nejhorsi cenove, cena filtru je nekolikanasobne presahuje a navic nesmi být filtr puklý. Coz se casto stava bohuzel i jednim z nespravnych cisteni. Navic je dulezity oxidacni katalyzator ,ktery reaguje s přebytkem nafty a reakcí se teplota plynů zvedne o cca 200 stupnu a umoznuje vypalení filtrů. Pokud je ten filtr vyčerpaný tak máš taky smůlu není dobrá teplota není regenerace bohužel. Takže většinou zjistit proč se zanesl kde byla ta první příčina nebo můžeš dát balík a zachvilku se opakovat. Jsou auta kde mu kurevsky hlavu rozhází třeba i stočení kilometrů a DPF pak nemaká jsem četl.

Je to dobrá sranda bude sranda jak to budou vracet.

NO_HITS  
Laďa
2015-12-12 15:55:54

Já osobně si myslím, že co TDi ušetří na spotřebě to si zas vezme udržba po určitých kilometrech a je to nastejno s benzínem , jde o to se zamyslet nad tím kde a jak s autem jezdím a podle toho vybrat motor , ale kupovat diesel s tím že je mnohem lacinější na provoz je samozřejmě blbost a jak říká marcel, pokud jsem to správně pochopil, s čipem není problém pokud je udělanej správně a auto nehulí případně si jen lehce odfoukne , ale ty ,,úpravy,, kte borci naserou program kterej tam nalije tunu nafty a auto pak udělá oblak jak když bouchnou kamna tak to je špatně .,.. znám jedno auto v brně - fabia RS a tomu to kouří i na volnoběh a když se dotkne plynu natož když na to šlápne tak nění na místě několik minut nic vidět ...

 Svobi
2015-12-12 17:22:06

no_hits: Takový jelita ukoureny nahnat do Nemecka na projížďku oni by jim to vysvětlili . Nebo takový Švýcaři

2015-12-12 18:03:11

no_hits: Přesně tak.Co ropák ušetří na spotřebě,to dohoní na údržbě.

 SakuL
2015-12-12 18:36:48

lidi ma tu nekdo zkusenosti s aftermarket dily do rozdelovace ? Rotor, viko.

2015-12-12 18:53:46

sakul: Potřebuješ rozdělovač?

 SakuL
2015-12-12 19:19:51

nepotrebuju ho nutne, ale uhliky jsou pred smrti na viku a ten rotor taky nevypada zrovna nove... po tom co mam nasypane v aute uz tolik penez me par dalsich nezabije... Jen by me zajimalo, zda tu ma nekdo uz s tim aftermarket zkusenost, orig je prece jen orig... ale nez kupovat zas nejaky jety, to bych radsi koupil novy.

Jinak zajimavy... http://www.ebay.com/itm/U...:LHsAAOSwd0BV3q7N&vxp=mtr

2015-12-12 19:23:43

Zdá se,že si to kupci nových aut vyžerou zase o něco víc Jsem zvědavej,jak si to v právní společnosti,za jakou se považujeme dokáží nechat líbit.Vsadím se,že nehnou brvou a nechají se okrádat zas o něco víc

http://www.auto.cz/mereni...acene-drahe-bezpeci-91220

Dokuď budu moct,tak budu vypouštět maximum splodin starým křápem

2015-12-12 19:28:42

že td almera nie je na hranie. Proste váš názor pramení z toho že ste tu vsetci nadrzani benzináci a tí nepochopia alebo nechcú chapat ze aj tdi je fajn.. ale aby som len tak do vetra netaral.. tu mate chalanka co sa s Almerou dci troška pohral.. ok venujte sa dalej debate o dpf co ani toto auto nemá.. http://www.almeraownerscl.../threads/n16-dci-r.21741/ inak peace.. 172 kw :O

 Svobi
2015-12-12 21:20:12

brianbbalm: Proti Almere s 2,2 Dci nemam . Super motor v malem aute. Bejt to tak rozsirene jak Tdi kramy tak by byla sranda co vse by se stim delalo a hlavne by to melo prubehem uplne nekde jinde potencial . Ale jizda s benzinem je lepsi pozitek ,ale jako universal proc ne alespon se to pak hejbe lepe

2015-12-12 21:53:25

To není o nějakým nadržení, ale o objetivní zkušenosti. Dýzlovej motor je pro řidičskou zábavu to nejhorší. Už benzínový turbo je tak na hraně. Stačí si projet nějakou podařenou atmosféru a pochopíš o čem mluvím. Okamžitá reakce na plyn, dávkovatelnost točivýho momentu, výkonová špička, nízká váha na přední nápravu a hlavně zvuk třeba v 8tis na ostrý vačce je to co člověka baví. Bohužel dynamika nebejvá taková, zvlášť když auto něco váží. Ale běžně se dá z dvoulitorový atmosféry vydolovat třeba 240 koní, a to do nějakejch 1200 kg stačí na suprovou dynamiku.

Ta Almera má psáno 172 koní na kolech, ne kilowatt, Takže to žádnej zázrak není.

Graf tý audiny mluví za všechno. Průběh kterej při pokusu o rychlou jízdu akorát nasere. Jak se motor dostává do otáček, tak vadne, takže člověk neví jestli ho nechat uvadnout na kratší kvalt nebo zařadit delší, aby se motor dostal do otáček, kde má krouťák, jenže na delší kvalt už se ho na kola nedostane tolik, jako na ten kratší. A pořád dokola.

 Svobi
2015-12-12 22:09:18

tofoj: Tím grafem se místní z vesnice chlubil . Rikam vsak to je napicu to jsem u origo bory 96kw mel lepší. Nejdřív nechápali pak přiznali a prej budou tunit dal. S autem se dene jezdí do DE do prace a nedá si říct at už to víc nesponuje a je rad ze je to pružnější . Rady at si na hraní koupí něco jiné jsou bohužel zbytecne u nich

2015-12-12 22:34:18

u benzínky v Sokolově se určit uznale pokyvovalo a mapu teď všichni chtěj Normálka to maličký turbo nedokáže dodat dost vzduchu při normální teplotě do motoru ve vyšších otáčkách. Ať se do těch TDi klidně vysypou, já to i dokážu pochopit, ale ať je to naladěný bez dýmu.

 Svobi
2015-12-12 23:10:00

tofoj: Právě hned jsem říkal turbo napicu . Jo to se musí nechat ze mu to nehuli zatím!


Odpovědět

1 ......... 1194  1195  1196  1197  1198 ......... 1254