Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1035  1036  1037  1038  1039 ......... 1254

NO_HITS  
Laďa
2014-09-22 21:04:23

chmeldoslav: těch 60kg ve vykuchaným GTi nebo 80kg v mé nevykuchané 1.6 mě nepříjde zas tolik :D

2014-09-22 21:08:35

Nepřijde tolik...pak to neřeš

2014-09-22 21:12:02

nevíte kde seženu plastové desky tloušťku cca 1 max 1,5 mm.? hledám něco místo origo tapeců

2014-09-22 21:14:13

blesk666: naprosto souhlas, jen jsem doufal že budu mít lepší čas než s ex.N14 ale tam byla kratší převodovka, kola 13" + avony, takže není co řešit.

kdybych stavěl Bleska na sprinty tak z něj sundám bez mrknutí další 50kg a jsem na 1000kg.

NO_HITS  
Laďa
2014-09-22 21:18:28

chmeldoslav: jen tak pro usmání - novej opel astra hatchback bude mít okolo 1600 kg :D

2014-09-22 22:33:53

no_hits: nova Astra ma prist 2016 a ma byt naopak o cca 100kg lahsia ako sucastna generacia (pritom ma byt priestrannejsia). Je to vseobecny trend ktory uz nastupili vsetky automobilky. Zo segmentu strednej a strednej nizssej triedy s tym zacala Mazda asi pred dvomi rokmi ked uviedli novu 6-ku, a dnes uz su na tejto kompketne vsetky nove uvadzane modely

2014-09-22 22:43:18

nismosprinter: ked som este modelarcil predavali sa sklolaminatove tabule. Ked to na cierno laknes vyzera to ako karbonova platna. Fu tak ides odlahcovat predsa. Najtazsie tam mas palubku - ma v sebe ocelove plechy a vazi snad 30kil. Plus sedacky. Tie som sa nazhanal kurna ale v tom stave ako su ale kompozitova skrupina hlavne napevno bude lahsia (jednu doma aj s uchytmi mam, ma asi 6,5kg proti Recaram ktore maju bez pojazdov 13,8kg jedna- a to je najlahsie este civilne Recaro). Bez pakubky to ale bude hnusoba sprinterska. Tapeci usetria samotne zas malo

2014-09-22 23:27:24

blesk666: musim Vilo odlehčovat, dokud nebude VZR převodovka tak je to prostě to nej co pro to mohu udělat. Ale zatím do žádných extrémů se pouštět nebudu. To si to auto nezaslouží. Ta sedačka co máš váži 6,5 i s úchytama? To bych měl celkem i zájem. Neboť teď zvažuju že budu jezdit sólo. tak sklopku nepotřebuju. JJ sprinteři obdivovali Recara ale na závěr konstatovali, pěkný ale těžký :)

2014-09-23 00:13:20

nismosprinter: k tym casom zo sprintov este:

ked uvazis ze 335i zajazdilo 400m cca ako ty teda za-14,445s, Golf R32 co je este 4x4 az 15,842s a z dalsich napr 147GTA ma odmerane 14,53, Civic Type R FN2 ma az 15,53 a ked uvazis ze nepreplnana predokolka ktora jazdi cca 14,5s na 400m musi mat cca 185hp/tona tak to vsetko sedi.

ak by si chcel jazdit cas okolo 14s tak musis mat pri danej prevodovke a rozmere kolies cca 210-215hp/tona. Co ak by si zostal na vykone ako tam je by znamenalo ze musis ist na cca 965-975kg aj s palivom co by znamenalo dost drasticke odlahcenie. udavane hmotnostne pomery su pre auto bez vodica

Ked ale uvazis ze to je aj v sprinte rychlejsie ako akykolvek nove seriovy Type R, Golf GTi, Mazda 3 MPS, Clio RS, Focus ST... tak to nie je tak zle uz teraz

2014-09-23 00:38:31

nismosprinter:

ked pocitam: spolujazdcova sedacka: konzoly-2kg, pojazd OMP cca -1,5kg, sedacka -13,8kg, pas cca -2kg, vodicova sedacka -7,3kg (13,8Recaro, 6,5kg skrupinova), pojazd -0,8kg (1,5kg pojazd, cca 0,7-0,8kg pevne konzoly Speedpro). Spolu ak teda vymensi sedacky za jednu fixne chytenu skrupinu tak znizis hmotnost cca o 27,4kg a to este na predku. navyse ziskas este ultimativnejsie sedenie. Ked budes chcet zas plnohodnotne sedadla nie ja problem ich tam za 30min naspat mat a nemusi riesit veci ako tapaciry, a pod.

