Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 107  108  109  110  111 ......... 1254

2011-09-23 10:00:19

Tofi, uz vis, kdy budou ty jizdy pro verejnost v mostu?

Jinac ano, mas pravdu, ta Jifova primca je do 3000rpm stejne tupa jako atmosfera, i kdyz to akceleruje samo lip nez atmosfera, protoze turbo uz tlaci od 1800rpm, ale na titerny tlak. Takze ridic ma pocit, ze se to vlece, i kdyz ve vysledku uz zde ma naproti atmosfere vyhodu. No pak tlak vylitne, motor se kousne do silacu a clovek prestava dychat. Aleten avenir je odladenej suprove teda. Bohuzel u nasich DE je limit ta komprese, neda se moc tlacit, protoze detonace :-/

Jinak vydel si to turbo u TSI? to je mega prcek, ani neni skoro videt, ale jak si psal, je designovanej tak, aby fungoval sotva co se motor roztoci, no. Zase na druhou stranu se to sype neskutecne 1.4TSI potazmo 1.2 TSI, rano jsou pred servisem fronty s temahle motorizacema.

2011-09-23 10:13:12

Nevidel bych to zdaleka tak jasne, ze turbo akceleruje lip nez atmo do 3000rpm.

Ten graf neni Avenir, ale DE-T T25G (muj turbo kit) na 10:1 CR DE. A komprese opravdu problem nejsou, novejsi turbo motory maji bezne takovou kompresi, posledni motory az 13:1 CR apod. Je to vse o naladeni.

2011-09-23 12:37:25

:-D http://autofun.blesk.cz/n...y-nova-reality-show-8497/

2011-09-23 12:46:54

No tak to je slusnej mazecek

2011-09-23 14:04:26

jagy, myslel sem tu zelenou krivku, a prepisoval jsem, co psal Tofi, tak nevim co je co, v grafu je maly turbo modrou, zelena v legende neni vubec..

Ale jinak ty novy motory maji prave ty turba opravdu malickaty, alespon koncern, kdyz sem to videl venku z motoru, tak sem ani neveril. Takze ono to nejaky extra tlaky nevyrabi, ale je to schopny ten tlak dodat uz velice brzy, prave kvuli te velikosti a varibilni geometri lopatek.

2011-09-23 14:39:35

Uz to vidim. Jenze 1bar na T25 je moc... obecne to nebude moc pouzitelne, bude to desne zahrivat.

2011-09-23 14:49:53

Ty 1.2 a 1.4 TSI jsou fakt sileny. Jsem zvedavej jestli se na to nakonec nahodou nevyprdnou, jde to desne do haje. Ono je to obecne nic moc, koncern bych nekoupil ani kdyby na me mirili pistoli

2011-09-23 15:20:52

To ja jo, audinackou 4.2, proc ne ;)

2011-09-23 15:22:05

máte někdo více informací jak ty 1.2 a 1.4 odcházejí? já jsem takový názor měl odzačátku, ale každý mi říkal že to maj vyprojektované a že to vydrží.... Docela by mě k tomu zajímalo něco bližšího

2011-09-23 15:26:05

nic konkretního co sem zaslechl, ruzne zavady, ruzne problemy, takze zrejme koncepce ma hodne much.. Ale zkusim se zeptat bliz, mam tam cloveka, ale moc o tom mluvit nesmeji.

2011-09-23 15:34:15

Jo taky nemam blizsi info, ale slysel jsem od ruznych zdroju jak to vsechno nejak odchazi a moc nevydrzi. Nevim no, pak jsou ty opravy drahy jako svina a je to k prdu. Ze bych se jim na to....

2011-09-23 15:52:27

já jsem někde četl že jsou třeba oblíbená řešení jako například že vodní pumpa je součástí bloku motoru.... Ale tak je jasné že takovéhle informace jen tak pouštět nebudou

2011-09-23 16:04:15

No jak jsem psal, je to stejne na ho... a radeji si to nekupovat. Zlata nase auticka. A nebo pak nejaka jina, ale s rozumnym vyberem a ne tyhle novodoby kramy

A delaj to hlavne kvuli spotrebe. Kdyz to pak jde ale do haje, tak je to stejne prd platny.

2011-09-23 16:58:35

Tak co cekate , turbo,kompresor - poruchove veci pri zlem zachazeni a jak asi ridici fabii se staraj ? Prime vstrikovani - takze mozne problemy podobne u naftovych motoru . Nizko viskozni oleje kvuli spotrebe , same ekologicke srace . To nemuze spolecne s VW a uzivanim lidi a dlouhyma intervalama oleje dobre dopadnout . Je fakt ze jsou takove co uz maj hafo najeto a v pohode ,ale pak ktere se sypou jak HTP . Ted ve skodovce nikoho nemam tak nemam zpravy moc ,ale zacne veselo podle me.

Stejne jako maj 2.0 FSI rozvodovej remen nastavenou vymenu po 180 000km a nekolik se jich i potkalo . Ja zatim videl vsechny remeny po 120 000km nic moc (trhlinky,u Daihatsu vytahanej dokonce )

2011-09-23 20:29:25

k tomu GT Academy - USA objevilo ameriku....už se odjelo několik sérií . loni do tý první s GT5 sem chtěl jít taky ale bohužel nebydlíme v "civilizovaným" světě západní evropy..... .od nás to nejde....kamarád je v Anglii ,tak do toho dalšího prý pude.

tohle konečně vypadá nějak "normálně" ,ne jako ta sociální sériovka

http://autofun.blesk.cz/nissan-gt-r-gt3-8354/

2011-09-25 00:48:07

Tak tedkon Praha a zpet na otocku tentokrat pro babicku na letiste . Tak jsem prohnal primerku ktera tyden stala chudak holka ,jeste nasadil kridlo odpoledne pac jsem opravil tu rez po nim .

A jak si sveholila cesta tam 6.6 litru na 100Km (coz odzkouseno ze celkem sedi dle pc) rychlost 100-120 ,vesnice 50kmh ,prumerka nejakych 88kmh. A z cestou zpet 7.0 litru to jsme byli nalozeny a uz jsem to hnal trochu takze pohodicka .

Akorad se mi zas rozvrzalo horni rameno tak zas dostane injektaz nebo dam druhe. Ale vozit dedu to je neco furt hrozna panika a to jsem na to dbal a fakt pomalu zatacky a babicka se jenom smeje .

2011-09-25 12:43:32

v pátek jsem jel do brna, spotřeba tam 6,9, pohodička. může znamenat občas svítící kontrolka ručky něco znamenat víc krom zatažené ručky a málo brzdné kapaliny?

2011-09-25 12:53:09

Bude to malo kapaliny... mel jsem to same pred tydnem.

Ja mam ted prumer 8l, ale to bude tou velkou dirou v pletenci. Jde s tim krasne poznat, jak to ztratilo kroutak v nizkych otackach.

2011-09-25 13:13:39

pokud ti ta kapalina nekde netece ven tak to muze znamenat ze uz sou hodne vysunute pistky coz znamena na sračku desky... obecne se dolivani nedoporucuje prave proto ze když se zivotnost desek chyli ke konci zacne to problikavat a pak svitit, das nove desky zatlacis pistky a uz ses zase na plnem stavu.

2011-09-25 13:20:37

příjde mi že docela mizí, čím to je způsobený? mám koupit nějakou lepší? nemyslím si že desky budou v háji. najel jsem na nich 5000 kilometrů zatím jen a žádné okruhy:D ale radši na to mrknu


Odpovědět

1 ......... 107  108  109  110  111 ......... 1254