Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1026  1027  1028  1029  1030 ......... 1254

2014-09-05 16:01:57

18° není žádnej problém, jezdí se "běžně" 20° jak říká Jagy a hlavně ani nechci vědět jakej předstih tam je teď, protože ty paka co měnili motor myslím ani netuší, co to je a když propálím těsnění pod hlavou? Tak ji aspon zrepasuju

2014-09-05 16:35:50

no jestli je good i tyhle napodobeniny. JWT je fajn, ale moc mastný. navíc to chce prát semtam, u houby prostě dvakrát do roka vyhodím tu vložku za kilo a je to. spíš jestli s tím někdo neměl nějaké problémy. ta vložka je spíš takovej kus molitanu docela hrubého tak to podle mě moc nefiltruje ale čert to vem. špatný to být nemůže když v JPN to používají do všeho. jen se ptám protože origo je ještě dražší jak JWT

2014-09-05 18:00:48

U EVA ten HKS sal fakt hodne, bylo slyset jak moc to syci a kdyz jsem ji menil a koukal jestli tam neni nejakej bordel, tak ti bylo vse pekne cisty, takze fakt netreba bat se.

2014-09-05 19:56:41

Jagy, to že krouťák stoupal na plnej plyn neznamená, že na 3/4 plynu auto nezadetonuje. Teplota nasávanýho vzduchu je různá, benzín se liší, bohatost je jiná, všechny drobnosti maj vliv... Já si taky myslím že by 20° na 100oct. mělo bejt v pohodě, ale nepochopím takovejhle anarchystickej přístup. Jestli to chce ladit tímhle způsobem, pak nevidím důvod proč to neudělat pořádně. Lampa, senzor a trocha času. Podle mě lepší než nový těsnění a rovnání hlavy. A to ještě štěstí že SRko dost vydrží.

 Svobi
2014-09-05 20:37:12

Trošku bordylku ten motor nezabije určité . Japonci ví co vyrábí a at to necisti nejlíp tak je to urco furt dost dostatečně

2014-09-05 20:42:30

tofoj: nejsem motorevej barbar jak jsem to napsal je myšlený obrazně, kdyby se něco vykakalo, tak se motor opraví, ale 18° nebude problém a ano lampa, diagnostika a sledování detonací proběhne, jen se musí najít někdo s vhodným vybavením.. maximálně si příští sezónu zajedu k tobě no přes zimu ani prd, to auto nesmí z garáže! Jakmile vidím něco jako sůl tak schovávám auto co nejdál od silnice

2014-09-08 14:51:01

fotky z mostu jsou již zveřejněni. Odkaz najdete: Fórum ->O Srazech a akcích->Autodrom Most den otevrene drahy na okruhu

 Svobi
2014-09-08 22:03:52

Kina carens 2003 prosím .

Ve finále zítra vyriznu komplet tuhle vnitřní cast a budu muset nahradit novou . Jsou tam vrstvené plechy a kazdej chycenej . Naštěstí tu nezáleží tolik na kvalitce jen at to není zhnile

2014-09-09 09:49:59

To uz je takovej hezkej folklor :D Svobi krasne nablejskal primerku a den na to po pojizdkach v desti je to sedivy a ne cerny :x

2014-09-09 10:02:55

Myslíte, že se s P11/144 dá s pomocí GT vaček, JWT sání, předstihu 18°/100oktan, SSAC, průchodnější KAT, nerez 2,25" zbytek potrubí s poloprůchozím koncákem od Flowtechu dostat aspon na 155PS/185NM? Bez upravy ŘJ, to u tohohle křápu nejde..

 Svobi
2014-09-09 10:10:34

djmicho: Řekl bych jo ,ale základ bude GT převodovka

2014-09-09 10:24:47

C převodovka je kratší. Jako čísla jsou jedna věc, ale stejně to bude líný. Už se opakuju, ale prošel sem si tím a je to rada pro úsporu peněz. Přeskočit stage s GT vačkama, protože ty nepřidáváj na hodnotě krouťáku, jenom ho podrží do vyšších otáček. Jasně, každej si říká že jsou levnější a že mu výkon bude stačit. Ale ve finále mu výkon stačit nebude a stejně se bude zkoumat, co dál. Možnosti jsou 4 - aspoň vačky, vysokokompresní VE, turbo nebo jiný auto.

