Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1025  1026  1027  1028  1029 ......... 1254

2014-09-01 23:28:42

V rally to tady nikdy nejelo, v době nej slávy.

dak: Že to testovalo na zlínsku taky rozhodně neznamená, že to viděl ledakdo. Polygon v Dešné byl velice dobře hlídaná věc což je velmi patrné i dnes, i když už tam potkáte spíše maximálně rozzuřené stádo krav, než stovky koní pod kapotou všech možných Audi.

To jen aby se tady věci uvedly na pravou míru.

2014-09-03 20:33:00

Hoši elektrikáři a další co tomu trošku rozumí. Halogen vs. normální žárovka. Když mají stejný výkon vydávají také stejné teplo?

2014-09-03 21:08:00

halogenova ziarovka je ucinnejsia ako klasicka,avsak pri ovela vyssej prevadzkovej teplote. Tepla ako takeho vsak vytvori menej. Inak povedane,na rovnaky svetelny tok ti staci slabsia halogenka ako obyc. 45W halogen je adekvatny cca 60W obyc.

2014-09-03 21:12:00

raddy: Jde mi o to jestli se mi neroztecou zadni svetla kdyz tam misto 21W zarovky dam 21W halogenku. Takze podle toho cos psal tak to tem svetlum moc svedcit nebude. Chapu dobre?

2014-09-03 21:15:31

halogenka vyda menej tepla

2014-09-03 21:25:48

raddy: ach okej tak jsem to pochopil blbe diky moc za rady

2014-09-04 12:49:20

Mám novou písničku do auta

2014-09-04 13:04:11

tofoj: auto oproti dedulovi mladoch

2014-09-04 13:51:05

tofoj: Jo takovej zvouček bych si taky nechal líbit oproti tomu zní SR20 jako přidřené MPi z Feličity zvlášť v P11C to je zvuk jak ze splašenýho mixeru..

2014-09-04 21:20:36

to je stroj

2014-09-04 23:16:24

djmicho: Bohuzel je to ucpane emisema, hluk. normama a dalsima nesmyslama co nam kazi radost... VE zni pekne i na seriovem vyfuku/sani. No a nebo porid 4klapku a bude to motorka.

SR20VE ITB

Marsh tuning FTW

2014-09-05 06:41:31

jagy: čeče rozpočet na příští dva roky na všechny srandy jsem dal 60k a ne 160 je mi jasný, že až tam šoupnu něco od pana Wolfa, a zácpu napravím SSAC, že to bude znít o něco zdravěji ještě pak motoru předepíšu 100okt. benzín s předstihem 18°, GT vačky a motor bude skoro vyléčený z toho zápalu výfuku EU3

2014-09-05 08:33:01

gt vacky mam jedny navic.

2014-09-05 09:34:55

Někdo zkušenost s HKS houbou? jednu sháním, možná i s náhradníma vložkama, nicméně všude to je samá replika, teda pochybuju že za pětikilo je origo. ikdyž tváří se to hodně věrně včetně krabice :D

2014-09-05 09:53:12

djmicho: Na ladění předstihu bez sledování detonací se radši vyprdni. Při nejlepším skončíš jak slooter s děravým těsněním pod hlavou. Jinak předstih má velkej vliv na zvuk motoru, v podstatě díky němu moje auto vydává aspoň nějakej zvuk.

Co tě zajímá na tý houbě? Luky to měl na Evu.

2014-09-05 10:22:57

tofoj: Pokud nebude delat nesmysly, tak predstih do 20° je naprosto ok na 100okt. Porad zapominate, ze origo je predepsano az 17° na 95okt., takze 3° na lepsi benzin nemaji cemu uskodit...

2014-09-05 11:14:39

3° můžou bejt dost. Sou místa v mapě který sou našponovanější a v nich může bejt problém. Každej motor to může snášet jinak. A náběh na detonace nejde sluchem odhalit. Já bych se držel 17 a když už tankovat dražší benzín, tak rovnou s naladěním i kvůli spotřebě.

djmicho: Protože by mě to samotnýho zajímalo, tak sem ochotnej nahodit senzor (otázka 10 min) a otestovat to. Kdyby si jel kolem Prahy, tak mi dej vědět.

2014-09-05 13:29:29

presne ako pise tofoj, mapa predzapalu nie je vsade rovnaka.... bez znalosti a knock senzoru je to v podstate zbytocna robota s neistym vysledkom... preto si odkladam rozbite piesty, ako pripomienku na vecne casy...:)

2014-09-05 13:47:27

Chmeldo, houba je OK a sani HKS taky, na EOUsovi to mělo skvelej zvuk

Kdybys chtěl, mam doma jednu novou tu nahradni vlozku a ještě tu uplne original, ale je spinavejsi, mozna vyčistit nejak a sla by taky pouzit znovu třeba. Ty nahradni vlozky mi prisly taky spis jako kopie, oproti original nepatrny rozdil, ale na EVO jsem ji dal a v pohode, stejne se mají max. po pul roce menit nebo dle toho kde a jak jezdis.

2014-09-05 15:47:27

raddy: Snad mi nechcete tvrdit, ze na seriove ECU u atmo SRka je +3° na 100okt. nejaky problem. Nereknu, kdyby nekdo rekl 25° (i to jsem videl a motor jezdi uz pres 10 let - vrchy/kopce/street), ale tohle je naprosto v poradku. Konkretne u SR jsem videl grafy na 13°, 15°, 17°, 19° a 20° na 95okt. a vzdy sel vykon/kroutak nahoru. Kdyby to detonovalo, tak je to naopak ne?

Kazdopadne si to klidne muzete overit v praxi, vysledek bude podle me jasny... 20° a 100okt. no problem.


Odpovědět

1 ......... 1025  1026  1027  1028  1029 ......... 1254