Fórum - Téma


oprava P11/1997 za pomoci UK skeletu?


Fórum Primera P11 oprava P11/1997 za pomoci UK skeletu?

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2011-03-14 00:38:31

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, či má niekto reálne skúsenosti s prestavbou anglickej karosérie primery P11/1997. na ľavostranné riadenie. Zdrojom ND by bola moja inak veľmi zachovalá ,no zo zadu havarovaná Primera (veľké deformovanie skeletu), o funkčnosti a stave mechanických dielov som na 100% presvedčený. Uvedomujem si, čo obnáša takáto prestavba, aj nelegálnosť úpravy aj to, že sa to asi neoplatí. Ide o to, že za 5 mesiacov sa mi nepodarilo nájsť na trhu ojazdených aut podobné vozidlo, ktoré by nepotrebovalo kompletne lakýrnika, klampiara, a postupnú výmenu celého pohonu, motora a čidiel ABS, airbagov, no asi všetko. Teraz mám príležitosť kupiť identické vozidlo(aj farebne) za relatívne málo peňazí. Moja otázka znie, či má vôbec zmysel uvažovať o takejto oprave nakoľko skelet primery nepoznám podrobne a neviem či je možné nejak odborne vymeniť hlavnú priečku a horný plech spolu s vin karoserie. Rád by som teda počul vaše skúsenosti, prípadne mi prosím hodte link ,ak sa to riešilo, lebo sa mi nepodarilo nájsť nič konkrétne na primeru. Ďakujem vám, S pozdravom Ondrej Š.

2011-03-14 01:12:28

Smysl to jednoznacne nema. Takove prestavby delaji lidi u aut jako jsou Impreza STi, Lancer EVO, Skyline a podobne. Ceny prestaveb jsou 70-110tis. kc. Prestavit auto z RHD na LHD je opravdu hodne prace. U takoveho auta bych nad prestavbou neuvazoval ani minutu.

Pokud na SK nemuzes najit peknou P11, tak se podivej do CR, pripadne do Nemecka. Ale i v CR se da bez problemu koupit zachovala P11, jen to chce sledovat inzerce.

2011-03-14 07:51:05

musel by jsi komplet převařit stěnu mezi motorovým prostorem a kabinou. a samozřejmě vyměnit vše co ej jiný. Bez praxe bychs e do toho nepouštěl a jde o to jestli to sám nedokážeš, tak kolik hodin by jsi byl schopen zaplatit mechanikovi. spíš bych uvažobal o výměněn zadku na tvém autě. a to pokud máš střechu Ok tak ve spoji jak navazuje podlaha na zadní sedadlo.- To není žádnej problém.

2011-03-14 10:15:01

Vďaka za postrehy, ide o to, že aj vzadu na streche sa mi objavil zlom a bojím sa, že to auto by už nikdy nebolo rovné. Ide mi o zhodnotenie dielov,lebo zostatková hodnota je nízka, ja už na tom aute nebudem asi jazdiť. Chcem ho nechať otcovi, on je ochotný rozobrať obe autá, teda mnoho hodín práce by nebolo fakturovaných.V rodine máme dedičnú manuálnu zručnosť aj kutilské vybavenie, pravdou je že oboje som nechcel doteraz použiť, ale žalostný stav inzerovaných áut ma prinútil. Bol som 2x aj ČR, dovoz starého auta navyše predražuje kurzový rozdiel + administratíva cca 500 eur. Cena primier je vždy cca 1500-2400 eur, ale dostanem za to zvačša hrdzavejucu karoseriu a rozbité auto, na ktorom je tiež veľa práce. V SR som videl všetky. Od prestavby si sľubujem velmi dobrý mechanický stav, len neviem či karoséria umožnuje serioznu výmenu tej deliacej priečky(po zhodení čelného skla, a odvrtaní pôvodných bodov). Ešte by som sa opýtal , čo v prípade tejto prestavy predražuje výslednú cenu, lebo asi som na niečo zabudol.Cena angličáka cca 400 eur, rovnaká farba, elektrony. Prípadne kupim zachovalú primeru 2,0, liftback,s funkčnou klimou a airbagmi.

2011-03-15 07:45:06

vzhledem k tomu že u Vás se kontroluje originalita, nevím co by na to řekli, protože na té přední stěně je i číslo VIN. Samozřejmě že nejde jen o odvrtání, ale i navaření a nalakování. oficiálně ti výměnu kastle nikdo nepovolí, takže by jsi tam musel nainplantovat tvé číslo - VIN.

2011-03-15 09:39:33

kup primeru s lavostrannym riadenim, ktora bude mat kasnu v dobrom stave a tvoju mas na suciastky. poskladas z toho jedno auto podla tvojich predstav. je to ovela jednoduchsie ako prerabka. a v konecnom dosledku aj lacnejsie.

2011-03-15 16:43:26

Presne tak. treba nové auto a z dvoch poskladať jedno dokonalé... RHD oproti LHD má naopak všetko volantom počnúc, káblami, brzdovými trubkami a zámkami dverí končiac... Po ďalšie priečka je varená v podstate až pri podlahe a rozbodovať to hore na torpéde a pozvárať dokonale s5 tak aby to nik nepoznal je nemožné. Hlavne preto,že má priečka sendvičový plech - to znamená mezdi plechmi je asfaltový plát. dokonca je tak riešená aj podlaha na niektorých miestach... Včera som rozrezal skelet UK hatchbacku... V podstate zadok mi ešte ostal čo potrebuješ na to?


Odpovědět