Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1069  1070  1071  1072  1073 ......... 1254

2014-12-25 21:03:13

tofoj: jak to dostanes do ruky tak to jde pak samo z boku na bok musis vystihnout ten spravnej okamzik aby ses nedostal za hranu pak uz stim nic neudelas a jen se otocis

2014-12-26 11:52:29

tofoj: Ta první fotka se tváří, jako bys měl v předu áčka. Měřil jsi odklon při změně podvozku? Předpokládám, že s rameny si nedělal nic, kromě těch silentbloků.

2014-12-26 12:15:53

při normálním zatížení jsou odklony menší, ta fotka je při brždění. Ale je to tak u Primery, čím vejš se dostane těhlice, tím větší odlon kolo má. A já mám auto hodně snížený, jenom to tak díky malým kolům nevypadá.

2014-12-26 15:37:21

tofoj: no nevím nevím, lichoběžníková přední náprava se na rozdíl od Mcpersnu vyznačuje tím, že při propružení vůbec nemění odklon a pneu dosedá na asfalt stále celou plochou. Proto Octávka letí ze zatáčky ven předkem, ale Primuša v pohodě zatočí. Zadní Multilink má naprosto stejnou vlastnost ,takže výsledná styčná plocha pneu je na max.

Jedna z nevýhod je však menší rejd.

2014-12-26 16:15:48

vincent: proč to nesrovnáš s Almerou?Tam je to názorný příklad Octy RS se netýká tvůj popis.

2014-12-26 16:37:04

tak z fotky je to snad jasný, a viděl jsem to u několika Primer, tak netřeba to teoreticky zpochybňovat. Zřejmě se horní rameno dostane do záklonu a tím se zmenšuje horní vzdálenost svislýho od kastle.

Almera má aspoň vzadu stejnou nápravu jako Primera, a je u ní taky znát, že jí to pomáhá zatočit, akorát mi tam chybí ta váha za zadní nápravou, se kterou se dá pracovat k zatočení. Oktávku bych sem radši netahal, po tom co jsem viděl marnost RS v Matadoru, už to auto neberu vážně.

2014-12-26 17:13:52

vincent:

Jenže aby lichoběžník fungoval 100% tak ,aby se neměnil odklon, musely by ramena (horní i spodní) mít stejnou délku. A navíc i otáčivé čepy ve stejné svislé "rovině".

tofoj:

Právě že mě zajímá jestli jsi to měřil, kam ses s tím snížením dostal, protože jako stock by to měla být cca 0° neboli -0,45°- +0,45° u P11

2014-12-26 17:18:09

neměřil, odhadem tak 1° tam je, když je auto v klidu.

2014-12-26 17:20:43

mluvím o přední nápravě,kde se kola naklání do zatáček jako na motorce pro představu a zajišťují max kontakt s vozovkou proti odstředivým silám odvalování a o zadní jsem nemluvil.Ta naše vůbec nepomáhá zatáčet jako u Pežota,ale je klidnější na limitu a neutrhává se.Za to v RS se s ní můžeš pobavit dveřma napřed i bez ručky jen díky plynu,když to umíš a nemáš sjetý gumy se 70.000 km na krku Samozřejmě si jich viděl víc s měkkýma řidičema Mimochodem Naše nissany jsou marný zase v jiných ohledech proti RS

Že je nebereš vážně je naštěstí jen tvůj názor.Nezapoměň co za bouři u VW tohle auto způsobilo v týhle cenový relaci a jeho vlastnostem.Takže by to chtělo přehodnotit názor z neúplných znalostí. Na silnici je to za tu cenu famozní auto s kvalitníma podvozkovýma dílama,co jede víc,než papírový hodnoty a lehce z něj uděláš 6tikvalt.Spolehlivost je vynikající,ovšem v něčem finančně náročnější.

Ty máš stejně stavitelný odklony,takže není co řešit žě?

2014-12-26 17:27:55

Marceli, neperli zas prosimtě

2014-12-26 17:40:08

Tome a co z toho je lež?? : Je to jak říkám,nic zásadního není z mojí blbý hlavy,jak naznačuješ pokaždý,když přijdou na řadu tvoje mega zkušenosti proti tvýmu zesměšňování všeho proti dodoturbopičo a ještě napříč všema rokama výroby Ty znáš možná mapy Řj,ale já zase jiný věci z první ruky.Smiř s tím svoje ego příteli.

2014-12-26 18:23:54

cicinek: není to pravda viz: http://www.autoznalosti.c...zavisle-zaveseni-kol.html

u lichoběžníku se Áčko při propružení prostě nikdy samo neudělá.

Jen při zatáčení se kola nakloní ,ale obě stejným směrem..

2014-12-26 18:45:27

vincent: sám sobě si teď protiřečíš, podívej se na ten obrázek kde nejsou obě ramena stejná a musíš tam vidět ten odklon. A to je případ Primery jak píše Cicinek

2014-12-26 18:46:52

Marceli hoď se do klidu, urážet si mě můžeš osobně, abychom to mohli rovnou vyřešit. Natáhl si sem Oktávku, tak prostě píšu, jak to je s podvozkem u Oktávky. Měli jsme jí do nedávna doma, několik jsem jich řídil, plno viděl v akci, sám si jí chtěl koupit A ty píšeš milion dalších kravin. A co je teda zvlášť smutný, že necejtíš zadní nápravu u vlastního auta. Zkus na kruháči na limitu trhnout volantem, co se stane s Almerou a co se stane s Koktou.

2014-12-26 19:08:10

thommy: pleteš se , to přeci není žádné Áčko jako takové, tady se jedná o posun kola ve výmolu, kde druhé zůstává konstantní.

Jásné Áčko při zatáčení a brzdění je na tom spodním obrázku u Mcpersnu, to se děje vždy i na naprosto rovném a hladkém asfaltu bez výmolů.

Oprava: ty jsi asi myslel jiný obrázek než jsem teď popsal. To máš sice pravdu že tam něco je, zhruba 1% což na fotce ani při pohledu z blízka ale nikdy neuvidíš

2014-12-26 19:17:56

vincent: no a to je při zatížení v přímém směru, tj. jak tam je Tofiho foto když rovně brzdí. V zatáčce to samozřejmě je jinak

2014-12-26 19:22:57

thommy: aby to bylo opravdu vidět, musel by propružit asi metr hluboko. Jenže Primery při brzdění nepadají moc na čumák, alespoň GT ne.

Jiná věc nastává, pokud už má upravenou geometrii jako třeba na drifty, tam je to jasné hned od začátku.

Funkce lichoběžníku a multilinku byla jedna ze zásadních věcí, proč jsem se rozhodl zrovna pro Primeru GT.

2014-12-26 19:33:20

Marceli neblbni prosimte kokta nemůže ani tak fungovat staci se podívat zespod jaký ma silenbloky ...

Nebudu řešit auto po úpravách to naucis zatáčet všechno ..

Jen tak z prdele nebyla Primera v časopisech kde měřili g a psali o jejich jízdních vlastnostech

2014-12-26 20:18:50

svobi: Jo, jo, Primera zvládá přetížení v zatáčce víc jak 1G na standartním rozměru pneu.

Stačí dát jen 205 a je to hned poznat.

2014-12-26 20:19:38

tofoj: a co se stane jakej je rozdil?? jen se ptam sam nevím. )


Odpovědět

1 ......... 1069  1070  1071  1072  1073 ......... 1254