Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1168  1169  1170  1171  1172 ......... 1254

2015-08-17 20:57:49

http://www.denik.cz/autom...trojnasobne-20150817.html

Tak závodníci pozor jestli to schválí.

2015-08-17 21:03:53

srupik: Další hovadina... Tohle má být dávno podle toho, kdo má jakej měsíční příjem.. Takhle to funguje někde na severu tuším.. Norsko/Finsko/Švédsko.. Takhle dají nějakýmu tatínkovi 20-30k pokutu, položí to celou domácnost a tu samou pokutu dají nějakýmu manažerovi velké firmy a ten bude jen vysmátej..

2015-08-17 22:02:35

Tak jen pro porovnání Federal 595 RS-R TW 140 (které vydržely přes 16000km mého valašského stylu ježdění, což mě překvapilo a ještě by se daly na nějaký trackday, dva v pohodě použít, mají tak milimetr nad minimem a kupodivu skoro pořád stejný grip jako nové, treadwear 140 je prostě znát ) a Nankang NS-2R TW 180, které jsem pořídil nedávno - čistě kvůli výletu na Slovensko, jinak bych si ještě nechal Federaly - a mám na nich najeto něco přes 1000km...rozměr 195/50 r15 oboje

Upozorňuju, že auto mám jako dailynu a zároveň si sem tam vyjedu na nějakou okresku či kopeček. A jak tu někdo psal, už bych nešel do ničeho "míň" než některou z těchto pneu, snad jen, kdybych měl nájezd podstatně vyšší než mých 20-25tkm ročně. Když mi sada letňáků ten rok a něco vydrží, jsem spokojený (proto mám taky na Primeře 15ky a né nějaké 17ky, kde jsou pneu minimálně o půlku z ceny 15" dražší) .

Federal 595 RS-R: Když jsem je kupoval, byly ještě za nějakých 1700kč/ks, nikdo je pořádně neznal, teď už stojí necelé 2000kč/ks, alespoň na tom eshopu, kde jsem je kupoval já. Grip - nesrovnatelný s čímkoliv, co jsem do té doby měl (Hankook V12, Goodyear EffiGrip, Kumho KU31, Matadorky, Barumky), ale to je pochopitelné, protože je to celkem měkká směs TW140....líbilo se mi, že ačkoliv to byly 195ky, měli šířku běhounu kolem 205mm....na vodě, nikdy žádný problém, dokonce ani když už měli méně vzorku jsem nezaznamenal, že bych se měl držet na vodě nějak zpátky, kolikrát jsem slyšel, že lidi museli na semislicku jet při dešti 70kou, tady to neplatí, jasně, musí člověk trochu přemýšlet a dávat pozor na vyloženě stojatou vodu, ale opravdu žádný problém nebo krizovku jsem za deště nezažil a to s autem jezdím každodenně....hlučnost, no, tyhle věci neřeším, stejně jako nějaký valivý odpor a o 0,036527l/100km větší spotřebu...hlučnější než nějaké klasické pneu o něco budou, ale nic nesnesitelného....bočnice pořádně tuhá, pevná a tak to mám rád za mě, nej pneu co jsem měl a půjdu do nich asi znova...

Nankang NS-2R: Chtěl jsem vzít znova Federal, ale nějak mi to nedalo a zkusil jsem novinku od Nankangu. Cenovka necelých 1500kč/ks nebral jsem to kvůli penězům, čistě zvědavost, co za ty peníze umí, reference byly vesměs pozitivní a chtěl jsem je zkusit ještě za levno, než se rozšíří a budou zas o 300kč/ks dražší . No, pořád jsou relativně měkké pro většinu lidí, ale TW 180 oprotiTW 140 u Federalů je znát, stejně jako trošičku měkčí bočnice (ale pořád mají měkkou směs a bočnici dostatečně tuhou). Vzorek je trochu jiný a dle všeho přívětivější pro jízdu za deště, zatím jsem zažil pořádný liják dvakrát a stejně jako u Federalů - bez problému a to i ve stojaté vodě, aquaplaning se nekonal taky mají pro jízdu za deště v hodnocení Béčko oproti Éčku u Federalu. Zpočátku jsem z nich byl celkem nasrán, protože zdaleka nefungoval tak jako Federaly, ale dostaly trochu za uši a už se zlepšily . Grip - tak 85% Federalů, výdrž - troufám si říct, že se budou sjíždět méně jak díky TW, tak i pohledově, když bylo horko, Federaly "žmolkovatěly" i za lehce svižné jízdy, u Nankagnu se musí tlačit na pilu a i tak žmolkovatí jen trochu = větší nájezd, hlučnost - tak nějak nastejno, neřeším , bočnice trošičku měkčí = větší komfort ?? no, nevím...bočnici mají naštěstí i tak dostatečně tuhou, poznám to i podle toho, jak se s tím kluci v penuservise trápí ....

