Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 102  103  104  105  106 ......... 1254

2011-09-20 21:23:48

nojo, tak ono je to už jasné jenom z toho že jedna firma nabízí úpravy Z, SR20 i dieselů, to by možná bylo reálné v USA ale u nás ani náhodou. Mě je jasné, že připojí notebook na diagnostickou zásuvku a tím bude čiptunink hotov, ale jsem prostě až přehnaný optimista někdy takže přemýšlím nad tím jak by to bylo možné.... i když pochybuju že někdo z nich vůbec slyšel o S3R vačkách.

2011-09-20 21:44:21

http://minkara.carview.co.jp/userid/395221/car/

2011-09-20 21:45:28

No je to absolutne nemozny. Vidim jak ted s tofim navysujeme vykon, jak je to vsechno slozite, co vse uz jsme kde videli a cetli a jen nejakou pouhou zmenou v ECU, aby to tak silene stouplo, to me taky prastilo do oci. Kdyby tam alespon meli nejaky fakt minimalni rozdil, tak by se tomu mozna dalo i verit, tedy nekdo by i na to mozna naletel, ale je to fakt hloupost. Tady cpeme jiny vacky, jine ECU a ani zdaleka neziskame to co oni nabizi pouhou zmenou v ECU a jeste zakladni ECU...

Judy: Proboha, jak jsi k tomu prisel?? V tech klykyhacich aby se cert vyznal, hehehe.

2011-09-20 21:46:57

Tak jím tam někdo písněte, jestli vám to odbrzdí před a po... asi se budou cukat

2011-09-20 21:53:32

Judy : v engliš by to nebylo....těmhle haluzím bohužel pořád nerozumím,zdají se mi všechny stejný...

2011-09-20 21:55:57

google translate :)

http://translate.google.com/#

2011-09-20 21:56:59

no jo , to je taky možnost .

2011-09-20 22:34:13

Me stacilo, ze jsem na tech strankach poznal "SR20VE, Turbo" a tak podobne...

2011-09-20 22:43:37

Za 6tis. neni urcite zadna laditelna HKS jednotka apod. Nikdo vam to z techto zlodejskych firem nenacipuje, nevim co porad cekate....

Zakladni Nistune vyjde tak na 3500,- a to neni plne laditelny. Plne laditelny je vic penez, musi se koupit licencovany soft a je potreba WB lambda. A stejne to koncovy uzivatel jen tak nenaladi...

Mimochodem nevim, co se nekteri snazi obevit ameriku, SRko je pres 20let stary motor a jsou overene a vyzkousene postupy, ktere maji smysl. Ale jde videt, ze nekomu staci ukazat pekna cisla narustu a uz mavaji korunama/eurama.

2011-09-20 22:46:01

jagy myslel sem použitou a ne tu úplně nejlepší .

i forintama a zlotýma .

2011-09-20 22:52:29

Jo, to ja budu mavat jedine vychodnima markama.

2011-09-20 23:00:11

Jagy tys to asi necet co? My zadnyma prachama nemavame a sami jen rikame, ze je to totalni ptakovina to co tam nabizi... Vsak uz neco vime a je to proste jasny. A i kdyby to bylo nevim jak laditelny s ruznymi ECU, tak stejne se z toho nevymackne to co tam pisou, proste blafy a jen cekaji jaky tupci se na to chytnou.

2011-09-20 23:13:46

Cetl jsem to, taky jsem nic nepsal na tebe...

2mato  
Mato
2011-09-20 23:15:38

co sa tych uprav tyka ja vidim ako jedinu zmysluplnu alternativu pre primeru ako rychlejsi voz /0-100 pod 7,5s/ jedine TURBO...

2011-09-20 23:22:02

2mato : konečně normální člověk .

PS: tofoj tě bude milovat .

