Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1110  1111  1112  1113  1114 ......... 1254

 jaymz
Marek
2015-03-14 12:34:32

Celkem souhlasím s Marcelem. Viz videa - ten rozdíl tam zas nějak moc velký nevidím, i Primeře se prohne střecha, i když o něco méně

https://www.youtube.com/watch?v=r6xoE09T0aQ

https://www.youtube.com/watch?v=5insR1_ncTQ

 Svobi
2015-03-14 12:35:44

bmarcellus: Podlaha a A sloupek se ti nemuze zlomit Jednickova Almera je proste tragedie na crash . Vté době celkem normál ,ale Primera je na tom o dost lepe treba . Takove E 36 taky hruza ,felicie na tom lepe nebude.

2015-03-14 12:44:06

Myslim si, ze na tu dobu ta bezpecnost byla nadmiru vyhovujici. Tusim ze Primera mela o hvezdu vice nez Almera, ale ze zkusenostikdyz jsme se na 3x kutaleli ve 160 pres strechu ve starym sunnym a otevreli jsme vsechny dvere a vsichni byli celkem v poradku. V porovnani jak dopadla fabie na tom samym miste bych rekl ze jsme meli jen skrably plechy :D

2015-03-14 12:57:45

Tragédie to není,jen zcela průměr na tu dobu týhle kategorie.Nebo byl Golf 3 lepší? Kvalita a prachy šli zkrátka do kvality celýho pohonnýho ústrojí.Kompromis,který je i dneska,ale obráceně.Stačí si v hlavě upravit priority,potažmo v peněžence

Rado to ani nevím,že si byl na takový hrůzostrašný matějský

2015-03-14 13:10:00

bmarcellus: byl jen jako ucasnik. Ale trosku jsem to cekal ze to nevybere :D. Ale od ty doby co se tyce ramu na Nissany nedam dopustit. A jak jsi psal vzdy zalezi na tom co vsechno po ceste priberes a kde to zrovna hodis ...

2015-03-14 13:15:39

vzhledem k tomu že jezdim denně v N14 tak ani snad radši ten crashtest nechci vidět no ale na bourání to nemám. A jinak mám už hotovo:

2015-03-14 16:39:40

svobi: original, ale kdyz ti mění motor banda všeumělů, tak se pokaká co může.. Prý byla převodovka na polovině šroubů a ještě nedotaženejch.. Ale vydržela takhle rok, jinak praskla poté co jsem auto dal zpět na SPZ (depozit) a kupodivu největší záhul co dostala bylo asi 3000RPM na trojku

NO_HITS  
Laďa
2015-03-14 17:17:56

Já jsem s tuhostí karoserie N15 po nehodě taky spokojenej i bag po těch letech fungoval na jedničku

2015-03-14 18:35:53

romik: No právě, nevím co s tím budu dělat. Sice se mi všechno může časem hodit, ale nemám to kam dávat.

2015-03-14 20:56:53

luksov: ja vyhazel dost veci z P11 a lidi pisou prave na ty vyhozeny :-D

 Svobi
2015-03-14 21:18:55

Micho: asi jsou zvyklý z jinejch plecek většina ma o hodně méně šroubů . Je tam neměl dávat vůbec mohl to aspoň odlehčit

2015-03-14 21:35:50

srupik: Já to zase nemám pomalu jak odvážet.. Hlavně ten zbytek dílů nemám zrovna za barákem..

2015-03-15 10:37:28

luksov: SR20 z karburátorem není, nejsem si toho tedy vědom. Nemáš to náhodou SR20Di, tj. jednobod z filtrem nahoře na sání? U GA16 karburátor je GA16DS. Ohledně nějakých dílů Ti posílám vzkaz.

2015-03-15 10:43:55

thommy: Ano.Karburátor jednobod jsem měl na NX jedna šestce.

2015-03-15 10:44:34

thommy: tohle je sr20di to jsem mel a jelo to pekne

2015-03-15 10:48:49

romik: to nemyslíš vážně že? To mně chceš poučovat jak vypadá Di

Mně

A je pravda že Di je pružnější z nižších otáčkách, mohu to potvrdit vzhledem k tomu že kamarád ho v P10 měl tak se to dalo porovnat.

Brouček: jo to sedí, i první P10 ho měly.

2015-03-15 11:09:36

thommy: no vis jak kdyby jsi nahodou zapomel

2015-03-15 11:39:24

Není to 1.6 na 100% Neměl jsem čas to koumat a nemám ani fotky, ale kamarád, říkal, že je to 2.0... Takže uvidíme, až se podívám a pošlu nějaké fotky. Ale je dost možný, že si to spletl s Di..

2015-03-15 13:56:46

Ten jednobod Di trosku jako karbec vypada, proto to nejspis lidi rikaji.

2015-03-15 14:58:13

Asi to bude Di, protože mezi dílama mám i ten oválnej airbox.


Odpovědět

1 ......... 1110  1111  1112  1113  1114 ......... 1254