Fórum - Téma


osvětlení klimatizace a dig,teploměru


Fórum Primera P11 osvětlení klimatizace a dig,teploměru

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2007-12-03 19:09:31

Mám problém hlavně večer kdy se chci podívat na teploměr a indikátor rychlosti ventilátoru, tak nic ho neosvětluje, tak to jen po paměti buď snížím teplotu nebo zvýším - šipky svítí ,ale na ten digitální teploměr není vidět .Už jsem to tak koupil, tak nevím,

jestli má svítit nebo né .Můžete mi někdo napsat jestli to má svítit .Mám primeru r.v.2000

2007-12-03 19:18:17

ano urcite to ma svietit,staci odobrat panel v ktorom je osadene radio je len nacvaknuty nedrzi ho ziadna skrutka,len treba opatrne hlavne teraz ked je chladno a plasty su skrehnute a zvrchu sa dostanes ku tym ziarovkam. OSPRAVEDLNUJEM SA ZA ZNIZENU KVALITU OBRAZU.

2007-12-03 20:12:55

Jééé to je super... tak u mího nissánka to nesvítí - dík za tak rychlou reakci .Budu to muset co nejdřív opravit.Ještě jednou dík.

2007-12-03 23:39:45

mam jiny dotaz , kdyz na tom obrazku mas zapnuto AUTO , takze klimu si rucne vypnul vlevo tlacitkem A/C , to by slo...ale co ted s tim AUTO to jako ze si pak das teplotu a ono to bude samo udrzovat zvolenou teplotu , v lete chapu klima se podle toho bude spoustet ale v lete to bude topit podle te teploty ?

jinak mne to jde i tak ze jen navolim teplotu napr 26 C , zapnu ventilator vlevo a fouka teply vzduch kdyz dam teplotu treba na 30 C tak fouka vic teplejsi ...ale samo to neudrzuje ,aspon teda myslim ... jak to s tim teda je ?

2007-12-04 09:50:36

Když dáš auto a nastavíš teplotui teplejší než je venku, tak ti v autě iudržuje teplotu jakou jsi nastavil. Automaticky to reguluje rychlost ventilátoru a otevření kohoutu topení do radiátoru.

2007-12-04 12:27:15

jo ale kdyz dam to AUTO tak ono to vzdy samo zapne klimu a je blbe aby v zime jela klima naprazdno kdyz vlasten chci v aute topit a ne chladit... takze druha moznost ze dam auto , rucne vypnu klimu a ono to bude udrzovat tu zvolenou teplotu ?

2007-12-04 12:34:55

prinad regulacia funguje tak ze ked nastavis 26st tak z prieduchu pojde horuci vzduch kym cidlo nenamera pozadovanu teplotu.Meni sa intenzita vetraku ale voda do radiatoru sa reguluje skokom zapnute alebo vypnute tak to ma len malu tepelnu zotrvacnost.A najviac sa prejavuje tato nevyhoda automatiky pri pouziti klimatizacie,podla nameranej hodnoty na cidle z vyduchov bud ''snezi''alebo ide vylozene horuci vzduch.Naopak na manualnej klime ked zapnes A/C zacne ''snezit'' ale kolieckom kurenia si prikuris tak aby Ta z vetraku ovieval prijemny vlazny vzduch----to automat nedokaze .Je to sice neekonomicke,ale rozhodne prijemnejsie

2007-12-04 13:36:42

ked mas vypnutu klimu a zapnute auto tak system sa snazi udrziavat tu teplotu co mas nastavenu.v lete to nedokaze bez klimy tak fuka stale naplno. v zime to funguje podla mna super,mozes sa zlaknut ze to nefunguje po nastartovani,ale automatika caka kym sa motor zohreje a az potom zacne kurit.cca ked sa rucicka teplomera zacne odliepat od prvej palicky.teraz neviem presne ale pokial nemas nastavene vetranie len na okno,tak sa ti pri zapnuti auto nezapne klima.a ked mas zapnutu teplotu bez auto tak ti fuka do kabiny vzduch tej danej teploty ked mas auto tak to funguje ako termostat,ze cim je blizsie pri tej teplote tym menej fuka a uz len udrzuje ked ju dosiahne.

2007-12-05 07:36:15

Klima se v zimě zapíná proto, aby se odvlhčil vzduch. Klima slouží k vysoušení vzduchu. Takže pokud máš v autě hodně mokro (je sníh, často nasedáš a vysedáš apod..) je výhoda si klimu zapnout.