2mato  
Mato
2011-09-20 23:39:50

nepasujem sa za extra odbornika, no sledujem tuto sr20 story uz nejaky ten rok, /nie len tu/ vsetko sa to pohybuje o jemnom doladovani ktore je postupne...bohuzial to je leasing milovnikov nissanu, ktory ked zratas ti da dokopy sumu, za ktoru mohlo byt ovela viac... resume? radsej setrit a kupit nieco poriadne ...to plati pre vacky zvody sanie aj vyhadzany interier... VE je zas natolko komplikovane a na tazku primeru nie moc silne, ze to nieje najlepsia volba...komplikovana prestavba + vysledky... je to unikatny motor skvela atmosfera, ale nad 180 to uz zrychluje s primerou jak obyc 2 liter... to by az tak nemuselo vadit, no barsake turbo to vie lepsie v tych vyssich rychlostiach.. btw ja by som siel do VE lebo mne by ten vykon este stacil bohate no turbo sa vyplati aj tak viac

druha vec ked sledujes aj situaciu u inych vozov tak sice otrepane BMW 328i ktore ma kazdy sedliak je ale lacne a velmi dobre auto kde spotreba a performance R6 motora je niekde uplne inde.../o podvozku brzdach ci prevodovke/riadeni sa nebavme to je v cene/ za tu cenu co kupis 328i nebudes mat nikdy primeru DET /s brzdami podvozkom/ ... takze je to len volba pre ozaj skalnych toto vsetko... a o tom to asi je jednoznacne turbo pripadne najlepsie VET to je silne kafe... podla mna skoda, ze DE nebol aj v kubature 2,4 vela veci by slo lahsie... aspon do tych 200k

a vlastne najviac deprimujuce na tom je, ze ta nakoniec vyprasi barsaky 2,2 litrovy dieslak ci je to nove bi-turbo 4 valec 2,2 od mercedesu so 150kw a 500 (!) nm alebo ine male nove benzinove turbo.... btw s tym bi-turbo som siel a to je konkurencia tak pre VET : (

2011-09-21 00:29:36

Hmm, skoda ze z toho neni vubec nic pravda. Vim i o P11 Primere, ktere jede jako prase a ma jen lehounce upravene DE. A VE je uplne jinde a jede to moc dobre i v P11. DET je fajn, ale neni to ani zadna vyhra, cisla jsou to pekna, ale atmosfera je proto auto vhodnejsi. Znamy ma i upravenou P10 DE (muj setup) a jede to jako od jeho kamose T28 DE+T P10. Dobre udelana atmosfera jede lip, nez "vypada" (tim myslim relativne nizke papirove hodnoty). A netusim, kdo z vas potrebuje zrychleni nad 180kmh....

Ale co ja o tom muzu vedet...

2mato  
Mato
2011-09-21 00:45:34

co konkretne vobec nie je pravda ? pokial ta primera co ide s lahunko upravedym DE ako prasa nieje odlahcena tak ti to zas neverim ja... co je jako prase? 0-100 pod 7,5? za 6? 8? to je relativne ako aj co to je lahunko upravena ...

VE ide dost dobre, ale ja som pisal o tom , ze nad 180km/h ide uz slabo a to je fakt tj nepisal som, ze pod 180 ide spatne... stale to v tych vyssich rychlostiach vie lepsie turbo a to je tiez fakt i ked radsej atmosferu co ide ako turbo v tom sa asi zhodneme...

polemizovat o tom ci niekomu treba zrychlenie nad 180 je upne zbytocne k tomu som sa vyjadril

VE som mimochodom nevycital performance ale skor tie trable co su stym... nevrav ze nie su

2011-09-21 05:58:29

No a taky ten vykon se podle me trochu precenuje.... kolik lidi dokaze vyuzit tech 150 koni naplno? Ja mam N14 GTI uz bratru treti rok a nemyslim si ze to umim. A kolik lidi ma auto v takovem stavu (podvozek, silentbloky, pneu, brzdy) aby ho opravdu mohli vyuzivat bezpecne.....

2011-09-21 09:18:19

Tak, ze to jede jako Civic TypeR nebo S2000. A Primera funguje skvele podvozkove, nepotrebuje moc koni/kroutaku, aby to trpelo pak na torque steer.

S VE jsou jake trable? Naopak s DE+T je jich mnohem vic. VE je mnohem jednodussi a spolehlivejsi... a taky levnejsi.

150HP je malo, me to uz davno nestaci. Ale to neznamena, ze s tim nejde jet rychle...


Odpovědět

1 ......... 102  103  104  105  106 ......... 1254