Shrnuto podtrženo....za ty prachy není co řešit, sada Nankangů vyšla i s poštou na 6300kč (u Federalů jsem platil necelých 7500kč)....ještě je brzo na závěry u těch Nankangů, ale myslím, že i pro nezávodníky na daily, kteří jen mají rádi svižnější jízdu budou za ty peníze víc než nadlimitní a zároveň se s něma dá jezdit v dešti bez problému a nájezd tipuju i na "valašský styl" k 20000km....i tak půjdu příště nejspíš znova do Federalů, ale Nankang je takový kompromis a pořád funkční za relativně směšnou cenu....

No, nechtělo se mi původně nic psát a určitě jsem na něco zapomněl, ale tak nějaké poznatky jsou.

PS: Sakulovy ty Hankooky V12evo2 na autě opravdu moc nefungovaly, věřím Marceli, že jsi s něma spokojený, ale Almera a Primera je rozdíl a rozměr pneu taky. Takže věřím, že na Almeře v 16ce, nižší profil a s vyšším hmotnostním indexem fungovat můžou i při ostrém zacházení, ale na těžkou Primeru v 15ce (tím pádem i nižším hmotnostní index) byly ty bočnice opravdu měkké, na Primeru bych je v rozměru 195/50 r15 - 82V s úmyslem jezdit občas ostřeji nechtěl ani za nic, za ty peníze jsou ty Nankangy NS-2R - 86W zlaté).

2015-08-18 08:55:47

Ja mam na Yokohama AD08 nieco najazdene -odjazdili na mojom aute 2 sezony a este by odjazdili aj tuto. Viem ich porovnat s viacerými prémiovými pneu v porovnatelnom rozmere, ako Bridgestone Poteza RE50A, Michelin Pilo Sport a ine...

AD08, a teraz nova AD08R je bez problemov jazditelna kazdy den. Dovolim si povedat ze pokial nie je velmi chladno, su ovela bezpecnejsie ako vsety ostatne pneumatiky, ktore som doteraz mal:

1.) maju ovela kratsiu brzdnu drahu

2.) pocit pri zatoceni - auto je ovela tuhsie, presnejsie a lepsie reaguje na pohyb volantom

3.) funguju skutocne vyborne aj na mokrej vozovke - pocitovo lepsie ako pneu ktore som doteraz mal...

4.) grip za sucha sa neda porovnat so ziadnou inou gumou, ktoru som doteraz mal, okrem naozajstných semislick ktore obuvam momentalne

Okrem iného AD08 nie su hlucne, maju slusny najazd km - porovnatelny s Bridgestone Potenza 050A...

Ich minusom moze byt vyssia cena, zrejme budu troska menej komfortne, a ked teplota klesne pod 10°Cm trva cca 2 km kym funguju optimalne /ale nie ze by fungovali uplne na prd a boli nebezpecne/...

Celkovo by som nevahal, ako pisu chalani - kto neskusil, nevie o com hovori...

a este len doplnim - nova AD08R je udaje este lepsia na mokrej aj suchej vozovke ako jej predchodca AD08, ktoru som obuval ja... Za mna perfektna volba aj na kazdodenne jazdenie, pokial si clovek obcasne uziva sportovu jazdu, poprípade jazdi viacej km mimo mesto... Pokial tvori 90% z jazdy auta jazda v meste, tak je to samozrejme zbytocnost...