2007-12-05 10:15:13

a ked ani tieto argumenty cloveka nepresvedcia aby obcas zapol klimu tak ja tu mam este jeden.napln klimy sluzi aj na mazanie klimatizacneho systemu a ked sa klima dlhodobo nepouziva,tak sa ta mazacia zlozka v nadrzi nerozptyli po celej sustave co ma za nasledok postupny unik naplne,lebo napln je 10 krat redsia ako vzduch a velmi lahko unikne aj kadial vzduch nema ziadnu sancu.takze to mazivo s casti aj utesnuje.mala by sa pustat minimalne raz za 14 dni.a s tou automatikou je to tak,ze ked ju zapnes tak sa vzdy zapne klima ale ked klimu vypnes a nechas automatiku tak pokial nemas nastaveny ofuk na celne okno tak sa ti klima nespusti ani pri opatovnom nastartovani ale automatika ostane zapnuta.

2007-12-06 00:44:40

diky hosi ,tak sem si to pozkousel a uz jezdim jen se zapnutim "AUTO" neni nad to si namackat digitalne kolik chci mit stupnu

a tu klimu taky jednou za cas pustim... 2-3 x za mesic kdyz ji to prospeje...

2007-12-09 21:46:54

tady sem narazil na neco zvlastniho , jedna se o P 11/144 obe fotky, rok 2001 a 2000 ....to se jako spletli ze tam dali stary typ tlacitek na ovladani teploty apod. ? nebo to byla nejaka priplatkova retro vybava ?

2007-12-10 00:35:29

to su auta z anglicka,alebo je to fotomontaz? vlavo primera a vpravo almera

2007-12-10 07:31:48

Ještě jedna věc. Je zajímavé, že když je auto studené, a máš nastavenou tepltou v režimu auto, třeba 25 st., tak jedině v případě proudění na sklo nebo úplně na druhé straně ovládání ventilace, tj. nechat naplno proudit vzduch na cestující výdechy z přístrojovky, zapne ventilátor naplno. Když je na ostatních možnostech proudění vzduchu, tak to nereaguje. Nicméně je jasné, že když je venku teplota nižší, než jakou chceš mít v autě, tak nemusíš ani zapínat klimatizaci. Tu je třeba zapnout, když chceš mít v autě studenější vzduch než venku. Ale asi je dobré nechat občas klimu zapnutou. Já, když ráno nechám motor chvíli běžet, tak přejdu do manuálního režimu, pustím větrák naplno a nastavím maximální teplotu, ať se to co nejrychleji vevnitř zahřeje. po chvíli, když už je v autě dobře, tak nastavím teplotu na 22 stupně a přepnu na auto.

2007-12-10 07:39:06

Přesně tak spletl sis pojem a průjem, vlevo Primera P144, vpravo almera N16!!

2007-12-10 09:59:00

Prinad: videl som uz aj ja P11 144 s mechanickym ovladanim, tiez som si myslel ze sa vsetky P11 144 robili s elektronickym ovladanim klimy (s displaymi a tlacitkami zrejme nejaka social edition (dovolil som si pouzit semtexove oblubene oznacenie pre N16)

2007-12-10 11:35:38

boratko: pri prudeni na sklo alebo "na tvar" sa ti pusti ventilacia naplno aj bez toho aby bol motor zohriaty,a to ze sa ti zda ze pri inom nastaveni to nefunguje tak to je z dovodu ze sa pri tychto inych polohach spusti ventilator az ked je motor zahriaty.ja to nechavam na automatiku,lebo motor sa o trocha skor zohreje ked ventilator nejde od zaciatku naplne kedze radiator je v podstate maly chladic ktory pri prudeni vzduchu este chladi kvapalinu ktora cez prechadza.ak si to chces skusit ci to tak funguje tak ked nastartujes a nechas automatiku a prudenie nie v krajnych polohach,tak ventilator sa spusti ked sa rucicka teplomeru zacne odliepat od prvej palicky teplomeru.

myslim ze p11 144 vo vybave comfort mala este manualnu klimu,a od vybavy comfort plus,cez elegance a sport mala automaticku.

2007-12-10 13:40:49

k te fotce vpravo, ono to je prodavano jako Primera, jsou v inzeratu celkem 5 fotek...z interieru je prave tato fotka jinak dalsi jsou exterier... hadat se nebudu asi prodejce pomichal fotky s almerou

2007-12-10 13:57:20

jasom videl inzerat kde mala primera p11 volant z almery n16,takze nic si z toho netreba robit aj ked to nebola len pomylena fotka

2007-12-10 14:29:14

Toma: já nechávám právě ráno hned proudit naplno teplý vzduch, abych měl co nejtepleji vevnitř. Takže myslíš, že je lepší to nechat na automatu a motor se zahřeje rychleji? Zkusím to. Chtěl jsem se Tě ještě zeptat., protože vidím, že jsi automechanik., jestli se mění a jaký olej se dává do automatu. Resp. mám CVT M6, a nevím, jestli bych jej neměl vyměnit nebo jestli je tam trvalá náplň. A ještě jedna věc. Problikává mi airbag, ačkoliv vůz nebyl bouraný a jsou všechny vpořádku. Stačí potom zatroubit a je to zase na nějaou dobu OK. Tak nevím, co s tím. Díky


Odpovědět

1  2