Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1034  1035  1036  1037  1038 ......... 1254

2014-09-22 13:30:51

srupik: starosti s tím budou vždycky...hlavně to bude postupně, tolik chechtáků naráz z kasičky nevypustím hlavně mi nejde o horsepowery ale newtonmetry, takže to budu ladit trošku odlišně... prostě na dobrý průběh u P11C převodovky

Chmeldoslav: ze starších vozů mě laká jen Sunny a v tom je to sebevražda stavím cesťák, nedávno probírané Grand Turismo ne GTi na okruhy.. mám stejný trauma jako měl tenkrát Jifo... nedostatek síly na velkou hmostnost

2014-09-22 13:55:54

djmicho: No jsem zvědav no, podle mě to smysl nemá ale samozřejmě fandit se musí Uvidíš sám jak budeš spokojen. Ale primera s turbem jako cesťák...

2014-09-22 14:46:08

Ten turbo kit se tu neresil jednou... spatny pristup, vyhodis hodne penez.

2014-09-22 14:55:36

jagy: já mám takovej pocit že se ani nikdy nedořešil. Je tu někdo vůbec kdo to má a něco s tím najezdil? aktuálně asi tofoj. Až to dodělá mohl by to hodit do sériové výroby a sypat turbo kity

2014-09-22 15:28:29

jagy: nekupuju ten kit vzal jsem část komponent co použil tofoj, část know-how od Jifa... hlavní věci jako svody, turbo atd použiju oem a dopasuju to na 144ku, vstřiky si hold zacáluju z S15 , jsou na DET tudíž nejvhodnější, zbytek věcí jako BOV, sání atd použiju z jiných typů aut, výfuk bude vlastní projekt.. co se bude prostě hodit. Jednotka EMB se mi sice nelíbí, ale pokud chci jít cesto nízkorozpočtové výroby nic jinýho mi nezbyde.. navíc chci jít oproti klukům do pístů a ojnic z DET, aby ten motor něco přežil a dáli finanční situace tak nakonec i svor.. jak ale říkám, za jednu zimu tohle dokupy nedám, práce bude dost a nadávek do čeho jsem se to zase pustil ještě víc

2014-09-22 15:38:42

chmeldoslav, djmicho: prvy v CR to mal na P11 120 SE bol Koper (na youtube mozes este najst jeho videa pod nickom "jedenzmnoha") mal to zrealizovane funkcne uz v roku 2006 a najzdil s tym minimalne 60tis km a autu fakt skusne nakladal. Ja som ho bol pozriet a v roku 2007 som to auto aj soferoval a fungovalo paradne. Ak si dobre pamatam mal tam turbo aj ine diely z N14 GtiR. Chalan to mal ale dobre nastudovane a sam si k tomu dorobil ECU management. V kufri mal prigurtovane PC a v palubke zabudovany display (Carputer).

Treba na to ale urcite slusne znalosti, vhodne diely (nie turbo kit hocijaky z e-bay) lebo casto aj tie co niekto odporuca maju viac problemov ako sa na webe dozvies. Plus najpodstatnejsie je prave management (riadenie zmesy a tlaku turba) to bez skusenosti a hlbsej znalosti ani neskusaj.

Dnes by som do ineho riesenia ako Nistune nesiel. Nic ine neposkytuje tak spolahlive naladenie. Navyse ak sa nieco nepodari mas stale support od Nistune a ked si uz vobec nebudes vediet rady tak to stale ma nejaku cenu na trhu s pouzitymi dielmi.

Lacne riesenia su vacsinou drahe riesenia

2014-09-22 15:45:33

Asi takhle, pokud opravdu o tom uvazujes, rozhodne jdi ve stopach tofoje, on ma mozek a dela to presne jak by to mělo byt. Ano, starosti s tim byly a nepatrne i jsou, vždycky se něco malinko doladuje, ale jemu to funguje presne jak by mělo a hlavne to ma poskladany zcela spravne, ne hodo-bozo kity a vymysleni co by jak mohlo nebo nemohlo byt!

Takze urcite bych bral info od tofoje. Judy_N15 jde nebo pujde uplne tim stejnym systémem, protože mel moznost videt prave u tofoje jak to slape.

Vse ostatní bude vesmes jen pruser, co se bude porad srat a nebude to fungovat jak ma. Tofoj ladi vesmes jen detske chyby nebo problémy.

2014-09-22 16:26:52

Tak snem bylo SR20VE.. ale smůla v P11C to nikdo nerozchodí jedině verzi 20V a ta stojí tolik co mírně jeté MPS P11-120 nechci..

2014-09-22 17:26:48

blesk666: jj kamarád mne nalákal na polskou střelu Opel Calibra 1400PS brždění s padákem. neskutečný zážitek na vlastní uši, the best time 8,9 s.

