Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1163  1164  1165  1166  1167 ......... 1254

 tofoj
Tomáš Fojtík
2015-08-05 21:54:39

koupíš hezkou P11, dáš větší brzdy, podvozek, převodovku, vačky, svody, zadní tlumič bez restrikce, Nistune, naladit, případně sedačky, když to nebude SRi, a máš do 100tis suprový auto. To dává smysl, protože zároveň uděláš i údržbu důležitejch dílů.

To chápu že ses lekl, jenže je to za dobu 7 let. Plno lidí tuhle čásku ztratí na novým autě i za kratší dobu. A já mám u sebe spoustu dílů a to nejdůležitější je, že jsem se toho hodně naučil.

2015-08-05 22:28:34

djmicho: tak si je kup a nepruď

 Srupik
David Průša
2015-08-05 22:43:31

Jak jsem už několikrát slyšel od různých lidí. Posaď mě do mého trochu upraveného auta a dej mě na dráhu proti profi jezdci v nějakém autíčku s 1.3 motorem a stejně prohraju. Stačí se naučit auto pořádně ovládat a pak vám bude stačit utahanejch 150 koníků i na výkonnější auta které řídí tatínkův mazánek co se jen předvádí ale pomalu ani na dálnici se neudrží ve svém pruhu.

2015-08-05 23:44:54

Mam ted vymysleny jeden levny setup pro Roller Rocker SR20DE (N15/P11). Budu to testovat ve sve P11, tak uvidime, co z toho bude, ale mohlo by to byt bezkonkurencni v pomeru cena/vykon. Ale i tak ta moje seriova 96kW zdechlina jede pekne, problem je v dlouhe prevodovce.

2015-08-05 23:56:54

jagy: takze neco hodne za malo? Na to slysi kazdy Mam v hlave P2P tlacitko (push to pass), ale realizace je zatim jen v myslenkach :-D

 Svobi

Junqueira, 2015-08-05 23:56:54 napsal:

jagy: takze neco hodne za malo? Na to slysi kazdy .. Mam v hlave P2P tlacitko (push to pass), ale realizace je zatim jen v myslenkach :-D

2015-08-06 00:53:57

Já jel dneska Brno zpátky z brachovo maximou 3.0 v6 kurva to je rozdíl . S primcou furt za 3 a roztahovat tady klidně 5 a jedem . Chvilku jsem se tahal s 406 Peugeot taky 3.0 nechal jsem tam 5 na pružnost s Klímou a Lpg do 220 chládek ticho a prijemnej brukot motoru .. musím trochu po ladit brachovi plyn PAC dost papa LPG Ale na cestovacku se nedá srovnat s primcou prostě paráda . Dneska jsem dával repasovat dva vstriky na almeru a cestou byla objizdka přes prdele najednou orezla stopka pres druhou cestu hip jak prase já rozletenej ještě ze ma ty enkei z eva jen jsem to odbrzdil max snad vzduchem slyšim jak v kufru rezerva letí vzduchem a všechno q dal to v klidu jeste ze to jsou kovany kola.

2015-08-06 10:26:58

srupik: ano stačí 150 koníků na technický trati, protože tam Primera vládne... bohužel dálnice a rovinky nejsou její silnou stránkou, možná kdybych nebyl línej a nahodil konečně vačky a nejezdil na těch 96kw co v C-čku dávají 92kw a nějakejch 175NM

jinak koukám budu muset začít používat ten prostřední pedál před zatáčkama nebo mi z těch gum nic nezbyde

A maličkost nazávěr: v práci jsem se ted pustili do programování v C++ na hračkách jako je arduino, raspberry pi a jiné.. a vnukla se myšlenka NBC - Nissan Bord Computer takže mám ted jedno Pí, sežene se dotykáč, vyhodí autorádio.. pracuju ted na komunikaci mezi arduinem a pí, kde arduino bude sbírat logy z čidel (teplota + tlak oleje, teplota vzduchu a jiné s použitím čidel VDO) na pí mám nainstalovaný android + torque a přes bluetooth přenáším OBD2 data.. ještě se musí navrhnout ovládací nadstavba (appka s okýnkovým výběrem audio/ čidla/ nastavení atd) a vymyslet kam v autě schovat zesilovač aby nepřekážel ( ano pí bude i jako zdroj zvuku, mám i HD zvukový modul...) nicméně moje znalosti programovacích jazyků od školy dost povadly, takže to tak pul roku budu vychytávat

 Srupik
David Průša
2015-08-06 11:15:41

djmicho: a kde jinde chces s primerou litat nez na okruhu? Na okreskach nikdy nevis co proti tobe vyjede a ve meste a na dalnici je to o papiry jezdit vic nez je povoleno. Me stejne kazdej brzdil kdyz jsem jezdil v primere a bezpecne predjizdet by chtelo aspon 250 koni abych byl pred nim ve chvilce. O P11C skoda mluvit to uz neni stavene na tak ostre jizdy jak P11.

Kazdej byste chtel milion koni. Nerikam ze SR20 je nejlepsi motor nasvete ale kdyz s nim clovek umy tak je s nim zabava i v maximalnich povolenych rychlostech na nasich silnici. Kdyz se na vas lepi jouda a vy mu v prvni zatace ujedete tak to hned trochu potesi. Protoze ten jeho V6 ma sice vykon ale v tatacce by jel rovne kdyby nezpomalil. Tak prestante porad fnukat ze vam to nejede a prodejte to a kupte si neco silnejsiho novejsiho kde mate i ty nejmesi opravy za 2x ne-li vic drazsi nez u nasich starsich japonciku.

