Fórum - Téma


Originál LPG Nissan


Fórum Primera P11 Originál LPG Nissan

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2009-03-23 15:11:38

Právě sem se vrátil od plynaře kvůli mému nefunkčnímu LPG a o to, co sem se dozvěděl se musím podělit. Mám v Primeře originál plyn montovaný od výroby. Nebo spíš bych měl říct, že sem měl . Po ani né týdnu co Primeru mám, kleklo plynové čerpadlo. LPG systém je nějaká Subaru mrdka a to čerpadlo se dá opravit prý pouze v praze za 13 tis. bez DPH (volal sem přímo do toho servisu). Navíc když sem auto kupoval, informoval mě prodejce (pan Pojer), že plynová bomba má trvanlivost už jen 2 roky. Neřekl mi už ale, že nová stojí 30 tisíc . Takže závěrem tohoto topicu chci všechny varovat před originálním LPG které se montují do Nissanu a před panem Pojerem z Jedovnic, který se na tyto auta specializuje a tak nějak zapomíná kupujícím říct, jaké jsou na tenhle systém náklady. Ono to čerpadlo podle technika odchází cca co 60 tkm. Dobrá investice . Takže to celé půjde ven a až budou peníze, dám do toho nějakou "italskou šunku" jak to nazval prodávající, když to LPG od Subaru tak vychvaloval

2009-03-23 15:26:32

Za 60t nádrž? To máš tedy vstřikování kapalného plynu? Ale i tam myslím stál celý systém asi těch 60t Kč. Normálně nádrž by měla být tak kolem 4 -5000Kč.

2009-03-23 15:27:56

Nádrž na tenhle systém 30 tisíc.. Protože v té nádrži je čerpadlo a elektronika. Instalace celého systému vyjde prý na 80

2009-03-23 15:31:11

40 000Czk mě stál celý plyn to je kokotina a měl jsem sekvenční vstřikování zkus to jinde!

2009-03-23 15:45:03

Jak psal Moris.. Tohle je systém vstřikování kapalného plynu přímo do prostoru válce. Jediný výrobce je Subaru a jediný servis který tohle opravuje je v praze. Je to LPG systém, který do aut cpal Nissan už ve výrobě. Nemá to nic společného s LPG které sis dával do auta ty. 30 litrů ta nádrž stojí protože v ní ze zalité čerpadlo a elektronika, nedá se to koupit zvlášť. Dle vyjádření plynaře je životnost čerpadla cca 60 tkm. Co víc k tomu ještě mám napsat...

2009-03-23 17:41:19

A kde a kdy to Nissan montoval? O tom slyším prvně.

2009-03-23 18:00:27

V Holandsku, tady se to nemontovalo. Jenom sem přijel do servisu, týpek se jenom z venku podíval a říká: to je holanďan. Pak to prolezl, všechno mi vysvětlil a zkazil mi náladu . A ještě sem nabral plnou před 3 dnama . Prostě sem to sem hodil, aby případní další zájemci věděli dopředu o co jde a vyvarovali se tomu, protože já to nevěděl a takhle sem dopadl a naletěl dovozci aut. Snad ostatní věci budou OK a nebudu do toho muset sypat, protože Primeru sem bral proto, že sem myslel že to bude "cekem" bez investic.

2010-12-14 11:23:11

Sice s krizkem po funuse, ale neda mi to abych nereagoval. Mam Tino od stejneho prodejce, take s plynem rovnou z holandskeho nissanu. Je tam instalovan plyn od firmy Vialle, ktery se dava i do Subaru, ale nemam s nim nic spolecneho, se vstrikovanim v kapalne fazi. Nadrz odpravdu stoji cca 30t. komplet, montaz celeho tohoto systemu od 60t. Po vyprseni tlakovky na nadrz je mozno ji dvakrat prodlouzit na 5 let, coz obnasi cca 4000,- a dela to zastupce firmy Vialle, tj bud Fedorauto v prostejove, nebo nekdo v praze. Repas cerpadla je cca 12t. Tachometrove mam na Tinu 140tkm (skutecnost tezko rict), cerpadlo stale slape bez problemu.