2015-08-18 11:58:01

Za sebe můžu doporučit Bridgestone Potenza Adrenalin RE002. Jezdím to na Cliu jak město, tak i okresky. O zvýšeném valivém odporu nemůže být řeč. Hlučnost neřeším. Na vodě bez problému. Na suchu perfektní, bočnice dostatečně pevná, při ostřejší jízdě se neveze, lehce žmolkuje. Prakticky splnila to co jsem očekával. Na každodenní použití super. Bral jsem 1587,- kč/ks v rozměru 195/50/15. Ted lze určitě i levněji.

NO_HITS  
Laďa
2015-08-18 12:59:06

diego: zvláštní ja mam 195/50/15a fungují hodně slušně i když mam jen 1.4 tak sem tam si znamou prudší zatáčku ostře říznu, je ale pravda že oproti primere nebo almeře gti mam o cca 100kg míň , v podstatě jsem poznal jen jednou ze pneu nefunguje a to když byly ty šílený vedra a pneu se přehřály, tak trochu pistely a nabyly tak jistý , cena 1250/kus nájezd 25-35tis dle stylu jízdy

Nejlepší by ale bylo kdyby Chmelda upřesnil jak s autem jezdí.

Jinak ještě sem neslyšel že by sakulovi na autě něco napoprvé fungovalo... Bez urážky

2015-08-18 13:06:19

Nejlepší by bylo přestat vydávat V12 za nejlepší věc od vynálezu krájeného chleba

NO_HITS  
Laďa
2015-08-18 13:30:43

jaymz: to netvrdím, rikam jen že na daily je to dostačující za priznivou cenu a pokud člověk jezdí stylem maximálně jak ja tak ho pneu plně uspokojí, pokud jezdí ostreji, musí zvolit náročnější dražší pneu, zas tak úplně bych to evo nezatracoval

2015-08-18 13:42:56

Jak s autem jezdím? gumy mi vydrží tak 15-20 tisíc km a jezdím jako dobytek většinu času. Většina gum co jste tu jmenovali jsou celkem nic moc oproti KU36, hlavně ty hankooki, Nankang. hlavně na rozměru 205/50 r15. S KU36 jsem byl nadmíru spokojen, za deště to šlo, výdrž slušná, hlučnost v pořádku, bočnice ve své cenové relaci bezkonkurenční ale chci jít dál. GT se bude odlehčovat a bude se zvedat výkon a ty Yokohami mi přišli podle zahraničních recenzí jakože super, ale chtěl jsem vědět jestli je někdo neměl takžde díky AlmeraGT

NO_HITS  
Laďa
2015-08-18 14:10:25

chmeldoslav: ok pak V12 evo neni pro tebe, zkus ty federaly

2015-08-18 18:01:01

diego: měl jenom evo,neporovnatelná s evo2,protože patnáctkovým rozměrem už se dvojková řada nezabývá I tak jsou to gumy,co dokáží vydržet X násobně dýl na 180+ koňovým autě s častou maximálkou 270 a řidičem,co rád zatáčí jako my. Kompletní řada Ventus je velice oblíbená a moc se povedla a za tu cenu dost drtí značnou část konkurence.Hankook se strašně moc pozvedl z prachu,zato Kumho uvadlo a nemá odpověď v tomhle segmentu.Tedy pokud někdo v už tak hlučný a nevytlumený Almeře i cestuje,tak velký valivý odpor a pomalu dvojnásobná hlučnost nebudou po chuti.Takovej ječící vejfuk to samozřejmě všecho maže,abych byl soudný A do testu proti nim se nikomu moc nechce,tam vyhrávají jen nejlepší a nejdražší výrobky. Toť pro rychlý řidiče v denodenním provozu a správně to pochopil jen Nohi,o čem V12ctka je.

Jinak souhlasím,že s nižším indexem nosnosti a vyšším profilem se chovají o něco jinak.Svoje si přidá technický stav auta a duševní stav řidiče a hlavně jeho technika jízdy,která dokáže degradovat sebelepší obutí. Tvůj popis se mi líbí a očekával jsem něco takovýho.

