Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 104  105  106  107  108 ......... 1254

2mato  
Mato
2011-09-21 14:56:38

zladenie napr s cvt i ked to sa nas netyka, problemy s kabelazou a hlavne otacky to som sa docital naviac... motor nechcel ist nad urcite otacky a nechcel pracovat v normalnom rezime ... pripadne este dymivost

2011-09-21 14:57:20

2mato: no to nechtel, ale myslim to tak ze kdybych si mel vybrat mezi zvysovanim vykonu a vymenou neceho co nefunguje uplne optimalne tak mam jasno.

2011-09-21 15:25:24

Aha, tak takove problemy jsem nikdy nemel a na CVT jsem to taky nedaval, bylo by to skoda. Obecne jsem takove problemy nikde necetl. On je to porad motor SR20 a je to jedno jake SRko tam je... dane priznaky muze mit i DE, kdyz mas neco spatne (kabelaz, cidla, ecu,...).

2011-09-21 15:26:45

nestrašte sakra, já už se na ten posvátný den těším až tam příjde VEčko

2011-09-21 15:58:46

chemldoslav: Ja myslim ze to co popisuje 2mato jsou problemy lidi ktery si koupi VE a nic o tom nevi, pak to nejak zapoji a divi se ze to nejede, ale na internetu jsou postupy jak to udelat a co je potreba, navic myslim ze jagy uz vice nez potvrdil ze to neni problem i v nasich podminkach.

2011-09-21 16:03:24

Me by spis zajimalo kdy to bude mit zprovozneny Judy a jeho asi taky...

2011-09-21 16:57:56

už na tom začal dělat?

2mato  
Mato
2011-09-21 17:23:40

Ja som tym nechcel povedat, ze su tie prestavby nemozne... aj tam byvaju problemy a vsetko sa tykalo VE, samo tie skusenosti a navody uz su docela bohate takze kto vie ako na to zvladne to... otazka na kt neznam odpoved je ci je lahsie odturbit DE alebo tam dat VE ... pripadne ceny

co sa tyka podvozku primera sice funguje super, no 4x poriadne tlmice + kola a gumy a nezanedbatelne brzdy samozrejme pretoze primera brzdi otrasne v serii ... ked to vsetko zratas s VE alebo DET su to uz vysoke ceny ...

nech ta taka primera vyde 7-8 tis eur... za 210-240 tisic sk kupis na SK uz docela slusne auta...

2011-09-21 17:26:02

Pořád budeš podstatně levnější než nejlevnější CTR a budeš na srovnatelné úrovni...

2011-09-21 17:41:09

jo třeba Dacii sandero, Fabii,....:D

2011-09-21 17:59:13

Chmeldo, je jeste hodne na zacatku co jsem slysel... Ale zeptej se ho primo, napr. pres SZ.

Jinak nevim cim to je, jestli olejem a nebo ho tam je porad tolik, ale nemuzu na rysce zjistit presnou hladinku. Normalne je to vzdycky cely zablity. Tak bud je to tim Liqui Moly MoS2 a nebo mi to zahadne prestalo zrat olej. Normalne jsem vzdy uz videl hladinku, jasnou carku, ted nic. Ujel jsem na tom oleji uz neco pres 500km... No nechapu, aby to pak nekleklo ze tam nemam olej

2mato  
Mato
2011-09-21 18:11:40

ja som mal a mysli jazdenky, nie sandero :D

http://bmw-rad-3-coupe.au...r.eu/328ci-id2597445.html - to je v porovnani s cenou spominanej primery este lacny sunt

http://ford-mondeo.autoba.../30-st-220-id2739552.html

http://ford-mustang.autobazar.eu/38-id1524694.html

http://auta.yauto.cz/niss...x-200sx-turbo-792218.html

pripadne http://lincoln-continenta...azar.eu/50-id2500701.html

dalo by sa pokracovat s dalsimi x ponukami zo zahranicia kde by islo o zaujimavejsie auta a tiez nissany

2011-09-21 18:55:57

2mato: ale jagy to psal, VE je levnejsi nez DE-T i spolehlivejsi, je to novy motor, oproti pridelavani turba na jezdeny. Cena je cca do 50tis, mozna to bylo do 40ti. Jinak BC podvozek 20 tis, brzdy 10? Porad tam nevidim tech 150 za to BMW, a ty auta co jsi poslal jsou servisnimi naklady tak trochu jinde nez primera.

2011-09-21 19:26:51

takže...u bmw počítej větší provozní náklady než u primery kor když se něco vysere. mondeo bych snad ani nevytahoval. co se toho mustangu týká tak super vždy jsem chtěl mít auto co jede hrozně rychle, ale jen rovně. 200SX je taky někde jinde o provozních nákladech než primera navíc pro mě nepoužitelné, je to dvoudvéřák. jinak VE 40 tisíc, podvozek 20 tisíc plus ramena a tak to vezmu při tom, 25 tisíc brzdy, JDM světla, přelakování auta a ošetření a potáhnutí transparentní folií a budu rád že se budu vejít do 150 tisíc:D a málem bych zapomněl na výfuk, 15 tisíc, team dynamics kola kolem 13 tisíc, gumy cca 10 tisíc. paráda:D

2011-09-21 19:35:23

Neni prave VE origo CVT ? Tak to by nemel byt tuplem problem ne ?

