Fórum - Téma


omezovač na 5000


Fórum Primera P11 omezovač na 5000

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2007-05-15 18:08:20

zdar kolegáčci při vytáčení každé rychlosti se zaseknu na 5000ot za min a cirka na 2sekundy se motor zahltí a až poté jde dál do 6500a tam by se mněl nacházet omezovač už jsem ho kolikrát někde kolem těch 6500potkal ,ale teď se mi to samý děje kolem 5000.zdá se mi že jsem to tu někde vyděl neví někdo kde?

W10
W10
2007-05-16 06:45:15

Ty vytacas Nissan na 6500????,

2007-05-18 20:32:04

jasně že netočím 6500 ale když je třeba předjet nebo prostě chvátám tak 5500si šáhnu ,ale když ti na 5000bere omezovač tak je to dost napříjemný když nevíš tak ty kydy si nech

2007-05-24 23:04:28

tak sakra to nikdo neví co s tím já vím je to rozbitý ale fakt co s tím

2007-05-25 14:02:40

no ono to najskor nebude obmedzovac. skor to vyzera na nieco ine. Mas pravidelny chod motora a v ziadnych inych otackach necuka? nepocut nejake nepatricne zvuky od motora? Potom by to mohlo byt bud palivovy(zaneseny palivovy filter...) alebo elektricky system (zle zapalovacie kable, sviecky...). Viac by ti asi povedali chalani ako serzino alebo RS955

2007-05-25 23:18:42

chod motoru 100%jak na volnoběch tak v niších otáčkách až na těch 5000se zahltí a při podržení plynu točí dál,ale není to ono.uvažuju o tom filtru ,ale na pohled není tak starej mnělo bi se to naněm možná dát najít.svíčky jsou nový a kabely jsou taky ok.kdyby byly kabely tak už na ten volnoběch by to bylo špatně. Napadlo mně jenom že to začalo po výměně svíček tak jsem tam dal zpět ty staré a ejhle to samý ,ale na4500tak svíčky denso fakt gut tak prostě ho navytáčím tak do vejšek a je klid.

2007-05-27 12:19:51

podle me tam ve vyssich otackach jde malo paliva.nekde je neco pricpany.urcite zkus ten filtr

2007-05-27 12:33:21

alebo este s dodavkou paliva (cerpadlo...)

2007-06-06 16:45:32

Mám stejnej problém a po výplatě jdu do Nissanu na vyčištění palivový soustavy. Filtr i svíčky mám vyměněný. Řekli mi, že buď to bude zanesený potrubí nebo palivovej filtr, ale spíš to potrubí. Mistr v Nissanu má tu samou Primeru a říkal, že mu filtr vydržel 1300000 a měnil ho viceméně preventivně. Štve mě to, když jedu do kopce po dálnici a chci předjet auto, tak buď podřadit nebo se plazit vedle něj, než se motor vzpamatuje, nehledě na to, že je cítit každej záběr klimatizace.

2007-06-07 13:32:24

Zdarec chlapi, myslím, že mám možná podobnej problém, ale ne v určitejch otáčkách ale kompletně já když potřebuji, tak ho do omezovače na 7200ot/min dostanu, a to už potom táhne, ale jinak hlavně v kopci je to dost líný, jen si nejsem jistej jestli to bude přidušením, nebo tím že je to jen 1,6 16V 75kw...

2007-06-07 18:34:53

Memphis: mam ten samej motor a je potreba hodne radit. Moje nejoblibenejsi rychlost pri predjizdeni na okresce je 3

2007-06-09 10:11:31

Až budu v servise, tak zkusím něco zjistit nebo kdybyste tam někdo jeli, tak dejte vědět. Mě už zbejvá jen vyčistit palivovoý potrubí a vyměnit paliv. filtr. Pak už nevím, čím by to mohlo být.

2007-06-16 11:19:49

Mne to robilo okolo 3000 otačok. Mechanik zistil že bol daky senzor alebo čidlo zašpinene a po vyčisteni to funguje ako hodinky

2007-07-17 08:11:23

ahoj nissaňáci

mám úplně ten stejný problém, mám P11 103kw a to auto vůbec nechce jet, předjíždět s tím do kopce, nebo pokud to není v otáčkách je kolikrát o hubu, nehledě nato, že při sešlápnuti plynu to nějak nereaguje a musím podřazovat a stejně se na moment zadusí a chytne se až po chvilce . Nemáte někdo stejnou zkušenost a radu? Dle mého názoru auto s takovýma kw musí jezdit jako oheň, ne? Jak pozoruju kolem ty namyšlence v oktávkách tak to je kw menší a nedá se těm kreténům stíhat. Palivový filtr mám měněný a žádná změna, nehledě nato, že motor jak je studený tak škube . Zkusím ještě kabely a svíčky a uvidím. Před tím jsem měl P10 2.0l a ta jezdila jako oheň, šel jsem do novější a očekávaná radost z kvalitní akcelerace zmizela. Podle toho co jsem tady četl, tak je to problém většiny z nás. Zajímalo by mě, jestli je mezi náma někdo z P11, kterému nissanek akceleruje už od spoda, nebo mám problém někde pod kapotou, děkuji za každou radu.

