Fórum - Téma


Ostrá vačka


Fórum Primera P11 Ostrá vačka

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2011-11-01 22:11:32

no ja viem co je ten roller rocker mal som to rozobrate, ale to by nevadilo ,fungovalo by to,ale ked pises ze ta vacka ma iny zdvih a ostrost (teda ak je to aj naozaj tak, nielen domnienka)tak potom to fakt nema zmysel spekulovat, neber to tak ze spochybnujem tvoje vedomosti a skusenosti ,len jednoducho mozno sa to nezda a fakt by to paslo...ono to je ako keby som sa spytal ci mi pasne na P11 prevodovka z P10 , vsetci by mi asi napisali že nie že je to ine,ze su ine prevodove pomeri atd , pritom je rovnaka , sam ju tam mam :)

2011-11-01 22:37:56

jako já nevím,ale ostrost je u P10GT i u P11GT vaček snad stejná.

jenom technická poznámka k tý převodovce - jak ji máš uchycenou,když ten silenblok je už jinak u P11 .

2011-11-01 22:44:14

jednu čast obalu prevodovky som prehodil aby pasovala na silentblok drziak....inak z P11 do P10 sa da dat prevodovka uplne bez uprav lebo P11kovy obal ma pripravene uchyty na P10kovy silentblok...ale to prehodenie je otazka pol hodky

2011-11-01 22:55:13

Prevodovky mezi SRkama pasujou. Vacky ktere byly zminene NE.

Ty Tomei jsou zadne "poradne" vacky, tady jde videt, co dela zname jmeno vyrobce...

2011-11-01 23:07:21

Tady vůbec nejde o jméno výrobce, ale o reference který na ně jsou. Našel sem je dle grafů z brzdy a výrobce to pro mě byl neznámej. A když se bavíme o OEM vačkách, tak moc na výběr beztak není. Pokud někdo má nějaký doporučení i s grafama, pak to beru - a ještě bych dodal, že mi jde o průběh v celým spektru otáček.

Stejně na to ale prdím, minimálně do jara

2011-11-01 23:09:58

tofi to si snad děláš prdel ne....ty neznáš jednoho za základních " JDM bohů " ......Tomei , HKS , JUN .

2011-11-01 23:15:13

Ne, sem ateista

2011-11-01 23:33:09

Jo, jenze na tyto vacky je minimum referenci.... protoze je prakticky nikdo nepouziva. A kazda vacky ti zhorsi prubeh v nizsi otackach, takze stejne to neni nic pro tebe. Jinak jsou +/- na urovni JWT S3R vacek. Ja bych rekl jednoznacne zbytecne vyhozene penize...

OEM jsou jasne, GT/GTi... nic takoveho jako Tomei ci ty JWT smysl nema. Kdyz uz, tak brutalnejsi vacky a k tomu odpovidajici upravy (pisty, hlava, ecu,...)

2011-11-01 23:36:53

+ ventily , pružiny , vodítka....atď .

2011-11-01 23:38:51

Pruziny ano, zbytek neni vubec potreba. Jen to je dalsi z problemu, na RR neni rozumny (zadny) vyber aftermarket pruzin.

2011-11-01 23:40:10

Uvidíme, do jara bude víc informací.

Další úpravy na DE motoru asi vzhledem k ceně nemaj moc smysl. Zvlášť pokaď si to člověk neudělá sám

2011-11-03 13:29:29

este jedna otazka , pri prestavbe na gt treba menit aj vyfukovu alebo stači len sacia vačka?dik

2011-11-03 15:27:45

Meni se snad obe vacky najednou ne? 96kW a GT ma jiny vacky a tak by to byl asi velky problem kdyby se nevymenily obe najednou.

2011-11-03 21:14:01

lukysek ty si tusim tiez menil vačky za gt aj s Rj , aky je tvoj postrech po vyskušani?oplati sa to alebo ani nie?

2011-11-03 23:40:32

Ale jo, ujde to

2011-11-03 23:43:05

Muze se menit klidne jen jedna vacka, neni duvod proc by to neslo... saci i vyfukova ma jine obj. cislo, takze mezi nima rozdil je. Otazka jak velky, to by se muselo zmerit.

Kazdopadne spolu s ECU je to nejlepsi mozna uprava pro 96kW SR20De.

2011-11-04 00:58:25

buduci tyžden by som mal mat doma vačky aj RJ tak az to spojazdnim dam vediet vysledok , ci ten rozdiel stal za to,alebo vyhodene peniaze

2011-11-04 01:30:31

To nemusis delat, to jsou daaavno mnohokrat vyzkousene a overene veci. Je tam narust az 20HP...

2011-11-04 09:10:39

Ja jsem na to trubka asi, ale jako asi lepe to jede

Nedavno jsem pred sebou tlacil na dalnici Volvo v kombiku, nevim ted presne jaky to bylo, nejaky to novejsi, asi ropak, ale snad s motorem 3.0TD. No ujizdel solidne, dobre mu to jelo, ale stejne musel potom uhnout, Luky se nedal (Jeste dodam, ze to bylo z nizsi rychlosti, bylo tam nejake zuzeni a pak jsme to rozjeli).

Jde to rekl bych lepe do otacek a od tech 4 tisic to fakt chytne lauf a jede to slusne. Pak tocis do cca 7 tisic a pohoda.

2011-11-04 09:20:34

Už jsem to rozebíral tady.

http://www.nissanclub.cz/...c_id=141824#message169005

Závěr z toho je takovej, že pokud jezdíš rychle a rád motor vytáčíš, pak se to rozhodně vyplatí.


Odpovědět

1  2  3  4  5