Fórum - Téma


OT, KECY A TLACHANi sem .


Fórum Pokec všeobecný OT, KECY A TLACHANi sem .



1 ......... 1022  1023  1024  1025  1026 ......... 1254

2014-08-30 21:09:07

Ohľadom GTR ma napadlo,že ako prvé GTR v Česku mal Davy,ak sa mýlim,opravte ma..

2014-08-30 21:14:32

cedex: gratuluju,že jsi se svezl.Ty jsi sice byl v úžasu,ale jen pro to,jak to metelí.Mluvíš o rychlosti a já o pravověrných emocích v autech na značkách,který jsi asi bohužel ještě neměl tu čest vyzkoušet. GTR je ve třídě Porsche Turbo S,ale pořádný emoce je třída jako GT3 (GT3 RS) - mám osobní srovnání a jejich majitel mi to sám potvrdil po svojí zkušenosti.

Asi se s GTR evolucema snaží podrtit GT2 RS

Mám zprostředkovaný informace od našich i zahraničních lidí,co jsou kapacity v okruhovým ježdění jako bývalí i současný závodníci,nebo instruktoři jako jsou Lacko,Mičánkové atd. a ti o tom ví víc.Je to i oficiální vyjádření tvůrce GTR,že to auto musí zvládnout každý

Prostě to umí jet na kluzkým oválu o 30 km/h víc osmdesátkou,ale jen jako počítačová hra v porovnání s emočníma autama. Prostě ty digitálky.Ale nic ve zlém,je to japonský přístup.

A zatím co po celodenním ježdění na okruhu GT3 odjíždí bez velký úhony,tak GTR musí na výměnu brzd po necelým dnu

2014-08-30 21:30:25

bmarcellus: Marceli neviem k čomu mi máš gratulovať ja len že auto má emócie,osobne môžem porovnať z mimo súdku len so Scuderiou,ale známy mal možnosť porovnať aj s Enzom a tiež GTR nezatratil..To auto má váhu tanku a potlačuje fyziku neskutočne,ďalšie podobné čo som zažil a približuje sa je RS7...samozrejme ľahké autá sú top,ale zatracovať GTR?Navyše je to neskutočná kvalita za tú cenu,materiály,zmontovanie,look...

2014-08-30 21:36:51

To neexistuje na ceskych silnicich auto se spravne nastelovanejma svetlama? To same SUV nebo vysoká auta vsichni mi svitej do ksichtu a kdyz je probliknu dalkovima ze me oslnujou tak udelaji to same. Za trest jezdit v noci.

2014-08-30 21:44:17

srupik: Ja ich mám dosť nízko (ňaštelujem) ale predvčerajšiu jazdu do ostravy som si krásne užíval (aj v noci) u nás by som od degešov dostál dárek v podobe pár desiatok Eur,vôbec nebolo zelených tak sa stále porušovalo,aj keď samozrejme v zdravej miere...

2014-08-30 21:45:20

srupik: A nejhorší jsou xenonisti co si to vyměněj v garáži za žárovky.

2014-08-30 21:45:36

cedex: ja ne jen ze vypinam dalkovi ale jeste je sklanim dolu kdyz vidim nekoho ale ostatni mi to prazi do oci jako by se nic nedelo

Brouček: jo jo taky jsem dnes potkal

2014-08-30 21:55:59

cedex: vždyť mi to potvrzuješ Do třetice - legendární japonský digitálky se vším všudy. Co na tom chápeš jako zatracování nerozumím.Naopak,ale není to testosteronový auto jako takový.Váha tu fyziku nepopírá,ale vysvětluje. To auto váží přesně tolik,jako F1 při max přítlaku.Doporučuju si přečíst článek přímo od strůjce godzily

Něčím podobným trpí i Italia.Známej si zaplatil cca 35 tis Kč (bez zálohy) za to,že mu Menx půjčil na 5 kol závodní Italii v Brně a ejhle,ani se mu nechtělo dojet všechny kola a po třech se vrátil do boxů.Proč?Protože oproti GT3 je to nuda řídit a krotit.Všechno jde lehce a samo,bez velkýho snažení.

Tak to je,když na to pohlíží někdo,kdo má tyhle auta zmáklý a nemá je jen jako ikony na PC.

2014-08-30 22:04:11

srupik: vyměň si okno za nový a uvidíš,že to není tak hrozný,jako když ti ty mikro škrábance rozptylují světlo do očí.

Vybíráním pokut za špatný osvětlení českých aut by se státní kasa ihned naplnila Jenže co chtít,když 3 z 5 autoservisů neumí ty světla ani správně seřídit - o STK nemluvě

2014-08-30 22:05:56

bmarcellus: Kdybich nemel Keratokonus obou rohovek a kazdych 6 mesicu si nechodil pro novi skla do bryli tak si necham dat nejaky lepsi skla co by to potlacovali ale bohuzel u me by to byli vyhozeny penize a slo se mi menit moc nechce leda bych nasel s tim tmavim pruhem nahore kvuli slunku :D

2014-08-30 22:14:02

bmarcellus:Nechapem Stači mi vyjadrenie Motoharuho atd..nezaujíma názor mičánka alebo ferka z trebové potom samozrejme hlavné sú osobné preferencie ale ti vravím že som zažil aj 430Scuderiu aj GTR a každé je dobré,vôbec by mi nevadilo ani GTR hehe.Turbo 996 napr tiež nie je hardcore ale s 550+hp ti vyčarí úsmev na tvári,to ti garantujem,a vôbec nemáš pocit že by si na to mal,kde to ešte GT3,to chce tréning aby si to využíval a povedal si ovládam to ako sa mi zachce...

