Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 105  106  107  108  109 ......... 1254

2011-09-21 20:39:56

Sice nejsem rád za nějakýho rozumbradu, ale díky kluci

Jenom bych ještě dodal, že starý auto právě není vůbec na škodu. Pokud ti jde o řidičský zážitky a nemáš peníze na Evo, M3 atd. pak ty naše starší auta jsou na tom mnohem líp. A já momentálně tím, že mám starý auto, tratím jenom na designu a nějakym tom vrznutí v interiéru.

A jedno řešení, jakou zvolit cestu honby za výkonem existuje, aspoň teoreticky. Je to osobní zkušenost, ale ta zatím není jednoduše dostupná. Nicméně myslim si, že je to tady u nás na dobrý cestě a chce to jenom čas. Jinak TDíčkaři už jsou bohužel před náma

2011-09-21 20:58:41

TDi je nuda, taha to len v urcitych otackach, kamarat ma golfa IV 1.9 Tdi 66kw chiped to 86 kw, jako taha to jak utrhnute z retaze, ale akonahle to vytoci nad 4k ot, tak to straca dost tah...a moju almeru 66 kw by aj tak nesfukol ak by som nemal nikoho v aute...

2011-09-21 21:04:04

O tom to prave je, tam kde TDI konci (4 tisice), tam my benzinaci zaciname Je pravda ze v zacatku to TDIcko bude tahnout lepe, ale udrzet se ho pujde, i kdyz sloziteji a potom skonci panacek

2011-09-21 21:22:21

Jo to je příběh většiny delších dvouproudovejch stoupání. Ale on se zatím volantem bude přece tvářit že závodil jenom chvíli

Neuvažuje někdo o výletě? http://www.autodrom-most....vozy-na-mosteckem-okruhu/

Nejdřív se nažhavim koukáním na KSA a pak bych se jel projet do hor

2011-09-21 21:25:21

já jedu v sobotu na sraz .

2011-09-21 21:30:11

Tech VEcek mi uz "par" pod rukama proslo. A ze maji dost odkrouceno? Kdeze... ty motory jsou obrazne v 10x lepsim stavu nez nase DEcka... na CVT to nebylo trapeno a najeto ty motory taky nemaji. A i kdyby mely, tak jsou porad dobre servisovany a neni problem.

DE+T je drahsi nez VE swap. Je min spolehlivy a je vic narocny na udrzbu. Pro me je to naprosto jasna odpoved, co do auta dat. Ostatni musi rozhodnout sami.

Minuly vikend odjela VE Almera s majitelem, ted se dokoncuje dalsi auto a pak nastupuje Judy. A pak dalsi dva zajemci.

Co se uprav tyce, tak vse vyjde na smesne penize, staci vedet kde kupovat (u me ). Sam vim, co me ty dily staly a mam to vse psano a spocitano. Mimochodem jsem nabizel VE Primeru za polovinu zminovanych 150tis. kc. A jeste neco... nove auto neznamena min problemu a vetsi spolehlivost. To si v teto dobe spotrebnich vozu muze myslet jen blazen.

2011-09-21 21:38:20

Thommy tak si dáš znova Praha-Most, je to super cesta, dávám jí ani né za hodinu

Jagy je dobře že sbíráš zkušenosti s VE motorama, škoda ale že nikdo nepřeplňuje a já se ještě nerozhoupal

2011-09-21 21:47:38

Jsou tu 3 DE+T motory, z toho vim, ze 2 nejezdi.... o tretim nemam info.

2011-09-21 22:01:30

U Turba je to hodne o tom vyhnani vykonu a o peci o ten motor. Vim o turbech pres 300 000km a o kterych zhebly po 90 000km ,ale je fakt kdyby najelo 80 000 na nas ojetej motor no tak koupim za 3000 kč jinej .

Ale pravda je ze prvotni finance budou vyssi ,vic jebani,ladeni .

VE je sazka na jistotu a pro nekoho kdo si chce projet zavody obcas a nechce jet z Evama tak jedina volba.