Já celkem smíšené pocity. Tak trochu jsem čekal mnohem lepší čas než jen 14.5s. a díky absenci zadních sedaček a pár maličkostí jsem jel ve speciálech, proti nehoráznostem, např. 205 bez zadní nápravy pouze oj a kola z motorky (samozřejmě bez zadních brzd) no prostě jsem byl až na 7.místě. VE dostalo pěkně na prdel Ale když vezmu že CTR zajelo 15,2 tak sem celkem spokojenej. A taky jsem dlouho laboroval nakolik ufouknout pneu, nakonec jsem byl až na hodnotě 1,7. Jestli má někdo o mého Bleska zájem budu asi ještě hodinu uvažovat o jeho prodeji a tady jsou výsledky http://www.automotosprint.cz/info/cat.php?id=263 skupina P5 7.místo

2014-09-22 17:26:56

djmicho: promiň ale z toho co si napsal to nevypadá moc nadějně. Já studoval fóra 3 roky, fakt to není o tom zběsile se do toho pustit.

Zrovna Jifovo auto mělo pár problémů a chtělo to pár věcí řešit jinak. Tím rozhodně nechci schazovat Jifovu práci, protože sám vím, že napoprvé to člověk prostě nedá tak, aby to bylo bezchyby. On neměl čas ty věci dořešit, a Artee to dodělává dodnes.

E-manage byla dobrá na oblbování jednotky z P10, na 144 se to občas chovalo zvláštně. Nistune je super jednotka a to i na turbo P11. Musel sem mapy 3x předělávat než se s Mattem pár věci dodělalo a než sem přišel na určitý fígle, jak zvládnout všechny režimy.

Bejt tebou, tak než se do toho zbrkle pustíš, stav se, můžeš se projet a já ti některý věci vysvětlím.

2014-09-22 17:38:59

hm tak ložisko to není. Dnes jsem za světla přišel k autu a ztratil jsem tři ze čtyř šteftů u kola. Akorád nevím jak to vyřešit, nikam s tím nedojedu. Ty štefty se dají z toho nějak vymlátit v nějaké poloze? co s tím?

2014-09-22 18:19:55

nismosprinter: tak pravidla překvapily. Budeš vracet zadní sedačky? Pro mě je ale vypovídající Most za 2:05

2014-09-22 18:34:06

chmeldoslav: já budu za chvíli dělat výprodej skladu, musím zredukovat počty aut doma Do světa by měla jít P10 CD20, P10 SR20De (předběžný kupec už je) a Accord (pouze znalci nebo sběrateli, velice zachovalý stav)

2014-09-22 18:40:02

djmicho: dalsi turbo kara bude tak to ti fandim hlavne to dotahni do konce

2014-09-22 19:06:11

djmicho: Podle me moc znalosti nemas vzhledem k tomu, ze chces vstriky z S15 (nepasuji), chces pisty a ojnice, ktere nejsou nutne... naopak bych se zameril na dulezite veci, aby to fungovalo spravne. Pritom staci napsat tofojovi nebo me a muzes mit info nebo dily - zrovna DE-T kit mam z 90% skladem.

Mimochodem dat tam SR20VE je naprosto stejna situace jako kdyz chces SR20DE+T. A SR20VE 20V je sice "jiny" motor a opet v tom neni rozdil na swap...

Chmeldoslav: ano, melo by to jit v pohode. Stefty umim dodat. Kazdopadne zajimave, ze se to stalo... zajimala by me pricina.

2014-09-22 20:39:42

tofoj: pokud to časově vyjde rád bych zavíračku v Mostě. tak se lépe připravím a budu se snažit atakovat hranici někde kolem 2:02. to auto na to má jen musím najít jeho hranice. Přece jen bylo postavené na něco jiného než jen 1,2,3,4 a během 14 s. je po všem :) Zatáčky tohle auto

NO_HITS  
Laďa
2014-09-22 20:43:26

jagy: vypadá to že je to s ním těžký, on bude asi stejně tvrdohlavej jako já :D to chce prostě čas a trocuh špatně investovaných tisícovek :D

2014-09-22 20:52:47

nismosprinter:

na sprint to auto fakt nebolo ani len skusane nie este stavane. tak ci tak 14,5 zhruba odpoveda vykon/hmotnost ono to aj po vyhodeni zadnych sedaciek ma stale cca 1060kg plus palivo a vodic. N15 neni az tak lahka. Na trati je vsak naozaj skvela a cas 2:05 na prvy krat a len na lepsich UHP a nie slickoch je velmi dobry vysledok a predpoklad ze to pojde este dole

NO_HITS  
Laďa
2014-09-22 20:54:46

blesk666: 1060Kg ti příjde dost ?

2014-09-22 21:03:22

no_hits: vše nad tunu je dost.když máš velký výkon si rychlý na rovince,když máš malou hmotnost si rychlý všude.pak nepotrebujes aktivní pohony všech kol a podobné věci které snižují dopad velké hmotnosti


Odpovědět

1 ......... 1034  1035  1036  1037  1038 ......... 1254