Super guma neexistuje,jen se dá upřednostnit několik vlastností na úkor jiných,co jí definuje a přesně od tebe zaznělo.

A jako vždycky se ukázalo,co způsobí nevhodně vychmeleně položená otázka a následná nevhodná odpověd k doporučení...

Co za člověka může napsat,že chce streetovku a aby se nazabil na vodě a až později dodat,že to bude na vyrabovaný auto s blíže nespecifikovaným,ale jistě obrovským výkonem

To bych rovnou zmínil něco od DMack

A kdo nesnese pomyšlení,že by hanky fungovaly,tak toho mile rád svezu po Krušnohoří,nebo ať se zeptá Lukyískovo bráchy,jak se mu v Mostu se mnou jelo a že gumy co hezky pracovaly dostály tvrzení,že jde o velmi sportovní street gumu.Mimochodem jen o malinko lepší je Dunlop Sport Maxx RT,která je ale ve vyšší kategorii sportovního obutí a samozřejmě taky za jinou cenu.A to je úspěch V12ctky sám o sobě.

To je jen holý fakt a žádný vychvalování něčeho na čem zrovna jezdí nějakej marcílek

Jednu kritiku bych měl a to,že člověk musí pro Evo 2 přizpůsobit ráfky,protože na výběr z rozměrů toho zrovna moc nemají

Kdo další má nějaký komplexní znalosti a zkušenosti,nejen o mega gripu,kdy hoří gumy a brzdy,tak si rád počtu a třeba inspiruju pro další nákup.

NO_HITS  
Laďa
2015-08-18 19:02:48

já bych toto téma spíš uzavřel , řečeno bylo dost , chmelda si jistě vybere něco ze zmíněných podle toho co je pro něj prioritní, ať nám tady nevznikne zas zbytečně emotivní flame

2015-08-18 19:15:25

s Lukyho bráchou koukám 2:21, to nevypadá že by ty pneumatiky nějak fungovaly. Já mít prachy na ty Neovy, tak se nemám o čem rozhodovat.

NO_HITS  
Laďa
2015-08-18 19:54:03

tofoj: veřejný mínění aspoň tady jim moc nepomáhá , ale já se tomu pořád divím, protože to co píšou kluci já na nich s autem nezažívám ,je pravda, že limity nemám tak daleko jak třeba valaši ale oproti většině brňáků je mám zas dál a s almerou na známých cestách jezdím ostřeji jak na sraze ... třeba se ta moje sada ,,nepovedla,, a udělali kvalitnější směs jinak si to nedokážu vysvětlit , ta pneu prostě drží furt i na mokru ... a to jsem říkal že bych toto téma už uzavřel

2015-08-18 20:18:56

Me ze vse nesedelo nohitsi ? Mozna zapominas ze ty nokiany g2 jsem docela dost vychvaloval a na lepsich gumach co se tyce mokra jsem proste nejel. A to co pisete o hankokotach, kroutim hlavou... ta guma stoji za hovno i v tom cenovem segmentu... to uz je mnohonasobne lepsi brid. re002. osobne vyzkouseno, porovnano.

2015-08-18 21:23:49

Chmelda: Jen k těm Nankangům, NS2R co teď mám jsou letošní novinka, takže pokud jsi jel na Nankang NS-II, je to pochopitelné, že Nankang se Ti nepozdával, do těch NS-II bych taky nešel. Každopádně, pokud máš peníze na AD08 (R) a dle všeho počítáš, že Ti vydrží max 20tkm není se o čem bavit a jdi do nich

Láďa: No, ono je ten váhový rozdíl asi větší mezi N15 1.4 a Primerou GT, každopádně...při svižném ježdění byly ty V12evo u Sakula na jeho Primeře v rozměru 195/50 r15 prostě na nic, bočnice měkká, nefungovalo to...hlavní je, že Tobě to na Almeře funguje a jseš s něma spokojený

