Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1039  1040  1041  1042  1043 ......... 1254

2014-10-02 15:46:34

jagy: mno to já potřebuju už jezdit

2014-10-02 16:28:18

chmeldoslav: Tak to asi nic, aspon 2 tydny bych potreboval, at to nachystam.

2014-10-02 19:48:32

http://www.autocar.co.uk/...ar-nismo-paris-motor-show

NO_HITS  
Laďa
2014-10-02 20:58:03

jaymz: nemůžu si pomoct ale zezadu to vypadá jak oplastovaná ix20, jinak ten motor zní zajímavě, třeba za 20 let budu shánět pulsar nismo jako druhý auto do rodiny ale řekl bych že jich nebude tolik jako teď GTi/GT

2014-10-02 20:59:09

no_hits: za 20 let to už nepojede protože se to samo rozloží jak igelitky z Tesca

NO_HITS  
Laďa
2014-10-02 21:11:21

thommy: , ale tak pokud to někdo bude poctivě garážovat, najede s tím, jen 130tis km a 3x vymění motor ...

2014-10-02 21:12:12

no_hits: tak to možná jo, ale jen možná

2014-10-02 21:34:11

doufám že se aspoň trochu osvěží silnice. Je to šílený, ale cca každý 3 minuty potkávám novou rychlou octávii. Chvílema si připadám jak v Boleslavi. Je jich tolik, že už mě ani nebaví jim ukazovat, že zas taky rychlá není (hlavně ta dýzlová fakt nejede). Hlad po koních tady je, teď jde o cenu jestli to budou lidi kupovat.

2014-10-02 21:43:26

tofoj: Co mam informace, tak by to melo byt cenove priznive... ale tohle se nejspis bude radit spis k Meganu RS apod. a obyc. "GTi" k Fieste ST, 208 GTi, atd.

2014-10-02 21:44:39

Já myslím,že nebudou,tomu autu bude zas něco chybět počínaje výkonem a konče tuningovou vizáží - bohužel

2014-10-02 21:48:06

bmarcellus: Ma to mit cca 275hp a svor. Vaha mensi, nez Megane RS (a nejspis ne o malo). A vzhledem k tomu o jaky koncern se jedna, tak pocitam, ze budou castecne spolupracovat a uz minimalne motor (mozna prevrtan na 1.8l) je z Clia RS.

2014-10-02 21:58:58

Rozhodně si počkám,jestli dokážou taky špičkově sladit všechny ovládací systémy vnímaný lidskými smysli a smysl pro uživatelský detaily.A ne že to bude směřovat směrem k Tabletu. Zatím každý dostupný Nissan působil a působí jako když od něj před dokončením utekli. O zvuku fíííjůůůůů fííííí.......... si myslím,že lidi jako jsme my fakt dlouho nebaví. A sakra,jiný to už vastně nebude

2014-10-02 23:12:57

Nevi nekdo nahodou jestli na prevodovku z Pulsara ktery mel DET s 4x4 jde napasovat DE 110kw nebo VE?

2014-10-02 23:28:36

srupik: Po upravach jo. Otazkou je proc se ptas... protoze z 99% jsou to velke oci na plan, ktery nevyjde.

2014-10-02 23:46:47

jagy: Pulsar s peknou kasli zachovalim interierem a KO motorem skoro zadarmo Tak me zajima zda tam nase DE jdou protoze original DET z nej bude asi jina cenova kategorie nez DE.

2014-10-03 20:56:39

Jsem si dneska patlal spodek auto proti zime tak snad to nakej patek zase vydrzi a vystrikal dutiny jeste koupim sprej a trosku to postrikam vse vsude a bude spodek v cajku

 Svobi
2014-10-04 18:59:01

Tofi přesedlal

2014-10-04 19:17:01

Normálně by měl stát patnáct set tenhle barel,bráno podle typu motorsport 101. Ale přímo MS100 v ceníku nemajó.

To se jich tedy nakupujete,aby se někam dojelo

2014-10-04 19:37:51

tenhle stojí v přepočtu 90kč/l

Dal sem 5 litrů do prázdný nádrže. Zvuk se trochu změnil, auto jelo asi stejně a po detonacích ani památky. Udělat si na to mapu a pak to tam občas pro srandu nalejt, tak by to bylo asi peklíčko

Na brzdě prej 60 koní navíc u Eva oproti Vervě

 Svobi
2014-10-04 19:54:02

tofoj: Trošku jsem ty paliva teď studoval , oni mají vázaný kyslík většinou v sobě . Ale AFR bylo stejné tak kdo ví jak u tohodle a tim pádem by měl mít výslednou vyšší výhřevnost pro něj s idealním spálením . Takže tam se dost schovávají ty koníky no .

Jinak u nás jsem nenašel přímo tenhle ,ale vše +- 120 bez DPH :D

Stejně je to ředidlo . Někdy zkusíme namíchat dle receptu co jsem ti posílal tofi

Asi bude ono VP100 (aka StreetBlaze 100)

Oxygenated with ethanol, this CARB-legal fuel is specifically engineered for high-performance street cars including sport compacts, muscle cars, street rods and more. It's environmentally friendly and street legal throughout the U.S. In applications with anything from 4- to 12-cyclinders or engines equipped with a turbocharger, supercharger or nitrous oxide system (NOS), VP100 will generate optimum power and performance. In turbocharged or supercharged applications, it allows an increase in boost without fear of detonation. NOS users can also leverage their higher octane ratings to step up to a more powerful nitrous oxide system. Dyno tests with a turbocharged application proved VP100 generates up to 14% more horsepower compared to premium grade 91 octane unleaded gasoline. Designed for use in cast-iron head engines with CRs up to 13:1 and aluminum head engines up to 14:1. Works well on the latest generation of electronically-controlled turbo engines. Contains no metal compounds and won't harm catalytic converters or oxygen sensors.

http://www.vpracingfuels.com/download/Tech-Sport Compact.doc je tam i graf supry a udávají +14% skoro 60 koníku také . Jenže to normální člověk nezaplatí


Odpovědět

1 ......... 1039  1040  1041  1042  1043 ......... 1254