Jinak ten Kinbo jak ho delal bracha a spol uz je i tv http://www.ceskatelevize....?video&index=171030#video

 tofoj
Tomáš Fojtík
2011-09-21 19:40:51

Já bych nědělal obecný závěry o spolehlivosti. VEčko už toho bude mít s největší pravděpodobností taky dost odkrouceno a turbení rozhodně nemusí bejt nespolehlivý.

Nicméně otázka jestli VE nebo turbo je pro mě téměř neřešitelná. Člověk si musí podle mě primárně říct na co ten výkon chce. Já bych ho využil převážně v provozu - předjížděl bych ještě víc než teď A tady přichází do hry nějaká objektivita - autem hejbe krouťák, předjíždim od 3tis otáček, jednoznačně lepší přeplňování, a to pokud možno slušným turbem, který bude mít relativně brzkej maximální tlak a co nejdelší výdrž. Viz dyno Eva - od 3 do 7 tis 300Nm+. To ještě předokolka jakš takš přenese a auto by s tím lítalo.

No a pak je tady samozřejmě to subjektivní, rád bych vytáčel atmosféru, užíval bych si spínání vaček, chtěl bych ale pořádnej krouťák, nakonec by šlo i slušně upravit DE za peníze o kterejch se tu bavíme. A nebo si koupim jiný auto, atd.... Je nesmysl tady někomu něco doporučovat, to si každej musí rozhodnout sám.

O kvalitách Primery ale snad nikdo nepochybuje, stačí si zkusit okruh, vrchy, jiný auta řídit a hned je jasno. Jenom ten krouťák co by s tou "váhou" hejbnul chybí

2mato  
Mato
2011-09-21 19:47:14

pocital som... kupa P11 2,0 2000e motor + vsetky upravy motora 2000e - kludne si do toho zarataj aj vyfuk a zvody sanie bez toho to nejde + kola a gumy 1000e + 4x dajme tomu KYB excel g 400e + brzdy 400e = ? 6000-6500 ? - spojka stara vydrzi ? :D poloosi ? ramena ? a vsetky bolesti primer ? ked to zratas kupis tam aj tak cely novy podvozok isto nebudes chodit s vymlatenymi ramenami atd a to som do ceny neratal...

na 328i v dobrom stave nevidim ziadne vacsie naklady, je pravda, ze je to drahy service ako pre kazdu premiovku, no R6 a ostatna mechanika nemava nejake extra problemy, takze by som sa vobec nakladov nebal pritom R6 od bmw ma uzasnu spotrebu... bezne okolo 9l nie je problem v priemere...

200sx je niekde inde? vsak to ma ten najspolahlivejsi motor na svete SR20 co sa tam moze srat ? ake naklady uplne inde ? spotreba ? ked kupis 200sx a este do neho nalatas prachy na udrzanie stavu /vsetko do ceny spominanej primery /tak nemas problem... sice primera je praktickejsia ale.... zatial nemam zenu ani decka takze neriesim..

2mato  
Mato
2011-09-21 19:50:04

Tofoj za tvoj prispevok mas u mna

presne si vystihol moje potreby aj dillemy

2011-09-21 20:05:55

Presne, tofoj ma 1 s *. On moc dobre vi co chce, i jsme to uz nekolikrat resili a ma v tom proste pravdu. Ja bych sice do toho nesel, moc penez na starsi auto, uz tak se do toho sype dost na tech mensich upravach, ale me to staci (zatim ). Kazdopadne to vychytal tak jak to je!

2011-09-21 20:36:23

no nevim co to je za argument ze "VEčko už toho bude mít s největší pravděpodobností taky dost odkrouceno", vite vubec z jakych aut a podminek tyhle motory jsou? Presne to samozrejme nikdo nevi, ale urcite v prumeru to bude urcite trvanlivejsi nez DE+T, na motoru ktery mohl byt servisovany kdovi jak nez jste to auto koupili. Kdyz uz to chcete kritizovat tak si o tom neco zjistete. A co to znamena moc penez za starsi auto? Ja mam 20 let stare, pouzivam ho denne a uz v nem taky tech 150tis celkem je, i když je to jenom serie a jeste par much ma, ale byla tam vetsi zavada a takhle to vyslo, je to proste otazkou priorit Jinak at si kazdy vybere co chce, turbo samozrejme bude mit vzdy vice Nm, ale to ze VE je levnejsi a spolehlivejsi je fakt. Uz jen kvuli tomu turbu samotnemu, asi nikdo nebude kupovat nove.


Odpovědět

1 ......... 104  105  106  107  108 ......... 1254