Marcel: Nepamatoval jsem si, jestli měl evo nebo evo2....proto beru zpět, evo2 jsem nejezdil, takže je nemůžu soudit a píšu to co jsem psal výše u NoHitse, Hankook V12evo na Primeře v rozměru 195/50 r15 prostě nefungovaly

Líbí se mi, co jsi napsal o tom upřednostění vlastností pneu na úkor vlastností ostatních a od toho je těch pneu tolik - každý si může vybrat, co mu vyhovuje, takže je těžko něco někomu doporučovat, když člověk pořádně neví, co od nich dotyčný požaduje. Já upřednostňuju grip, tuhost bočnice a alespoň průměrné vlastnosti na vodě na úkor opotřebování, spotřeby PHM, hlučnosti.

PS: Dnes všude vody z těch lijáků na cestách, tak jsem dával Nankangu zatěžkávací test (postupně jsem zvyšoval rychlost a přitvrzoval v zatáčkách) a držely se na vodě moc hezky. Rychlosti sem raději nebudu psát, ale i při velmi svižné jízdě po okreskách nebyl jediný problém, zatáčky ostře, vyjeté koleje....vážně univerzální pneu, mám z nich celkem radost....Federaly jsou trošku nekompromisnější, ale i přesto v pohodě použitelné na daily ježdění

NO_HITS  
Laďa
2015-08-18 22:34:54

diego: čekal jsem , kdy se ozveš , ty zvolíš u odpovědí vždycky diplomatickou cestu aníž bys někomu nadal, nebo ho urazil , já bych řekl že to u té primery nebude ani tak vyšší hmotností (jestli je to 100kg rozdíl) ale spíš tím, že to auto má limit jinde a umožní řidiči ostřejší jízdu , proto zřejmě ta pneu tolik nefunguje , jinak řečeno limit pneu bude stejnej jak u mě ale podvozek chce jít ještě dál (snad se všichni chápeme) a proto je ta pneu na přímku nevyhovující

Sakul: neřeš to , jen jsem si rýpnul

2015-08-19 16:17:13

tofoj: celkem nadanýmu motoristovy zřejmě uniklo,že za:

a) bylo velmi hnusně a chladno,a na sebelepších pneu bych nezajel čas lepší,jako když bylo ideálně.

b) na předchozí verzi jsem jel 2:15 bez potíží taky se spolujezdcem.

c) byl jsem jen na jediný jízdě po zimě,nezkoušel jsem zajet nejrychlejší kolo,motor se vytáčel jen do 6,5 tis kvůli téměř nezajetýmu těsnění pod hlavou,s úplně špatným předstihem a nechodil tvrdě na brzdy kvůli spolujezdci.

Ale i tak jsem dokázal otestovat DGR a dokonce dokázal od podvozku rozlišit chování gum ,kde jedničky končily,tak dvojkám dech nedocházel a bez trhání jen žmolky a nezhoblovaný kraje. A o tom dobrá street sportovní guma je a kupodivu se jmenuje Hankookot,nebo jak tomu nekomunikativní pohrdavci říkají.

Pod depem 120km/h pod plným plynem a nájezd na cílovku taky pod plným přes 110Km/h.

Na takovej starej pekáč bez výrazných sportovních ambicí pro mě velmi sympatické

Diego,jako vždycky díky za tvoje příspěvky,který jsou věcný a dokážu si z nich něco vzít :

2015-08-20 01:14:39

to bude cesta do práce :D

2015-08-21 11:35:41

Jeden malej dotaz - už mám kupce na primeru, v neděli se na ní dojede podívat a kdyby se mu líbila, tak by si jí hned vzal, a chtěl by sní odjet hned domů. Je to možný aby hned jel? Nevím přesně jak je to teď s těmi přepisy určitě od něj budu potřebovat plnou moc, abych to na něj přepsal a ještě něco .....? (samozřejmě kromě smlouvy o prodeji) A není potřeba taky evidenční kontrola?? Jestli jo, tak budu potřebovat mít auto sebou, ne? Díky


Odpovědět

1 ......... 1168  1169  1170  1171  1172 ......... 1254