NO_HITS  
Laďa
2014-09-23 05:40:12

blesk666: lehčí o 100 byt muže ale stejně se vsude u 1.6 uvádí hmotnost okolo pres 1500kilo. u 1.4ky je to pres 1300 holt ti elektronický pomocnici neco vazi

2014-09-23 07:01:49

no_hits: No hits ty myslis potom urcite aktualny model, nie avizovany model ktory by mal prist 2016.

Ano tento aktualny model tazky je. Aj preto je Astra OPC pomalsia aj od papierovo slabsieho Meganu RS. Ale nemozno sa cudovat 20"disky, milon tlacitiek, kozene calunene a masivne sedacky- vyzera to lubivo ale preto ja stale hovorim ze sral to pes- hot hatch ma byt v prvom rade najzabavnejsi ako sa da.

Inak ono znizovanie hmotnosti vraj napr. U VW platformy MBQ (Golf, Octavia, Seat Leon...) toho najlepsieho co sa VW doteraz v segmente podarilo im robi vrasky vysokymi nakladmi. Hmotnost neredukovali tym ze by vyhadzali co netreba ale pouziki tenkostenne a pevnejsie (drahsie) plechy

NO_HITS  
Laďa
2014-09-23 07:35:40

blesk666: ajooo tak o modelu 2016 nevím tak mas pravdu ze mluvíme oba o tom samým

2014-09-23 07:55:05

Na sprinty by si měl Dejv hlavně najít jiný auto a GTi nechat na to,na co je v tomhle stavu. Sprintera měl udělat z modrý když už!

Na ty pitomý sprintíky co memají oduševnělý význam se ještě můžou vyrabovat rozpěry,zkrátit a změnit vejfuk,dát záslepky místo světel,sundat klaksony i přední stěrače s ostřikovací nádobou a ........ Všechno bych to udělal z auta,vycházejícího z jinýho stavu,ne tomu po tobě Blesku - měl sem si ho pořídit já

Blesku máš pravdu,jen ty plechy pevnější nejsou krome skeletu tedy a Golf 5 má všechny blatníky plastový kvůli odlehčení a taky drahý na výrobu (ale trabant to není).Jenže korejci to podělali svojí cenovou politikou a proto i vw musí šetřit a na 6,7 je to vidět stejně,jako u jiných značek......... Ale zákazník má klimu,navi s ipodama,atd.a to mu stačí,ikdyž je to krám

2014-09-23 08:34:02

BMarcelus: dave to snad az tak nesprzi, skusil len co to dokaze, Ono na sprint su vhodnejsie z lacnejsich aut auta ako Kadet GSi, Peugeot 205gti, 6 a starsie generacie Civica Vti - ktore su konstrukcne este bud z rokov 80tych kedy boli auta nielen male ale aj o dost lahsie ako v v rokoch neskorsich. Uz v zaklade maju vsetky minimalne o 100 a viac kg menej ako n15Gti ktora ma udavanu prevadzkovu hmotnost 1230kg (hmotnost s vodicom a kvapalinami)

2014-09-23 18:46:05

Posledni tri dny mi za studena hned po startu se mi auto po slapnuti na plyn dusi a jako by melo chcipnout (otacky jdou dolu a ne nahoru). Kdyz chvili (5-10s) slapu na plyn, tak se to probere, jako by to "prepralo" a jede to normalne. Vykon ok. Co to? Vaha? Klapka? Vahu jsem nekdy v cervnu cistil, ale ted mi plynar rikal, ze v zatezi dava nejak malo vzduchu. Ze by sla do riti?

2014-09-23 19:29:48

protlak: špatnej plyn? zanesený sítko u splynovače? něco podobnýho mi dělala W10, tam to bylo ale celý v prdeli...

2014-09-23 19:51:57

protlak: Předpokládám, že za studena po startu to jede na benzín, tak bych v plynu chybu nehledal. Může to být váha, ale ta se většinou u céčka projevuje výpadkem výkonu v určitém rozmezí otáček. Aby benzínové čerpadlo neodcházelo, ale to bys asi poznal, že nedává dostatečný tlak a v zátěži nedostává motor benzín. A co ukazuje teplotní čidlo?

2014-09-23 20:18:46

Jo plyn urcite roli nehraje, dela to jen po studenym startu.

2014-09-23 20:31:15

protlak: možná ten automatický sytič. Ale nevím kde teď přesně je, asi v AAC ventilu by jsem typoval.

U Prelude nám to kdysi dělalo ale obráceně, pořád držela 1500/min


Odpovědět

1 ......... 1035  1036  1037  1038  1039 ......... 1254