Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1087  1088  1089  1090  1091 ......... 1254

2015-01-31 21:31:01

luksov: Nene,nic proti nikomu neříkám.Napsal jsem jen můj případ.

2015-01-31 21:37:41

brouček: Jojo, chápu. Jen bych sám rád věděl pravdu a při prodeji nelhal.

2015-01-31 23:46:39

už tenkrát:

http://jalopnik.com/is-th...tten-homologat-1653317711

Bože co já dělám v týhle době chci zpět

2015-02-01 00:25:44

pár fotek mě zase dostalo....:

2015-02-01 11:34:44

bmarcellus: Prdel je ten motor ve staré micre . To se vždy smeju prakticky to same s lepším výkonem a spolehlivosti co vymýšlejí s dnesnima technologiema to je ostuda a ještě se jim to sere jako kráva . Jsem zvedavej kdy už pomalu za 30 let bude jezdit TSI třeba

2015-02-01 11:52:04

svobi: hlavne kdyz se splni emise a stromy se budou zelenat Svobi Za dva roky se prej budou montovat 1.0 TSI i do oktavek a na to jsem opravdu zvedav...

2015-02-01 11:57:51

becks: Ekologicke je nevyrabet nová auta to je daleko ekoligictejsi ,když uz by chtěli bejt eko . Dam na Micru dva katiky a projde to co ty dnesni mrchy

sberatelskej kousek http://suchen.mobile.de/a...iveFeatures=EXPORT&noec=1

 Romik
Roman
2015-02-01 12:04:16

vsak uz i do nove 1 rady od BMW davaj 3 Valce z Turbem

2015-02-01 12:04:54

romik: Do malých aut proc ne ,ale musí udělat odtučnovací kůru .

Ono to hejbe i s vetsima autama viz tema qasqai: Kde jim ta 1.2 je líná na rozjezd dokud nefoukne turbo . Ideál motor do Micry na qasika bych dal ,ale tu 1.6 foukanou

2015-02-01 12:27:16

Když jsme u těch turbo aut

2015-02-01 12:32:25

potrebujem radu,prestali mi fungovat stierace,poistky som skontroloval,vsetky lebo neviem kde sa poistky na stierace nachadzaju,nieco pri zapnuti stieracov mi cvaka v poistkach v aute,pri agregate,nevie mi niekto poradit??

Je to qashqai 1,5 diesel

dakujem

2015-02-01 12:43:14

jaymz:

Zase ty nový 1.0TSI mají velkou výhodu, až to budou v autech typu oktávka, tak snad by mohl být i zavazadlový prostor č.2 v přední části vozu, jak jinak by se využilo to prázdné místo..

Ale teď vážně.. Je to smutná doba.. Člověk se podívá na auto, která má kolem 1,5t a měří skoro 5 metrů na délku a pod kapotou má takovýho malýho mrzáka 1.0 tlačenýho turbem.. Nechci vědět co tady bude jezdit za 10-20 let..

Downsizing v EU znamená 1.0TSI a v Americe 3.6 V6

2015-02-01 12:59:51

Celý tyhle miniturbo motory reálně spoří palivo fakt jedině při šnečím tempu. On ten turbobenzín má normální spotřebu do chvíle, než se to začne v boostu zaplavovat benzínem. U mě to celkem není problém, protože dvoulitr si s tím autem poradí i bez boostu, ale stačí to tak tak na splynutí s provozem. Jakmile se začne využívat tlak, tak to místo 7 bere na stejný trase 10. A co má asi dělat taková dvanáctistovka v těžším autě. Tam to prostě musí tlačit skoro pořád, a odhadem taková dvanáctistovka při 13:1 AFR žere stejně jako dvoulitr při 14,7:1 AFR.

2015-02-01 14:05:33

svobi: odtučňovací kůrou by museli nasadit lehčí slitiny jako alu,hořčík,carbon,ale to bysme zase nadávali,že je to drahý a blbě opravitelný. Nebo na skelety nedávat vysokopevnostní ocel a zase by všichni nadávali,že auta nejsou příliš bezpečný. Takže se zatím začalo šetřit s izolací,tapecírunkem,dýlkou kabelů,váhou motoru s převodovkou na ůkor bytelnosti - vlastně všechno začíná bejt papírový,ale materiál je podřadnější

No co,zase ty auta s malým a lehkým motorem budou líp zatáčet a taky se k motoru bude dát umístit plnohodnotná rezerva,jako dřív

Českýmu kutilovi se tam pak určitě povede narvat Bi-moto

2015-02-01 14:34:15

sviccc: jak se jmenuje ta hra??

2015-02-01 14:56:51

On Carbon bude brzo na cene skoro železa ,ale on je problem ze oni ho nechtejí levnej protoze je to výsada něčeho extra ....

Mazda už to pochopila dávno a její filozofii fandim oni odlehčují už dávno - po letech i korozí .

Audi , VW taky došlo a najednou je Touareq a Q7 o 300 Kg lehčí .

Ono to jde ,ale nechce se jim

2015-02-01 17:15:51

Praveze moderni trend je ted mit auta opet lehci (i diky spotrebe, emisim). I 370z je o dost lehci, nez 350z... a nova Mazda MX5 (ND) ma mit do 1000kg, takze jako prvni generace (NA) a tech prikladu je vic...

2015-02-01 17:43:47

ono to az take ruzove s tym znizovanim hmotnosti nie je.Viacere automobilky a medzi nimi aj Mercedes so svojim najnovsim C-ckom v podstate zavadza az klame zakanika. Nove C-ko ma v zaklade totiz len 41littovu nadrz (predchdzajuca verzia mala 66litrovu) vdaka tomu mozu udavat pohotovostnu hmotnost nizsiu a zaroven im takto vychdza aj papierovo nizssia normovana spotreba.

2015-02-01 21:06:02

stimto nelze nez souhlasit http://www.autofor um.cz/zajimavosti/ferrari-rika-ze-turba-jsou-spatne-reseni-tohle-jsou-duvody/

2015-02-01 21:55:30

blesk666: Pokud ma auto o 100-300kg mene, tak to neni rozdilem 20l v nadrzi.


Odpovědět

1 ......... 1087  1088  1089  1090  1091 ......... 1254