Fórum - Téma


Olejový filter


Fórum X-Trail T30 Olejový filter

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1  2  3  4  5

2009-12-14 22:08:09

Môj prvý filter bol značky FRAM čož samo o sebe nieje špatná značka,ale proste na tomto motore to negungovalo.Nič lepšieho som narýchlo nezohnal,ale potom som ho po cca 2000 najazdených km vymenil za origo nissan a úplne zmyzlo to rachotanie za studena až som bol sám velmi milo prekvapený,ale to som fakt nečakal.

Na jar idem jednoznačne do Motulu 300V a origo filtra to je asi tak úplné max.čo môžem spraviť

2009-12-14 22:15:44

To Ti zarachotí vždycky.No mojich 100nx 1.6 a 2.0 to prostě druhý den ráno zarachorí a na Almeře taky.Ten olej z těch ventilů steče dolů a při startu to jde chvlku bez něj.Ale to je normální jev a říkal to i mechanik.Žádná závada a nějaký zpětný ventil na filtru tomu nezabrání.

W10
W10
2009-12-15 07:33:52

V robotke mame teraz jednu almeru uz druhy den stoji bez startovania tak ju skusim dnes nakopnut ci zaklepe,...

Asi sa poobzeram aj ja po origos filtry.... hmky teraz som kusok biedne z peniazmi tak som kupil obycajny Alco

2009-12-15 15:18:37

Jak píše brouček: filtr tomu prostě nezabrání Jednou sem dával original do své bejvalky Primery (to jen proto že byl zadarmo ) a rachtala stejně. A jinak nikdy original nepoužívám. Kolik vubec stojí ?dneska sem kupoval do Primery FRAM a stál 185kč (mimochodem ta nerachtá vubec)

2009-12-15 15:58:17

Ja mam origo olejove za 250kc. V Nissanu to bude asi vic...

W10
W10
2009-12-15 16:08:09

heh zaujimave je ze niektore primery zarachtaju niektore nie,.. dnes som nakopol almeru a ta nezarachtala heh a dva dni stalo auto,..

Otvoril som kapotu a pozrel na filter tak vyzera ze ma origo nejaky japonsky,bol modry a na znacku som poriadne nevidel,kedze je zo zadu,....(iba cinske znaky)

2009-12-15 18:06:47

Inak k tým cenám nechápem ludí ktorý vidia ušetrenie nejakých ani ne 100korún na poriadnom filtry.

2mato  
Mato
2009-12-15 18:28:58

ja som uz tiez nazoru, ze ked tak, pomoze olej alebo nic...

2009-12-15 19:05:07

Treba si uvedomit, ze filter sa nachadza v bloku a nie v hlave, takze ten olej proste z tej hlavy stecie a moze tam byt filter aky chce. Ono to viac zalezi na podmienkach pri akych sa startuje ci to zaklepe alebo nezaklepe.

2009-12-15 20:49:32

No korunka ke korunce -já se za to že ušetřím nestydím a taky nevěřím v žádný velký rozdíl originalu oproti neoriginalu,tedy v tomto případě (o plechařině nemluvím to je jiná kapitola ) Platíš stejně jen jméno . Většinou mám fram a nikdy sem s motorem neměl problém a aut sem měl fakt dost

2009-12-15 21:00:32

tak teda nevim, ale pokud měnim olej po 7tis km tak stačí obyčejnej. Stejně co je na K&N lep39ho ne6 na champion, nebo filtron>

Přesný tak fi.lipe - něl jsem champion, ale ovce v kellyauto my dali nejakej univerzál, ale bylo to o mm věčí tak jsem koupil filtron, abych jim mohl dojet vynadat , a žádnej rozdíl, možná olej ten je od hrnců

Patricius135 K tomu rachtání mam najeto 208 tosic, a rachtalo to po nastartování právě s olejem Diamond ultra od kelly fymily , ale pak jsem tam dal castrol a je klid, tak nevím filtr mam filtron, pokud budu chtít tak ho vyměním zase za shampion jak uvádí nissan, ale v nissan ho nekoupim, je o 50 procent dražší než od kelly, ale nemam GT, no ale dle tvého profilu ty to asi potřebiješ na pálení gum je třeba řádnej odpich ::)

2mato  
Mato
2009-12-15 22:07:38

s tym olejom to vobec nieje jedno aj ked ho menis po 7tisic, ale zalezi ako to auto vyuzivas... uz len to, ze s kazdym olejom ma motor iny zvuk to o niecom hovori... a vzduchac filtron a nejaky nipparts je teda rozdiel pokial ide o originaly

ja som si zatial vsimol, ze je jedno ci mam naspodu risky olej alebo plnu aj tak klepe stale alebo miestami neklepe, ale nevyspitatelne.... podla mna je ale urcite v niecom rozhodujuci nejaky faktor pri vypinani motora...zatial sa mi stalo par krat, ze ked som vypol motor s nie uplne rozohriatym olejom tak na druhy den neklepal...zeby hustejsi olej to chcelo ? ten asi nevytecie tak rychlo zo zdvihatiek hmm