2014-08-30 22:37:04

cedex: no ty pořád o koze a já o voze.Kvality gtr nezpochybňuju. Škoda,že neuznáváš názory Top lidí v motorsportu a jejich zkušenosti.Nehledě na to,že jsou veřejně všeobecně známy napříč celým světem a Nissan to uznává a lecos sám prezentoval

Máš plno pravdy,ale mezi tím plno zavádějících deziluzí pramenících z tvých informací.Např. z GT3 to stříká,už když nastartuješ a drnkneš do plynu - aaach,to byla jízda a ten řev Na okruhu odrovnávající zkušenost,

530k v 997 Turbu S mi žádný úsměv na tváři neudělalo.Jen obrovský údiv z toho,že tam,kde se sportovním autem projedeš 110 km/h,tak s tímhle biturbem 160tkou! V GT3 pomaleji,ale s tím pomyslným úsměvem a nepotřebuješ tolik tréning.Stačí řidičská vnímavost,protože je to super intuitivní auto. Přeci ho ladil a spoluvivíjel Walter Rohl a je to jeho nejoblíbenější Por.

Kdo chce GTR a nepoznal jiný,ale dražší auta,tak prosím.Pak je to nejlacinější z nejrychlejších supercar na každý den

2014-08-30 23:16:18

bmarcellus: Všetko je to o sobných preferenciách a pohľadu na vec...ale nedokážem sa preceňovať a povedať si že s GT3 nepotrebujem toľko trening keď viem že by ma vyplieskala jak malého chlapca pokiaľ by som ju ovládal aspoň na 80%.Ak si ju natrénuješ a bude možnosť školy šmyku za "zdravý poplatok" tak mile rád prídem po tej skurvenej panelke do mostu aj po druhé

2014-08-30 23:31:14

cedex: nemluvím o osobních preferencích pochop to už V Rakousku o tom dokonce mluvil sám instruktor na poligonu,jak rychle mizí GTR z rukou řidičských fandů právě kvůli očekávání rychlosti,což je fenomenální,ale je to strohý a brzo to omrzí.Pak si koupí M3,nebo 911,popřípadě AMG.

Máš jen amatérský přístup,který musí auto umět ovládat na 100% aby ho potěšilo??

To já nemusím,to auto mi samo řeklo,co potřebuje a nemusí to být jízda na krev,aby to potěšilo i profíky s velkým P.Proto je tak ceněný a jen tak ho někdo neprodá.Zatím co v GTR se nudíš a nudíš podobně jako v Evo,samej diferák i u volantu pomalu (v uvozovkách),dokud to nerveš jako hovado až mozek přestane stíhat.

Tady si pěkně musíš hlídat vyvážení předku a zadku nikdy se nesmíš přestat soustředit.Při 50% výkonu auta se proplejtáš vlásenkama a utahovákama a máš toho plný kecky z euforie. Do GTR sedneš a valíš a valíš a akorát seš tam někde dřív

NO_HITS  
Laďa
2014-08-31 00:06:03

bmarcellus: největší vtip GTR je asi to že dokáže natrhnout prd** dražším autům ve své kategorii seriových sporťáků což je fajn, ale je to PC hra na kolech a jeho asi nějvětší mínus stejně jako u předešlých GT-R je hmotnost přes 1.5 tuny a to už je dost ... na druhou stranu , ty stabilizačný prvky a hlavně airbagy a další nesmysly něco prostě stojí, věřím že nějáká custom verze bez těchdle nesmyslů bude mít zajímavější hmotnost a bude zábavnější v těch vlásenkách anebo opravdový GT-R je jen jedno - godzila/hakosuka

2014-08-31 00:38:16

no_hits: ta hmotnost je právě jeho +,protože by jinak nebylo tak přívětivý pro každodenní použití a při nižší váze (né že by to nešlo) by se stalo moc ultimativní.Rozuměj jiný vyladění a jiný komponenty na zvládnutí výkonu. Je to oficialní a není to spekulace,to je ofiko záměr Nissanu.

A nejnižší koeficient odporu mu hraje do karet proti všem - ikdyž je to na pohled hora masa,tak čelní odpor je 0,27 oproti zdánlivě úzkoprsý 911 Turbo 0,31 a tenoučkýmu čumáku Audi R8 GT dohonce 0,36

Jenže je natrhne jen časem,nic víc. Podívej na Seata,taky natrhl Renaulta a jeho Megana na smyčce.Ale jen efektivností a né emotivností auta.A co z toho času máš,když se tolik nepobavíš.Přeci kvůli tomu se utrácí ty prachy - do zážitků

NO_HITS  
Laďa
2014-08-31 00:44:25

bmarcellus: no mluvil jsem o tom že je to auto ,, za míň peněz,, a je plnohodnotnou konkurencí dražším sporťákům ... tak třeba almera má Cx 0,32 údajně :D

2014-08-31 00:59:23

no_hits: bezpochyby.

Vážně? Nikde jsem to nenašel a zajímalo by mě to .......

NO_HITS  
Laďa
2014-08-31 09:53:27

bmarcellus: jj hledal jsem to kdysi. vim ze sedan ma o setinu min a to 0.32 byl sedan . pamatuju si když ve fyzice na VUT se probiralo Cx a tam kantor tvrdil ze běžný auto má tak 0.45 a mel tam fotku nejakyho staršího Ferrari a u toho 0.4 a argumentoval tim jak je to super a ja mu rikam to je fajn ale moje auto ma 0.33 a Ferrari to rozhodne není ... asi mel trochu starý informace :-D

2014-08-31 09:54:28

co delate panove krom rozebirani supersportu


Odpovědět

1 ......... 1022  1023  1024  1025  1026 ......... 1254