Kivos

2007-07-17 15:50:15

kivos ak je to slabsie ako stara P10 2,0l s 115k tak nieco neni v poriadku. P11 144 2,0 je celkom zive auto. to ze niekto hovoril o tom ze to moc odspodu netaha neznamena ze je to lemra. Z Oktaviek je dynamickejsia snad len RS papiarovo aj realne (akceleracia z 0-100km/hod). Kolko mas najazdenych km? moze to byt vela veci od vadneho niektoreho zapalovacieho kabla cez vadnu vahu vzduchu az po vadny (opotrebeny) rozvod. Pisal si ze si menil palivovy filter, ak si este nepozrel pozri este vzduchovy, resp ak si nemenil rovno vymen. No a ak nepomoze tak odporucam diagnostiku v Nissane. Z vlastnej skusenosti to nedavaj nejakemu garazistovi, zvacsa ti prd pomozu sice maju hodinovku za par supov ale co ked budu badat cele hodiny a v Nissane to napichnu na Consult a za par minut vedia tie najhrubsie chyby. zaneseny vzduchovy filter, vadne zapalovacie kable, ci sponavy palivovy filter (ten si uz menil) tam samozrejme nevyhodi, to sa predpoklada ze mas ok a ak nie po Diagnostike sa ide prve na kontrolu tohoto. keby som mal dojem z jazdy vo svojom aute ako opisujes ty tak to rovno odstavim v servise a nejdem s tym ani kilmeter navyse. ani tomu autu to nemoze robit dobre nielen tebe.

2007-07-17 19:10:03

Díky za radu blesk666, objednám se na tu diagnostiku. Filtry mám měněné minulý týden všechny, protože jsem měnil olej. S tím autem mám nalítané min. 20 000 km a celkově hodně. To auto už je takový lenoch co jsem ho koupil, v nissanu mi tvrdili, že pokud mi nesvítí kontrolka, tak je to zbytečné na diagnostiku chodit a ten co mi to přivez říká že to sice kw má, ale až u 5800 otáček. To se mi ale nezdá stará dobrá P10 byla živá a neměla takový výkon. Nejsem z těch šílenců co jezdí jak magoři, jezdím klidně, ale štve mě když chci někoho předjet a pomalu musím čekat až to bude z kopce, nebo fakt podřadit a vytočit to do těch 5-6 tis.otáček, ale i v tom případě to chvíli trvá než zabere, mám takový pocit jako by se na chvili zadusila a když pak zařadím vyšší stupeň tak se taky lechce zadusí a studený motor celkem citelně škube. Uvidíme co počítač v nissanu, svezl bych se rád ve stejném autě, nebo bych nechal svést někoho kdo má to samé, ať to umím porovnat. Jisté je to, že to v pořádku není a snad nám počítač na něco příjde.Ještě jednou ti díky za reakci, po diagnostice dám vědět co tomu je nebo není.

2007-07-17 20:23:03

Vím,že to omílám furt dokolečka,ale tytéž problémy jsem měl při tom vytahaném řetězu.Po výměně je klid.

2007-07-21 10:01:01

Takže, jsem navštívil Nissan diagnostiku a elektonika v naprostém pořádku, doporučili mi výměnu svíček, že tam nejsou originál, i když jsem je kupoval v autoprodejně přímo na můj typ auta, ale je to špatně, svíčky kupovat zásadně originály a v nissanu, tak jsem je objednal a uvidíme Jinak ROMMO měl naprostou pravdu, jde tam slyšet vytahaný řetěz a kluci z nissanu říklali vyměnit, a že se to určitě zlepší, že po výměně rozvodu si všichni libuji. Teď mám akorát dilema, jestli to můžu nechat vyměnit svému mechanikovi, protože nevím jestli se to pak musí nějak seřizovat a je k tomu potřeba počítač, nebo se to seřizovat nijak nemusí a bude vše o.k. V nissanu mi to odhadli na 20.000 Kč, což se mi zdá dost, ale pokud je možnost, že se tam něco může podělat, když to není děláno ve značkovém servisu, tak to dám do nissana. Můžete mi někdo poradit jestli dát či nedát, děkuji.

2007-07-25 15:02:04

Mam neco podobnyho. Mam 1.6 16V navic v kombiku a vim, ze je s ni potreba vic radit a jit do otacek. Chci predjizdet, podradim abych tam mel tech cca 3000 otacek, vytocim a tah nekdy (na cca 50%) NIKDE. Je jakoby vynechani v tom tahu. Pri tom kdyz jedu bez podrazovani, tak to v klidu vytacim do 5000. Ale s tim podrazenim... . Jako by tam proste najednou chybelo palivo v dusledku nahlyho zvyseni spotreby. Pricinu pricitam zrejme odchazejicimu palivovymu cerpadlu. Pri vymene palivoveho filtru byl tento totalne zacpanej, ze nesel ani pusou profouknout. Tam mam strach, ze to moc namahalo cerpadlo. Zkusim ho nekdy nechat promerit, jestli dava spravny tlak (2.5baru).

2007-12-11 17:57:41

Zdravím všechny kteří jste mněly podobné potíže s výkonem motoru dnes 11.12.07jsem konečně odstranil tyto potíže řešení bylo velmi jednoduché jen to chtělo dobrej nápad.Začalo to vybitím baterky a to nejspíš rádiem,protože jsem opravoval horní rameno tak jsem nejspíš zapomněl klíč ve spínačce na 1poloze,baterku se mi povedlo nabít a to má za sebou 9let schodou okolností jsem četl návod na čistění VÁHY VZDUCHU a tak mne napadlo ,že bych se na ní mněl podívat když je baterka venku . Vyndal jsem váhu a co jsem nevyděl byla velmi znečistěná,umyl jsem jí v lihu a nasadil zpět.To jsem vůbec netušil ,že to pomůže jen tak jsem to zkusil a bác ho Motor točí jak divej.všichni co máte tyto potíže neváhejte přečíst návod na čistění váhy a běžte do toho.Velké díky za tento návod členovy JANISOVI


Odpovědět