2015-08-06 11:53:39

srupik: variabilita, cena dílů a jednoduchost oprav je důvod proč sem koupil Primeru bohužel C-čko je malinko přešlap... na okruh s C-čkem? bych tam byl pro smích i Škodovkářům s fábiema spíš jde o to bezpečný předjíždění když člověk potká třeba 2 náklaďáky... to je potřeba hodně volnejch kilometrů dohledu... obzvlášť když pružné zrychlení 50-100 na trojku je asi 18 vteřin a tu převodovku taky nedomysleli zrovna nejlíp, když řadím v 5600 (dál už motor netáhne, leda tak z kopce) tak mám na dalším kvaltu 3700 otáček a to je zase 1000 otáček pod místem kde to začíná tahat ale GT převdovka se už taky válí v garáži, jen mít ten čas to vše udělat....

 Srupik
David Průša
2015-08-06 12:00:54

djmicho: tak to mas trosku vic vytacet urcite to za 5600 taha porad lip nez v 3700. Takze to vytocis cca k 6500 a pak se ti to na dalsim kvaltu uz tozjede lip. Ja s mou 96kw prevodovkou to tak vzdy delal a nebyl problem a z 50km/h jsem se rozjizdel na dvojku a krasne me to zarazilo do sedacky. A dneska ty kamioni mimo obec letej taky 100 kdyz maji dobrou cestu takze to bych zrovna jako argument nepredkladal.

2015-08-06 12:08:24

srupik: ono by to táhle za 5600 tady nastává ten problém motoru P11-120 96kw nahozeným na OBD2 Cčku jednotka je naprogramovaná na časování vaček shodný s GT a 96kový vačky mi otvírají ventili uplně v jinej čas než to tam perou vstřikovače a pak to neví co s tím.. s OBD2 už není moc sranda, když ji děláš něco co se jí nelíbí... ale kopanec mám v +-4500 mnohem větší než třeba GT Cčo je jinak právě vyladěný tak, že nemá skoro žádnej propad v pásmu 2000-6000...

 Srupik
David Průša
2015-08-06 13:06:33

djmicho: tak celej problem neni v tom ze SRko nejede ale v tom ze to mas celi rozhozeny. Ja kdyz mel gt vacky a 96kw jednotku tak to zadny takovihle hlouposti nedelalo njn novejsi auta sami srani s nima jen :-D

Prodej to a kup jakoukoli p11 a ja ti prenecham papiry k P11 s SR :-D

2015-08-06 16:54:41

tofoj: jeden velmi rychlý a šikovný závodník (Šaroch,kamarád táty,kterýho naučil mistrně řídit a ten zase něco naučil mě),který už není mezi námi měl zásadu,že správný auto má být podvozkově stejný,nebo rychlejší,než samotný motor. Jinak je to otrava a neustálý boj s nevyváženými jízdními vlastnostmi a držením se zpátky,pokud má vyniknout veškerá snaha o čistý řidičský zážitek .....

 Svobi
2015-08-06 18:23:04

Dávám některé slíbené foto interiér ma lehce ve všech natrhnutou látku šlo by prisit

Blatnik nějaké male oděrky ale místo schnileho super nebo na lak .

Váha vzduchu Bosch

Vše za 1000 Kč/ks

A vedel bych jeste o jednom sportkovem interieru a svetlech ,ale tam jsou zidaci drahy :(

 Svobi
2015-08-06 22:55:18

Tady foto interiéru :)http://tinypic.com/view.p...c=kchw1g&s=8#.VcSf4_l-nqA

2015-08-08 10:55:21

Přesně jak napsal tofoj, pořád stále stejná písnička.

Každý by chtěl mít pod prdelí hromady koní ale pustit korunu se nechce nikomu.

Ještě štěstí, že naříkání nic nestojí...

2015-08-08 12:13:08

Řešil jste už někdo opotřebovanou řemenici klikovky SR20? Dělal jsem rozvody, tak jsem dal nové gufero na kliku a po pár měsících teklo. Do té doby jsem byl bez spotřeby motorového oleje. Pak jsem dal další a zase po pár měsících teče. Zkoušel jsem ho dát zároveň s přírubou i ho trošku utopit, aby nechodilo ve vychozené drážce řemenice, ale vždycky je to řešení na pár kiláků. Gufero je relativně drahé cca kolem 3 stovek a nemůžu ho tam dávat co 4 měsíce nové. Napadlo mě to řešit nějakou povrchovou úpravou, co by opravila rýhu po guferu a nebo jestli někdo nemáte doma zachovalou řemenici? Že bych zkusil jinou...... je škoda ztrácet kvalitní olej a nevypadá to dobře, když je po autu na místě flek. Dík.

2015-08-08 23:14:33

https://www.youtube.com/watch?v=NdqnIRbhSzc Neumím si představit, kdyby to vzal o cca 20cm blíž... Střílet na potkání tyhle vyfetovaný zm.rdy

Čas cca od 1:05....

2015-08-08 23:25:23

luksov: co na to říct... velkej čů.. s malym pin... a pocitem nadřazenosti..... co jednou narazí na stejnýho impotenta. Měl jsem v ruce 550k celejch 400km a tohle mě nikdy nenapadlo dělat

 Srupik
David Průša
2015-08-08 23:27:10

luksov: njn frajirci v BMW co vse to odneslo?

Vcera kdyz jsem sel domu zhruba kolem desate vecer tak vidim tri takovihle voly jak si to zenou na novej most a 70 rozhodne nejeli hlavne ze mel kazdej ladak a pak z bytu jsem je slisel minimalne jeste 5x jak litaj po moste sem a tam.

BMarcellus: bohuzel temhle kokotum se nikdy nic nestane a odserou to jen nevini.


Odpovědět

1 ......... 1163  1164  1165  1166  1167 ......... 1254