2009-12-15 22:37:33

Ja souhlasím s tím olejem. Taky mě překvapilo, že to přestalo klepat, při startování s takovou razancí. Onoto klepe trochu pořád, ale s diamond ultra to byl mazec jako pras. , ale ne hned jako by ten olej stratil vyskozitu. No a přijde mi že to ani tak nežere teď olej, ale to uvidím až pri intervalu kolik mi bude chybet. byl bych rád, pokud by 5 l castrol vydrželo do 7 tis. přece jen už máme nalítáno, a já to zrovna nešetřim , ale moje segra mi to pěkně zajela. nejezdila s tim víc jak 140

2mato  
Mato
2009-12-15 22:53:28

mohla s tym jazdit aj 200 , spolahlivejsie ho mohla odrovnat nejakym vypekom na studeno alebo trvalim podtacanim a trapenim pri 1500 otackach na 5ke inac pri tych kilometroch ti to uz tak vela oleja zerie? mne to po 15tisic nezide z plnej risky pod polovicu a to ho teda nesetrim hmm uz mam tesne pred 300 000km

2009-12-15 23:08:02

To setreni... je to na vas, co tam kdo date, ale pak se nedivte, ze se to posere. Prijde mi to jako typicka ceska povaha, setrit tam, kde se nema - olej, filtry a benzin jsou zaklad, ale pak to jde i dal.. spotrebni zbozi jako desky, kotouce, spojky,..

2mato  
Mato
2009-12-15 23:21:07

to je typicka slovenska ja aj ked do auta nevrazam na `brutalny` tuning lebo nemam tak aspon take veci ako nove a kvalitne oleje v motore a prevodovke a kupenie kvalitnych nahradnych dielov a naplni si potrpim ... tak isto aj nastavenie a rozumne zobchadzanie, nie kazdu jamu, mlaku na ceste vymetat a motor na studeno turovat alebo setrit kazde deci benzinu a chodit po meste na 5ke alebo 40 na 4ke... so setrenim benzinu byvaju najvacsie extremy co som zazil podtacanie a casto velmi krute...

2009-12-15 23:22:56

Myslím že to až tak velký rozdíl nebude,teda při normální jízdě a ne uplně noname filtru.Já i pár lidí -vlastně celkem dost-okolo mě máme motory které jsou dost náchylné na to se po.. (např moje terrano 3.0Di) a nikdo nedává orig.filtr a jezdíme všichni. No a pak k nám jezdí zákazníci kteří jezděj na výměny jen do "značkového"servisu a shání motor protože ho "udělali" evidentně kvuli oleji To o čem Jagy píšeš dál se nebavím to ti dávám naprosto za pravdu,brzdy,spojky atd.nemá cenu testovat od číňana co to umí

2mato  
Mato
2009-12-15 23:30:27

olej filter je asi nieco kde to asi fakt najmenej pocitis pokial menis casto olej.... ale pokial nemenis casto alebo mas vela bordelu v motore moze sa vacsim kilometrovym nabehom situacia znacne zhorsovat a viac nez u znackoveho... to mas tak material je material niekedy...

2009-12-16 00:07:24

když to tady tak pročítám .... poprvě jsem dával olejový filtr nipparts (doted byl vždy filtr z prodejyn nissan) a olej jsem daval Valvoline F1 racing 10w 60 (předtím castrol 10w 40) .... poslední dobou (nedokážu určit zda to bylo před výměnou nebo po) sleduji že při niýkych otačkách auto pocukáva nejde plynule za plynem ... pokavad prekrocim 2500 otaček vše je OK a v pořádku ... další věc čeho jsem si všimnul, je ta že se mi zdá že mám hlučnější motor ... a poslední ... když jsem měřil ráno rysku oleje tak se mi zdál docela tmavý .....

Jsou tyto možnosti co jsem popsal příčinou nebo je tojen mlj předsudek?

P.S aktualní stav 388tis km olej měněn každých 15 tis (cca 3-4 měsice)

2mato  
Mato
2009-12-16 00:14:24

treba zistit co je hlucnejsie na motore, kludne by to mohol byt prirodzeny proces kilometroveho nabehu aj so starym olejom /10w40/ ukazujuci na retaz.... moze byt hlucnejsia, moze sposobovat pocukavanie myslim... ale olej na tieto vlastnosti vyrazne vplyva to som si vsimol na kazdom aute a uz duplom na 16V dve vacky a retaz ! to pocukavanie ale neviem, pokial je zdrava retaz tak olejom tazko


Odpovědět

1  2  3  4  5