2011-09-21 22:25:32

Já to vidím na kompromis.začnu veckem a až to nebude stačit tak přidám turbo.vet by mohlo makat lépe než det

2011-09-21 22:27:37

No je fakt, ze VE jak uz kvuli napr. kazdodennimu jezdeni a nebo STK je vyrazne jednodussi. Proste dalsi spolehlivy motor na dlouhou dobu. S DE-T muzou byt neocekavane patalie. Rozhodne mit penize, tak je nej mit napr. 2 auta, v jedno VE na "normalnejsi" jezdeni a DE-T na to zajimavejsi, ale uz asi ne treba tolik spolehlivy.

PS: DE-T a VE-T je uplne to samy, myslim ze ty samy trable. Jen VE-T bude mit samozrejme jeste vyssi vykon.

2011-09-21 22:36:20

VE-T budou jeste vetsi trable to sladit dohromady podle me.

2011-09-21 22:43:57

No je fakt ze tam musi byt opet jine mapy, apod., takze nejaky ten rozdil tam bude.

2011-09-21 22:48:41

každý chce něco jiného . například ja mám doma mimo auta 3 DE a v autech další 2,a přesto chci koupit celej komplet původní DET a nepřestavovat na DE-T.a pokud vím se svích znalostí tak v případě zástavby DET (Avenir , Bluebird) do P10 by to neměl být zase takovej problém,i ECU by měla fungovat systémem Plug/Play.

když tak jagy doplň mě .

PS : vím že pro 99% lidí tady je to k ničemu,protože ste P11 klan.....

2011-09-21 22:50:25

Ten rozdíl je dobře popsanej na G20.net

Ale hlavně ta částka za VE-T, to je pro nás maličko úlet

2011-09-21 22:50:39

Hm, do P10 by to slo a do P11 ne? To by to tam uz pak mel asi fakt skoro kazdy a vubec by to nebylo spatne

2011-09-21 22:51:58

tofi myslíš VET nebo VE-T dle mě je to trochu rozdíl...

Luky : nevím ohledně P11 to nějak neskoumám , to budu skoumat až v případě potřeby rodinnýho vozu WP11

2011-09-21 22:52:21

A ja to prestavim na LPG a stejne do pul roka skoncim na VS . Takze to bude k nicemu v aute moc penez a budu si rozmejslet stim litat zavody . Ale tak co tak budem jezdit po svete Nurburkring a tak .

Jdu spat v 6.20 vstavat a zase nechapat co to melou . Doufam ze nepojedu blbim smerem salinou blaznivou ,ale jako dobre jsme ochcali salinkartu vsichni cekaj ve fronte a mi jeli radsi k zoo pro ni bez cekani

2mato  
Mato
2011-09-21 23:16:30

co sa tyka TDI je az obdivuhodne ako su slabe v zrychleni nad 100 km/h... ked tam uz praskne 4ku a tlaci ju do 140 tak ledva vobec sa tomu nechce... s tymi 250-320nm som cakal viac... tieto bachorky si sice otrepane, ale golf4 96kw tdi PD si na mna inac ako zo zadu nepozrel pri 2x vyjazd z obci 50- 170 /bolo to za obcami kde bola dlha cesta rovna a nic/ .. a to som z obce vychadzal len na 3ke pricom som mohol este kludne pouzit 2ku od 50 -95km/h... takze cisty caj ... tdi chvilkovo intenzivne v kratkej dobe zatahuje na 1-2-3 ale ani to mu nestaci aby robil 0-100 pod 10 - 9,5 s uz tie nove common raily maju na vrch...ale stare PD to je nist

VE tocia 8-9tisic ot nebol by som si taky isty ze su v 10x lepsom stave ako bezne DE

2011-09-21 23:30:12

Ach jo... to je porad dokola. Mel jsi ty motory, ze vis v jakem jsou stavu? VE toci v serii 7000ot. a vsechny moje motory jsou primo z JPN, jete jen s CVT v P11. Nikdy nejete v jinych autech. Ciste motory vytazene v JPN v aut.

Mimochodem aby VE tocilo vic, musi byt upravena ECU (Calum, Nistune,...). Ja davam na serii motor omezovac okolo 7500ot. Vic nema smysl.


Odpovědět

1 ......... 105  106  107  108  109 ......... 1254