To ze prodejce neco zapomina rict bych nerekl, stejne tak muzu rict, ze sis to mel zjistit sam predem, jake jsou naklady na tento system. Provozni naklady na udrzbu tohoto systemu jsou spis nizsi nez u klasiky se smesovacem.

2010-12-14 21:04:10

Pokud ti připadají náklady nižší, tak ti doporučuji o tomhle systému něco přečíst. Pokud se ti ještě neporouchal, tak se ani nedivím, že máš tenhle názor. A ano, moje chyba byla, že sem si o tom pořádně nic nepřečetl dopředu, jinak bych tomuhle prodejci nenaletěl. Až se ti odpálí jeden vstřikovač za 5 táců, tak se ozvy

2010-12-15 10:47:04

........jo,jo,taky když jsem sháněl Nissana,tak jsem narazil na několik krásných kousků dovezených právě z Holandska s LPG a když jsem to nastudoval,co to je za systém,tak jsem od toho šel dál.........nakonec jsem koupil Tino,dal do něj LPG a jsem max. spokojen-u sekv.vstřik.LPG v plynné fázi stojí komplet vstřiky okolo 2 tis.,občas filtr za 300,-.........nešlo by to Tvé taky předělat na tento systém?-dáš okolo 25 tis. a máš klid........

2010-12-15 19:10:33

Už se stalo. Místo drahé opravy, sem zvolil přechod na sekvenci a sem spokojený. Bohužel mě to stálo dalších 23500,- Kč, ale víceméně si za to můžu sám. Své hrálo i to, že LPi které tam původně bylo, mělo už za sebou 9 let, proto byla pro mě velká šance poruchy, třeba na vstřicích. I když musím říct, že LPi se i v mrazech přepínalo mnohem rychleji (cca 500 metrů), sekvence se mi ve ětších mrazech přepne o dost později, takže víc lítám na benál, ale i tak se mi to vyplatí. Ono LPi je ale nejlepší systém LPG, u nás ale s malým servisním zastoupením a nehoráznýma cenama za opravy (bohužel).

2010-12-15 19:26:16

no sry ze vam do toho lezu jen sem chtel dodat ze duvod proc se LPi sere vic je ten ze u nas je plyn hrozna sračka (sry ale jinak se to rict neda) je to nesrovnatelne napriklad s kvalitou v italii nebo v tom holandu... prave sem chtel do auta poresit vstrik kapalnyho bohuzel kdyz sem si o tom neco zjistil tak na to kaslu a vidim to na klasickou sekvenci...

2010-12-15 19:41:33

Jo to máš pravdu, hlavní důvod proč se ale kvůli nekvalitnímu plynu sere je ten, že na to není přizpůsobený a čerpadlo pro LPG není vyřešeno nejlépe (co sem četl tak třeba chybí filtr před čerpadlem a do něj se pak dostává bordel z LPG). Novější typy LPi už prý ale mají tyhle nešvary lépe vyřešené.

2010-12-20 13:49:28

.....tak to je paráda,že to máš vyřešený.......jo,máš pravdu,přepíná to dýl,pokud nastartuju a nechám to asi 3 minuty na volnoběh,tak mi to přepne dřív-ručička teploměru je tak na první 1/4 stupnice,ale jak hned jedu,tak mi to přepne tak po 3 Km a ručka teploměru je už na 1/2-tedy v normální provozní poloze.......ono to hlídá teplotu topné vody-ta by měla být okolo 30 stupnů,ale ještě je tam nějaký jiný čidlo teploty(nevím přesně jaký) a to jsem měl nastavený na 0 stupňů,tak mi to přestavil na -15 a teď to v mrazu přepíná o něco dřív,ale stejně-pokud hned jedu,tak to přepne dýl........počítal jsem spotřebu za tento rok a vychází to 0,7 litru benzinu na 100Km a 10 litru LPG(t.j .1,60Kč/Km)............dnes jsem zase po dlouhý době dobral benzín za 500.- a čučel jsem,jak to skočilo na 33Kč/litr..........to LPG tady u nás zatím 13.80Kč.......


Odpovědět