2014-09-09 10:25:12

DJMicho: teoreticky ano. Prakticky je to cista spekulacia. Nevies kolko ma tvoj motor vykon teraz tak ako je a zaroven tym ze zmes si riadiacka v istom rozsahu koriguje podla viacerych vstupov (MAF, knock senzor, lambda, ... hlavne knock senzor pokial je v kybli (dost casto) tak zraza predzapal dynamicky bez ohladu ako si ho nastavis na rozdelovaci mechanicky (kvoli tomu ze ked nefunguje je logika ECU ako keby detekoval detonacie a tym radsej prisposobi zmes- teda hlavne predzapal). Tiez ked MAF neni cisty, uplne ok spalovanie nie je optimalne bez ohladu na ostatne. No a v neposlednom rade stav tlakov vo valcoch (kruzky, ventily), stav rozvodu (ako dovieraju a casuju ventily). No a tiez ci mas v dobrom stave odvetranie motora aby spravne dychal (PCV ventil a hadice) tesnost vyfuku (aj mala netesnost hlavne cim blizssie motora vykon znizuje), tesnost sania a cistota klapky a celeho sacieho traktu a este som.mozno na nieco zabudol.

V prvom rade by som toto vsetko skontroloval, odmeral na brzde seriu aby si si potvrdil ze je naozaj vsetko v poriadku a potom by ten vykon mohol byt real. Inak skor nie

 Svobi
2014-09-09 10:26:24

Tofi : Je kratsi ,ale dvojka trojka bych rekl ze je u gt furt kratsi , 5 je asi stejna

2014-09-09 10:35:16

Motor je ve 101% stavu, tlaky o něco větší než papírová hodnota a ubytek oleje nula nula nic. Měnil se při roztržení rozvodu, tenhle motor má 68k mil z Anglie a rozvody nejsou slyšet ani při startu, technik z nissanu řekl, že naposled takhle slyšet SRko bručet když kdysi dovezli v 99 roce první P11C do salonu proto se ho nechci zbavovat... je to jediná fajn věc na autě, jinak bych celou P11C zhodil ze skály, ale tohle SRko si nechám spíš je teorie jak se bude chovat ECU, HW by na to motor měl.. a cena laditelný jednotky přesahuje hodnotu auta na VE mužu zapomenout zase kvuli jednotce, turbo no nevím... po zkušenostech z MPS moc turbo nemusím.. dole prd pak zátah a nahoře zase prd.. mám rád zátah k omezovači, ne že mi auto na 6000 řekne přeřaď

2014-09-09 10:35:46

GT prevodovka je kratsi, nez z P11C. Ta ma jen papirove kratsi 1-2, ale tim, ze ma GTckova kratsi staly prevod, tak je rychlejsi. Problem neni akcelerace na 1-2 stupen, ale az 3-4-5, ty by to chtelo kratsi jeste mnohem vic.

Teoreticky to na 160hp/190Nm dostanes, ale jak pisou ostatni, zalezi na okolnostech. Ja osobne bych s Ceckem nepracoval, neni to dobry zaklad.

2014-09-09 10:59:17

jj, myslím tím kratší než to co mám já v autě. Prostě je blíž GTčkový.

tak průběh krouťáku ovlivňuje hlavně velikost turba. U mě to tlačí od 2500 až nahoru 0,5 baru a že by to vyloženě zvadlo se říct nedá. I když je pravda, že hnát to k omezovači je kontraproduktivní. Věřím, že kdyby Svobi pořád nevymetal omezovač a řadil před 6 tis, tak bysme tu 944 dali dřív

ad. knock senzor, nevím proč teď nevidím žádný rozdíly mezi knock a běznou mapu u žádný P11 řídící jednotky. Myslím že dřív sem tam rozdíly viděl, ale stejně to bylo maximálně 2° dolu. Třeba to raddy objasní.

2014-09-09 11:17:56

tofoj: Jojo, 96kW prevodovka je jednoznacne nejhorsi

Ja kdyz mel mrtvy knock senzor, tak to do cca 4000ot. nejelo vubec, pak uz relativne ok, takze tam bych tech par stupnu videl jako realnych, ale do tech cca 4000ot. to bylo tak 20°, melo to asi 50koni.

2014-09-09 11:41:42

Nejsou nahodou vacky v P11C stejne jako u P11 GT? Neco takoveho uz jsem nekde totiz cetl nebo slisel.

Jagy: s tou prevodovkou mi povidej :-D v Moste mi stacila jen dvojka s trojkou kdyz nepocitam start :-D

2014-09-09 20:57:26

Jinak kluci jde motor 103kw dat do predfaceliftovi misto 96kw?


Odpovědět

1 ......... 1026  1027  1028  1029  1030 ......... 1254